Auteur Topic: Reality Song Contest-editie 21  (gelezen 58712 keer)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #400 Gepost op: 9-11-2020, 22:34:07 »
Liedjeswissel iig niet.

Eigenlijk geld dat dan als niet inzenden, en als je niks instuurt, mag je ook geen punten uitdelen.
Maar goed dat laat ik aan WouterV over.

Nou dat vind ik echt naar, want deze persoon kan ook nieuw zijn en het oprecht niet weten. Als dit Michmol was geweest had ik het niet erg gevonden, maar dit kan ook iemand zijn die het echt niet wist. Om deze persoon nu per direct uit de competitie te kicken vind ik tegen het idee van een song contest gaan, namelijk het laten horen van liedjes en muzikaal saamhorig te staan. Ik weet dat iedereen super competitief is, maar als jij in de schoenen van Peru had gestaan piep je wel anders. Een diskwalificatie vind ik echt heel heftig en veels te zwaar voor Peru. Ik vind het echt niet erg als Peru hun lied nog mag veranderen.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #401 Gepost op: 9-11-2020, 22:37:30 »
Je legt nu woorden in mijn mond die ik niet zeg. ??? Ik zeg hoe ik er over denk, dat ik de inzending niet geldig vind, maar laat de beslissing aan WouterV over - hij is de spelleiding, dus hij beslist. Ik geef het gewoon geen punten, wat er met de inzending gebeurd, dat zie ik dan wel weer.

Verder vind ik dat je in 1 minuut kunt vinden of een artiest of lied al heeft meegedaan, ofwel door de RN Songfestival pagina te checken (ben m ooit niet voor niets begonnen) of het bestandje van Ricardo te bekijken. Foutje kan gebeuren, maar als er in de regels staat dat iets niet mag, dan mag het niet.

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #402 Gepost op: 9-11-2020, 22:40:13 »
Liedjeswissel iig niet.

Eigenlijk geld dat dan als niet inzenden, en als je niks instuurt, mag je ook geen punten uitdelen.
Maar goed dat laat ik aan WouterV over.

Ik ben nu niet thuis, maar morgenvroeg laat ik weten wat er verder mee gebeurd.
klaar voor de strijd

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #403 Gepost op: 9-11-2020, 22:41:30 »
Ikzelf ben nieuw en heb inderdaad de historie van alle jaren bekeken welke landen/artiesten al mee hebben gedaan, dus het was opzich wel duidelijk.


Maar, dat betekent niet dat ik alsnog benieuwd ben naar een nieuw Peruviaans nummer om te kijken wat deze persoon verder nog voor moois kan vinden!  ::bravo::   Ook als het niet voor punten mee telt
Talk less, smile more

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #404 Gepost op: 9-11-2020, 22:41:45 »
Regels zijn regels ::jaja::, u bent de zwakste schakel Peru ::joehoe::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #405 Gepost op: 9-11-2020, 22:41:59 »
@Sanmol

Ook een nieuw lid kan gewoon de regels lezen. Niets moeilijks aan  ::ohno::
Frankje Lapi

Offline Brent

  • Forumlid
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #406 Gepost op: 9-11-2020, 22:42:58 »
Hey als het goedgekeurd wordt, dan hebben we daar niks tegen in te brengen. Maar goed om te weten dat ik volgende editie gewoon wat kan insturen dat al ingezonden is geweest, en dan vervolgens zonder problemen een nieuw nummer kan kiezen dat eruit springt nadat ik alles heb beluisterd.

 ::ok::
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #407 Gepost op: 9-11-2020, 22:44:03 »
Ik vind dat de beslissing bij de persoon van Peru en Wouterv ligt en niet aan ons. hun kunnen wel op een goeie oplossing komen
chipsverslaafde <3

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #408 Gepost op: 9-11-2020, 22:44:53 »
Het is wel een probleem want...
 ::vergroot:: :-X
Ik vind om eerlijk te zijn dat Wouter dat dan had moeten controleren. Natuurlijk is het als deelnemer niet zo slim om de regels niet door te lezen, maar uiteindelijk is de spelleiding verantwoordelijk voor de handhaving van de regels. Uitgesloten van deelname betekent voor mij dat het niet goedgekeurd had mogen worden, maar nu het nummer al meedoet hoeft het van mij niet per se gediskwalificeerd te worden. Er zijn vaker liedjes die al hebben meegedaan ingestuurd, en die worden daar meestal sowieso al wel voor afgestraft.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Brent

  • Forumlid
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #409 Gepost op: 9-11-2020, 22:45:22 »
Ik vind om eerlijk te zijn dat Wouter dat dan had moeten controleren. Natuurlijk is het als deelnemer niet zo slim om de regels niet door te lezen, maar uiteindelijk is de spelleiding verantwoordelijk voor de handhaving van de regels. Uitgesloten van deelname betekent voor mij dat het niet goedgekeurd had mogen worden, maar nu het nummer al meedoet hoeft het van mij niet per se gediskwalificeerd te worden. Er zijn vaker liedjes die al hebben meegedaan ingestuurd, en die worden daar meestal sowieso al wel voor afgestraft.
Dit is niet de taak van een host. Deelnemers dragen zelf de verantwoordelijkheid wat ze inzenden. Zéker als dit duidelijk in de regels en in de beginpost staat, met een link naar eerder ingezonden liedjes.
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #410 Gepost op: 9-11-2020, 22:47:20 »
Ik ben tot nu toe op de helft van de nummers aangekomen. Twee liedjes in mijn eigen Spotifylijst gezet. Morgen maar eens deel 2 luisteren. Tot nu toe niet veel slechts gehoord. Fijn ::ok:: , een beetje afleiding zo voor WIDM weer begint ;)
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #411 Gepost op: 9-11-2020, 22:48:33 »
Ik vind het wel de taak van de host om te controleren of een inzending binnen de regels valt.

Ook raar is dat China een nummer van niet-Chinezen heeft mogen inzenden (maar dat is wellicht meer een politieke discussie)
Wit is ook een kleur!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #412 Gepost op: 9-11-2020, 22:48:46 »
@Sanmol

Ook een nieuw lid kan gewoon de regels lezen. Niets moeilijks aan  ::ohno::

Mijn standpunt is dat ik wil gewoon niet Peru hun plezier weg halen. Ik weet niet wie het is, maar ik wil niet dat ze meer gestrest raken over de situatie, dus de beslissing ligt bij WouterV en Peru. En ik ben het overigens ook eens met Starlight over deze kwestie ::hug::.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #413 Gepost op: 9-11-2020, 22:49:20 »
Dit is niet de taak van een host. Deelnemers dragen zelf de verantwoordelijkheid wat ze inzenden.
Natuurlijk heb je ook een eigen verantwoordelijkheid, maar ik vind het wel degelijk de taak van de spelleider om te zorgen dat de regels gehandhaafd worden. In principe straft het inzenden van een nummer wat eerder heeft meegedaan zichzelf al, maar als je dan een nieuwe regel instelt dat deze nummers vanaf nu zijn uitgesloten van deelname moet je daar als spelleider ook wel op letten.

Ik snap het verder overigens ook prima als "uitgesloten van deelname" wel wordt opgevat als diskwalificatie, maar van mij hoeft het niet zo nodig. Ik geef het in beide gevallen in ieder geval geen punten ;)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Brent

  • Forumlid
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #414 Gepost op: 9-11-2020, 22:50:50 »
Dat is dan jullie foutieve interpretatie. En daar valt ook duidelijk uit af te leiden dat je nog nooit een dergelijk format hebt gehost en geen idee hebt wat dit teweeg brengt en hoe frustrerend dit zou zijn voor een host om dit allemaal te gaan controleren.

Van een deelnemer mag en moet verwacht worden dat diegene de regels nauwgezet leest. Einde discussie.
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #415 Gepost op: 9-11-2020, 22:52:32 »
Dat is dan jullie foutieve interpretatie. En daar valt ook duidelijk uit af te leiden dat je nog nooit een dergelijk format hebt gehost en geen idee hebt wat dit teweeg brengt en hoe frustrerend dit zou zijn voor een host.
...je weet dat de_witte wel degelijk een keer dit songfestival heeft georganiseerd? ::rofl::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Brent

  • Forumlid
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #416 Gepost op: 9-11-2020, 22:53:32 »
...je weet dat de_witte wel degelijk een keer dit songfestival heeft georganiseerd? ::rofl::
Dat zal dan een grote flop geweest zijn zo te lezen! Of de_witte heeft veel tijd, dat kan ook.
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #417 Gepost op: 9-11-2020, 22:55:20 »
Ook raar is dat China een nummer van niet-Chinezen heeft mogen inzenden (maar dat is wellicht meer een politieke discussie)

Ik had Taiwan ook op mijn shortlist staan, maar dat mocht alleen meedoen namens China van Wouter. Dus die logica die snap ik wel.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #418 Gepost op: 9-11-2020, 22:56:43 »
In eerste instantie is het natuurlijk aan de deelnemer om het te checken, Maar De host kan daarna wel dubbelchecken, want anders krijg je dit.
chipsverslaafde <3

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #419 Gepost op: 9-11-2020, 22:56:44 »
#justiceforTaiwan

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human