Auteur Topic: Bewoner Tanja (Vrijwillige Exit - Afvaller 4)  (gelezen 45786 keer)

Offline Aitan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ER rules en als ik dom genoeg ben ga ik es meedoen
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #20 Gepost op: 3-09-2005, 21:45:26 »
Het is niet aan haar om daar een keus over te maken. als zei een kind op de wereld wil zetten heeft ze de verplichting dat kind gezond op de wereld te zetten. Als zij daar mentaal te zwak voor is had ze een abortus moeten nemen :/
Aitan-- altijd mening, nooit feiten

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #21 Gepost op: 4-09-2005, 10:27:15 »
sjeses aitan.......jij durft!!!!!!
Ik heb het 3 x opnieuw gelezen om mezelf ervan te  overtuigen dat het er echt staat!

Dus alle vrouwen die zwanger zijn en roken moeten maar abortus  laten plegen?Ik snap jullie commentaar aan de ene kant echt wel,we weten allemaal dat roken ozo slecht voor het kindje is,maar nogmaals het is ieder`s vrouw haar eigen  keus om te blijven roken of niet!!Daar kunnen wij niet over beslissen en al helemaal niet gaan roepen dat je dan maar abortus moet gaan plegen!!sjonge jonge zeg....
Wat een moraal-ridders zijn we in een keer allemaal..
er zijn echt ontelbaar veel vrouwen die roken tijdens de zwangerschap,als ze allemaal een stip op hun hoofd zouden hebben zal je verbaasdzijn hoeveel het er zijn..

nogmaals ik praat het echt niet goed dat een vrouw rookt tijdens de zwangerschap,het is niet goed en niet goed voor het kindje,maar ik vind het echt niet kunnen om dan Tanja daarover te veroordelen omdat ze nu in de spotlights staat!ze is een volwassen vrouw die haar eigen keuzes maakt,ze is niet gehandicapt en gewoon vol bij haar verstand.
Dat je er tegen bent,prima...maar ga niet dingen roepen die je echt niet kan maken en die (mi) veel te ver gaan.....

Offline Aitan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ER rules en als ik dom genoeg ben ga ik es meedoen
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #22 Gepost op: 4-09-2005, 13:26:11 »
Nee dat zeg ik niet ik zeg dat ze onder hun zwangerschap de kracht moeten hebben om te stoppen. als ze weten dat ze dat niet kunnen moeten ze zichzelf nooit zwanger laten worden.
Oké misschien hard maar ik vind het van 2 walletjes snoepen. je kunt niet zeggen IK wil een kind en IK wil roken want het draait dan niet om jou maar om dat kind :/
Aitan-- altijd mening, nooit feiten

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #23 Gepost op: 4-09-2005, 15:28:35 »
Ben het helemaal met Bakkertje eens ::jaja:: D'r is geen situatie waarin iemand een grotere verantwoordelijkheid heeft ten opzichte van een ander dan tijdens zwangerschap. Dat er door mee-roken een situatie ontstaat waarbij je andere mensen de gezondheid kan schaden is tot daar aan toe, maar de ongeboren baby heeft recht op de beste bescherming die het kan krijgen. Just my humble opinion ;D
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline alex89

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #24 Gepost op: 4-09-2005, 20:18:41 »
Wat heb ik een ongelovelijke hekel aan haar! Bah!
''Ik kan Lieske wel schieten'' Hou toch je kop man!
Ze is zelf o zo slecht voor dr kindje mr ze zegt dat Lieske naief is! Ze moet gewoon even gaan nadenken en dan had ze beseft dat ook zij die 5000euro had aangenomen in plaats van eten!
Ik kan me zo aan haar ergeren, en Lieske is nu helemaal over haar toeren en dat komt ook door Linda; als ze haar niet aardig vind; oké! maar doe es normaal!

Je kunt toch gewoon als mensen met elkaar omgaan? Of niet?

DOE DAT DAN! :)

En die discussie over dat roken wordt ook irritant..dus hou daar over op :)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #25 Gepost op: 5-09-2005, 08:07:43 »
Ben het helemaal met Bakkertje eens ::jaja:: D'r is geen situatie waarin iemand een grotere verantwoordelijkheid heeft ten opzichte van een ander dan tijdens zwangerschap. Dat er door mee-roken een situatie ontstaat waarbij je andere mensen de gezondheid kan schaden is tot daar aan toe, maar de ongeboren baby heeft recht op de beste bescherming die het kan krijgen. Just my humble opinion ;D

 ::hug::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #26 Gepost op: 5-09-2005, 21:15:44 »
Wat heb ik een ongelovelijke hekel aan haar! Bah!
''Ik kan Lieske wel schieten'' Hou toch je kop man!
Ze is zelf o zo slecht voor dr kindje mr ze zegt dat Lieske naief is! Ze moet gewoon even gaan nadenken en dan had ze beseft dat ook zij die 5000euro had aangenomen in plaats van eten!
Ik kan me zo aan haar ergeren, en Lieske is nu helemaal over haar toeren en dat komt ook door Linda; als ze haar niet aardig vind; oké! maar doe es normaal!

Je kunt toch gewoon als mensen met elkaar omgaan? Of niet?

DOE DAT DAN! :)


ik ken je niet, maar ik ben het volkomen met je eens! wat een hypocriet mens zeg die tanja, ze noemt lieske egoistisch omdat ze als student voor het geld kiest, nou lieve tanja, als er een iemand egoistisch is dan ben jij het wel met je roken, kun je lekker tegne ene meisje van 19 kom op zeg, volgens mij is je kind nog ouder dan jij, tsjone jonge, natuurlijk kies je als 19 jarige voor dat geld, dat jij dat nou niet zou doen is alleen maar dom van jou, aub deruit met deze griet
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #27 Gepost op: 5-09-2005, 21:18:19 »
Hopelijk krijgt zij óók eens een geld vs groep aanbieding. Volgens haar zou ze voor de groep kiezen...
The British are not impressed.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #28 Gepost op: 6-09-2005, 20:48:19 »
Grr... Dat mens heeft de muisvriendelijke muizenvallen onklaar gemaakt! Als over twee weken het huis vol zit met muizen geeft ze natuurlijk de mannen de schuld, dat ze er niks aan hebben gedaan. En dat het vast onhygiënisch is voor de baby.
Ik zou wel weten wie ik al lang over het hek zou hebben gegooid.
The British are not impressed.

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #29 Gepost op: 6-09-2005, 21:51:00 »
tjah, prototype dom en naïef ;)
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #30 Gepost op: 6-09-2005, 22:12:48 »
tjah, prototype dom en naïef ;)

is hiermee t eeuwige 'domme blondjes' afgedaan dus?  :P
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #31 Gepost op: 7-09-2005, 08:13:40 »
Ze maakt zichzelf niet echt geliefd zo..!!
sjeetje,ik zie het nog wel gebeuren dat Tanja gewoon lekker thuis mag gaan bevallen!

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #32 Gepost op: 7-09-2005, 13:33:44 »
is hiermee t eeuwige 'domme blondjes' afgedaan dus?  :P

vooruit omdat jij het bent ;)

Ze maakt zichzelf niet echt geliefd zo..!!
sjeetje,ik zie het nog wel gebeuren dat Tanja gewoon lekker thuis mag gaan bevallen!

jah dat zal idd wel, uit respect van de bewoners blablabla en john zal ahar zelf ook niet deruitgestemd laten wordne denk ik zo
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Aitan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ER rules en als ik dom genoeg ben ga ik es meedoen
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #33 Gepost op: 7-09-2005, 19:05:47 »
tis gewoon zo'n achterbakse roddelT**f die denkt dat ze alles weet en alles goed doet en haar mening telt alleen. NOU ST*RV

**ik denk ik sensuur mezelf alvast even voor alle jongere lezertjes :)**
Aitan-- altijd mening, nooit feiten

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #34 Gepost op: 7-09-2005, 23:19:32 »
Whaha vond haar in het begin nog wel leuk maar met die muizenvallen vond ik ook wel grappig.  ::tandpastasmiley::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #35 Gepost op: 9-09-2005, 00:49:46 »
Tanja woedend op BB

Tanja is direct na het afsluiten van de live-uitzending de dagboekkamer ingedoken omdat ze woedend is over de opmerking van Ruud dat hij aan Nederland bekend zou maken wat het geslacht van haar kind zou zijn en zou ze het huis willen verlaten als dit écht is gedaan.
ze heeft daar met Hummie en met de psychologe van Big Brother gepraat. Ze heeft in eerste instantie gezegd dat ze het huis wilde verlaten, omdat het bekend maken van het geslacht haar hele zwangerschap zou verpesten. Ze had niet verwacht dat Big Brother dat bekend zou maken. Tanja heeft ook nog mogen bellen met haar moeder!!!
Tanja snapt niet dat Big Brother het nu al bekend heeft gemaakt omdat dit de spanning bij het Nederlandse publiek zou wegnemen. Haar moeder heeft haar verteld dat het een meisje wordt...

Ik vond dit in eerste instantie ook knap lullig van BB dat ze dit vertelden terwijl Tanja dat niet wilde. Nu blijkt dat haar gevraagd is voor ze in het BB huis kwam of ze het erg zou vinden als het geslacht van het kind bekend zou zijn, dit aan het publiek bekend zou worden gemaakt. Daarop zei ze dat niet erg vond. En nu opeens is ze boos. ::) We zullen deze zwabberkoers maar aan haar zwangerschap toeschrijven... :-X
Geniet nooit met mate...

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #36 Gepost op: 9-09-2005, 07:38:57 »
Jammer dan dat ze boos is, als je aan een programma meedoet als BB dan weet je dat dit kan gebeuren.

Vond btw de uitspraak van de moeder van Roel wel heel erg goed.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #37 Gepost op: 9-09-2005, 15:48:56 »
My baby, she's going, my baby, she goes home
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #38 Gepost op: 9-09-2005, 17:04:00 »
Het is definitief..
Tanja heeft besloten om eruit te gaan.
Ze wacht nu op haar mama die haar komt ophalen.

Offline Aitan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ER rules en als ik dom genoeg ben ga ik es meedoen
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #39 Gepost op: 9-09-2005, 18:44:10 »
Gelukkig zijn we ook van dat sneue wijf af :/
Aitan-- altijd mening, nooit feiten