Auteur Topic: Bewoner Tanja (Vrijwillige Exit - Afvaller 4)  (gelezen 45782 keer)

Offline Nīcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Bewoner Tanja (Vrijwillige Exit - Afvaller 4)
« Gepost op: 24-08-2005, 22:39:40 »
Hier alles over Tanja De Zwangere vrouw!

Leeftijd: 27 jaar
Beroep: Alleenstaande moeder
Houdt van: Preischotel, poffertjes met roomboter en poedersuiker, de muziek van Sade.
Waarom doet Tanja mee? Tanja is zeven maanden zwanger als ze het BB-Huis ingaat. Ze woont in Groningen. Het Big Brother-Huis lijkt haar een ideale plek om te bevallen. Ze kan ze haar ervaring delen met anderen en vindt het het mooiste geboortekaartje dat ze kan wensen. Ze wil niet weten of ze een jongetje of een meisje krijgt, dat moet een verrassing blijven. De eerste vier jaar gaat ze zelf voor haar kindje zorgen en een studie rechten doen. Daarna wil ze als advocate een carričre opbouwen.

Tanja maakte de HAVO af en ze haalde daarna in 1 jaar haar diploma MEAO. Daarna heeft ze verschillende banen gehad.

Als ze wint, dan komt het geld goed van pas voor de baby en haar studie Rechten.
« Laatst bewerkt op: 29-10-2005, 11:22:27 door Nīcky »

Offline Rickiejj

  • Forumlid
Re: BigBrother (Kandidaat Tanja)
« Reactie #1 Gepost op: 25-08-2005, 14:04:50 »
Ze komt leuk op me over, ik denk dat ze nog wel eens lang kan gaan blijven.
Het viel me wel op dat ze aan 1 stuk door rookt.

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: BigBrother (Kandidaat Tanja)
« Reactie #2 Gepost op: 25-08-2005, 19:09:55 »
Het viel me wel op dat ze aan 1 stuk door rookt.

en ze is nog zwanger ook....is dat neit slecht voor het kind  ::oink::
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #3 Gepost op: 28-08-2005, 17:10:29 »
Dat is zeker slecht voor 't kindje.  ::niet-ok::

Maar weet iemand hoe 't nu zit met haar? Ze willen natuurlijk dat ze gaat bevallen in 't huis, maar dat betekent dat ze niet mag afvallen. Kan zij dan niet weggestemd worden?  ???

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #4 Gepost op: 28-08-2005, 18:42:20 »
Maar weet iemand hoe 't nu zit met haar? Ze willen natuurlijk dat ze gaat bevallen in 't huis, maar dat betekent dat ze niet mag afvallen. Kan zij dan niet weggestemd worden?  ???

Zover ik het begrepen heb, heeft ze geen speciale status binnen de groep dus kan ze net zo hard afvallen als de rest.
Geniet nooit met mate...

Offline Nīcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #5 Gepost op: 28-08-2005, 19:03:34 »
Zover ik het begrepen heb, heeft ze geen speciale status binnen de groep dus kan ze net zo hard afvallen als de rest.

Ja dat zal wel zo Fair zijn want, er moet niemand iemand voorgetrokken worden anders is het niet eerlijk!

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #6 Gepost op: 28-08-2005, 22:16:31 »
heeej Tanja, kep je ff gezien je lijkt me wel aardig, maar ook een beetje dom, naief, we zullen zien he
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #7 Gepost op: 29-08-2005, 08:53:09 »
Toch heeft Tanja absoluut een voorsprong op de rest!!
De makers zullen er  (denk ik) alles aan doen om de bevalling in het huis te laten gebeuren!
We wachten af,ben benieuwd of hier een discussie over zal gaan komen in het huis.

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #8 Gepost op: 29-08-2005, 10:45:52 »
Ik heb niet het idee dat de andere bewoners haar zullen nomineren...

En over dat roken, dat is zeker slecht, maar ik begreep dat ze er drie per dag rookt. Het is niet zo dat ze er een pakje per dag doorheen rookt.
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #9 Gepost op: 29-08-2005, 13:42:17 »
Zelfs 3 is natuurlijk al teveel. En er wordt ook om haar heen gerookt door de andere bewoners. Alhoewel ik eerder las dat er alleen nog maar buiten zou worden gerookt, zie ik op de streams dat er wel degelijk binnen bij haar in de buurt gerookt wordt.

Ik snap niet dat je als toekomstige moeder het risico durft aan te gaan door gewoon te roken. ::ohno:: Mocht er straks iets met haar kindje aan de hand zijn wat gerelateerd kan worden aan het roken tijdens haar zwangerschap dan vergeef je jezelf dat toch nooit? Ik vind het byzonder onverantwoordelijk van haar. ::niet-ok::

« Laatst bewerkt op: 29-08-2005, 13:57:01 door Test »
Geniet nooit met mate...

Offline Nīcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #10 Gepost op: 29-08-2005, 13:44:31 »
Ik vindt het ook onverantwoordelijk van Tanja, Mijn tante rookte ook als een ketter en nu nog steeds maar toen ze moest bevallen van de eerste als zowel de tweede hadden de beide kinderen iets aan hun longen dus er gebeurt degelijk wel iets met het kindje! ::niet-ok::

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #11 Gepost op: 29-08-2005, 14:57:34 »
Zover ik het begrepen heb, heeft ze geen speciale status binnen de groep dus kan ze net zo hard afvallen als de rest.

dan baalt John de Mol flink als zij al snel afvalt en de baby nog niet geboren is...

vond het wel sneu voor haar dat de vader van het kindje niet aanwezig was, toen ze het huis binnenging
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #12 Gepost op: 29-08-2005, 14:58:17 »
Hmm,ik zie het probleem niet zo met dat roken van haar.
Tuurlijk weet iedereen dat roken slecht is en helemaal als je zwanger bent maar ieder is oud en wijs genoeg om daar zelf een keuze in te maken.
Als Tanja ervoor kiest om te roken tijdens haar zwangerschap,prima is haar keuze,haar verantwoordelijkheid.
Wie zijn wij dan om daar over te oordelen!

(Dat wij daar een mening over hebben is prima)

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #13 Gepost op: 29-08-2005, 16:10:39 »
Najah misschien snijdt ze zichzelf daarmee in de vingers doordat het nl publiek dit niet graag ziet en haar eerder wegstemt?
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #14 Gepost op: 29-08-2005, 18:47:25 »
Die moet nodig stoppen met roken!
Some light in your eyes...

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #15 Gepost op: 2-09-2005, 15:14:50 »
En over dat roken, dat is zeker slecht, maar ik begreep dat ze er drie per dag rookt. Het is niet zo dat ze er een pakje per dag doorheen rookt.
Hoeveel precies weet ik ook niet, maar meer dan 3 per dag. Ze zei dat ze dat deed, maar dat bleek verre van waar.
The British are not impressed.

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #16 Gepost op: 2-09-2005, 18:00:26 »
Gister was in de live-uitzending te zien een verrassing voor Tanja.
Ze kreeg eerst de foto's van haar eigen moeder en van haar schoonmoeder te zien. In de uitzending was ook de vader van het kind te zien.
Hij heeft in de uitzending contact met Tanja gehad.
En zie dat hij haar voor 100% steunt.
Dit zei hij een paar keer.
Ook zei hij dat ze moest STOPPEN met roken.
Tanja schoot meteen vol toen ze hem zag en werd erg emotioneel.
Zal ze nu echt gaan stoppen nu de vader van haar kindje vraagt om te stoppen met roken?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #17 Gepost op: 2-09-2005, 18:14:09 »
Ik denk het niet.
The British are not impressed.

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #18 Gepost op: 2-09-2005, 19:15:16 »
ik denk ook van niet, ze is té verslaafd en te naief om de gevolgen voor het kindje in te zien, overigens vond ik het  niet zo heldhaftig van de vader dattie in de studio zat, iedereen vond het dapper maar ik vind het niet meer dan je verantwoordelijkheid nemen, je maakt samen het kindje, dan moet je ook er maar samen uit komen, al is het alleen maar voor het kindje zelf
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #19 Gepost op: 3-09-2005, 08:24:21 »
ik vind het meer een egoļsme dat je als moeder rookt tijdens je zwangerschap want je weet dat je kind er onder kan/gaat lijden wat zijn/haar gezondheid betreft...

Mijn jongste is vanaf zijn geboorte al astmapatiėnt en zijn kinderarts roept nog steeds dat hij blij is dat ik niet rookte anders had mijn zoon een nog groter probleem gehad na zijn geboorte...en geloof me een kind wat ziek is vanaf zijn geboorte is niet leuk voor de ouders maar al helemaal niet voor het kind!!! Maar 't is en blijft een lieverd met een gigantisch goed hart en altijd veel plezier ook al kan hij niet alles doen wat hij graag zou willen.

Tanja is dan misschien niet bewust zwanger geraakt maar ze moet zich er nu wel bewust van worden wat de gevolgens van het roken kan hebben voor haar nu nog ongeboren kind...maar eh welke keuze heeft haar ongeboren kind later als hij graag een beroep wil uitvoeren maar het niet kan vanwege één of andere ziekte die zijn moeder hem heeft gegeven tijdens de zwangerschap omdat zij zonodig moest roken?

Tja ik heb in dit geval wel degelijk een mening en die mening geldt ook voor het drinken van alcohol tijdens de zwangerschap...

Je bent niet allen verantwoordelijk voor je kind tijdens zijn leven...maar vooral tijdens de ontwikkeling van het kind in de buik ...

Amen... ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!