Wij volgen het blok vanaf het begin en hebben in VT wonen de resultaten gezien en gelezen. We vragen ons af hoe het mogelijk is dat Lieke en Michon met een cash budget van Eur. 15000 zijn uitgekomen. Alleen de eiken vloer en de Gashaard kosten dat bedrag al zo´n beetje, dan zou er dus geen geld meer over zijn voor andere dingen zoals deuren, badkamer, tegels etc. Hebben ze soms dingen voor niets hebben gekregen of er eigen geld hebben ingestopt en mocht dat

? Of.... is er ook hier gesjoemeld net als met de oplevering van hun slaapkamer die niet af was en waarvoor ze notabene een prijs kregen. Diskwalifikatie voor de extra bonus van Eur. 50.000 lijkt gepast, tenzij Net5 sjoemelen met de regels toestaat.
Overigens waren wij bij de Kijkdagen aanwezig en stonden bij een stel die echt geinteresseerd waren in het appartement van Brett en Tobias en daarop wilden gaan bieden bij de veiling.
Enigre tijd later stonden wij te praten bij Lieke en Michon en hoorden Lieke tegen ditzelfde stel zeggen dat het plafond bij Tobias en Brett zo slecht was afgewerkt!!!!!!
Ik heb dat stel later even in herrinnnering gebracht dat dat een "bitchy" uitlating was van Lieke want dat plafond was door Theo ten onrechte geplaatst en daarvoor hebben Tobias en Brett normaal betaling gedaan via hun budget.
Dit voorval geeft weer eens aan dat Lieke en Michon vooral uit zijn om die extra prijs te winnen en dat gaat echt niet eerlijk.
Wat mij betreft " down met Lieke en Michon " Ze doen er alles aan om te winnen en spelen niet eerlijk!!!!!
Ik hoop dat Brett en Tobias het gaan winnen. Ze hebben als echte amateurs het beste opgeleverd en waren de deelnemers met de beste en collegiale deelnemers. Hun appartement is het meest ideale appartement en kan worden aangepast aan ieders smaak.