Auteur Topic: Lekker Belangrijk  (gelezen 21034 keer)

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Lekker Belangrijk
« Gepost op: 12-06-2004, 15:21:55 »
Voor al het 'minder' belangrijke nieuws......is dit Lekker Belangrijk!

Lees mee....en schroom je vooral niet om al het "oh zo onbelangrijke nieuws" wat je tegenkomt hier te posten en met ons te delen!
That's all

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lekker Belangrijk
« Reactie #1 Gepost op: 12-06-2004, 15:27:08 »
In de categorie.....oh nee toch niet alweer getrouwd en zwanger:

'Jennifer Lopez en Marc Anthony verwachten baby'


NEW YORK - De Amerikaanse zangeres en actrice Jennifer Lopez is zwanger van haar kersverse echtgenoot, de salsazanger Marc Anthony. Dat berichtte boulevardblad The New York Post dinsdag, op gezag van vrienden van het showbizzkoppel.

Lopez en Anthony trouwden volgens de Amerikaanse sensatiepers zaterdagavond in besloten kring in Beverly Hills. Anthony wilde dat dinsdag echter niet bevestigen toen hij werd geïnterviewd door de televisiezender NBC. "Jullie weten allemaal dat ik niet praat over mijn privéleven", aldus de zanger.

Lopez was al twee keer eerder getrouwd. Een voorgenomen huwelijk met acteur Ben Affleck ging vorig jaar op de valreep niet door. Anthony scheidde vorige week nog van zijn vorige echtgenote, ex-Miss Universe Dayanara Torres. Hij heeft met haar twee kinderen, en nog een uit een eerdere relatie.



bron: Nu.nl



That's all

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lekker Belangrijk
« Reactie #2 Gepost op: 12-06-2004, 15:32:21 »
Baywatch fossiel doet wanhopige poging om maar weer eens in de media te komen:

David Hasselhoff gearresteerd voor dronkenschap achter stuur

AMSTERDAM - Acteur David Hasselhoff is het afgelopen weekend gearresteerd op verdenking van dronkenschap achter het stuur. Dat heeft de politie maandag gemeld.

De voormalige ster uit Knight Rider en Baywatch werd zaterdagavond opgepakt op Ventura Boulevard in Encino. De volgende ochtend werd hij vrijgelaten. Meer details wilde de politie niet vrijgeven.

Hasselhoff (51) liet zich in 2002 al eens vrijwillig opnemen in het Betty Ford Center om van zijn alcoholverslaving af te raken.



bron:nu.nl

That's all

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lekker Belangrijk
« Reactie #3 Gepost op: 12-06-2004, 15:39:24 »
Vers van de pers.....Het vervolg op de Lopez-Anthony trouwerij....

Huwelijk J-Lo ongeldig??

Nog geen paar dagen nadat Jennifer Lopez Marc Anthony haar jawoord gaf, gaan de geruchten de ronde dat het huwelijk niet geldig is.

Donkere wolken pakken zich samen boven het huwelijksgeluk van Jennifer Lopez en Marc Anthony. Het is goed mogelijk dat de verbintenis niet rechtsgeldig is. De scheiding van Anthony van zijn vrouw Dayanara Torres zou te snel zijn gegaan. De zanger scheidde binnen drie dagen van Torres via de Dominicaanse Republiek. Maar uit een document van de Amerikaanse ambassade blijkt dat hier zestig dagen voor staan. Dit om de tegenpartij de kans te geven om tegen de scheiding in beroep te gaan.

Een bron rond het paar zegt: 'Dit is een zorgelijke situatie voor Marc en Jennifer. Ze dachten dat deze procedure de beste manier was om snel te trouwen, maar nu zitten ze met de vraag of een huwelijk wel legaal was. Als de scheiding nog niet rond was, dan houdt het zelfs in dat Marc bigamie heeft gepleegd.'

Maar Amerikaans topadvocaat Neil Hirsh, die momenteel de scheiding van Halle Berry behandelt, is van mening dat de scheiding van Anthony volledig legaal is. 'Ik heb nog nooit gehoord van een wachtperiode van zestig dagen. Men scheidt juist in de Dominicaanse republiek, omdat het daar snel kan'.
That's all

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Lekker Belangrijk
« Reactie #4 Gepost op: 12-06-2004, 16:18:57 »
BARBIE DOET MEE AAN IDOLS
--------------------------------------------------------------------------------
 
Fabrikant Mattel ,van de Barbie poppen, heeft een overeenkomst met FremantleMedia gesloten over het gebruik maken van het American Idol merk.

Mattel introduceert drie nieuwe Barbie's die elkaar tegenkomen bij de American Idol auditie in het voorjaar (als alweer deel 4 van het succesformat van start gaat).

De producent van Barbie zegt dat ze een rol willen spelen bij de inspiratie van jonge meisjes om te kunnen worden wat ze maar willen. De Barbie Idols Experience is daar een onderdeel van.
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lekker Belangrijk
« Reactie #5 Gepost op: 14-06-2004, 21:25:49 »
In de categorie "applausje voor jezelf":
That's all

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Lekker Belangrijk
« Reactie #6 Gepost op: 19-06-2004, 10:17:00 »
J.Lo krijgt slippers van 20.000 eurogeplaatst: 16/6/2004
Jennifer Lopez heeft als eerste huwelijksgeschenk een paar slippers ter waarde van twintigduizend euro van haar man Marc Anthony gekregen. Zij verdient deze sloffen, die zijn bezet met achttienkaraats goud, omdat zij 'de mooiste voeten van de wereld heeft', aldus Anthony. De twee tortelduifjes zijn bijna twee weken geleden met elkaar getrouwd. Een vriend van het stel zei: "De slippers zijn compleet over-the-top, maar dat is om aan te geven hoe Jennifer haar leven is. Ze zijn echt 'bling bling', met dunne schijfjes van echt goud, in de vorm van veren. Toen Marc ze zag, moest hij ze gewoon hebben. Hij is helemaal gek op Jenny's voeten. Ze verzorgt ze goed en geeft ze regelmatig dure pedicures." Maar andere bronnen moet het kersverse paar zuinig zijn met geld, want Lopez is dit jaar niet meer terug te vinden op de lijst van bestverdienende en gewaardeerde sterren. Haar grote filmflop 'Gigli', met vorige liefde Ben Affleck, is daar mede de oorzaak van.

movie-alert.nl
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Lekker Belangrijk
« Reactie #7 Gepost op: 19-06-2004, 10:17:29 »
Hanks gaat Arnie niet achternageplaatst: 16/6/2004
Tom Hanks heeft laten weten geen politieke carrière te ambiëren. De acteur wil veel liever zijn boodschap verspreiden door zijn acteerwerk. Vele mensen hebben altijd gedacht dat Hanks eens zijn vriend Arnold Schwarzenegger achterna zou gaan en zich in de Amerikaanse politiek zou manifesteren. De acteur wil liever als acteur of producent de Amerikanen zijn visie vertellen, in plaats van dat hij het 'schoothondje van de 24-uurs media wordt'. Dit zei hij tijdens de Hollywood-première van zijn nieuwe film 'The Terminal'. Daarin speelt Hanks een gestrande man uit het Oostblok speelt, die de luchthaven niet meer af mag. In zijn volgende rol is Hanks een stoere cowboy naast Julianne Moore in de western 'Boone's Lick' van regisseur Lasse Hallström. De film draait om een sterke vrouw, die met haar familie een wagentocht maakt om haar man weer te kunnen zien. Moore, die bekend werd door 'Hannibal', speelt de vrouw. Hanks vertolkt de broer van haar man, die tijdens de gevaarlijke reis gevoelens voor haar krijgt. De filmopnames beginnen niet voor volgend jaar. Moore is deze november al te zien in de thriller 'The Forgotten'.

movie-alert.nl
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lekker Belangrijk
« Reactie #8 Gepost op: 19-06-2004, 15:22:22 »
Ik had nog zo gezegd......




That's all

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Lekker Belangrijk
« Reactie #9 Gepost op: 24-06-2004, 11:37:39 »
Willem-Alexander redt Olympische Vlam

Gisteren deed de Olympische Vlam Nederland aan. Onder andere Yvonne van Gennip en Ellen van Langen mochten er een stukje meelopen. Natuurlijk waren ze erg trots hierop. Yvonne van Gennip: 'Het waren 3 grote stappen die ik mocht doen, echt geweldig, als je je bedenkt dat zelf Jennifer Aniston ermee heeft gelopen, dat is een grote eer. Ik bedoel ze heeft wel met Brad Pitt, he?' en Ellen van Langen: 'Geweldig, geweldig. Ik heb een nieuwe wereldrecord op de 2 meter hardlopen afgelegd denk ik.'

Uiteindelijk mocht Inge de Bruijn het 'Heilig Vuur' het Olympisch Stadion binnendragen. Alleen had die vervelende Inge de Bruijn kort daarvoor nog een baantje getrokken. Inge de Bruijn: 'Ik kwam met mijn kletsnatte haren tegen de vlam aan en eventjes was ik bang dat mijn gloriemoment zou eindigen met een sisser, letterlijk en figuurlijk. Gnihahahaha!' Maar gelukkig voor Inge de Bruijn was Willem Alexander ook in het Olympisch Stadion aanwezig om het Olympisch Vuur te ontsteken in het stadion. Willem-Alexander: 'Ik hoorde opeens wat sissen en ik dacht, dat gaat niet goed. In een wanhopige poging, deed ik wat als eerste in me opkwam. Een aansteker erbij en hoppa, het Olympisch Vuur was gered.' Inge de Bruijn is met brandwonden afgevoerd naar het AMC.

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Lekker Belangrijk
« Reactie #10 Gepost op: 25-06-2004, 00:22:56 »
Völler weg als bondscoach

Uitgegeven: 24 juni 2004 10:46
Laatst gewijzigd: 24 juni 2004 12:47

ALMACIL- Rudi Völler heeft ontslag genomen als bondscoach van het Duitse elftal. De 44-jarige trainer maakte zijn beslissing donderdagmorgen in Portugal bekend tijdens een persconferentie.

Onder Völler slaagde Duitsland er woensdag niet in de kwartfinales van het Europees kampioenschap te bereiken. Duitsland verloor met 1-2 van Tsjechië, waardoor Nederland voldoende had aan een zege op Letland (3-0) om door te gaan.

Völler begon in 2000 als bondscoach van Duitsland. Hij volgde destijds Erich Ribbeck op. Onder Ribbeck was Duitsland ook in de groepsfase van het EK uitgeschakeld. Met Völler bereikte Duitsland wel de finale van de WK, die in 2002 verloren ging tegen Brazilië.


Bron: nu.nl


Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lekker Belangrijk
« Reactie #11 Gepost op: 25-06-2004, 17:57:40 »
Nog meer nieuws over onze voetballende Oosterburen:

Die Mannschaft landt stiekem in Duitsland

Uitgegeven: 25 juni 2004 08:26
Laatst gewijzigd: 25 juni 2004 08:30

FRANKFURT - De spelers en begeleiders van het Duitse voetbalelftal zijn donderdag in alle stilte geland op het vliegveld van Frankfurt. Na de uitschakeling tijdens het Europees voetbalkampioenschap in Portugal had 'Die Mannschaft' duidelijk geen zin in pottenkijkers.

Het vliegtuig met het Duitse elftal landde op een baan die gereserveerd is voor medewerkers van het vliegveld. Vervolgens stapten de voetballers en coach Rudi Völler in een bus die naar het VIP-gedeelte van vliegveld Frankfurt reed. Op die manier ontweken ze de media en enkele fans die het team opwachtten. "De voetbalfederatie heeft ons gevraagd om de selectie volledig af te schermen", zei een woordvoerder van het vliegveld.

Overigens namen de spelers van Bayern München en VfB Stuttgart meteen een ander vliegtuig. Vijf internationals, onder wie Ballack, bleven in Portugal voor een vakantie.

bron:nu.nl
That's all

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Lekker Belangrijk
« Reactie #12 Gepost op: 27-06-2004, 18:43:34 »
Diaz wil een gezin en haat haar kont
geplaatst: 22/6/2004
Cameron Diaz wil een gezinnetje stichten met haar vriendje Justin Timberlake. En voor deze wens zou de actrice zelfs haar filmcarrière willen opgeven. Dit spreekt alle berichten tegen dat het uit zou zijn tussen de twee en dat Diaz liever alleen wil zijn. De Hollywood-ster, die in augustus 32 jaar wordt, zei: "Ik ben nu op die leeftijd, waar de behoefte aan kinderen groeit. Ik geloof nu heilig dat je maar een keer in je leven zou moeten trouwen en dat het voor altijd is. Je moet rust kunnen vinden in je hart." De 'Charlie's Angels'-actrice heeft haar hele filmschema omgegooid, om samen met Justin naar Australië te gaan, waar hij tourt deze maand. Diaz: "Je kan geen relatie hebben met iemand, als je die persoon bijna niet ziet. Lange-afstands relaties mislukken uiteindelijk altijd. Over haar uiterlijk zegt Diaz nog dat 'er dagen zijn dat ik mezelf leuk vind, maar er zijn ook dagen dat ik alle spiegels wil afschaffen. Ik ben ook niet zo blij met mijn kont'. Cameron en Justin zijn op dit moment op een romantische break in een luxe resort in Australië.

movie-alert.nl
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Lekker Belangrijk
« Reactie #13 Gepost op: 27-06-2004, 18:43:52 »
Schwarzenegger eet kraai na verlies
geplaatst: 24/6/2004
Arnold Schwarzenegger mag dan furore maken in de politiek, gokken gaat hem minder goed af. De gouverneur van Californië heeft, na het verliezen van een weddenschap, een kleine kraai opgegeten.De ex-bodybuilder had gewed dat basketbalteam de Lakers zouden winnen van de Detroit Pistons. Maar helaas. Tot grote verassing wonnen de Detroit Pistons hun derde titel met 100-87 tijdens de finale van de National Basketball Association in de Detroits Palace Arena. Jennifer Granholm, de gouverneur van Michigan won de weddenschap en de in Oostenrijk geboren gouverneur kon fluiten naar een heerlijke maaltijd van chocolade met kersen, gebakjes en andere lekkernijen uit Michigan.Schwarzenegger liet zich niet kennen en 'spoelde' de maaltijd weg door de plaatselijke krant van Detroit te lezen. Hoewel ook de krant hem confronteerde met zijn nederlaag. Op de voorkant prijkte de kop 'Pistons spelen met overtuiging'.

movie-alert.nl
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Lekker Belangrijk
« Reactie #14 Gepost op: 27-06-2004, 18:44:19 »
Affleck heeft een echte 'pokerface'
geplaatst: 22/6/2004
Ben Affleck heeft zondagavond een belangrijk pokertoernooi in Los Angeles gewonnen. De pokerkampioen won een pot van 300.000 euro en verdiende tevens een plaats bij de World Poker Tour Championship volgend jaar april. Affleck heeft duidelijk meer geluk in het spel, dan in zijn verloren liefde met J.Lo. Affleck versloeg een veld van negentig spelers, onder wie acterend collega Tobey Maguire, die al na één dag zijn handdoek in de ring moest gooien. Het toernooi, waarvoor de deelnemers achtduizend euro inschrijfgeld moesten deelnemen, duurde in totaal drie dagen. De 31-jarige Oscar-winnaar had twee keer twee paar nodig om zijn concurrenten te overbluffen. Affleck zei tijdens het toernooi dat 'hij niet echt een 'donkey' is bij het spelen van poker. Het is overigens de eerste keer dat volgend jaar, tijdens het Wereldkampioenschap in Las Vegas, een grote filmster aan de pokertafel plaatsneemt. Affleck is op dit moment in onderhandeling om zijn rol van spion Jack Ryan uit 'The Sum of All Fears' in twee nieuwe verfilmingen te gaan spelen.

movie-alert.nl
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Lekker Belangrijk
« Reactie #15 Gepost op: 27-06-2004, 18:45:25 »
Colin Farrells penis teveel afleiding
geplaatst: 23/6/2004
De scènes uit Colin Farrells nieuwe film, waarin zijn penis frontaal in beeld is, worden eruit geknipt. Dit omdat het lid 'voor teveel afleiding zorgt'. De film in kwestie is het intieme drama 'A Home at the End of the World', waarin Farrell de rol speelt van een biseksuele man, die verstrengeld raakt in een driehoeksverhouding. Volgens de Britse krant The Sun werd het besluit genomen, na een aantal testvoorstellingen, waarin de makers van een film hun product aan een publiek laat zien en dat kan dan commentaar leveren over wat ze gezien hebben en welke veranderingen ze eventueel willen zien. "Het enige wat je hoorde waren diepe zuchten, wanneer Colin frontaal naakt te zien was. De vrouwen van opwinding en de mannen van ongemakkelijkheid. Het publiek focuste zo op het ding, dat het niet meer concentreerde op het plot", was de reactie van een testpersoon. Regisseur Michael Mayer zei: "Het leidde af". Farrell is niet zo blij met het besluit, maar eist nu wel dat de scènes in kwestie op de dvd komen te staan.

movie-alert.nl
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Lekker Belangrijk
« Reactie #16 Gepost op: 27-06-2004, 18:45:46 »
Bloedmooie Clooney-fan betrapt
geplaatst: 21/6/2004
Bijna was de droom van de 22-jarige studente Francesca uitgekomen. Verkleed als kamermeisje, was het haar bijna gelukt haar grote idool George Clooney te ontmoeten in zijn hotel in Rome. Daar is hij momenteel voor de opnames van Ocean's Twelve. De studente liep met een dienblad door het hotel en wist zo 40 mannen van de beveiliging voor de gek te houden. De bloedmooie Francesca werd pas gepakt, toen zij voor de deur van de 43-jarige acteur stond en op zijn deur klopte. Toen werd zij teleurgesteld naar buiten begeleid.

movie-alert.nl
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Lekker Belangrijk
« Reactie #17 Gepost op: 27-06-2004, 18:46:11 »
Kidman zoent jochie niet op wang
geplaatst: 21/6/2004
Een kusscène uit de nieuwe film 'Birth' met Nicole Kidman zorgt voor dat hij uitkomt al voor een controverse. In de scène wisselt de Hollywood-ster een innige kus uit met...een 10-jarig jongetje. In de film denkt het personage van Nicole namelijk dat het jochie de reïncarnatie is van haar overleden man. De directeuren van filmstudio New Line, bekend van het uitbrengen van 'The Lord of the Rings'-trilogie, waren zeer geshockeerd bij het zien van deze beelden. Het gewraakte materiaal waar Kidman en het jongetje zich uitkleden om in bad te gaan en daarna zoenend in elkaars armen glijden, was iets te veel voor de New Line-bazen. De publiciteitsbedrijven die deze 54 miljoen dollar kostende film nu aan de man moeten brengen zitten met hun handen in het haar. Het is een ware 'publiciteitsnachtmerrie'. 'Birth', geregisseerd door Jonathan Glazer, wordt nu door de art-house afdeling van New Line, Fine Line Features, aan het einde van het jaar uitgebracht.

movie-alert.nl
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Lekker Belangrijk
« Reactie #18 Gepost op: 28-06-2004, 16:09:32 »
Spider Man-ster bespioneert publiek
geplaatst: 28/6/2004 
Hoofdrolspeler Tobey Maguire uit Spider-Man 2 zal een vermomming dragen om zijn eigen film in bioscopen te bekijken wanneer de film woensdag in Amerika van start gaat. Verwacht wordt dat massa's mensen vanaf woensdag de film zullen bezoeken. "Het is erg spannend. Ik sluip gewoon op een avond naar binnen als de fans benieuwd zijn naar de film. Dat is wat leuk is: die energie grijpen", zei de 29-jarige acteur.

De ster uit 'Seabiscuit' en 'Pleasantville' zegt dat dit niet de eerste keer zal zijn dat hij in cognito een bioscoop bezoekt. "Ik heb dit al een paar keer gedaan. Ik ga naar binnen en kijk maar een kwartier van de film in twee of drie bioscopen, alleen om te voelen wat het publiek ervan vindt, om die directe reactie te zien."

Maguire is niet bang om herkend te worden bij zijn spionage: "Ik maak me geen zorgen. Ik draag een hoed, wacht tot het donker is en ga naar binnen. Na tien minuten ben ik weg. Niemand die het weet.
 
movie-alert.nl
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lekker Belangrijk
« Reactie #19 Gepost op: 2-07-2004, 16:57:03 »
Britney trouwt uit liefde

Uitgegeven: 1 juli 2004 16:34

AMSTERDAM - Britney Spears gaat uit liefde trouwen, nu ze is verloofd met danser Kevin Federline. Dit zegt het popidool tegen het Amerikaanse People magazine, in het nummer van 12 juli. De zangeres trouwde begin januari al met highschool-vriendje Jason Alexander, maar ontbond het huwelijk na 55 uur.

Spears: "Met Kevin trouwen was wel het laatste waar ik aan dacht. Maar toen dacht ik: 'Weet je wat? Dit is mijn leven en het interesseert mij geen reet wat mensen denken. Ik ga met hem trouwen. Ik hou van hem'." Federline vroeg Britney ten huwelijk tijdens de vlucht van Ierland naar New York, na haar laatste Europese concert. Federline: "Ik wist al een tijdje dat zij de ware is voor mij."

De danser heeft overigens al een 2-jarige dochter uit zijn vorige relatie, maar dat vindt Britney geen probleem. "Ik ben zelf nog niet zwanger. Maar ik wil zeker kinderen. Ik wil er minstens vier of vijf. Maar we beginnen eerst met een hond. Ik heb net een Malteser genomen, die Lacy heet", zegt Spears. Zij moet nog een paar maanden rust houden vanwege haar zware knieoperatie.

bron: nu.nl
That's all