Auteur Topic: Hoe kom je aan je nick?  (gelezen 45086 keer)

Offline Shira

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • free spirit
Re: Hoe kom je aan je nick?
« Reactie #300 Gepost op: 7-02-2005, 18:37:20 »
Ik leef al jaren met deze nickname op het internet  ::tandpastasmiley::
w00t!

Offline eyre

• Forumlid
« Reactie #301 Gepost op: 8-02-2005, 10:04:14 »
okee dan vertel ik het ook maar, net zo als han13 heet ik eigenlijk hanny maar werd vaak hanneke of meestal nu han genoemd, wat zij heeft met 13 heb ik met 11....dus han11 had ook gekund, maar ik ben een ontzettende ierland gek vandaar.eyre is in het keltisch gewoon ierland.ook ik gebruik al jaren deze naam net zoals ik al jaren n8.w8 (mijn beroep)als email heb.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #302 Gepost op: 8-02-2005, 11:31:06 »
okee dan vertel ik het ook maar, net zo als han13 heet ik eigenlijk hanny maar werd vaak hanneke of meestal nu han genoemd,

Ik heet niet Hanny hoor, maar ik heet echt Hanneke.  ;D

Maarre, leuk om je te ontmoeten han11!  ;)

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #303 Gepost op: 8-02-2005, 16:57:06 »
Ik weet niet echt meer hoe ik eraan kom maar ik erik maar die naam was er al hier op t forum :(
Toen had ik ikkuhhh ingevuld maar dat vond ik na n tijdje niet zo'n leuke naam vanwege al die h's dus is mn nick nu ikke :)

Offline The Ovinie

• Forumlid
  • Meester in blaten
« Reactie #304 Gepost op: 8-02-2005, 18:45:42 »
ikke ben jij ;D

ja sorry ik ben vandaag nogal goed in slechte humor, daan kan het je vertellen
hocus pocus pilatus pas, ik wou dat ik orgineel was....

Offline garibaldi

• Forumlid
« Reactie #305 Gepost op: 8-02-2005, 20:01:12 »
Mijn nick is al jaaaren Garibaldi, ik ben ook een groot Garibaldi fan. Dit is allemaal gekomen omdat mijn ouders boven een poster hebben van Garibaldi uit Italië. Sindsdien ben ik fan van hem. Alle straatnamen beelden huizen met zijn naam fotografeer ik (als ik ze tegen kom) In rome heb ik ook nog zijn museum mee kunnen pakken. Garibaldi is een van de stichters van het verenigde Italie. Hij had een leger, heeft bijvoorbeeld Sicilie bevrijd. In Italie is hij ook heel erg bekent, en geliefd, want het was een man van het volk.  ::bravo::

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #306 Gepost op: 9-02-2005, 15:43:16 »
Mijn nick is al jaaaren Garibaldi, ik ben ook een groot Garibaldi fan. Dit is allemaal gekomen omdat mijn ouders boven een poster hebben van Garibaldi uit Italië. Sindsdien ben ik fan van hem. Alle straatnamen beelden huizen met zijn naam fotografeer ik (als ik ze tegen kom) In rome heb ik ook nog zijn museum mee kunnen pakken. Garibaldi is een van de stichters van het verenigde Italie. Hij had een leger, heeft bijvoorbeeld Sicilie bevrijd. In Italie is hij ook heel erg bekent, en geliefd, want het was een man van het volk.  ::bravo::

Leuke naam!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline pinta

• Forumlid
  • dit ben ik
« Reactie #307 Gepost op: 10-02-2005, 17:54:53 »
Hahaha mijn reden hoe ik aan mijn nick kom is handig
mijn schoonmoeders nick is muldvarp dat betekent mol is noorwegen nou toen dacht ik zal ik dan maar een ander land pakken toen ging ik opzoeke wat het in het portugees betekend nou in het portugees betekent pinta dus mol !
« Laatst bewerkt op: 10-02-2005, 17:59:37 door pinta »

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #308 Gepost op: 10-02-2005, 20:52:46 »
Tis nogal een lang verhaal, dus hoop dat jullie niet in slaap vallen... ;) Ik zal hem wat korter door de bocht vertellen!

Een van de eerste boeken die ik (láng geleden) uit de bieb heb gelezen was "Staartjager's Zang" van Tad Williams... dat boek heb ik echt mega vaak moeten verlengen voordat ik het uit had met als gevolg dat ik het geloof ik een half jaar in huis had... ::schaam:: Járen later een (oud) foldertje tegengekomen met daarin dat boek... Werd inmiddels niet meer gedrukt dus uit een tweedehands winkel een exemplaar gehaald en nog eens herlezen... Dit keer in veel kortere tijd dan de eerste keer! ;)

Omdat ik al jaren op zoek was naar een nieuwe nick (oude was m'n initialen, tevens het jaar 2005 in romeinse cijfers ;)) en ik nogal van katten hou leek het me leuk om uit dat boek een naam te pikken, uiteraard wel vertaald naar de oorspronkelijke taal: Engels... Vuurvoet (Firefoot) sprak me het meest aan... Niet te lang, brand interesseert me wel (vader zit bij de brandweer), rood is m'n favo kleur en had ook nog een achterliggende gedachten met katten, m'n favo beesten!

Nog wakker? ;D
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #309 Gepost op: 10-02-2005, 21:00:20 »
Heel apart! maar wel heel leuk  ;D

Offline Krecik

• Forumlid
« Reactie #310 Gepost op: 16-02-2005, 13:49:34 »
Mijn nick is Krecik (spreek uit: Krètsjiek), wat molletje betekent in het Pools. Het is ook de naam van een molletje uit een Tsjechische tekenfilmserie, die ook in Polen heel bekend was en waar ik altijd naar keek als ik daar op vakantie was.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #311 Gepost op: 17-02-2005, 16:38:41 »
Tis nogal een lang verhaal, dus hoop dat jullie niet in slaap vallen... ;) Ik zal hem wat korter door de bocht vertellen!
Keileuk juist; dat is echt een nick met een verhaal erachter! :D En hij klinkt nog leuk ook, en hij heeft nog een leuke afkorting ook ;D

En over die brandweer: op die foto ergens in het smoelenboek heb je toch ook een brandweerjas aan of zoiets?

Omdat (...) ik nogal van katten hou leek het me leuk om uit dat boek een naam te pikken
Dat boek gaat ook over katten offe...? ;)

in het portugees betekent pinta dus mol !
Mijn nick is Krecik (spreek uit: Krètsjiek), wat molletje betekent in het Pools.
Leuk al die mollen-in-een-vreemde-taal! :) Benieuwd of er ook nog een 'tyflokóndinas' opduikt... ;D

Offline juudith

• Forumlid
« Reactie #312 Gepost op: 17-02-2005, 17:41:15 »
Nu ikke maar he :)
Nou eerst heette ik Juudith, en dat is wel duidelijk waarom..

Nu dus Crispy:
Ik, Moggerz en Nursy hadden een discussie over Marc-Marie, toen het gesprek overging in M&M's.. En ik vind Crispy M&M's lekker   ::tandpastasmiley:: Dussee... toen kwam ik op een Crispy Marc-Marie en daarna heb ik mijn naam veranderd in Crispy..
That's the story..

Back to basics.. ik heet weer Juudith.. Das toch makkelijker!
« Laatst bewerkt op: 17-02-2005, 18:14:00 door Crispy »

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #313 Gepost op: 17-02-2005, 19:35:24 »
En over die brandweer: op die foto ergens in het smoelenboek heb je toch ook een brandweerjas aan of zoiets?
Nee, toevallig net niet van de brandweer... Een vriend van me is instructeur bij het Jeugd Rode Kruis en ik moest helpen op een dag daarvan... vandaar dat ik ter herkenning in zo'n jas was gehesen!

Citaat
Hoe raad je het zo! :P
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #314 Gepost op: 17-02-2005, 19:37:53 »
wat zij heeft met 13 heb ik met 11....

hehe...ik ook  ::tandpastasmiley:: magic number 11
That's all

Offline billyboem

• Forumlid
« Reactie #315 Gepost op: 18-02-2005, 12:46:59 »
Mijn naam : Best wel grappig na de laatste moluitzending:

Ik heet eigenlijk Sylvia, Dat wordt altijd afgekort tot Syl. Een goede vriendin van me (zelf denkt ze dat ze wel grappig is...) maakt daar altijd bil of Billy van. In de tijd dat ik hier op het forum kwam zongen Acda en de Munnik het liedje Waltzing Mathilda op het sportgala. Ik was er van overtuigd dat ze daar billyboem zongen (bleek dus billanongs te zijn)
Dat leek me wel een leuke naam, mede omdat ik op de PABO het liedje cowboy Billyboem meerdere malen heb gezongen.
« Laatst bewerkt op: 18-02-2005, 13:30:25 door billyboem »
Grote ideeën beginnen met volkomen onrealistische gedachten.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #316 Gepost op: 19-02-2005, 21:33:57 »
Citaat
Hoe raad je het zo! :P
haha ok ;D dat lees ik dus ook lekker op tijd :P maarre jaaa was scherp van mij he ;) :P

Billyboem, cool dat je nick al met dat liedje te maken had nog voor het in widm geweest was! ;D

Offline Sariss

• Forumlid
  • Ik wil naar Pingyao :o)
« Reactie #317 Gepost op: 8-03-2005, 20:07:57 »
Weet niet of iemand geintresseerd is maar Sariss komt uit een computerspelletje (Jedi Knight)waarbij dat de vrouwelijke slechterik is, en het is toevallig ook die groene kreeft-vijand uit Galaxy Quest  ::tandpastasmiley::

Heb iets met slechterikken volgens mij  8)

Von het bovendien wel cool klinken.. het is net echt een naam, en niemand die het gebruik... kan overal met deze naam inloggen (handig)
Waar is de Express in Peking Express dit keer....??

Offline Sin

• Forumlid
  • No one can stop my crazyness
« Reactie #318 Gepost op: 8-03-2005, 20:33:01 »
Sin. is eigenlijk een afkorting van Sinorakis. Sinorakis is iemand die speelt in mijn verhaal die ik aan 't schrijven ben. Omdat Sinorakis meestal net iets te lang is, kort ik het gewoon af naar Sin.

Offline Sariss

• Forumlid
  • Ik wil naar Pingyao :o)
« Reactie #319 Gepost op: 9-03-2005, 19:53:21 »
gnagna, een afkorting met een reden  :D
Waar is de Express in Peking Express dit keer....??