Auteur Topic: Reality Song Contest-editie 21  (gelezen 59410 keer)

Offline Brent

  • Forumlid
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #440 Gepost op: 9-11-2020, 23:37:34 »
Ik vind het mooi hoe iedereen steeds wat blijft toevoegen aan de discussie en dan de post eindigt met dat de discussie moet stoppen. Drama creëren is toch oh zo makkelijk hier met die gevoelige gansjes, gelukkig heb ik al-tijd gelijk! Maar nu is het echt officieel gedaan met deze discussie hoor!

Daarnaast wil ik even iedereen herinneren dat dit forum en dit forumspel geen democratieën zijn.
Verstanden!
« Laatst bewerkt op: 9-11-2020, 23:40:12 door Brent »
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #441 Gepost op: 9-11-2020, 23:42:35 »
Zullen we ermee ophouden?

Iemand heeft Perungeluk een eerder gebruikt nummer gekozen en Wouter beslist zoals een echte (spel)leider dat betaamt!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #442 Gepost op: 9-11-2020, 23:43:36 »
En nu is de discussie echt voorbij! Wouterv bepaald morgen wat er gebeurt. Volgende posts hierover tot de beslissing zullen magisch verdwijnen ::joehoe::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #443 Gepost op: 9-11-2020, 23:48:34 »
Pff guys, wat een gedoe allemaal. Ik ben Peru en ja, ik had die lijst met eerdere inzendingen kunnen checken, gewoon even niet aan gedacht. Hoe groot is de kans. Ik ging er ook vanuit dat de bevestiging van wouterv direct impliceerde dat je inzending ook juist is. Had ik ook niet verder bij nagedacht dat dat veel werk kon zijn voor hem. Tis een les voor later, zullen we maar zeggen.

Ik trek me terug uit de wedstrijd. De lol van de songfestivals is er wel wat vanaf. Eerst werd ik een keer gediskwalificeerd omdat m'n computer vastliep toen ik m'n liedje instuurde, en nu dit. Een hele discussie teweegbrengen en mensen die bij voorbaat toch al geen punten meer willen geven, dus ja, waar doe ik het dan nog voor.

Luister maar allemaal naar het liedje uit Peru, of je dat nu wel of niet voor het eerst doet. Het is mooi.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #444 Gepost op: 9-11-2020, 23:53:09 »
Ik ben inmiddels een eind op weg met mijn eerste luisterronde. Nog weinig uitblinkers, maar dat is de eerste ronde wel gebruikelijk. Om de top 10 te vullen is er nog wat werk nodig.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #445 Gepost op: 9-11-2020, 23:53:27 »
Precies waar ik bang voor was is gebeurd, De gene wil niet meer meedoen ik vind het sneu dat iemand zo een contest moet verlaten, had hem gewoon laten afmaken of een andere song laten insturen want dit is gewoon iemand wegpesten en dat is niet leuk ::hug::
chipsverslaafde <3

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #446 Gepost op: 9-11-2020, 23:53:41 »
Pff guys, wat een gedoe allemaal. Ik ben Peru en ja, ik had die lijst met eerdere inzendingen kunnen checken, gewoon even niet aan gedacht. Hoe groot is de kans. Ik ging er ook vanuit dat de bevestiging van wouterv direct impliceerde dat je inzending ook juist is. Had ik ook niet verder bij nagedacht dat dat veel werk kon zijn voor hem. Tis een les voor later, zullen we maar zeggen.

Ik trek me terug uit de wedstrijd. De lol van de songfestivals is er wel wat vanaf. Eerst werd ik een keer gediskwalificeerd omdat m'n computer vastliep toen ik m'n liedje instuurde, en nu dit. Een hele discussie teweegbrengen en mensen die bij voorbaat toch al geen punten meer willen geven, dus ja, waar doe ik het dan nog voor.

Luister maar allemaal naar het liedje uit Peru, of je dat nu wel of niet voor het eerst doet. Het is mooi.
::ohno::, zonde dat je er zo over denkt. Ik snap dat je er helemaal klaar mee bent. Ik hoop dat je volgende keer meedoet voor België met je eigen nummer ::love::. Ik ga hrt nummer zeker luisteren, ik heb al naar slechtere dingen geluisterd!  ::hug::::hug::
Så hva gjør vi nå?

Offline Brent

  • Forumlid
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #447 Gepost op: 9-11-2020, 23:55:07 »
Pff guys, wat een gedoe allemaal. Ik ben Peru en ja, ik had die lijst met eerdere inzendingen kunnen checken, gewoon even niet aan gedacht. Hoe groot is de kans. Ik ging er ook vanuit dat de bevestiging van wouterv direct impliceerde dat je inzending ook juist is. Had ik ook niet verder bij nagedacht dat dat veel werk kon zijn voor hem. Tis een les voor later, zullen we maar zeggen.

Ik trek me terug uit de wedstrijd. De lol van de songfestivals is er wel wat vanaf. Eerst werd ik een keer gediskwalificeerd omdat m'n computer vastliep toen ik m'n liedje instuurde, en nu dit. Een hele discussie teweegbrengen en mensen die bij voorbaat toch al geen punten meer willen geven, dus ja, waar doe ik het dan nog voor.

Luister maar allemaal naar het liedje uit Peru, of je dat nu wel of niet voor het eerst doet. Het is mooi.
Super jammer Hans, ik had op je gestemd! ::hug::
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #448 Gepost op: 9-11-2020, 23:55:36 »
Ik stem op Peru!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #449 Gepost op: 9-11-2020, 23:56:34 »
Douze points to Peru!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #450 Gepost op: 10-11-2020, 00:05:48 »
Precies waar ik bang voor was is gebeurd, De gene wil niet meer meedoen ik vind het sneu dat iemand zo een contest moet verlaten, had hem gewoon laten afmaken of een andere song laten insturen want dit is gewoon iemand wegpesten en dat is niet leuk ::hug::

Laten we het zo zeggen dit lag niet aan mij. Hans we love you schat  ::jaja::.

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #451 Gepost op: 10-11-2020, 00:22:27 »
Nou, de eerste tien liedjes geluisterd. Ik ben benieuwd naar de rest, hopelijk is dit ook de moeite waard.
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #452 Gepost op: 10-11-2020, 00:31:31 »
Jammer, Hans!  ::hug::

Ik heb wat liedjes geluisterd van landen die ikzelf weleens heb gehad en het land van mijn eerste keuze en daarvan vind ik mijn eigen keuze beter  :D

Wat is de vlag van Australie groot!  ::regenboog::

Lekker luisterennnnnn ::jaja::
...maar soms even niet :)

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #453 Gepost op: 10-11-2020, 00:53:16 »
1-3e plek:
4-8e plek: Pac, B&W, Convans, Vermoljoen
9-15e plek: putyourHANSup!, Sven, Mrchipie
16-22e plek: LuchtManiak, Ricardo, Aurynn, HappyDutchman
23-30e plek: Mitchkox, D*N, michael90
31-39e plek: Miek1999
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #454 Gepost op: 10-11-2020, 00:57:34 »
Inmiddels alles voor het eerst beluisterd.

Blijft lastig, ik kan net een top 10 vormen. De rest presteerde onder de maat. (maar nogmaals, eerste luisterronde is dat altijd een probleem)

Ik ben wel positief over de bekendheid van de liedjes. Soms ken ik er al een stuk of 4, maar bijna iedereen heeft iets verrassends ingeleverd voor mij. Slechts 2 heb ik er ooit eerder gehoord, waarvan ik een dan wel vrij goed ken.

In beide gevallen speelt natuurlijk mee dat er geen Europese landen meedoen. Dat maakt het soms gewoon al een stuk moeilijker.

Ik schat mijn eigen kansen momenteel best oké in. Top 10 moet haalbaar zijn. Linkerrijtje verwacht ik toch wel minimaal.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #455 Gepost op: 10-11-2020, 06:52:52 »
Jammer Hans! ::hug::
🜃

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #456 Gepost op: 10-11-2020, 07:14:11 »
1-3e plek:
4-8e plek: Pac, B&W, Convans, Vermoljoen
9-15e plek: putyourHANSup!, Sven, Mrchipie
16-22e plek: LuchtManiak, Ricardo, Aurynn, HappyDutchman
23-30e plek: Mitchkox, D*N, michael90, KingLennart
31-39e plek: Miek1999

Jammer Hans dat je je terug trekt! Liedje is de moeite waard, ook al is het al eens eerder ingestuurd...

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #457 Gepost op: 10-11-2020, 07:46:46 »
Peruaanse president Vizcarra afgezet door parlement...

Zag ik voorbijkomen op NU.nl. Dit brengt nogal wat teweeg allemaal  ::rofl::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #458 Gepost op: 10-11-2020, 08:20:51 »
Begrijpelijk, want het RN-Songfestival leeft daar enorm. En het is alweer vijf jaar geleden dat ze hebben meegedaan, dus de bevolking verheugde zich hier enorm op. Zeker gezien alle ellende van de corona-crisis, die in Peru nogal heftig was.

Dan het is logisch dat de president na zo'n flater de kop van jut is.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #459 Gepost op: 10-11-2020, 09:31:32 »
Hahaha, dan heeft dit debacle tenminste nog iets bijzonders veroorzaakt ;D