Auteur Topic: De Zwakste Schakel Seizoen 7  (gelezen 55447 keer)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: De Zwakste Schakel Seizoen 7
« Reactie #1140 Gepost op: 7-01-2021, 19:02:50 »
Zaterdag dan ::hypocriet:: ;D
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: De Zwakste Schakel Seizoen 7
« Reactie #1141 Gepost op: 7-01-2021, 19:24:29 »
Man ik heb klotsende oksels hier...  ::rofl::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: De Zwakste Schakel Seizoen 7
« Reactie #1142 Gepost op: 7-01-2021, 19:41:33 »
Nog 18 minuten ::vergroot::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: De Zwakste Schakel Seizoen 7
« Reactie #1143 Gepost op: 7-01-2021, 20:18:28 »
Weet iemand of je ergens een nieuwe refresh-knop kan kopen?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: De Zwakste Schakel Seizoen 7
« Reactie #1144 Gepost op: 7-01-2021, 20:18:53 »
Laat ik jullie maar uit jullie lijden gaan verlossen. Van de 12 kandidaten hebben 10 mensen hun stem uitgebracht. Laten we maar eens kijken wie de sterkste schakel is geworden.

KingLennart. Kijkend naar alle rondes presteert hij beter dan ViWiRu, dus daar gaat mijn stem dan ook naar uit.

De sterkste schakel is wat mij betreft ViWiRu. Niet per se door het meeste geld binnen te slepen, maar ook vanwege het bankgedrag. ViWiRu koos er altijd voor om regelmatig te banken, waar minder risico in zat waardoor er meer is veiliggespeeld. Ik vind dat een mooie tactiek, en die beloon ik bij deze. Ook omdat ik er zelf uitvloog door te veel risico te nemen :-X

KingLennart heeft het altijd al heel goed gedaan ::joehoe::. Hij heeft het beste tactische inzicht en weet veel vragen te beantwoorden.

Enigma tv blijft voor mij de sterkste schakel. Hij weet zoveel en in de speelrondes doet hij het ook echt goed.

Enigma. Over het hele spel gezien de sterkste schakel.

De sterkste schakel lijkt me het hele spel al duidelijk, maar de laatste speedrondes helemaal. Enigma TV scoort onwaarschijnlijk goed in de speedrondes, neemt risico en doet aan gedurfd spelen (heeft ook als enige van de drie halve finalisten twee keer 0 gehaald in de speedrondes). Succes in de finale!

Blanco stem

Ik heb in dubio gezeten. Stem ik tactisch of doe ik dat niet? Nee dus. Ik stem voor EnigmaTV.
Ik zou het liefste samen met jou de finale spelen: de finale waar hopelijk iedereen naar uitkijkt gezien het spelverloop. Jij bent de jonge durfal die risico durft te nemen, ik de oude rot die zich bedachtzaam en vooruit rekenend door het spel heeft bewogen. Jij was/bent 4 keer de Sterkste Schakel, ik maar 1 keer. Jij bent tot deze stemronde 1x genomineerd als Zwakste, ik geheel niet. Jij bent de favoriet, ik de underdog. Ik beloof je: ik zal mijn huid duur verkopen... Jij verdient meer dan wie dan ook deze finale!! En hopelijk mag ik je tegenstander zijn...

Engima, Omdat hij overall het beste heeft gescoord!

Enigma tv de sterkste schakel omdat hij altijd de meeste antwoorden goed heeft.

Met 6 stemmen is Enigma TV de laatste Sterkste Schakel en de eerste finalist van dit seizoen. Gefeliciteerd ::bravo::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: De Zwakste Schakel Seizoen 7
« Reactie #1145 Gepost op: 7-01-2021, 20:19:20 »
Weet iemand of je ergens een nieuwe refresh-knop kan kopen?

Rustig. Ik was even een kopje koffie aan het zetten ;D :P
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: De Zwakste Schakel Seizoen 7
« Reactie #1146 Gepost op: 7-01-2021, 20:21:56 »
 ::oink::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: De Zwakste Schakel Seizoen 7
« Reactie #1147 Gepost op: 7-01-2021, 20:25:49 »
Met Enigma TV als zwakste schakel betekent dit dat alle stemmen die op Enigma TV zijn uitgebracht ongeldig verklaard worden. Ook voor de zwakste schakel zijn 10 stemmen ingeleverd. We gaan eerst eens kijken hoeveel stemmen Enigma TV gekregen heeft ::jaja::

Enigma TV. Zegt dat hij het spel op een ''eerlijke'' manier speelt, maar in dit spel is niks eerlijks.

Enigma TV: je laat elke keer weer zien dat je veel kennis bezit, maar de finale moet een spannend spel worden en dat gaat niet lukken als een van de finalisten alles weet. Daarom krijg je van mij deze stem.

Dat waren ze. Dit betekent dat er 8 stemmen overblijven en dat er 3 scenario's zijn
1) KingLennart krijgt de meeste stemmen
2) ViWiRu krijgt de meeste stemmen
3) Er is een gelijkspel en de Sterkste Schakel moet bepalen wie er als laatste afvalt.

We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: De Zwakste Schakel Seizoen 7
« Reactie #1148 Gepost op: 7-01-2021, 20:27:21 »
Haha, dit viel wel te verwachten inderdaad.  ;D Beetje jammer dat ik mogelijk wéér voor het blok wordt gezet...  ::ohno::

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: De Zwakste Schakel Seizoen 7
« Reactie #1149 Gepost op: 7-01-2021, 20:28:57 »
Wordt er nou trouwens geïmpliceerd dat ik vals gespeeld heb?  ???

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: De Zwakste Schakel Seizoen 7
« Reactie #1150 Gepost op: 7-01-2021, 20:35:16 »
Tijd om de eerste 6 stemmen bekend te maken

ViWiRu. Als ik enkel keek naar deze ronde, had je mijn stem gekregen voor sterkste speler. Echter, kijkend naar alle rondes moet ik helaas toch kiezen voor jou als Zwakste Schakel. Sorry!

De zwakste schakel is wat mij betreft helaas KingLennart, simpelweg omdat ik het niet over mijn hart kon verkrijgen om Enigma TV als zwakste te benoemen. Die heeft immers zó sterk gespeeld: ontegenzeggelijk. Hoewel ik er toch trots op ben om Enigma getrotseerd te hebben in de speedronde :) Toen dat gebeurde wist ik meteen: "Dit pakt niemand me meer af!" (totdat ik eruit geschakeld werd  ;D)

Kinglennart is de zwakste schakel voor mij. Puur omdat ik echt zelfs niet doorhad dat hij in dit spel zat ::rofl::

KingLennart. Vorige ronde al gezwijmeld, en nu echt de zwakste schakel.

Ik baseer mijn keuze voor de zwakste (en ook sterkste) schakel op de speedrondes. Daar heeft Enigma TV verreweg het best gescoord met 34 van de 45 vragen goed en 2150 verdiende euro's. Op de tweede plek komt KingLennart met 32 goed en 700 euro. De zwakste schakel is ViWiRu. Hij heeft het uitstekend gespeeld, maar met 30 vragen en 610 verdiend scoort hij op alles nog net wat minder dan KingLenna

Ik vind Zwakste Schakel een naar woord in dit geval. Ik spreek liever van Minst Sterke Schakel. Ik kan er maar eentje de Sterkste Schakel maken helaas. ViWiRu ik moet helaas op jou stemmen. De enige drijfveer is dat op deze manier mijn eigen kans op de finale groter is. Ik verwacht dat Enigma door meerdere spelers als Sterkste wordt gezien en daarom sowieso de finale zal halen. Ik heb jou het hele spel een sterke speler gevonden, jouw halvefinaleplek is meer dan verdiend. Het zal tussen ons gaan voor de 2e plek in de finale. Het is jammer dat er nu nog iemand uit moet! Ik hoop dat ik de finale mag halen, maar mocht jij dat zijn wens ik je echt superveel succes... do it!

De laatste twee stemmen worden dus bepalend ::jaja::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Zwakste Schakel Seizoen 7
« Reactie #1151 Gepost op: 7-01-2021, 20:36:43 »
Beetje jammer dat ik mogelijk wéér voor het blok wordt gezet...  ::ohno::

Ja, want dat is ook véél erger dan telkens stemmen krijgen voor de zwakste schakel #shitgirlplease. Als je het echt zo erg vind mag je ook wel zelf uit het spel stappen hoor, vinden de beide mannen vast ook niet zo erg.

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: De Zwakste Schakel Seizoen 7
« Reactie #1152 Gepost op: 7-01-2021, 20:38:24 »
De laatste 2 stemmen zijn beslissend. Lekker spannend, haha! Ik zie dat zowel mijn stem als die van KingLennart er al tussen zit voor de zwakste schakel, dus het is aan de anderen.
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De Zwakste Schakel Seizoen 7
« Reactie #1153 Gepost op: 7-01-2021, 20:39:46 »
Wordt er nou trouwens geïmpliceerd dat ik vals gespeeld heb?  ???

Ik denk dat er geïmpliceerd wordt dat niet iedereen het spel volledig eerlijk heeft gespeeld ;)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: De Zwakste Schakel Seizoen 7
« Reactie #1154 Gepost op: 7-01-2021, 20:40:01 »
Ja, want dat is ook véél erger dan telkens stemmen krijgen voor de zwakste schakel #shitgirlplease. Als je het echt zo erg vind mag je ook wel zelf uit het spel stappen hoor, vinden de beide mannen vast ook niet zo erg.

Ah, gezellig! Je bent er ook bij!  ;D

Offline B&W

  • Forumlid
Re: De Zwakste Schakel Seizoen 7
« Reactie #1155 Gepost op: 7-01-2021, 20:43:28 »
Ik heb zelf niet gestemd, want ik gun het jullie alledrie even veel. Daarnaast heb ik het spel niet zo aandachtig gevolgd nadat ik eruit lag, dus wist ik niet precies wie wat goed deed. Daarom vond ik ook dat ik geen goede keuze kon maken en was het beter om niet te stemmen ::ok::

Gefeliciteerd EnigmaTV met je finaleplek, verdiend! ::bravo::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Zwakste Schakel Seizoen 7
« Reactie #1156 Gepost op: 7-01-2021, 20:43:52 »
Ah, gezellig! Je bent er ook bij!  ;D

Jammer genoeg hoefde je deze keer niet voor mij te stemmen hé.

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: De Zwakste Schakel Seizoen 7
« Reactie #1157 Gepost op: 7-01-2021, 20:48:42 »
Jammer genoeg hoefde je deze keer niet voor mij te stemmen hé.

Blijft leuk om te zien dat je nog steeds denkt dat ik vele rondes op je gestemd heb. De laatste twee rondes kwam je daar echter pas voor in aanmerking. Ik denk dat ik best vrijgevig ben geweest door mijn stem eerst aan anderen te geven. Sterker nog: de eerste 5 of wat rondes overwoog ik je niet eens!  ::ok:: En nee, ik overwoog je ook niet als sterkste schakel, om de reden die ik eerder al aangaf: ik kijk naar de prestaties, niet naar tactiek. Vervelend als dat je dwarszit (en begrijpelijk, als je je eigen stemmen baseerde op tactiek), maar ik denk dat ik het spel toch anders speelde dan jij. En een extra leuk weetje: de stem waarin werd geïmpliceerd dat je antwoorden hebt opgezocht, kwam niet van mij wat je waarschijnlijk wel dacht ::)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: De Zwakste Schakel Seizoen 7
« Reactie #1158 Gepost op: 7-01-2021, 20:53:31 »
Voordat dit wellicht escaleert, wil ik graag verzoeken of we dit kunnen laten rusten zodat we het spel op een leuke manier kunnen eindigen. Dit geldt voor iedereen en niet voor specifieke personen. Bij voorbaat dank  ::ok::

Dan ga ik nu KingLennart en ViWiRu uit hun lijden verlossen ::jaja::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: De Zwakste Schakel Seizoen 7
« Reactie #1159 Gepost op: 7-01-2021, 20:57:11 »
De laatste 2 stemmen

Kinglennart, Omdat ik denk dat hij het slechtst heeft gescoord.

Kinglennart de zwakste schakel omdat hij de laatste afleveringen de meeste fouten heeft.

Daarmee eindigt het 5 tegen 3 in het nadeel van KingLennert.

KingLennart, In de zicht van de haven moet je helaas afscheid nemen. Met 5 stemmen ben jij de Zwakste Schakel, Tot ziens ::zwaai::



KingLennart. Heel erg bedankt voor je deelname. Hopelijk heb je genoten van het spel ::bravo::

Finalisten, de finale staat op het punt van beginnen. Meer informatie volgt nog...
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela