Poll

Bedankt voor het lezen!

Wie o wie
2 (50%)
Wordt mijn opvolger?
2 (50%)

Totaal aantal stemmen: 4

Auteur Topic: Forumsoap: De erfenis van Xuilemveld - Poll + discussie  (gelezen 45542 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Forumsoap: De erfenis van Xuilemveld - Poll + discussie
« Reactie #320 Gepost op: 14-08-2020, 20:18:51 »
Ah, Hans familie van Sanmol! Ja dat ie iets kwaads kwam doen was wel duidelijk, maar waarom. This makes sence. ::jaja::

Het is veel te obvious dat ik of chippie neergeschoten gaan worden, dus mijn soap lover Nieky wordt geraakt (dat heb ik gestemd). ::jaja::
Of agent HDD springt ervoor om de kogel op te vangen en wordt dodelijk geraakt, net nu Starlight uit haar coma is ontwaakt. De ultieme tragedie natuurlijk.

Lama een handlanger, toch een bad guy, ik wist het. Gaan we nog een keer naar Rusland.  :P Molcrazy leeft nog, top.  ::ok:: En een nieuw personage tot slot, Duncton ::bravo::
Dus Swifty was nr 5 als ik het goed begrijp? Ja dan is het logisch dat ze er niet kon zijn. :P Edit: Nee dus, want er werd met nr 5 gebeld, dus tenzij Swifty stiekem een telefoon in haar cel had kon zie niet opnemen. Misschien is gevangenis directeur Gupp wel nr 5? Ik denk iig iemand die niet op het feest was. Handlanger, gokje, WouterV of Bjorrn.

Wat een heerlijke soap Frank, geweldig, ik kijk nu al uit naar seizoen 2 ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 14-08-2020, 20:25:29 door Daisy »

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Forumsoap: De erfenis van Xuilemveld - Poll + discussie
« Reactie #321 Gepost op: 14-08-2020, 20:32:39 »
Ten eerste complimenten aan jou Frank! Heel goed geschreven ::bravo::. Ik kijk uit naar Seizoen 2.

Ik dacht dat nummer 5 Lama1997 was en ik gewoon bedoezeld ben door mijn collega! Dat zou ook vast verklaren waarom ons groepje niks vond bij het landgoed van Sanmol. Ik ben benieuwd waar je het verhaal heen gaat schrijvenq. Ik zie jullie volgend jaar in Xuilemveld!
Så hva gjør vi nå?

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Forumsoap: De erfenis van Xuilemveld - Poll + discussie
« Reactie #322 Gepost op: 14-08-2020, 21:46:41 »
Toch niet op mijn feest! >:(
 :P

Nee, maar wat een einde! Echt super goed geschreven frankie mijn comlimenten ::bravo::

Dit is echt een classic soap cliffhanger, Maar meestal zijn er een paar gewond en een 1 a 2 mensen dood. Ik zie mezelf iets minder snel dood gaan net als daisy, of dat Daisy mij wilde beschermen ofzo en dat ze gewond is?

Misschien Dennis of lucy dood, Dat brent en chardo de plek wil inpikken ::rofl::
chipsverslaafde <3

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Forumsoap: De erfenis van Xuilemveld - Poll + discussie
« Reactie #323 Gepost op: 14-08-2020, 21:49:43 »
Wat een seizoensfinale!  ::oink::  Goed geschreven, Frank!

Ergens hoop ik dat de jongeren het feest komen redden en voorkomen dat er meerdere gewonden zullen zijn ofzo  ::rofl::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Forumsoap: De erfenis van Xuilemveld - Poll + discussie
« Reactie #324 Gepost op: 14-08-2020, 21:52:20 »
Wat een cliffhanger! :o ::bravo:: ::bravo:: Hoe gaan wij in vredesnaam een jaar geduld hebben? ::hypocriet::

Ergens hoop ik dat de jongeren het feest komen redden en voorkomen dat er meerdere gewonden zullen zijn ofzo  ::rofl::
Jaa!! ::rofl::

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Forumsoap: De erfenis van Xuilemveld - Poll + discussie
« Reactie #325 Gepost op: 14-08-2020, 22:00:33 »
Ja die heb ik een beetje gemist, maar die waren wel op het feest toch? Ik nodig ook de school waar ik op heb gezeten uit ofc, Maar kan sanmol niet uit het leven opstaan ofzo? Lijkt me ook een top wending.

Echt zo, hier kan je toch geen jaar op wachten.

chipsverslaafde <3

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Forumsoap: De erfenis van Xuilemveld - Poll + discussie
« Reactie #326 Gepost op: 14-08-2020, 22:35:27 »
Vermoljoen was er zeker niet, want hij moest thuis rusten. Geen idee of Jacco en B&w er waren (denk van niet).
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Forumsoap: De erfenis van Xuilemveld - Poll + discussie
« Reactie #327 Gepost op: 14-08-2020, 22:40:00 »
Jeroentje je bent sowieso de bad guy volgend seizoen ::rofl::
chipsverslaafde <3

Online grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Forumsoap: De erfenis van Xuilemveld - Poll + discussie
« Reactie #328 Gepost op: 14-08-2020, 22:41:39 »
Ha, eindelijk iets geraakt met een honkbalknuppel  ::trots::


Bedankt Frank, voor de leuke soap  ::regenboog::  wat een werk!  ::zweet::
...maar soms even niet :)

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Forumsoap: De erfenis van Xuilemveld - Poll + discussie
« Reactie #329 Gepost op: 14-08-2020, 22:46:21 »
Je hebt wel eerst de verkeerde gepakt he, kan ook niks aan jullie overlaten ::hypocriet::

Blijf het wel leuk om de big boss of all te zijn, En als ik toch dood ga dan mag daisy het overnemen hoor
chipsverslaafde <3

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Forumsoap: De erfenis van Xuilemveld - Poll + discussie
« Reactie #330 Gepost op: 14-08-2020, 22:47:06 »
Jeroentje je bent sowieso de bad guy volgend seizoen ::rofl::
Dat hoop ik stiekem wel  ::rofl::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: Forumsoap: De erfenis van Xuilemveld - Poll + discussie
« Reactie #331 Gepost op: 14-08-2020, 22:58:49 »
Ik kan wel mooi foto's maken van de schietpartij voor in de krant ::rofl::

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Forumsoap: De erfenis van Xuilemveld - Poll + discussie
« Reactie #332 Gepost op: 15-08-2020, 00:42:46 »
@Daisy ik dacht dat Moni zei dat nummer 5 op het feest was?
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Forumsoap: De erfenis van Xuilemveld - Poll + discussie
« Reactie #333 Gepost op: 15-08-2020, 08:39:02 »
@Daisy ik dacht dat Moni zei dat nummer 5 op het feest was?

Moni en Gig zijn 4 en 5 uit mijn hoofd en chipie en ik en 1 en 2, dus we zoeken nog één iemand. Zo bedoelt Frank t neem ik aan.

Ik ga sws de soap ergens nog een keer in zijn geheel teruglezen, ik ben vast dingen vergeten.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Forumsoap: De erfenis van Xuilemveld - Poll + discussie
« Reactie #334 Gepost op: 15-08-2020, 10:26:51 »
Verdorie, net nu het mooiste optreden van de avond begint... Wie er geraakt wordt? Het lijkt mij dat er in ieder geval geschoten wordt op degene die hij verantwoordelijk houdt voor de dood van zijn broer. Ik denk niet dat hij weet dat Daisy daarvoor verantwoordelijk is, dus ik denk dat hij onze burgemeester als verantwoordelijke ziet. Of hij hem dan ook raakt is natuurlijk een tweede. Kan ook zomaar zijn dat iemand vlakbij hem aan de tafel wordt geraakt.

- Gaan Swifty en Miek1999 zich houden aan de afspraak met Bodejos?
Tuurlijk niet. Zij denken er makkelijk onderuit te komen, door ver weg te vluchten. Maar ja, dan kennen ze Bodejos natuurlijk nog niet.

- Hoe gaat het aflopen met Mitchkox, Starlight, en de_witte, die alle drie gekidnapt zijn door Moni, grasisgroen, en handlanger Lama1997?
Ik vrees dat een van de 3 het niet zal gaan overleven. Wie? Ik denk dat de_witte te hard geraakt is door de knuppel... De andere 2 zullen het wel redden, doordat ze zichzelf weten te bevrijden.

- Wie is nummer vijf, en wie is de andere handlanger?
Nummer vijf was lijkt mij op het feest. Net als de andere handlanger. Maar wie het zijn? Ik denk dat het degenen zullen zijn die je het minst zou verwachten. Molduck? Hautoa? Of iemand uit mijn orkest?

- Wie is Duncton, en hoe kan Molcrazy nog leven?
De uiteindelijke opdrachtgever om de schat te zoeken? En blijkbaar was Molcrazy op een zachte ondergrond of zo terecht gekomen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Forumsoap: De erfenis van Xuilemveld - Poll + discussie
« Reactie #335 Gepost op: 15-08-2020, 10:34:03 »
Lekker geschreven, Frank! Ik keek elke keer weer uit naar de volgende aflevering. :D Jammer dat we nu een jaar moeten wachten voordat het verder gaat. :o

Ik dacht ook dat Lama het 5e lid was, maar blijkbaar niet?
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Forumsoap: De erfenis van Xuilemveld - Poll + discussie
« Reactie #336 Gepost op: 15-08-2020, 12:38:04 »
Leuk om elke keer het verhaal te lezen Frank! Ik ben benieuwd hoe het verder gaat. Heel leuk ook dat ik terug kom om wraak te nemen ::jaja::
2024: wie is de Mol?

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Forumsoap: De erfenis van Xuilemveld - Poll + discussie
« Reactie #337 Gepost op: 15-08-2020, 13:50:33 »
Moni en Gig zijn 4 en 5 uit mijn hoofd en chipie en ik en 1 en 2, dus we zoeken nog één iemand. Zo bedoelt Frank t neem ik aan.

Ik ga sws de soap ergens nog een keer in zijn geheel teruglezen, ik ben vast dingen vergeten.

Maar waarom zou Moni dan tegen Gig zeggen dat nummer 5 op het feest is, als een van hun zelf nummer 5 is? ::vergroot::

Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Forumsoap: De erfenis van Xuilemveld - Poll + discussie
« Reactie #338 Gepost op: 15-08-2020, 13:55:09 »
Maar waarom zou Moni dan tegen Gig zeggen dat nummer 5 op het feest is, als een van hun zelf nummer 5 is? ::vergroot::

Bedoelen ze niet gewoon de vijfde van het clubje? Zou het belangrijk zijn wie nummer 1, nummer 2, ... is?
2024: wie is de Mol?

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Forumsoap: De erfenis van Xuilemveld - Poll + discussie
« Reactie #339 Gepost op: 15-08-2020, 13:59:51 »
Ik reageer vanavond even op alle leuke reacties, maar wil wel even melden alvast dat ik een foutje heb gemaakt  ::hypocriet:: nummer vijf moet nummer drie zijn, dus telkens dat ze het over nummer vijf hebben bedoelde ik drie. Moni en GIG zijn inderdaad nr 4 en 5. Nummer 3 was dus op het feest  ;)

Ik raak soms zelf ook helemaal in de war van m'n eigen verhaal  ;D
Frankje Lapi