Auteur Topic: Reality Song Contest-editie 21  (gelezen 58694 keer)

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #420 Gepost op: 9-11-2020, 22:59:28 »
Ondanks dat er in de regels staat dat er een dergelijk liedje niet mee mag doen, is er niet op gecontroleerd door de host en de inzender. Ik vind het onnodig om deze speler te diskwalificeren. Het is nu te laat voor deze persoon om een nieuw liedje te zoeken, maar het is ook te laat om te bepalen of deze persoon gediskwalificeerd zou moeten worden.
Bij voorgaande edities is het wel vaker voorgekomen dat een nummer of een artiest een tweede keer werd ingestuurd. Toen werd het vanzelf wel afgestraft op originaliteit.
Gewoon laten meestemmen en zelf maar kijken of je punten aan het land wil geven: voor iedereen het leukst en eerlijkst.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #421 Gepost op: 9-11-2020, 22:59:48 »
Dat zal dan een grote flop geweest zijn zo te lezen! Of de_witte heeft veel tijd, dat kan ook.
Het kost echt 5 seconden per nummer om dat even te controleren. Maar ik twijfel sowieso of ik je nu serieus moet nemen, met je "foutieve interpretatie" :-X
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Brent

  • Forumlid
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #422 Gepost op: 9-11-2020, 23:01:02 »
Het kost echt 5 seconden per nummer om dat even te controleren. Maar ik twijfel sowieso of ik je nu serieus moet nemen, met je "foutieve interpretatie" :-X
Nou, meid. Als het volgens jou toch zo weinig tijd kost, dan stel jij je vast wel vrijwillig om ca. 40 nummers te gaan controleren en te valideren. Het forum zal je dankbaar zijn en dan doe je ook nog eens wat als actief lid!
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #423 Gepost op: 9-11-2020, 23:05:59 »
Laten we het please gezellig houden en Wouter de beslissing hierover nemen. Het is maar een spelletje.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #424 Gepost op: 9-11-2020, 23:06:23 »
Zullen we deze discussie gewoon stoppen?

Uiteindelijk moet Wouter toch beslissen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #425 Gepost op: 9-11-2020, 23:08:20 »
Nou, meid. Als het volgens jou toch zo weinig tijd kost, dan stel jij je vast wel vrijwillig om ca. 40 nummers te gaan controleren en te valideren. Het forum zal je dankbaar zijn en dan doe je ook nog eens wat als actief lid!
Je had ook gewoon normaal kunnen reageren in plaats van het persoonlijk te maken ::zwaai::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #426 Gepost op: 9-11-2020, 23:08:53 »
ja laten we stoppen hiermee en wachten op een reactie van Wouterv
chipsverslaafde <3

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #427 Gepost op: 9-11-2020, 23:09:05 »
Dat is dan jullie foutieve interpretatie.
Sorry, maar deze zin is heel grappig :P Het ding van een mening is dat iedereen er het zijne van mag vinden  ;) En in dit geval is wouterv de host, dus zijn mening is het belangrijkste.

Persoonlijk vind ik dat het nu te laat is om een inzending nog te diskwalificeren. Het is al officieel gepresenteerd als deelnemer.

Er is trouwens nog een inzending die tegen de regels ingaat, maar daar hoor ik nog niemand over. En maar goed ook wat mij betreft ::hypocriet::


Oh, ik lees nu dat ik geen olie meer op het vuur mag gooien.
« Laatst bewerkt op: 9-11-2020, 23:11:25 door Pac »
...óf niet!

Offline Brent

  • Forumlid
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #428 Gepost op: 9-11-2020, 23:09:20 »
Je had ook gewoon normaal kunnen reageren in plaats van het persoonlijk te maken ::zwaai::
De waarheid kwetst. Nietwaar? Maar zoals de rest zegt is het een ideaal moment om de discussie te beëindigen, bye!
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #429 Gepost op: 9-11-2020, 23:10:50 »
Sorry, maar deze zin is heel grappig :P Het ding van een mening is dat iedereen er het zijne van mag vinden  ;) En in dit geval is wouterv de host, dus zijn mening is het belangrijkste.

Persoonlijk vind ik dat het nu te laat is om een inzending nog te diskwalificeren. Het is al officieel gepresenteerd als deelnemer.

(Er is trouwens nog een inzending die tegen de regels ingaat, maar daar hoor ik nog niemand over. En maar goed ook wat mij betreft ::hypocriet::)

oh welke? China was al genoemd... maar dus nog een?
Wit is ook een kleur!

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #430 Gepost op: 9-11-2020, 23:10:59 »
Peace on earth will come to stay, When we live Christmas every day. Peace in your mind, peace on earth, peace at work, peace at home, peace in the world. We cannot have peace on Earth until we learn to speak with one voice. That voice must be the voice of reason, the voice of compassion, the voice of love. ::bravo::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #431 Gepost op: 9-11-2020, 23:11:48 »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #432 Gepost op: 9-11-2020, 23:16:41 »
Oke ik had de lijst niet bekeken sorry. Ik zal geen punten uitdelen, maar stem maar please wel op het prachtige liedje van Peru!  ::bravo::


#FREEPERU

On topic:

Laat Peru gewoon meedoen. Gaat Peru winnen? Nee, want nu krijgt Peru zowiezo al minder stemmen. Dus volgens mij is die straf al erg genoeg ::ok::
« Laatst bewerkt op: 9-11-2020, 23:18:14 door Convans »

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #433 Gepost op: 9-11-2020, 23:20:01 »
Oke ik had de lijst niet bekeken sorry. Ik zal geen punten uitdelen, maar stem maar please wel op het prachtige liedje van Peru!  ::bravo::
Als je geen punten uitdeelt dan word je alsnog gediskwalificeerd  ::rofl:: Zou wel een grap zijn :P
...óf niet!

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #434 Gepost op: 9-11-2020, 23:20:53 »
De waarheid kwetst. Nietwaar? Maar zoals de rest zegt is het een ideaal moment om de discussie te beëindigen, bye!
Probeer je nu daadwerkelijk te insinueren dat ik niets zou doen als AL of vind je het gewoon leuk om mensen op de kast te krijgen? In beide gevallen vind ik het in ieder geval ook een goed moment om de discussie te beëindigen ::ok::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Brent

  • Forumlid
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #435 Gepost op: 9-11-2020, 23:23:04 »
Probeer je nu daadwerkelijk te insinueren dat ik niets zou doen als AL of vind je het gewoon leuk om mensen op de kast te krijgen? In beide gevallen vind ik het in ieder geval ook een goed moment om de discussie te beëindigen ::ok::
Oh, missy! Je hebt het weer fout! Het is geen of-verhaal, hoor. Ik vind het gewoon allebei!
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #436 Gepost op: 9-11-2020, 23:26:26 »
Ik heb er zin in! Ga zo dadelijk alle nummers lekker op mijn gemak luisteren. Ben benieuwd naar de competitie.

Hoor dat er ophef is ontstaan over een nummer, net het echte Songfestival ::rofl:: Ik wil vooral zeggen dat er mensen enorm veel inzet plegen om voor ons deze spelletjes te organiseren, en dat (volgens mij) iedereen vooral meedoet om plezier te hebben. Een foutje kan gebeuren, en of iemand nou een rondje moet overslaan of toch nog een nieuw nummer kan kiezen: geen van beide is het eind van de wereld. Hopelijk kunnen we dit soort discussies na Wouters beslissing achter ons laten #LetTheMusicWin

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #437 Gepost op: 9-11-2020, 23:28:18 »
Als je geen punten uitdeelt dan word je alsnog gediskwalificeerd  ::rofl:: Zou wel een grap zijn :P

Het was ook niet serieus bedoeld, maar ik wou enkel zeggen dat we Peru laten meedoen? Toch leuk dat iemand moeite doet om een lied te kiezen. Het is door de selectie geraakt dus het is oké. Andere deelnemers zullen het dan wss wel afstraffen.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #438 Gepost op: 9-11-2020, 23:34:01 »
Oh, missy! Je hebt het weer fout! Het is geen of-verhaal, hoor. Ik vind het gewoon allebei!

?

De activiteiten van de AL zijn juist expliciet achter de schermen.
Starlight zou praktisch de volledige site kunnen runnen, zonder dat je het door zoudt hebben.
Ennnn aangezien je niet achter de schermen kunt, heb je geen zicht op haar taken.



Daarnaast wil ik even iedereen herinneren dat dit forum en dit forumspel geen democratieën zijn.

Je kunt vinden wat je wilt over wat er met de Peru situatie moet gebeuren, maar hebt geen invloed.
Wouter beslist. Eventueel in overleg met crew en/of AL-leden.
Het heeft dus verder geen nut om hier betogen over te houden.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #439 Gepost op: 9-11-2020, 23:37:09 »
#justiceforTaiwan



eens... Ik weet niet of het het idee was van de deelnemer of van Wouter dat een Taiwanees lied de vlag van China moet dragen, maar ik denk dat in elk geval de artiesten hier niet zo heel blij mee gaan zijn
Wit is ook een kleur!