Hoeven we het huis in elk geval niet te bestormen, dat scheelt toch weer.
Jammer... ik was al in combat-training

Dan mogen de mannen die een zwanger vervrouw hebben wel oppassen.. Die zullen het dan moeilijk krijgen in huis... 
Die hopen nu dat ze alle zwangere vrouwen kwijt kunnen in het BB-huis

Ik heb ook al eerder gezegd dat als Tanja zich in de groep 'geeft' en lacht en zo het best een leuke meid lijkt.
Maar die "ik-steek-een-peuk-op-en-neem-maar-1-haaltje-en-daarmee-bezorg-ik-de-groep-lekker-nog-een-week-uien-rantsoen-actie" zit mij nog steeds dwars. Ik vind dat nog steeds een hele vuile streek.
En ik heb zeker ook nog wat gemist of zo...... Ik ving gister [via internet] een gesprek tussen haar, Menno en Lieske in het bad op over haar baby's vader. Die zou haar bedriegen? Hoe kan zij daar nu achter gekomen zijn dan?
Want het lijkt me raar dat ze dat al van te voren wist.... dan zou ze toch niet bij het naar binnengaan van het BB-huis nog daar een traan om laten dat hij er op dat moment niet was?

Ik vind dat zeer vreemd. Of heeft ze dat soms van haar moeder gehoord tijdens de heel veel bezoekjes? [hoezo geen contact met de buitenwereld

]
Big Brother doet ook maar wat.
En dat dat gezeik van haar over Big Brother................ terwijl die haar constant terwille zijn......