09:04 - Vroege vogels
Frank is vroeg wakker omdat hij naar AT5 moet gaan. Zo rond de middaguren wordt hij terug verwacht. Wanneer zullen de andere Hiteliers opstaan? Vandaag staat namelijk 'snelle' Jelle Klaasen om half elf voor de deur. De wannaar van de WK-darts komt langs om een pijltje te gooien met zijn fans. Er zijn nog enkele plaatsen waarop geboden kan worden. Openingsbod is 125 euro en er geld een maximum van 20 personen.

09:42 - "Ik ga de anderen even wakker maken"
Hotelier John is de derde die zijn bed uitkomt, gevolgd door Monique die de Big Boss tegen het lijf loopt. “Sorry niemand heeft me wakker gemaakt”, zegt Monique tegen de Big Boss. “Maakt niets uit. De anderen slapen ook nog”, antwoordt Wilma. “Hoelaat komen de eerste gasten?”, vraagt Monique. “Over drie kwartier”, antwoordt Wilma. “Nou dan ga ik de anderen even wakker maken!”, zegt Monique slaperig. John is niet veel later, hoe kan het ook anders, in de keuken te vinden!

10:10 - "Waar is het dartbord dan?"
Zelfs de hotelgast draagt een zonnebril.
Alle Hoteliers zijn wakker. Zoals verwacht dragen alle vrouwen behalve Wilma, een zonnebril. Er zijn twee gasten blijven slapen waarvan één al vroeg wakker is en wacht op haar vriendin om te ontbijten. Ondertussen rookt ze een sigaret. Hotelier Viola en Monique helpen met de aankleding van de zaal waar vandaag gedart gaat worden. Alle Hoteliers lopen en praten doorelkaar heen. Dit geeft een hectische indruk in het Hotel. De hotelgast vraagt waarom iedereen zo druk bezig is in de vroege morgen. “Er is een dartclinic van Jelle Klaasen vandaag!”, antwoordt John. “Waar is het dartbord dan?”, vraagt Anita. "Eerst koffie", zegt een slaperige Ferri starend naar het koffieapparaat.
10:38 - Het zonnebril concept
De hotelkok is erg druk met het voorbereiden van het ontbijt. “Wat ben je aan het maken?”, vraagt Bonnie. “Roerbakeieren voor onze gast! Ben bijna klaar”, antwoordt John. De tweede hotelgast is inmiddels bij haar vriendin aan tafel geschoven. “Ik ben zo blij dat er iemand is die het zonnebrillen concept begrijpt”, zegt John tegen de hotelgast. “Vind het wel lekker”, antwoordt de gast. “Al die e-mails die we hebben gekregen over de Hoteliers met hun sterallures en dergelijke. Ik hoop dat die mensen dit zien”, vervolgt John.
10:50 - "Jelle is te laat! Wat is dit?"
“Jelle is te laat! Wat is dit?”, meldt de Big Boss. “Jelle heeft naar de streams op internet gekeken en zag dat iedereen zich nog aan het voorbereiden was”, grapt John. Eén van de hotelgasten had liever een ontbijt op bed gehad van Ferri. "Ga dan in je bed liggen dan krijg jij ontbijt op bed van mij", zegt Ferri. Binnen no-time verlaat de dame haar vriendin en gaat linea recta weer haar bed in.

11:15 - Bonnie blijft persen
Bonnie is aan het persen geslagen. De sinaasappels vliegen door haar handen. "Johnny boy, wil jij ook wat sap?", vraagt ze. "Ja graag", is het antwoord. "Ik dacht dat we vandaag darten zouden krijgen?", merkt Bonnie op. "Ferri wil jij ook een sappie?", vraagt Bonnie terwijl ze vrolijk verder staat te persen in de keuken. Zou Bonnie weten dat zij vandaag haar foto's van De Panorama overhandigd krijgt? Staat ze daarom zo intensief te persen?

11:21 - Bonnie je foto's zijn er!
De man van Panorama staat voor de deur. Hij komt binnen en de Hoteliers vliegen als bijen op honing op de man af. Alle Hoteliers zijn natuurlijk reuze benieuwd naar Bonnies foto's. Bonnie zelf blijft er in eerste instantie nogal kalm onder. "Ik heb net verse jus gemaakt. Wil je ook een glaasje?”, vraagt Bonnie aan de man van De Panorama. En Bonnie neemt rustig de foto's door.