Auteur Topic: Reality Song Contest-editie 20  (gelezen 268734 keer)

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #640 Gepost op: 24-06-2020, 19:53:27 »
En zojuist is de iPad weer ingenomen door mijn ouders die hem zelf nodig hadden.  ::)
Ik kan alleen goed werken met iMovie maar ik heb zelf een Samsung, en daar heb ik nog geen goed (gratis) programma gevonden. Weet iemand misschien een programma op een laptop waarmee je zoiets kan maken? Ik maak deze recap nog wel op de iPad maar voor de volgende keer is het op de laptop wel handig.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #641 Gepost op: 24-06-2020, 19:56:34 »
Het programma van Windows zelf is daar denk ik wel geschikt voor! 
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #642 Gepost op: 24-06-2020, 20:06:22 »
Ik heb een programma gedownload, maar ik moet wel video's van mijn laptop toevoegen, dus moet ik alle video's downloaden... Dus @Brtdm, wil jij misschien alle video's op je Stack zetten zodat ik ze kan downloaden.  ;D Of is er een betere tactiek om ze op mijn laptop te zetten?

Edit: oh ik kan natuurlijk ook gewoon mijn scherm opnemen! Ik ga dat proberen.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #643 Gepost op: 24-06-2020, 20:09:54 »
Ik wil best alles downloaden en op stack zetten hoor, maar in dat geval kan ik sneller zelf de hele recap maken.
Je hebt ook wel sites waar je makkelijk youtube-video's kan downloaden. Soms met tijdstippen, scheelt weer veel knipwerk.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #644 Gepost op: 24-06-2020, 20:12:10 »
Ik had een programma gedownload waarvoor je moest betalen... dus ik ga zo'n site proberen.

Edit: ik vond een site waarmee je de hele playlist in een keer kunt downloaden.  :o En volgens mij is die veilig.  ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 24-06-2020, 20:14:52 door JaccoS »

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #645 Gepost op: 24-06-2020, 20:13:30 »
Of de recap er nu vandaag is of morgen, veel maakt dat denk ik niet uit, dus neem maar de tijd die je nodig hebt  ;)
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #646 Gepost op: 24-06-2020, 20:21:27 »
Nou... alles is betalen of onveilig. Dan ga ik de iPad maar weer is terug vragen.  ;D

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #647 Gepost op: 24-06-2020, 20:32:40 »
Tellen voor commentaar op de nummers de gewone forumregels of mag ik mijn ongenoegen bijstaan met woorden die normaal niet zijn toegestaan? ::hypocriet::
...if one only remembers to turn on the light.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #648 Gepost op: 24-06-2020, 20:34:42 »
Tellen voor commentaar op de nummers de gewone forumregels of mag ik mijn ongenoegen bijstaan met woorden die normaal niet zijn toegestaan? ::hypocriet::

vind je mijn liedje zo slecht? ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #649 Gepost op: 24-06-2020, 20:35:25 »
vind je mijn liedje zo slecht? ::hypocriet::
Dat ligt er aan welk land jij bent. ::hypocriet::
...if one only remembers to turn on the light.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #650 Gepost op: 24-06-2020, 20:36:45 »
Dat mag ik helaas niet zeggen
Wit is ook een kleur!

Offline HappyDutchman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #651 Gepost op: 24-06-2020, 20:57:51 »
Tellen voor commentaar op de nummers de gewone forumregels of mag ik mijn ongenoegen bijstaan met woorden die normaal niet zijn toegestaan? ::hypocriet::
Ik voel de bui al hangen  :\'(
Doe normaal, dan ben je al mol genoeg

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #652 Gepost op: 24-06-2020, 21:06:21 »
Ik voel de bui al hangen  :\'(

Ik ga heel controversieel zijn en zeggen dat ik het echt respectloos vind als iemand een artiest totaal gaat afkraken. Je kan een lied niet mogen om wat voor reden dan ook, maar ik vind dat alle 40 nummers een artistieke waarde hebben. De artiesten, composers en iedereen anders involved in het maken van een lied werken keihard om een resultaat neer te zetten. Als je een lied niet mag kan je dat ook voor jezelf houden. Letterlijk niemand staat te wachten om negatieve dingen te horen over het nummer wat hij/zij heeft ingestuurd. We zijn allemaal volwassen mensen, dus ik hoop dat we weten hoe we ons moeten gedragen in deze situaties. Hou het gewoon netjes asjeblieft - er is al genoeg ellende in de wereld vandaag de dag. Dankje. 

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #653 Gepost op: 24-06-2020, 21:11:50 »
Ik ga heel controversieel zijn en zeggen dat ik het echt respectloos vind als iemand een artiest totaal gaat afkraken. Je kan een lied niet mogen om wat voor reden dan ook, maar ik vind dat alle 40 nummers een artistieke waarde hebben. De artiesten, composers en iedereen anders involved in het maken van een lied werken keihard om een resultaat neer te zetten. Als je een lied niet mag kan je dat ook voor jezelf houden. Letterlijk niemand staat te wachten om negatieve dingen te horen over het nummer wat hij/zij heeft ingestuurd. We zijn allemaal volwassen mensen, dus ik hoop dat we weten hoe we ons moeten gedragen in deze situaties. Hou het gewoon netjes asjeblieft - er is al genoeg ellende in de wereld vandaag de dag. Dankje.

Ik denk dat ik sowieso alleen commentaar opschrijf bij de liedjes die ik punten geef (en wellicht nog een paar die het net niet hebben gehaald)
Wit is ook een kleur!

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #654 Gepost op: 24-06-2020, 21:16:50 »
Ik vind het er wel een beetje bijhoren dat we elkaars keuzes afzeiken. Ik bedoel dat doen we toch ook allemaal bij het Eurovisie Songfestival? ::nieuwsgierig::
🜃

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #655 Gepost op: 24-06-2020, 21:29:23 »
Dat is toch net de charme van zo’n Song Contest? Je meningen een beetje extra in de verf zetten door grappige en harde commentaren?

Je moet het vooral niet serieus nemen ook + iedereen heeft een andere smaak en mag dus enkele liedjes volledig de grond in boren toch?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #656 Gepost op: 24-06-2020, 21:37:33 »
Dat is toch net de charme van zo’n Song Contest? Je meningen een beetje extra in de verf zetten door grappige en harde commentaren?

Je moet het vooral niet serieus nemen ook + iedereen heeft een andere smaak en mag dus enkele liedjes volledig de grond in boren toch?

Verbaas me niks dat jij die mening hebt, want jij bent altijd al zo'n bittere bettie geweest.  Ik heb altijd geleerd dat als je iets niet leuk vind dat beter jouw mond erover kunt houden, dus dat doe ik bij deze ook. Ik hou het graag netjes hier en vind dat we niet een witch hunt moeten houden op de artiesten. Dus asjeblieft geen racistische & homofobische grappen naar de artiesten toe, die zijn echt niet grappig. Ik respecteer alle meningen, maar ik vind dat iemand ook de kunst moet waarderen die zit in het maken van een lied. Dit is niet ''hoe-beledig-ik-een-gehele-bevolking'' songfestival.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #657 Gepost op: 24-06-2020, 21:41:55 »
Mogen leeftijdsgrappen over forummers wel  ::vergroot::
...maar soms even niet :)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #658 Gepost op: 24-06-2020, 21:42:06 »
En wat bedoel je met bittere bettie?  ::rofl::

Iedereen staat toch vrij om commentaar te geven hoe hij dat wil als het maar binnen de forumregels blijft niet? Ik zie veel van die commentaren als humor en ze geven net dat tikkeltje meer aan een puntenbekendmaking (maar die commentaren zijn toch ook nog nooit echt beledigend geweest of heb je voorbeelden?)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #659 Gepost op: 24-06-2020, 21:43:00 »
Ik vind het ook nogal een verschil tussen elkaar dom afkraken en het persoonlijk zwaar beledigen van de artiest. Dat eerste hoort er een beetje bij, dat tweede kan ik me niet eens herinneren dat het is gebeurd.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?