Auteur Topic: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]  (gelezen 92933 keer)

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1920 Gepost op: 26-04-2021, 19:05:52 »
Het was er fantastisch! Mooi land, mooie stadjes, Valletta fantastisch mooi! Lieve mensen, en zeker lekker eten. En het was er warm. Ik had er graag nog een paar dagen langer willen blijven. Maar ja, de mol wachtte... Ik wil er zeker nogmaals naartoe!

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1921 Gepost op: 26-04-2021, 19:06:23 »
Aan de ene kant zou ik wel naar Canada willen, lijkt me een heel fijn land om te wonen. Steden en natuur mooi afgewisseld. Maar dan ben ik wel in één keer heel ver van mijn familie vandaan. Dus misschien eerst iets dichterbij hus vandaan. En dan kom ik bij de oosterburen uit. Ik zou dan een wat grotere plaats bij een natuurgebied kiezen, zodat je wat kunt afwisselen. Niet één specifieke plek.

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1922 Gepost op: 26-04-2021, 19:07:35 »
Laten we het gesprek op gang houden jongens want het is enorm lastig op deze manier  ::rofl::

Vinden jullie India ook zo'n mooi land?

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Nee. Het stinkt hier enorm, we hebben alleen nog maar in slechte hotels geslapen en iedereen schijt hier op straat en in het water

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1923 Gepost op: 26-04-2021, 19:12:10 »
West Canada lijkt me waanzinnig, ben zelf net terug van vakantie in die regio en het is daar zo ontzettend mooi  ::love::

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1924 Gepost op: 26-04-2021, 19:13:52 »
Ik vond Portugal ook het leukst. Lekker zonnig, de leukste mol (George) en een heel mooi land. Wij zijn er het jaar erna op vakantie gegaan en hebben wat MOL-plekjes bezocht (of eigenlijk heb ik mijn vriend meegesleept want die kijkt nooit).::tandpastasmiley::
Het Bucacau (of zoiets)-paleis met bos, waar Kerstin in een huisje zat opgesloten. Evora, met de kerk met botten en schedels. En we zijn in de stierenarena geweest waar George met het koffertje langs de (het) stier(tje) moest rennen. Een heel schattig dorpje. ::ok::
Volgens mij is Canada ook best mooi, maar bij de mol was het in elk geval erg  koud en nat. En volgens mij waren de mensen ook een beetje zeurderig en geirriteerd. Maar ja, dat  kwam dan misschien wel weer door het weer.
 ::jaja::   >:( :(

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1925 Gepost op: 26-04-2021, 19:14:26 »

Ik ook!! Heb onlangs nog een paar afleveringen gezien van dat seizoen en heb weer helemaal blauw gelegen van het lachen!  ::rofl::

Verder vond ik serie 1, met Deborah als mol, in Australie machtig! Gewoon omdat dat het hele begin was, Australie een prachtig mooi land was en ik nog totaal niet wist waar ik op moest letten (en dat nu nog niet weet, aangezien ik steeds de mol niet kan ontmaskeren) Er staat me nog een opdracht bij dat ze moesten liften, binnen een bepaalde tijd, maar dat Deborah lekker relaxed in de berm een tukkie ging doen en de rest het werk liet doen. Wat resulteerde in irritatie en mislukken van de opdracht.

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1926 Gepost op: 26-04-2021, 19:16:35 »
Ik ben twee keer naar het Garda-meer geweest op Camping Cisano en het ligt ook in Cisano.  ;D Italié is een heel mooi land en je kan er ook heerlijk eten in restaurants. Ik heb in Italié ook geparasailt en meegedaan aan waterpolo, werd gelijk eerste vond het wel grappig.  ::rofl:: ::jaja:: :)

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1927 Gepost op: 26-04-2021, 19:17:18 »
Wat een geweldig mooi land is Mongolië toch.....het landschap en die ger's...adembenemend! Zou er zo naar toe gaan!
Alleen die mensen zijn een stuk minder gastvrij,qua lften dan, als de Russen. Ze willen er geld voor, terwijl je die Russen niet hoorden klagen over de centen voor de benzine.

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1928 Gepost op: 26-04-2021, 19:18:04 »
Duitsland is echt mij land ben er al 7 x op vakantie geweest als het niet vaker is en duitsland is mooi geloof dat haha  ::) ;D. Geweldig land. Het is ook zo dat het komt omdat we zelf dicht bij duitse grens wonen. MAar we zijn op veel plekken geweest. Trier is me het meeste bij gebleven geweldige plaats. En alle andere vakanties waren ook mooi. Ik zou hier nog wel evne foto's posten.

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1929 Gepost op: 26-04-2021, 19:19:43 »
Ik vind Rusland geen schandalige keuze ofzo ;)
Stel daar zit een luchtje aan, kan mij niet zoveel schelen ;)
Qatar is daarentegen wel belachelijk dat land heeft echt 0 voetbalcultuur, 0 stadions en is kleiner dan Nederland

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1930 Gepost op: 26-04-2021, 19:21:08 »
Haha, nou ja... niets is wat het lijkt, nietwaar?

Maar even serieus, ik denk dat Zuid-Korea een fantastisch land zou zijn... misschien wel een van de beste locaties aller tijden! Korea is toch weer redelijk iconisch, we hebben er allemaal van gehoord. Maar opvallend genoeg gaan er niet veel toeristen naartoe, terwijl er toch fantastische locaties zijn!

Een paar Zuid-Koreaanse locaties die me geschikt lijken voor WIDM, twee steden en twee natuurgebieden:

- Seoul. Natuurlijk, de hoofdstad is onmisbaar. De hoofdstad Seoul met zijn 10 miljoen inwoners is een bombastische metropool die zich fantastisch leent voor stadsopdrachten. Het hypermoderne Gangnam is natuurlijk een een must, maar zeker ook het historische paleizencomplex Changdeokgung en het heiligdom Jongmyo zijn prachtig.
- Gyeongju. In oostelijke richting van Seoul ligt Gyeongju, de culturele hoofdstad van het land. Mooie locaties in de omgeving zijn het historische dorp Yangdong en de Seokguramgrot.
- Jirisan. Zuid-Korea is een bergachtig land en dat kun je goed zien in bijvoorbeeld het nationaal park Jirisan. Als het er niet mist, kunnen er geweldige luchtbeelden gemaakt worden met de drone!
- Jeju. Het zuidelijke eiland Jeju staat op de UNESCO Werelderfgoedlijst en biedt een heleboel mooie natuur. De kandidaten kunnen gaan freediven met de Haenyeo en een lavagrot bezoeken. En er kan een práchtig beeld gefilmd worden van de zonsopkomst op Sunrise Peak!

En natuurlijk is het DMZ een absolute must, dat ligt nog niet eens zo ver van Seoul af. Maar ik denk niet dat je daar, gezien de strenge bewaking, echt goed een opdracht kunt doen. Misschien is een test/executie op de Freedom Bridge bij Imjingak nog wel een optie.

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1931 Gepost op: 26-04-2021, 19:22:31 »
Wie de beste mol is, is idd afhankelijk van persoonlijk voorkeur. Toch vind ik George nog altijd de beste mol ooit. De manier waarop hij het spel speelde, vond ik subliem. Misschien heeft het ook te maken met het feit dat ik de derde serie in Portugal gewoon prachtig vond: mooie omgeving, top-kandidaten en leuke opdrachten. ::ok::

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1932 Gepost op: 26-04-2021, 19:27:04 »
Dat zijn er meer dan genoeg, goed gedaan  ::ok:: Vijf positieve dobbelstenen dus, ik ga zo dobbelen.

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1933 Gepost op: 26-04-2021, 20:17:45 »
Je hebt 4 gegooid, dus je bereikt veilig de overkant! Ik heb geen tijd voor een verhaaltje, maar hierdoor ben je geen actiepunt kwijt voor deze ronde.

Het volgende obstakel is een muur waar je met behulp van een touw overheen moet klimmen.

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1934 Gepost op: 26-04-2021, 21:23:29 »
Doe nog maar een risico-actie dan. We komen in de buurt :)

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1935 Gepost op: 26-04-2021, 21:35:21 »
Prima, de volgende mini-opdracht voor Michael is: raad de naam van de sporter die ik in mijn hoofd heb. Dat mag weer op Discord.

Scoretabel:

0-4 vragen/raadpogingen nodig: 5 dobbelstenen
5-10 vragen/raadpogingen nodig: 4 dobbelstenen
11-15 vragen/raadpogingen nodig: 3 dobbelstenen
16-25 vragen/raadpogingen nodig: 2 dobbelstenen
Meer dan 25 vragen/raadpogingen nodig: 1 dobbelsteen

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1936 Gepost op: 26-04-2021, 21:38:34 »
Jazeker, je hele uitrusting staat nu op de nieuwe plek.



Is de nieuwe plek ook beschut tegen de wind, zoals ik zocht?
Keep calm and eat chocolates!

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1937 Gepost op: 26-04-2021, 21:46:21 »


Is de nieuwe plek ook beschut tegen de wind, zoals ik zocht?

Je kan de spullen alleen naar een plek brengen die je ontdekt hebt. Tot nu toe heb je alleen bos, struiken en strand ontdekt, dus ik denk dat de bosrand dan wel het best helpt tegen de wind.

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1938 Gepost op: 26-04-2021, 21:48:39 »
Dan loop ik oostelijk richting de kliffen. Ik ga kijken of daar hoog op de kliffen nog iets ligt.
Keep calm and eat chocolates!

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1939 Gepost op: 26-04-2021, 22:08:25 »
Michael heeft Wayne Rooney geraden in 17 beurten, dus hij heeft twee positieve dobbelstenen. En hij gooit.... 1! Je slaat een stap over.

Ik weet niet precies wat nu je aantal acties en stappen is, dat kan ik later vanavond checken.