Auteur Topic: [BBUS22] Big Brother Huis  (gelezen 4077 keer)

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [BBUS22] Big Brother Huis
« Reactie #60 Gepost op: 17-09-2022, 11:35:59 »
Ik wil me graag verduidelijken insanis.

Ik heb nog niets om mij op te baseren nu behalve de proefresultaten.

Maar ik wil me nu niet daarop blind staren, want het kan zomaar zijn dat je deze ronde pech/geluk hebt en de volgende ronde ligt de proef je meer. Daar wil ik nu niet iemand op afrekenen.

Dan is in mijn ogen de meest logische optie om te gaan voor de mensen die de POV te laat instuurden/vergaten in te sturen. Daarmee wil ik ook zeggen, kijk de deadlines zeker goed na. (en ja, als ik het zelf vergeet, weet ik ook dat ik dan genomineerd word maar dan is het zo).

Het klopt idd dat we nog niet gepraat hebben, maar ik zit amper op discord en dit is een spel  op RN, dus speel ik liever hier op. Ik had ook gevraagd dat iedereen zijn mening mocht geven, en jij bent de enige die dat niet gedaan heeft.

De andere genomineerden gaven dit zelfs logisch te vinden/ te doen als zij HOH waren.
klaar voor de strijd

Online Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [BBUS22] Big Brother Huis
« Reactie #61 Gepost op: 17-09-2022, 11:39:45 »
Ik hoop gewoon dat ik het spelletje wat langer mag spelen. En sorry PB en Insanis, ik heb ons 3 ook aangegeven bij Wouter.
Så hva gjør vi nå?

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [BBUS22] Big Brother Huis
« Reactie #62 Gepost op: 17-09-2022, 12:30:16 »
QOTD: Wat komt er bij jou uit de 16 personalities test?

Ben heel benieuwd naar jullie uitkomsten hierbij! :D

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [BBUS22] Big Brother Huis
« Reactie #63 Gepost op: 17-09-2022, 13:39:11 »
Ik ben een debater!

'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [BBUS22] Big Brother Huis
« Reactie #64 Gepost op: 17-09-2022, 14:29:35 »
Vraagje: Hoe en voor wanneer moet er gestemd worden? En wanneer word er iemand weg gestuurd?
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline Insanis

  • Forumlid
Re: [BBUS22] Big Brother Huis
« Reactie #65 Gepost op: 17-09-2022, 14:40:23 »
Ik wil me graag verduidelijken insanis.

Ik heb nog niets om mij op te baseren nu behalve de proefresultaten.

Maar ik wil me nu niet daarop blind staren, want het kan zomaar zijn dat je deze ronde pech/geluk hebt en de volgende ronde ligt de proef je meer. Daar wil ik nu niet iemand op afrekenen.

Dan is in mijn ogen de meest logische optie om te gaan voor de mensen die de POV te laat instuurden/vergaten in te sturen. Daarmee wil ik ook zeggen, kijk de deadlines zeker goed na. (en ja, als ik het zelf vergeet, weet ik ook dat ik dan genomineerd word maar dan is het zo).

Het klopt idd dat we nog niet gepraat hebben, maar ik zit amper op discord en dit is een spel  op RN, dus speel ik liever hier op. Ik had ook gevraagd dat iedereen zijn mening mocht geven, en jij bent de enige die dat niet gedaan heeft.

De andere genomineerden gaven dit zelfs logisch te vinden/ te doen als zij HOH waren.

Ik heb dat niet gedaan omdat ik me goed wilde voorbereiden daarvoor en je moest pas zaterdag de genomineerden zeggen en je hebt gisteravond als beslist. Bovendien is het inderdaad een spel hier maar als 9/10 daar zit en jij als enige hier dan zou je je kunnen afvragen als dat aan ons ligt of aan jou. Ik denk dat velen dat ook denken maar ik ben gewoon iemand die alles durft te zeggen.

Maar goed als je je wil wegsteken achter: "ik heb te weinig gezien en ga dan maar voor mensen die een deadline gemist hebben". Dan moet je dat vooral doen.

Ik had wel geweten wie ik genomineerd had en ik kan je vertellen dat dat niet alleen maar mensen waren geweest die een deadline hebben gemist.

Online Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [BBUS22] Big Brother Huis
« Reactie #66 Gepost op: 17-09-2022, 14:45:58 »
Wie dan wel Insanis?  ::vergroot::
Er is geen Mol meer...

Offline Insanis

  • Forumlid
Re: [BBUS22] Big Brother Huis
« Reactie #67 Gepost op: 17-09-2022, 14:47:41 »
Ik hoop gewoon dat ik het spelletje wat langer mag spelen. En sorry PB en Insanis, ik heb ons 3 ook aangegeven bij Wouter.

Maar waarom? Omdat je een deadline mist verdien je het spel het minst? Ik ben al redelijk actief geweest. Weliswaar op discord. Maar ik probeer wel een sfeer te creëren. Maar dat boeit dus allemaal niet? Dus mensen die niets zeggen maar wel gewoon netjes de deadline volgen verdienen het wel gewoon om door te gaan?

Ik wil ook eigenlijk niet stemmen tussen PB en jou Ricardo. Want ik vind jullie juist wel goed meehelpen aan een actieve groepsfeer. Ik vind dat wouterv zijn keuze niet goed doorgrond is. Daar mogen jullie anders over denken. Maar 1 deadline missen vertelt gewoon niks over je, over je positie in de groep en of je het verdient om verder te gaan.

Offline Insanis

  • Forumlid
Re: [BBUS22] Big Brother Huis
« Reactie #68 Gepost op: 17-09-2022, 14:51:30 »
Wie dan wel Insanis?  ::vergroot::
Wouterv maar ja dat kan dus niet.
En ik wil ook wel de twee andere zeggen maar dan schiet ik mezelf in de voet en ik vrees dat in deze fase van het spel, complete eerlijkheid mij niet gaat helpen. En gewoon voorzichtig spelen.


Dus, ik hoop dat jullie niet mij stemmen omdat dit mijn eerste spelletje is en ik heb al genoeg gezegd om te weten wat je aan me hebt.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [BBUS22] Big Brother Huis
« Reactie #69 Gepost op: 17-09-2022, 14:54:24 »
Insanis, ik zou het minder persoonlijk nemen. Ik denk dat dit een vrij logische keuze is omdat er weinig was om op te baseren. Ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan, al had ik nog drie anderen in mijn hoofd die ik net zo goed had kunnen nomineren.

Hopelijk blijf je in het spel!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [BBUS22] Big Brother Huis
« Reactie #70 Gepost op: 17-09-2022, 14:57:49 »
Vraagje: Hoe en voor wanneer moet er gestemd worden? En wanneer word er iemand weg gestuurd?

Vanavond is de uitslag van de PoV! Dan kan er wellicht nog een van de nominees gered worden. Afhankelijk daarvan volgt een hernominatie en daarna de stemming.

Vandaar dus ook de mededeling dat het steeds niet gaat lukken alles in een week te "proppen"
You'll never walk alone

Offline Insanis

  • Forumlid
Re: [BBUS22] Big Brother Huis
« Reactie #71 Gepost op: 17-09-2022, 15:04:19 »
Insanis, ik zou het minder persoonlijk nemen. Ik denk dat dit een vrij logische keuze is omdat er weinig was om op te baseren.

Voor wouterv is dat een logische keuze omdat hij de helft van het spel mist. Ik weet dat het spel zich hier afspeelt maar discord is nu eenmaal ook ingeburgerd in het spel en het forum. En dan vind ik dat je daar ook rekening mee moet houden.

Online Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [BBUS22] Big Brother Huis
« Reactie #72 Gepost op: 17-09-2022, 15:10:53 »
QOTD: Wat komt er bij jou uit de 16 personalities test?

Ben heel benieuwd naar jullie uitkomsten hierbij! :D

Ik heb deze ook maar even gedaan, ik ben een Adventurer!
In friendship, Adventurers are some of the most comfortable people around. Laid back and spontaneous, people with the Adventurer personality type won’t bog things down with arguments or structured long-term plans. Intellectually exhausting pastimes like debates over European economic policy won’t hold their attention long. The here-and-now is what’s important to Adventurers, and they love spending time with their friends doing casual, fun activities.
 ::bravo::
Er is geen Mol meer...

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [BBUS22] Big Brother Huis
« Reactie #73 Gepost op: 17-09-2022, 15:16:26 »
QOTD: Wat komt er bij jou uit de 16 personalities test?

Ben heel benieuwd naar jullie uitkomsten hierbij! :D
Logistician (ISTJ) is someone with the Introverted, Observant, Thinking, and Judging personality traits. These people tend to be reserved yet willful, with a rational outlook on life. They compose their actions carefully and carry them out with methodical purpose.

En jij B&W?

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [BBUS22] Big Brother Huis
« Reactie #74 Gepost op: 17-09-2022, 15:31:25 »
Campaigner
ENFP-A
Campaigners are enthusiastic, creative, and sociable free spirits, who can always find a reason to smile.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [BBUS22] Big Brother Huis
« Reactie #75 Gepost op: 17-09-2022, 16:45:45 »
QOTD: Wat komt er bij jou uit de 16 personalities test?

Ben heel benieuwd naar jullie uitkomsten hierbij! :D
Mediator: Although they may seem quiet or unassuming, Mediators (INFPs) have vibrant, passionate inner lives. Creative and imaginative, they happily lose themselves in daydreams, inventing all sorts of stories and conversations in their minds. These personalities are known for their sensitivity – Mediators can have profound emotional responses to music, art, nature, and the people around them.

Klopt best wel erg ::rofl::
chipsverslaafde <3

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [BBUS22] Big Brother Huis
« Reactie #76 Gepost op: 17-09-2022, 16:53:40 »
Ik ben protagonist,

Inspiring optimist, taking action to do what feels right
klaar voor de strijd

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [BBUS22] Big Brother Huis
« Reactie #77 Gepost op: 17-09-2022, 16:57:58 »
Leuk om jullie antwoorden te lezen! Ik ben (net als Frenkie) een Adventurer!

Online Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [BBUS22] Big Brother Huis
« Reactie #78 Gepost op: 17-09-2022, 18:05:40 »
Campaigner net zoals Mitch!
Så hva gjør vi nå?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [BBUS22] Big Brother Huis
« Reactie #79 Gepost op: 17-09-2022, 20:49:54 »
Ik heb deze test ooit al eens ingevuld, en ben ook campaigner! Schijnt een populaire persoonlijkheid te zijn  :).

Toen ik deze invulden was ik met vrienden op vakantie en toen gingen we allemaal de dagen erna voor de grap de hele tijd uitvergrotingen van onze persoonlijkheden zijn, good times  :P
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.