Auteur Topic: De geheimelingen  (gelezen 53560 keer)

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De geheimelingen
« Reactie #720 Gepost op: 16-03-2021, 20:47:46 »
Even op een rijtje welke opties er zijn bij de verbogen agenda, Brtdm en Chip hebben er dus random eentje gekregen.
.....
Goed overzicht  ::ok::
Maar laten we wel oppassen: het is goed mogelijk dat MolfreakArno andere varianten heeft bedacht

Dus:
Chip claimt eerst virus te zijn en door middel van ‘Slapende Spion’ de dienst geworden te zijn. Ik denk echter dat Chip hier niet de waarheid over spreekt. De quote hieronder laat dat zien: hij zegt dat hij weet welk doel hij heeft, en ik vind dat toch meer klinken als een van de drie onderste opties, waar je een ander overwinningsdoel krijgt.
Volgens mij schrijft hij juist dat hij niet wel doel hij heeft. Door zijn vloeiende zinnen en karig interpunctiegebruik moet je soms een paar keer lezen om te weten wat hij bedoelt  ::rofl::
Ik heb geen idee of hij de waarheid spreekt. En ik denk dat hij meer dan één instructie heeft gekregen. Hij is in ieder geval niet erg duidelijk. Maar of dat liegen is of gewoon op z'n MrChippies.....?

Brtdm vind ik ook vreemd reageren, want, voor zover ik dit spel ken, mag je alles zeggen als je vertrouwelijke schermen maar niet aan anderen laat zien. Je kan dus alles zeggen zolang je maar geen screenshots stuurt. Toch zegt Brtdm dat hij niks mag zeggen. Ik denk dat ook Brtdm ervoor heeft gekozen om nu niet de hele waarheid te vertellen, maar wat hij precies te horen heeft gehad weet ik ook niet.

Ook hier weet ik het nog niet. Het lijkt er echt op dat dit spel toch anders is dan TripleAgent. Dus iets wat je moet doen en iets waar je keuze in hebt en je voordeel op kan leveren????


Ik wil dat Ycaris het te horen krijgt ::ok:: Ze lijkt tot nu toe goed met dit spel bezig te zijn, dus dan helpt dit voor haar om sneller te puzzel compleet te maken. Ycaris moet ook zelf nog een opdracht krijgen, dus misschien helpt deze informatie daarbij.
Top  ::ok::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De geheimelingen
« Reactie #721 Gepost op: 16-03-2021, 21:11:51 »
Ik heb nog niks binnen
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: De geheimelingen
« Reactie #722 Gepost op: 16-03-2021, 21:43:49 »
Ik heb Spacy en B&W bekeken. Zij zijn beide geen virus, zelf ben ik dat ook niet want anders zou ik dit niet delen. Dus we hebben nu een grotere kans op de groepspunten en minder op het persoonlijk voordeel voor de virusgroep.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De geheimelingen
« Reactie #723 Gepost op: 16-03-2021, 21:48:20 »
Dat is hele fijne info Mitchflopz ::ok::

Mag ik vragen hoe laat je om de info hebt gevraag en hoe laat je die hebt gekregen? Want ik heb nog steeds niks binnen en vraag me af of de spelleider al die tijd afwezig is, of dat hij het vergeten is.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De geheimelingen
« Reactie #724 Gepost op: 16-03-2021, 21:50:50 »
Ik heb ook nog geen bericht dus ik vermoed dat we moeten wachten! Mooie info Mitch, zegt ons in ieder geval dat als jij goed bent, Spacy en B&W dat ook zijn.
My fall will be for you

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: De geheimelingen
« Reactie #725 Gepost op: 16-03-2021, 21:53:42 »
Dat is hele fijne info Mitchflopz ::ok::

Mag ik vragen hoe laat je om de info hebt gevraag en hoe laat je die hebt gekregen? Want ik heb nog steeds niks binnen en vraag me af of de spelleider al die tijd afwezig is, of dat hij het vergeten is.

20:45 uur verstuurt en 21:01 uur ontvangen. Gewoon via PM op RN?

Hoe laat hebben jullie de berichten verzonden?

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De geheimelingen
« Reactie #726 Gepost op: 16-03-2021, 22:13:41 »
B&W geeft  om 20.19 uur aan dat hij wil dat ik zijn rol mag zien. Ik weet niet of hij dit ook in pm heeft doorgegeven, maar de boodschap lijkt me duidelijk.
Ik denk dat Monkeysuncle alleen aangeeft dat hij zijn speciale opdracht nog niet gehad heeft.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De geheimelingen
« Reactie #727 Gepost op: 16-03-2021, 22:16:57 »
Klopt, nog helemaal niks van Arno
My fall will be for you

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: De geheimelingen
« Reactie #728 Gepost op: 16-03-2021, 22:23:14 »
Ik heb eindelijk de geheime boodschap ontdekt  ;D

Citaat
Mrchipie

Simpel is dit spel niet.
Buitengewone informatie is wat jij krijgt.
Vertel je geheimen, of spreek je de waarheid?
Gooi niet met de pet.
Durf vertrouwen te hebben in elkaar.
Maar schuil je niet achter de ander.


Even van onder naar boven lezen.

Maargoed, dit was natuurlijk hoe het spel begon. Het zou heel goed kunnen dat Chipie de waarheid spreekt en van rol is gewisselt. Dus of we hier iets mee opschieten, weet ik niet.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De geheimelingen
« Reactie #729 Gepost op: 16-03-2021, 22:26:28 »
Oh wat goed Brtdm  ::bravo::
Ik zat wel te kijken naar eerste woord, tweede woord etc, maar niet naar eerste letter tweede letter.
Zou die 'c' nog ergens op slaan?

@B&W: heb je je keuze ook in pm aan Arno doorgegeven?

The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: De geheimelingen
« Reactie #730 Gepost op: 16-03-2021, 22:33:50 »
 ::fluit:: ::fluit:: ::fluit:: ::fluit::
chipsverslaafde <3

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De geheimelingen
« Reactie #731 Gepost op: 16-03-2021, 22:37:25 »
Ik ben er uit: Arno is De Geheimeling!
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De geheimelingen
« Reactie #732 Gepost op: 17-03-2021, 07:26:29 »
B&W is bij de dienst  ::feest::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De geheimelingen
« Reactie #733 Gepost op: 17-03-2021, 07:48:57 »
OUDE FOTO'S

SpacyColours vond fotografisch bewijs van twee spionnen die aan het begin (van het spel) bij hetzelfde agentschap hebben gewerkt.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: De geheimelingen
« Reactie #734 Gepost op: 17-03-2021, 09:48:56 »
B&W is bij de dienst  ::feest::

Haha dat zei ik toch. En Spacy ook ::bravo:: ::rofl::

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De geheimelingen
« Reactie #735 Gepost op: 17-03-2021, 10:00:27 »
Zucht iedereen krijgt maar leuke opdrachten of mag meedoen en ik zit op een bankje aan de zijkant toe te kijken  ::nieuwsgierig::

Wat weten we nu (volgens eigen zeggen)

Mrchipie: Van virus naar dienst
Brtdm: Aanwijzing dat Mrchipie bij virus hoort (C Virus, C zal wel Chip zijn)
Mitch: Hoort dat B&W en Spacy bij de dienst horen
B&W: Heeft Ycaris zijn ware aard getoond, Ycaris zegt dat hij bij de dienst hoort
Spacy: We wachten op de plaatjes
Ycaris: Nog niks
Monkeysuncle: Nog niks

De verklaringen matchen allemaal met elkaar tot nu toe.

Brtdm ziet Chip als virus, Chip zegt dat hij geswitcht is van virus naar dienst.
Ycaris en Mitch zien allebei B&W als dienst.

B&W virus kan alleen maar als Ycaris én Mitch ook virus zijn. Maar dat klopt niet met het Chip-Brtdm verhaal. Dus we kunnen met zekerheid (?) concluderen dat in ieder geval B&W bij de dienst hoort.

Nu maar afwachten wat de laatste drie vandaag krijgen.
My fall will be for you

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: De geheimelingen
« Reactie #736 Gepost op: 17-03-2021, 10:28:39 »
Lieve Monkeysuncle,

Waarom zou ik als virus-lid aangeven dat Spacy én B&W dienst zijn? Dit kon uitkomen en ik wil graag het persoonlijk voordeel tegengaan én de groepspunten binnenhalen. En jij probeert dit verhaal om te draaien of al twijfelverhaal aan te duiden.

Ik wil aangeven dat ik jou momenteel daardoor echt vol als hoofdverdachte heb als virus-lid ::jaja::

Mede omdat er naast Spacy, B&W, ik en eventueel Chip nog maar één lid van de dienst is. Dit moet dus Ycaris, Brtdm of Monkeysuncle zijn :) De anderen zijn virus-leden. We hebben dus (Chip even erbuiten gelaten) 67% kans om een virus-lid te kiezen ::bravo::

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De geheimelingen
« Reactie #737 Gepost op: 17-03-2021, 10:34:17 »
Lieve MitchFlopz,

Ik zet het allemaal op een rijtje en verbind er nog geen waardeoordeel aan. Ik heb vroeger veel weerwolven, The Resistance etc gespeeld en wat is er mooier dan te zeggen "ik weet zeker dat die en die de goeien zijn" als slechterik. De goeien vinden je dan een fijne vent, want je beschermt ze een beetje, en daardoor zullen ze jou minder verdenken.

Dus dat je mij niet vertrouwt snap ik, vanuit je eigen positie. Als iemand straks met zekerheid kan zeggen "Mitch is lid van de dienst" dan weten we ook dat jouw statement klopt en dat Spacy en B&W te vertrouwen zijn.

Ik ben allang blij dat we B&W nu met zekerheid tot de dienst kunnen benoemen, dat maakt de kans op het vinden van een virus-lid 50% ipv 42%. Maar voordat we meer zekerheid hebben sluit ik niet uit dat jij ook een virus-lid bent.

Sterker nog: het heeft geen zin om op Spacy te stemmen als virus-lid, want als hij het is, dan ben jij het ook  ::vergroot::

Liefs,
Monkeysuncle
My fall will be for you

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De geheimelingen
« Reactie #738 Gepost op: 17-03-2021, 10:37:11 »
Ik kreeg foto's die genomen leken te zijn aan het begin van dit spel, en daarop zie ik niemand minder dan - jawel - Mitch en B&W gebroederlijk naast elkaar staan. Ik kan helaas niet goed zien of ze nou een dienst- of virusuniform droegen, maar ze hadden in elk geval hetzelfde aan.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De geheimelingen
« Reactie #739 Gepost op: 17-03-2021, 10:45:32 »
Ik kreeg foto's die genomen leken te zijn aan het begin van dit spel, en daarop zie ik niemand minder dan - jawel - Mitch en B&W gebroederlijk naast elkaar staan. Ik kan helaas niet goed zien of ze nou een dienst- of virusuniform droegen, maar ze hadden in elk geval hetzelfde aan.

Ok ook dat klopt weer met alle beweringen. Mitch en Spacy matchen met elkaar, want B&W moet dienst zijn.
My fall will be for you