Auteur Topic: Bewoner Tanja (Vrijwillige Exit - Afvaller 4)  (gelezen 45903 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #100 Gepost op: 29-09-2005, 00:46:41 »
Hoe ver kan ze eigenlijk gaan bij haar mede-bewoners? Ze heeft blijkbaar de weekopdracht verknald. Dit is toch niet te geloven? :o

Het bewijs dat ze écht niet spoort... ;)

Citaat van: Talpa
Tanja geconfronteerd

De Bewoners zitten met Tanja om de tafel en confronteren haar met haar gedrag. Ze begrijpen het niet en willen een verklaring van haar horen.
Ook willen ze weten waarin zij als mede-Bewoners falen, en hoe ze de situatie voor Tanja kunnen verbeteren. Tanja voelt zich totaal niet schuldig over het roken. Dit omdat er ook al iemand anders heeft gerookt. Bovendien lieten de woorden van Roel voor haar de spreekwoordelijke emmer overlopen, wat uiteindelijk resulteerde in het opsteken van de bewuste sigaret. "Ik koos op dat moment gewoon voor mezelf." "Ja, maar nu heb je ons allemaal nog een week rantsoen bezorgd", roept Linda geïrriteerd. Maar dat kan haar niks schelen. Tanja kiest voor zichzelf! Bovendien heeft ze geen behoefte om iets te doen voor een groep waarvan, volgens Tanja, de helft achter haar rug om kletst. Maar dat is geen reden vindt Linda; roddelen doet iedereen. Hoe dan ook, Tanja blijft erbij. De Bewoners appeleren nog aan haar groepsgevoel, maar Tanja wil het niet horen. Ze blijft bij haar standpunt.
De Bewoners hebben het nu een beetje gehad. "Je hebt het gewoon gedaan, omdat je pissig was!" Het lijkt er vooralsnog niet op dat de partijen tot een wederzijds begrip komen.
« Laatst bewerkt op: 29-09-2005, 00:53:19 door Test »
Geniet nooit met mate...

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #101 Gepost op: 29-09-2005, 00:51:25 »
Hoe ver kan ze eigenlijk gaan bij haar mede-bewoners? Ze heeft blijkbaar de weekopdracht verknald. Dit is toch niet te geloven? :o



Schijnbaar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ver..
Zo ver dat ze niet op haar gaan stemmen en haar toch nog in het BB-huis houden..
Ik wacht morgen die live uitzending af en hoop dan dat ze zelf haar koffertjes pakt dat scheelt een hoop stress.Dan kan Tanja daar haar mama verzorgt en vertroelteld worden.

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #102 Gepost op: 29-09-2005, 01:01:14 »
Dit stukje heb ik net nog ergens gevonden...

Het bewijs:
Na een gesprek te hebben gehoord zondagmorgen tussen Menno, Ingrid, Tanja en Chantal, hoorde ik Tanja zeggen na een uitspraak van Menno aangaande het nomineren, dat ze wilde dat de proef op de som werd genomen en dat ze wilde dat de bewoners op haar gingen stemmen .. Hierop gaven zowel Ingrid als Chantal als antwoord : "Je weet dat dat niet mag .. "
Hoezo Menno werd terecht gewezen ?

Vanavond hoorde ik Tanja zeggen, na een uitspraak van Roel, dat ze wel degelijk een voorkeursbehandeling heeft.

Ik vraag na de nominatie om nog meer voorkeursbehandeling, want ik vind dat ik dat verdien .. IK ben zwanger!!
(bron: bigbrother.fok.nl)

Hierbij wordt wel degelijk aan gegeven dat de andere niet op haar stemmen vanwege haar zwangerschap..
« Laatst bewerkt op: 29-09-2005, 01:31:23 door plienke »

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #103 Gepost op: 29-09-2005, 01:05:58 »
Dit stukje heb ik net nog ergens gevonden...

Waar komt dat vandaan? :o

Als dat echt waar is, gaan we het huis bestormen... ;D
Geniet nooit met mate...

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #104 Gepost op: 29-09-2005, 01:08:48 »
Ja, die tekst van Chantal heb ik vaker gelezen, maar dat kan ook betekenen dat ze anderen geen nominatie aan mag praten. Of dat ze het überhaubt niet over nomineren mogen hebben.
The British are not impressed.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #105 Gepost op: 29-09-2005, 01:10:17 »
Van den BB site:

Tanja rookt! (Een filmpje als bewijs...)

Rob is een goede anti-rookagent en loopt achter Tanja aan wanneer hij uit het rumoer van de kamer opmaakt dat Tanja heeft gerookt. “Ik heb maar één trekje genomen.” “Waarom nou”, zegt Rob verbouwereerd. “Daar had ik gewoon zin in”, is het enige wat ze kan zeggen. “Waar heb je dan verder nog zin in?”, vraagt Rob. ”In nog een shagje”, zegt ze. “Maar dat kan toch niet, we hebben hier met zijn allen een opdracht. Vertel dan wat er is”, vraagt rookpolitie-Rob haar.
Maar daar heeft ze absoluut geen zin in. “Ik vind het heel vervelend voor jullie dat ik de opdracht heb verziekt, maar morgen ga ik het Huis toch uit.” Joost loopt naar buiten en vraagt Tanja om bevestiging. Heb je echt gerookt? Haar antwoord maakt hem woedend, evenals de andere Bewoners. “Dat wordt weer een week op uien”, zegt hij chagrijnig.


Rob blijft bij Tanja zitten en vraagt waarom ze zo doet. “Het gaat gewoon niet, het valt me allemaal zo tegen. Het is voor mij, mijn kindje en voor jullie beter als ik het Huis verlaat. Ik wil al mijn krachten sparen voor de bevalling en dat ga ik thuis doen.” “Kan je niet vragen of je ’s nachts ergens anders mag slapen?”, probeert Rob nog, maar voor Tanja lijkt de koek echt op. Laat mij maar naar huis gaan, dat is het beste. Dan wordt Rob naar de Dagboekkamer geroepen. Dido neemt zijn plaats in. “Waarom heb je nou gerookt? Je kan het toch ook gewoon zeggen als je je zo voelt? Het is toch wel een beetje lullig om zomaar een sigaret op te steken. We doen zoveel voor je, vinden het helemaal niet erg dat jij extra dingen krijgt. Ik vind het echt jammer”, geeft een teleurgestelde Dido aan. “Ik vind ook wel eens dingen jammer”, is het enige wat Tanja hierop te zeggen heeft. Dan staat Dido op en lijkt er klaar mee te zijn. “Dat was wat ik wilde zeggen.”


"Dit maakt me zo kwaad!" Joost kan het niet geloven dat Tanja een peuk heeft gerookt. Menno en Ralph zagen haar een vuurtje aansteken. Menno: "Ik ben geen footballplayer die dan een tackel uitdeelt." Ralph: "Ik stond in de Keuken en zag haar naar de kaarsjes lopen. Ik ben blij dat ik niet de enige was die het zag." In het groepsrumoer dat in de Woonkamer is ontstaan, roept iemand uit: "En ze heeft al zoveel privileges." Dan schiet Joost uit zijn slof: "Dit zijn geen privileges! Jullie hebben het net zo zwaar als zij." Nathalie heft ook haar stem: "Wie gaat dit dan nú bij de Dagboekkamer melden?!" Joost en Lieske gaan als rookpolitie met Big Brother praten. Ze roepen Rob er ook bij.

« Laatst bewerkt op: 29-09-2005, 01:50:52 door Test »
Geniet nooit met mate...

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #106 Gepost op: 29-09-2005, 01:11:32 »
Maarre... het huis bestormen vind ik ook wel ok ;D

"Realityfans kraken Big Brother huis"
The British are not impressed.

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #107 Gepost op: 29-09-2005, 04:03:03 »
 :o  :o  :o Zo hey.......... dan heb je ook wel lef...
Je mede-bewoners hebben al die tijd op droog brood, pindakaas en uien geleefd.... Terwijl jij zelf de lekkerste dingen aan het klaar maken was, b.v. Rijst met 2(!!!) soorten groenten, kippenpootjes en pindasaus... waar je ook nog veel van liet staan  ::)
Dan ook nog durven zeiken over de magnetron maaltijden terwijl anderen ze zo koud en rauw wel hadden willen opslurpen..... en dan nu rustig de weekopdracht verzieken  ::ohno::
Ik ben eigenlijk sprakeloos... maar gebruik daar toch alweer veel woorden voor  ::tandpastasmiley::

 ::joehoe:: Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag Tanja, goede reis naar huis.  ::niet-ok::

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #108 Gepost op: 29-09-2005, 08:19:44 »
Een stom wijf, anders kan ik het niet noemen. Profiteerd van alles, buit haar positie uit. Ze is niet ernstig ziek ofzo. Enorm egoïstisch, iedereen denkt aan haar, maar zij denkt alleen haar zelf. Typische reactie toen ze de kinderkamer.... "Zie je wel, toch een meisje"
Een ander had gezegd hoe mooi de kamer wel niet was. zij niet. Iedereen zit op rantsoen, zij niet, zij krijgt magnetronmaaltijden, maar dat is niet goed genoeg, dus vraagt/eist vers en gezond eten (stroopwafels, chips, lions etc....) en dat krijgt ze. Maar ze besluit dat dat niet voldoende is voor een grote maaltijd, dus jat ze ook nog even de pindakaas van de overige bewoners.... die toch al weinig hebben..... Om vervolgens drie happen te nemen van een malatijd waar het halve huis zich vol van zou kunnen eten, en de rest weg te gooien.
Nu ook met het roken. Ze kiest voor zichzelf. Maar een ander (Lieske) is heel erg fout als ze voor zichzelf kiest.
Menno heeft kritiek op haar, en zegt waar ze bij is wat iedereen denkt, mevrouw is boos en roept dat hij de volgende is.

Ik kan wel begrijpen waarom zij geen vent heeft. ze is een profiteur, aartslui, een enorme zeurdoos, een egoïst en dom.
Word tijd dat ze eens haar woord houdt, en echt opstapt.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #109 Gepost op: 29-09-2005, 08:26:19 »
Lieve Tanja,
laat je alsjeblieft je woorden waar maken en vanavond vrijwillig het huis uitstappen
Daarmee zou je mij en waarschijnlijk  heel nederland een enorm plezier mee doen!

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #110 Gepost op: 29-09-2005, 13:18:01 »
Tja, als ik even wat rond-google kom ik toch artikelen tegen als Stress tijdens zwangerschap is even slecht als roken en Stress tijdens zwangerschap heeft invloed op ontwikkeling kind. Er blijkt dus wel degelijk het één en ander aan te tonen te zijn.

Ik surf even naar je eerste link en lees: "Tussen 8 en 24 weken zwangerschap komen de meeste neuronen in de hersenen tot ontwikkeling en nemen ze een bepaalde plaats en functie aan. “Alleen tijdens deze kritieke zwangerschapsweken heeft angst gevolgen voor het latere gedrag van het kind. We veronderstellen dat bij hoogangstige moeders hormonen vrijkomen. Bereiken die de foetus tijdens deze kritische ontwikkelingsfase, dan kunnen de hersenen negatief beïnvloed worden”, zegt Van den Bergh."

Ik had ook gegoogled, en kwam met dezelfde geluiden. Ja, invloed, maar vooral in de eerste helft van de zwangerschap. En Tanja is volgens mij al heel wat verder, toch (ik volg haar niet zo)? Bovendien handelt het hier om 'hoogangstige' mensen. Word je hoogangstig van stoppen met roken? Daar kan ik geen mening over hebben, want ik heb nooit gerookt, en weet dus niet hoe dat is.

Ik vond trouwens ook nog dit:

Hoe slecht is stress, als gevolg van het stoppen met roken, voor het kind?
Sommige vrouwen denken dat ze niet goed kunnen ontspannen als ze geen sigaret meer mogen opsteken. Gelukkig zijn er nog veel andere manieren waarop je kan ontspannen. Je kan denken aan een wandeling, een tijdschrift lezen, iemand opbellen of ontspanningsoefeningen doen. Roken in de zwangerschap is aanzienlijk schadelijker dan de stress die het stoppen-met-roken met zich meebrengt. Bovendien is die spanning tijdelijk
Het roken zelf brengt ook stress met zich mee. Als het nicotineniveau in het lichaam gedaald is, wil het lichaam nieuwe nicotine. Deze rusteloosheid of stress verdwijnt pas als je een nieuwe sigaret opsteekt. Zo ben je de hele dag door bezig met het verdrijven van de stress.

(http://www.stivoro.nl/stoppen/mis/vmis/)

Hoe dan ook: roken is altijd slecht. Gedurende de hele zwangerschap en ook daarna.
« Laatst bewerkt op: 29-09-2005, 13:27:24 door Starry Night »

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #111 Gepost op: 29-09-2005, 13:59:45 »
Ja, ze zit al op 8 maanden, dus dat van die stress moeten we naar de prullenbak verwijzen?
The British are not impressed.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #112 Gepost op: 30-09-2005, 00:23:49 »
Ik lees net dat haar ouders weg zijn gelopen uit de studio toen Ruud iets aan ze vroeg mbt dat sexboerderij-gedoe.
Volgens een andere bron heeft Het Beest zo'n twee jaar geleden in de sexclub Woeste Hoeve in Groningen gewerkt.

Toevallig zag ik van de week een reportage over de Keileweg en ik dacht even dat ze 'haar' ook wat vroegen. Maar het was een andere vrouw, wel precies zo'n hoofd.
The British are not impressed.

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #113 Gepost op: 30-09-2005, 07:45:46 »
Hoe dan ook: roken is altijd slecht. Gedurende de hele zwangerschap en ook daarna.


Trouwens niet alleen tijdens en na de zwangerschap maar ook daarvoor. En dat geldt ook voor de mannelijke 'bijdrage' in het geheel  ;)

Offline ***Monty***

  • Forumlid
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #114 Gepost op: 30-09-2005, 11:45:06 »
Ik denk dat Tanja er nooit uit zou stappen. Zij is het kijkcijferkanon van BB geworden. De bewoners zullen ongetwijfeld een verklaring hebben moeten tekenen waarin zij verklaren dat zij Tanja niet zullen nomineren. Tanja zelf zou ook wel een verklaring hebben ondertekend!
John de Mol heeft hiermee een kijkcijferhit gecreerd!!!

Maar wat zou ik haar graag een enorme schop onder haar hol willen geven zeg!
Wat een *** wijf zeg! Zij was diegene die Lieske egoïstisch vond toen zijn die 5000 euri's kreeg. Maar wie is hier nou de grootste egoïst? TANJA!!!!
Ik was al enorm verontwaardigd toen zij uitgebreid ging staan koken voor zichzelf (dat is voor de andere bewoners een verschrikking geweest natuurlijk)maar het opsteken van een peuk slaat werkelijk alles! En dan gewoon zeggen dat ze daar behoefte aan had en ook nog bevestigen met het antwoord 'ik vind ook wel eens iets niet leuk'!
Ik heb medelijden met de andere bewoners om met zo'n bitch te moeten samenwonen!
IKKE IKKE IKKE EN DE REST KAN STIKKE!

Sorry hoor ik moest ff mijn hart luchten.


Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #115 Gepost op: 30-09-2005, 14:33:18 »
Trouwens niet alleen tijdens en na de zwangerschap maar ook daarvoor. En dat geldt ook voor de mannelijke 'bijdrage' in het geheel  ;)

Klopt, maar ik word altijd extra recht-op-de-draad als er hulpeloze baby's mee gemoeid zijn. Zal mijn eigen moederhart zijn ;).

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #116 Gepost op: 30-09-2005, 14:52:00 »
laat aub die baby vanavond deruit komen, dan zijn we daar van af en kan ze mrogne linea recta naar huis
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline ***Monty***

  • Forumlid
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #117 Gepost op: 30-09-2005, 17:15:57 »
laat aub die baby vanavond deruit komen, dan zijn we daar van af en kan ze mrogne linea recta naar huis


 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

EEN HELE GOEIE!!!!! Hebben we dat ook gehad!!!!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #118 Gepost op: 1-10-2005, 12:57:31 »
Ik denk dat Tanja er nooit uit zou stappen. Zij is het kijkcijferkanon van BB geworden.
Als het zo doorgaat kijkt er straks niemand meer. Als ze niet wordt genomineerd, houdt het snel op denk ik.
The British are not impressed.

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #119 Gepost op: 6-10-2005, 21:27:37 »
Eindelijk Tanja is genomineerd...
De kans is groot dat haar baby buiten het BB-huis wordt geboren...!!!
Daar gaat Nederland wel voor zorgen...  ::jaja::