Auteur Topic: [BBUS22] Big Brother Huis  (gelezen 4079 keer)

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
[BBUS22] Big Brother Huis
« Gepost op: 10-09-2022, 20:43:46 »



Kandidaten, welkom in jullie onderkomen voor de komende tien weken, als het meezit ::bravo::
In dit topic kunnen jullie met elkaar kletsen over het spel, of over andere dingen. Ook kan Big Brother vragen aan jullie stellen. Geniet van het spel!

BIG BROTHER SPEAKS
Kandidaten. Tijd om jezelf bekend te maken.
Maak een avatar (https://avatarmaker.com/) met een effen achtergrond en stuur hem naar beide hosts.
Deadline: woensdag 14 september 23:59 uur.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [BBUS22] Big Brother Huis
« Reactie #1 Gepost op: 10-09-2022, 20:53:43 »
Hoi iedereen! ::bravo::

Zullen we even een voortelrondje doen?

Ik ben Jacco, ik ben 16 jaar oud en zit in het examenjaar van de HAVO (spannend). In mijn vrije tijd speel ik volleybal, organiseer ik online challenges en luister ik natuurlijk naar muziek.  ::oordoppen:: Op RN heb ik eerder meegedaan aan WidMO 2021 en WidMO All-Stars, dus zo'n soort spel als BB is voor mij redelijk nieuw. Maar ik ga mijn best doen!

Dan zal ik ook een liedje voor jullie afspelen. Dit is een inzending van mij in Reality Song Contest waar ik erg trots op ben. Enjoy!


Online PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [BBUS22] Big Brother Huis
« Reactie #2 Gepost op: 10-09-2022, 21:06:09 »
Goed initiatief Jacco!



Hallo, ik ben Pieter-Bas(beter bekend als PieterBasje), ben 14 jaar(in november 15! :D) en zit momenteel in VWO 4.

Ik woon in Rotterdam, en ik speel hockey. Ik heb hier eerder al meegedaan aan WIDMO en het laatste potje weerwolven hier.

Ik heb nog nooit meegedaan aan het RN Songcontest, maar ik heb erg veel zin om dit spel te gaan spelen! ::bravo::
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [BBUS22] Big Brother Huis
« Reactie #3 Gepost op: 10-09-2022, 23:30:00 »
Ik ben Ricardo, ik ben 22 jaar oud en ik kom uit Apeldoorn. In mijn vrije tijd ben ik bezig met voetbal en ben ik veel bezig met muziek.  

Mijn RealityNet prijzenkast is niet zo groot, maar ik heb wel aan verschillende spellen meegedaan. Survivor, WIDMO22, verschillende potjes weerwolven, RN Most Wanted, Één jaar gratis en verschillende potjes weerwolven staan o.a. op die lijst.

RN Song Contest is de reden dat ik ooit op dit prachtige platform sprekend lid ipv lurkend lid ben geworden. Ik heb voor mijn 5de editie mijn top 40 songs waar ik op heb gestemd gerankt daar kwamen toch leuke resultaten uit. Ik kijk al uit naar mijn 6de deelname. Om mijn eigen favoriete inzending te delen:
Så hva gjør vi nå?

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [BBUS22] Big Brother Huis
« Reactie #4 Gepost op: 10-09-2022, 23:35:17 »
Ik ben Ricardo, ik ben 22 jaar oud en ik kom uit Apeldoorn. In mijn vrije tijd ben ik bezig met voetbal en ben ik veel bezig met muziek. 

Mijn RealityNet prijzenkast is niet zo groot, maar ik heb wel aan verschillende spellen meegedaan. Survivor, WIDMO22, verschillende potjes weerwolven, RN Most Wanted, Één jaar gratis en verschillende potjes weerwolven staan o.a. op die lijst.

RN Song Contest is de reden dat ik ooit op dit prachtige platform sprekend lid ipv lurkend lid ben geworden. Ik heb voor mijn 5de editie mijn top 40 songs waar ik op heb gestemd gerankt daar kwamen toch leuke resultaten uit. Ik kijk al uit naar mijn 6de deelname. Om mijn eigen favoriete inzending te delen:

Ik gaf het 12 punten ::hypocriet:: ::hypocriet::

Offline Insanis

  • Forumlid
Re: [BBUS22] Big Brother Huis
« Reactie #5 Gepost op: 11-09-2022, 10:30:44 »
Hoi, ik heet Robin.
Ik ben 20. Ik ben non-binair want ik wil gewoon overal en nergens bij horen. Ik houd van spelletjes en ben heel creatief. Muziek is best belangrijk in mijn leven omdat dat is hoe ik mijn expressie kan uitdrukken. Om mezelf voor te stellen met een liedje:

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [BBUS22] Big Brother Huis
« Reactie #6 Gepost op: 11-09-2022, 10:34:35 »
Dag allemaal,

Ik ben Wouter Vande Cauter aka wouterv.

Ik werk voor de Belgische spoorwegen, want ik ben al 31 jaar. Daarnaast houd ik me bezig met lezen, tafeltennis en ben ik vader van een zoontje van ondertussen 6,5 maanden.

Op Rn heb ik al aan heel veel meegedaan en heb ik ook enkele keren het songfestival georganiseerd.

Dit is trouwens de inzending waar ik het meest trots op ben:



klaar voor de strijd

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [BBUS22] Big Brother Huis
« Reactie #7 Gepost op: 11-09-2022, 11:22:13 »
Hey allemaal! ::zwaai::

Mijn naam is Rob, ik ben 18 jaar en net begonnen aan het tweede jaar van mijn bachelor Psychologie. Mijn hobby's zijn scouting en tennis, en daarnaast ben ik fan van het programma Survivor, speel ik graag bordspellen en luister ik muziek ::zingen::

Over muziek gesproken, hier is ook een liedje dat ik wil delen. Het is een liedje van mijn favoriete artiest die ik dankzij het RN songfestival heb leren kennen. Al helemaal leuk is dat ik hem volgende week live ga zien en horen bij zijn tour! ::hyper::



Ik ben er van overtuigd dat we er samen een goede tijd van gaan maken in het Big Brother huis, veel plezier iedereen!

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [BBUS22] Big Brother Huis
« Reactie #8 Gepost op: 11-09-2022, 15:25:38 »
Hallo allemaal,

Ik ben Mitch, 28 jaar en houd wel van een spel spelen hier. Eerder meegedaan aan onder andere Sequester en ZAP. Ook met de songcontesten meegedaan en daarom besloten mezelf op te geven voor Big Brother.

Ik heb er in ieder geval zin in en hopelijk gaan we er een feestje van maken ::bravo::

Online PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [BBUS22] Big Brother Huis
« Reactie #9 Gepost op: 11-09-2022, 17:23:58 »
Lekker geslapen vannacht jongens?
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Online PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [BBUS22] Big Brother Huis
« Reactie #10 Gepost op: 11-09-2022, 21:05:34 »
 ::megafoon:: ::megafoon:: LEKKER GESLAPEN VANNACHT JONGENS?
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [BBUS22] Big Brother Huis
« Reactie #11 Gepost op: 11-09-2022, 21:18:26 »
::megafoon:: ::megafoon:: LEKKER GESLAPEN VANNACHT JONGENS?
Oh ik kon je niet horen door de muziek die aanstond. Ja, ik heb als een roosje geslapen! ::slaap::
En jij?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [BBUS22] Big Brother Huis
« Reactie #12 Gepost op: 11-09-2022, 21:29:33 »
Hoi huisgenootjes  ::zwaai::

Ik ben Bjorn, 25 jaar, en woon in Maastricht samen met mijn vriendin :).

Ik werk als Business Intelligence Consultant, en in m'n vrije tijd speel ik graag bordspelletjes en drink ik biertjes.

Ik doe mee aan Big Brother zodat ik niet elke dag de afwas hoef te doen, maar slechts 1x in de 10 dagen. Ik heb wel eens meegedaan aan Survivor, Z4P, Sequester enzo, waar ik meestal ver kom door loyaal spel tot ik me op een bepaald punt opoffer omdat ik het mijn bondgenoten gun om te winnen  ::joehoe::.

Kom gezellig kletsen  :D ik slaap in het tweede stapelbed van links, boven PieterBasje.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Online PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [BBUS22] Big Brother Huis
« Reactie #13 Gepost op: 11-09-2022, 22:25:40 »
Oh ik kon je niet horen door de muziek die aanstond. Ja, ik heb als een roosje geslapen! ::slaap::
En jij?


Fijn! Ik een beetje onrustig, toch een gek gevoel om in je slaap telkens bekeken te worden! Maar ik wen er wel aan. Ik heb ook stiekem mijn teddybeer meegenomen maar die mogen jullie niet zien!

@Bjorn Maar ik wou boven!! >:(
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [BBUS22] Big Brother Huis
« Reactie #14 Gepost op: 11-09-2022, 22:28:10 »
Op zich goed, het doet deugd om eens door te slapen zonder te moeten opstaan omdat iemand zijn knuffel of tut kwijt is.

Dacht ik, maar ik was vergeten dat Bjorrn ook meedoet hier.
klaar voor de strijd

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [BBUS22] Big Brother Huis
« Reactie #15 Gepost op: 11-09-2022, 22:30:15 »
"Geurig zomerzweet, Sommigen dansen voor de herinnering"
Så hva gjør vi nå?

Online PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [BBUS22] Big Brother Huis
« Reactie #16 Gepost op: 11-09-2022, 22:41:00 »
Hotel California, Eagles!



Heb ik nu gewonnen? ::zwaai::
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [BBUS22] Big Brother Huis
« Reactie #17 Gepost op: 11-09-2022, 23:05:35 »
Ik heb sowieso heerlijk geslapen! wat een goeie bedden.

Ik ben Mrchipie (Niels) 20 jaar en woon in heerhugowaard en de grote drama queen van elk spel hier op realitynet :P
Ik hou van videogames en films kijken en muziek luisteren/maken/zingen. en

heb wel aan bijna alles wel meegedaan wat niet widmo is ::) en  groot fan van realitnet song contest waar ik ook echt nieuwe muziek en artiesten heb ontdekt waar ik nu daags nog steeds naar luister en volg. mijn nummer die ik ga draaien hier is natuurlijk mn hit die 2e is geworden :-*


Kan niet wachten om met jullie dit gezellig dramatische avontuur aan te gaan in dit huis. ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
chipsverslaafde <3

Online Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [BBUS22] Big Brother Huis
« Reactie #18 Gepost op: 12-09-2022, 00:24:31 »
HOI! Wellicht hebben jullie gezien dat er een stoeltje nog niet gevuld is vandaag, ik heb even een klein uitstapje naar de Efteling gemaakt om met een goede mindset dit spel in te kunnen gaan. Het is nacht ja, maar berichten rond deze tijd van mij zullen er wel vaker zijn  ;D

Ik ben Frank, 25 jaar, jullie kennen me misschien van Z4P, WIDMO of diverse Discord servers waar ik met regelmaat te vinden ben! PABO student en in mijn vrije tijd vooral bezig met... ja met niks eigenlijk. Ik drink wel graag bier, ik zie dat dat al eerder genoemd is dus dan doe ik het ook maar  ::rofl::

Nouja wat heb ik met muziek? Wel

Met dit pareltje ben ik met RSC zowaar op de 29e plaats geeindigd!! Van de 34!!
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Leuke groep, ik heb er zin in!  ::bravo::
Er is geen Mol meer...

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [BBUS22] Big Brother Huis
« Reactie #19 Gepost op: 12-09-2022, 00:33:50 »
Succes iedereen met de opdrachten! ::bravo::
chipsverslaafde <3