Auteur Topic: Bewoner Tanja (Vrijwillige Exit - Afvaller 4)  (gelezen 45911 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #120 Gepost op: 6-10-2005, 21:45:24 »
Toen het bekend werd zei ze ook direct dat ze hoopt dat zíj eruit gaat. Nou Tanja, we helpen het je hopen.
Don't let the door hit ya where the dog should've bit ya.

Hoeven we het huis in elk geval niet te bestormen, dat scheelt toch weer.
The British are not impressed.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #121 Gepost op: 7-10-2005, 12:53:48 »
Hoeven we het huis in elk geval niet te bestormen, dat scheelt toch weer.

Da's ook wel weer jammer... ;) :P
Geniet nooit met mate...

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #122 Gepost op: 7-10-2005, 12:57:32 »
Om eerlijk te zijn vindt ik Tanja steeds minder irri worden..
Ze wordt nu steeds meer iemand van de groep.
We krijgen ook meer de leuke kanten van haar te zien.
Eerst vondt ik haar erg in het middelpunt staan van wege haar zwangerschap, maar nu vindt ik dat er steeds meer andere zijn in het BB-huis die meer op gaan vallen.
En de aandacht gaan op eisen.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #123 Gepost op: 7-10-2005, 13:07:29 »
Misschien dat ze op dit moment wat socialer doet, maar in feite blijft het natuurlijk een egoïstisch persoon. Dat heeft ze duidelijk genoeg laten zien. Ik ben dan ook blij dat een aantal bewoners haar gedrag hebben afgestraft met een nominatie.
Geniet nooit met mate...

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #124 Gepost op: 7-10-2005, 13:12:06 »
Door haar gedrag geeft ze wel een raar beeld van zwangere vrouwen.
Alsof alle zwangere vrouwen zich zo gedragen als Tanja.
Dan mogen de mannen die een zwanger vervrouw hebben wel oppassen.. Die zullen het dan moeilijk krijgen in huis...  ;)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #125 Gepost op: 7-10-2005, 13:14:00 »
Ik krijg wel steeds meer waardering voor Tanja maar om te zeggen ze is zo super leuk vind ik wel mee vallen  :) :D ;)

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #126 Gepost op: 7-10-2005, 14:19:33 »
Ik hoop dat je deruit gaat, maar je zal der wel in wordne gehouden
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #127 Gepost op: 7-10-2005, 14:51:10 »
Zo is het nu steeds al geweest: de ene week is ze niet te pruimen en de week erop (vlak voor de nominaties) fleurt ze ineens helemaal op. Ze staat nu genomineerd, dus zal wel een weekje 'gezellig' blijven, maar daar moet je niet naar kijken. Lieske mag niet voor haarzelf kiezen, daarom wordt ze door haar 2x genomineerd (terwijl miss Piggy er zelf niet eens consequenties van had), maar als zíj het even niet ziet zitten, dan mag ze wel een sigaret opsteken en dus de hele groep (behalve haarzelf) benadelen.
The British are not impressed.

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #128 Gepost op: 8-10-2005, 03:20:04 »
Hoeven we het huis in elk geval niet te bestormen, dat scheelt toch weer.

Jammer... ik was al in combat-training  ::rofl::

Dan mogen de mannen die een zwanger vervrouw hebben wel oppassen.. Die zullen het dan moeilijk krijgen in huis...  ;)

Die hopen nu dat ze alle zwangere vrouwen kwijt kunnen in het BB-huis  ;D

Ik heb ook al eerder gezegd dat als Tanja zich in de groep 'geeft' en lacht en zo het best een leuke meid lijkt.
Maar die "ik-steek-een-peuk-op-en-neem-maar-1-haaltje-en-daarmee-bezorg-ik-de-groep-lekker-nog-een-week-uien-rantsoen-actie" zit mij nog steeds dwars. Ik vind dat nog steeds een hele vuile streek.

En ik heb zeker ook nog wat gemist of zo...... Ik ving gister [via internet] een gesprek tussen haar, Menno en Lieske in het bad op over haar baby's vader. Die zou haar bedriegen? Hoe kan zij daar nu achter gekomen zijn dan?
Want het lijkt me raar dat ze dat al van te voren wist.... dan zou ze toch niet bij het naar binnengaan van het BB-huis nog daar een traan om laten dat hij er op dat moment niet was?  :-\\  Ik vind dat zeer vreemd. Of heeft ze dat soms van haar moeder gehoord tijdens de heel veel bezoekjes? [hoezo geen contact met de buitenwereld  ::hand:: ]

Big Brother doet ook maar wat.
En dat dat gezeik van haar over Big Brother................ terwijl die haar constant terwille zijn......  ::kots::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #129 Gepost op: 8-10-2005, 17:04:37 »
Tanja raakte zwanger van Shurendy, maar ze hadden eigenlijk niks met elkaar. Shurendy ging toen op vakantie of zo, toen vertelde Tanja aan hem dat zij zwanger van hem was. Oh ja, toen ging hij op vakantie en gaf hij de sleutel van zijn huis (om voor de plantjes te zorgen en zo) aan zíjn ex.
Dus zij ziet dat als haar bedriegen, hoewel er helemaal niks was tussen hen.
The British are not impressed.

Offline ***Monty***

  • Forumlid
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #130 Gepost op: 9-10-2005, 10:31:57 »
Tanja is in mijn ogen nog steeds dezelfde egoïstische persoon als voor dit hele charme offensief! Natuurlijk heeft ze last van haar hormonen (ook ik weet wat dat inhoud) maar om willens en wetens een peuk op te steken en zo alle bewoners, behalve zij natuurlijk, weer op rantsoen te zetten, kan er bij mij nog steeds niet in!!!!
Wat mij verbaast is dat ze maar door een paar mensen is genomineerd.
Schijnbaar kunnen mensen daar toch makkelijk overheen stappen.

Hoe zit het overigens met het feit als alle bewoners haar hadden genomineerd??
Dan zouden de kijkers niet kunnen stemmen. (Het heeft geen zin om duur te bellen of te smssen voor maar 1 bewoner).

Overigens denk ik nog steeds dat BB een vinger in de pap heeft.
Stel dat de kijkers wel Tanja eruit stemmen dan vraag ik me werkelijk af of BB die uitslag niet zal manipuleren.

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #131 Gepost op: 9-10-2005, 13:09:35 »
Hoe zit het overigens met het feit als alle bewoners haar hadden genomineerd??
Dan zouden de kijkers niet kunnen stemmen. (Het heeft geen zin om duur te bellen of te smssen voor maar 1 bewoner).
Tanja nomineert toch iemand anders die dan ook op de bank zit? Ze zal niet zichzelf gaan nomineren, denk ik.  ;D
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #132 Gepost op: 9-10-2005, 21:14:44 »
Tanja, ach jah die Tanja

vol van schulden terwijl ze beter schuldgevoelens had kunnen hebben
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #133 Gepost op: 10-10-2005, 13:24:51 »
Volgens bepaalde bronnen heeft Endemol inderdaad een zwangere medebewoner gecast, maar niet via audities maar door het aanschrijven van diverse verloskundigen.

Diverse verloskundigen praktijken kregen een brief van Endemol waarin men vroeg om een 'alleenstaande zwangere moeder' die geld nodig had. De ideale kandidaat kreeg dan vooruit 10.000 Euro betaald.

Dit maakt maar weer duidelijk dat Tanja inderdaad betaald wordt voor haar rolletje in BB5. Tanja zou niet winnen, maar er ook niet uitgestemd worden voor de bevalling.


Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #134 Gepost op: 10-10-2005, 13:55:42 »
Ik kijk de serie niet, maar ik ga ervanuit dat het klopt wat Plienke zegt. En dan is dit dus weer een extra reden om niet te kijken.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #135 Gepost op: 10-10-2005, 15:53:49 »
Is volgens mij ook zo. Ze is zogenaamd opgegeven door haar moeder, maar allebei willen ze het eigenlijk niet. Reactie van Tanja bij het horen van de 'in de huid van'-opdracht: "Ik wil niet op tv." Wat doe je dan in dat huis, mens?!
The British are not impressed.

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #136 Gepost op: 11-10-2005, 02:38:01 »
Reactie van Tanja bij het horen van de 'in de huid van'-opdracht: "Ik wil niet op tv." Wat doe je dan in dat huis, mens?!

Oh echt waar???  ::oink:: Je blijft lachen met Tan he
Kan iemand haar even uitleggen wat Big brother is en wat het inhoud om mee te doen.  ::rofl::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #137 Gepost op: 11-10-2005, 10:48:21 »
Is volgens mij ook zo. Ze is zogenaamd opgegeven door haar moeder, maar allebei willen ze het eigenlijk niet. Reactie van Tanja bij het horen van de 'in de huid van'-opdracht: "Ik wil niet op tv." Wat doe je dan in dat huis, mens?!

 :o het word steeds erger  ::rofl::

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #138 Gepost op: 11-10-2005, 19:09:11 »
Ik zit hier nu al een paar uur de live streams te bekijken [onder het verdere computeren uiteraard  ;D ] Maar ik heb het mens ook de hele tijd nog niet gezien...... volgens mij is ze aan het schuilen voor de camera's  ::rofl::

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #139 Gepost op: 11-10-2005, 21:35:54 »
Ik zit hier nu al een paar uur de live streams te bekijken [onder het verdere computeren uiteraard  ;D ] Maar ik heb het mens ook de hele tijd nog niet gezien...... volgens mij is ze aan het schuilen voor de camera's  ::rofl::
Ik denk eerder dat ze schuil houdt op de babykamer.
Ze gaat daar straks hele dagen door brengen met de baby..
Tanja zit al stilletjes te genieten en verheugt zich denk al op de kleine meid. Van haar mag de bevalling al zo snel mogelijk gebeuren het liefst al donderdag.. Het zo leuk zijn als het tijdens de live-uitzending gebeurt, de eerste weeen.. hahaha.. Dan kan ze er nog niet uit ivm de bevalling..  ;)