Auteur Topic: Waar denk je NU aan?  (gelezen 1789277 keer)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #10800 Gepost op: 14-12-2007, 16:47:42 »
Aan goede ideeën van kapsters en hoe die ideeën er dan uitzien?
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #10801 Gepost op: 14-12-2007, 17:06:18 »
Niet alleen maar rood verven (zoals de vorige keer), maar de contouren zwart. Zal eens kijken of ik er dit weekend een foto van kan maken
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #10802 Gepost op: 14-12-2007, 17:42:39 »
Niet alleen maar rood verven (zoals de vorige keer), maar de contouren zwart. Zal eens kijken of ik er dit weekend een foto van kan maken

doen!!! ik moet namelijk nog naar de kapper hihihi...en die van mij heeft meestal ook goede ideeën ::ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #10803 Gepost op: 14-12-2007, 20:19:04 »
Aan die sexy rood-wit gestreepte kousen van Megan  ::) ::) ::)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #10804 Gepost op: 15-12-2007, 01:28:21 »
doen!!! ik moet namelijk nog naar de kapper hihihi...en die van mij heeft meestal ook goede ideeën ::ok::
Rondom zit dus een rand zwart geverfd haar, onder het rood geverfde.

Keep calm and eat chocolates!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #10805 Gepost op: 15-12-2007, 09:29:48 »
Rondom zit dus een rand zwart geverfd haar, onder het rood geverfde.


8) maar om het helemaal af te maken moet er nog een gele streep in't midden komen  :) :)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #10806 Gepost op: 15-12-2007, 10:51:23 »
Rondom zit dus een rand zwart geverfd haar, onder het rood geverfde.



Ik denk dat dat kapsel Swifty beter zal staan dan moi...en daar bedoel ik niks gemeens mee, want ik vind het hardstikke leuk!! ::ok:: ::ok:: ::ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #10807 Gepost op: 15-12-2007, 16:52:40 »
8) maar om het helemaal af te maken moet er nog een gele streep in't midden komen  :) :)
En dan de Rode Duivels aanmoedigen zeker



alsof dat zou helpen   :-X ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #10808 Gepost op: 15-12-2007, 16:53:09 »
Ik denk dat dat kapsel Swifty beter zal staan dan moi...en daar bedoel ik niks gemeens mee, want ik vind het hardstikke leuk!! ::ok:: ::ok:: ::ok::
Dank voor het compliment, maar je weet niet of het je staat tot je het probeert  ::jaja::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #10809 Gepost op: 15-12-2007, 20:28:25 »
Wat is Martijn Krabbé klein.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #10810 Gepost op: 20-12-2007, 18:48:30 »
8) maar om het helemaal af te maken moet er nog een gele streep in't midden komen  :) :)
Dan wordt het de Duitse vlag?

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #10811 Gepost op: 20-12-2007, 20:06:15 »
Aan het artikel dat ik vandaag voor het personeelsblad van onze Rabobank geschreven heb en mn stagebegeleidster die het helemaal geweldig vond :) Leuk om te horen  ::jaja::
The sun came up and reality set in.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #10812 Gepost op: 20-12-2007, 21:06:42 »
Dan wordt het de Duitse vlag?
voor Jos....
Belgische vlag.. gele streep in't midden...


Duitse vlag...

gele streep niet in't midden   ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #10813 Gepost op: 22-12-2007, 19:49:19 »
Wat is die Grandel toch ook een achterlijke debiel... Die klojo wordt betaald om de bal VAST te houden, laat ie hem los zodat de tegenstander kan scoren, dropveter  ::niet-ok:: ::niet-ok:: >:( >:( >:( >:(

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #10814 Gepost op: 22-12-2007, 20:28:30 »
Wat is die Grandel toch ook een achterlijke debiel... Die klojo wordt betaald om de bal VAST te houden, laat ie hem los zodat de tegenstander kan scoren, dropveter  ::niet-ok:: ::niet-ok:: >:( >:( >:( >:(
nog 3 en dan heb ik m'n prono juist  ;D ;D

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #10815 Gepost op: 22-12-2007, 20:37:51 »
nog 3 en dan heb ik m'n prono juist  ;D ;D

Maar het is 1-1  ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ;D

3-1 voor PSV  :-\\
« Laatst bewerkt op: 22-12-2007, 20:57:02 door Guikie »

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #10816 Gepost op: 23-12-2007, 09:13:07 »
Maar het is 1-1  ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ;D

3-1 voor PSV  :-\\
...en toen viel Guikie van z'n stoel....

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #10817 Gepost op: 25-12-2007, 09:21:57 »
Aan een vreselijk drama dat zich hier redelijk dichtbij heeft afgespeeld vannacht:

Felle brand kost vier zusjes het leven

Dinsdag 25 december 2007 - ARNEMUIDEN - De brandweer heeft vannacht de lichamen geborgen van de vier zusjes die zijn omgekomen bij een grote brand op de bovenverdieping van het Chinese restaurant Oriental Paradise in Arnemuiden. De slachtoffers, van zeven, zes, drie en één jaar oud, zijn de dochters van de restauranteigenaren.

De kinderen woonden boven het restaurant en lagen te slapen toen de brand rond zeven uur uitbrak. De ouders waren op dat moment aan het werk in het restaurant. De woonetage brandde volledig uit. Onder de restaurantbezoekers vielen geen gewonden.
De eerste melding - gedaan door de restauranthouder zelf - kwam even voor zeven uur binnen bij de brandweer. Buurtbewoners hoorden een knal en zagen de bovenetage in brand staan. De gealarmeerde brandweerlieden konden de woning aan de Noordstraat niet meteen binnengaan. Daarvoor was de vlammenzee te groot.
Pas anderhalf uur na het uitbreken van de brand kon de brandweer vanuit een hoogwerker naar de vermiste meisjes zoeken. Voor het leven van de zusjes werd toen allang gevreesd. Vanwege instortingsgevaar kon de brandweer moeilijk naar binnen. De brandweer gebruikte een schijnwerper en bekeek kaarten van het Zeeuws Archief om te zien hoe het pand was gebouwd. Even na middernacht werden de lichamen geborgen.
De gemeente brengt de inwoners van Arnemuiden via folders op de hoogte van wat er gebeurd is. Vanochtend vindt om tien uur een informatiebijeenkomst plaats in verenigingsgebouw De Arne. Burgemeester Koos Schouwenaar was gisteravond in Arnemuiden en betuigde zijn medeleven aan de ouders van de kinderen. De directeur van het Vierschip, de basisschool waarop de twee oudste kinderen ziten, was ook ter plaatse.
Over de oorzaak van de brand is nog niks bekend. De ouders van de omgekomen zusjes zijn opgevangen en krijgen slachtofferhulp. Het drama trok veel bekijks van mensen uit het dorp. Onder omstanders heerste grote verslagenheid.


Zo dichtbij, maar ook zo ver weg, want ik ken de mensen niet. Niettemin is zoiets vreselijks niet te bevatten en al helemaal niet op kerstavond. Je raakt ineens 4 kinderen kwijt en je bedrijf....
Ik vraag me af hoe je als ouder hiermee verder moet....
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #10818 Gepost op: 25-12-2007, 12:03:35 »
Vreselijk gewoon...
Keep calm and eat chocolates!

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #10819 Gepost op: 26-12-2007, 22:22:13 »
aan het column wat ik nog moest postten:

hier is ie dan, niet helemaal maar wel het stuk wat over mij gaat en bedenk goed: "Het is een column en dus is het NIET waar."

 ‘Juffrouw kan ik u spreken, ik wil geen directeur meer zijn. Ik wil er nu mee ophouden’. Met deze woorden komt Menno de docentenkamer binnen. Ik ben niet helemaal verbaasd en ga met hem naar een spreekkamertje en luister het verhaal maar eens aan.
‘Ik denk alleen nog maar de hele dag aan het project, ook in het weekend. Ik bereid in het weekend de vergaderingen met mijn vader voor maar als de vergadering op school bezig is gebeuren er allerlei andere dingen dan ik voorbereid heb.’ Menno had de vorige week aan iedereen gevraagd wat ze van het project vonden en van zijn functioneren en iedereen was ontevreden en had commentaar. Hij sliep er niet goed van en wil er per direct mee ophouden.

Er hadden mij uit de groep al eerder geluiden bereikt dat onder het directeurschap van Menno niet goed liep. Hij zette geen grote lijnen uit, hield geen contact met de afdelingshoofden, nam niet genoeg initiatief etc. Ik heb toen met die groep gesproken en gezegd dat Menno gesolliciteerd had, de beste brief had, een goed gesprek heeft gehouden en nu dus directeur is, en dat bij de allereerste tegengeluiden wij deze benoeming niet herroepen.

Maar wat nu? De groep wilde Menno niet meer en Menno het directeurschap niet meer.
Deze situatie kan niet te lang aanhouden omdat er erg veel werk verzet moet worden. Er moet een keuze gemaakt worden betreffende het product dat gemaakt en verkocht gaat worden. Er moet een ondernemingsplan geschreven worden en een aandeelhoudersvergadering uitgeschreven. Belangrijke zaken en dus is er voortvarendheid geboden.
Menno is gek