Goed, nu de deadline voor de rovers verstreken is heb ik wel zin in een verrassingsaanval

Ik had iemand anders in gedachten voor vandaag maar ik heb zojuist nog iets zeer concreets gevonden dat volgens mij geen toeval kan zijn. Hoe ik in eerste instantie op het spoor ben gekomen ga ik nu nog niet zeggen natuurlijk, maar het was niet alleen de M in zijn naam.
Mollenmania heeft vandaag een hoop gepost, waaronder deze laatste 3 posts:
Vandaag een belangrijk gesprek met iemand via whatsapp-videobellen, wat denk je... mijn internet op mijn telefoon liep vast 
Ik mis nog wel meer elementen dus misschien doen ze de laatste halve-finaleproef wel met allerlei elementen; vuur maken, de touwlusjesproef, eetproef, hindernisbaan... oh ja, kan allemaal hoor
maar ik geef toe, het is een beetje wishfull thinking 
Hoop het wel. Realiseer me net dat dit gewoon de laatste week ER is, ik word hier al weer zo zenuwachtig van! Helemaal nu nog geen enkele tweepunt-nuller in de finale staat 
Wat is hier opvallend aan? Kijk zelf maar:
Mijn internet op mijn telefoon liep vast 
Oh ja, kan allemaal hoor 
Ik word hier nu al weer zo zenuwachtig van.
Laten we nog even gauw kijken welke opdracht hij gisteren zou kunnen hebben uitgevoerd voor 100 euro extra

Hij zit niet op Discord dus het moet iets op het forum zijn geweest. Jullie iets opgevallen omtrent Mollenmania gisteren?