Dennis doet sowieso rare dingen, overal posten ineens en WIDM-kandidaten ranken. En volgens mij zijn sommige dingen die hij niet zei te weten over Survivor: Marquesas ook gewoon niet waar bijvoorbeeld. Kan bewuste afleiding zijn maar zou ik flauw vinden. 4 concrete opdrachten kan ik er nog niet uit halen.
Molfreak Arno post verschillende Spongebob gifjes, maar ook een na de vorige deadline. Kan ook zijn om zich in te dekken voor een van beiden. Hij deed 2 dagen geleden galgje voor het eerst in heel lange tijd, maar dat was op initiatief van Sanmol die obviously geen rover is. Hij kwam helaas te laat op mijn radar om hem in real time te checken de eerste dagen, kan daar verder ook niet veel in vinden nu nog.
Swifty valt ook op qua activiteit en reageerde snel op Mollenmania 2 dagen geleden, misschien om hem dekking te geven. Maar zij is sowieso een van de enige actieve mensen op het ER-board. Ook mogelijke opdrachten in haar berichten gezien (3x achter elkaar lunch zeggen bijvoorbeeld), maar ik heb er ook nog geen 4 duidelijke uit kunnen halen. Ook was ze als een van de weinige forummers steeds online tussen 19 en 21, een van de redenen waarom ik ook op Mollenmania lette.
Jacco had ik eerder afgeschreven maar die vroeg ineens naar de RN Ranking.
Mollenvanger heb ik natuurlijk ook in de gaten gehouden, niet iets concreets gevonden.
Vermoljoen staat ook nog op mijn lijstje om redenen die ik nu niet noem.
Voor vandaag sowieso dus niet echt dingen gezien, geen tijd gehad om te checken.