Auteur Topic: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)  (gelezen 10917 keer)

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #40 Gepost op: 14-04-2021, 16:12:37 »
Wel jammer dat de Patreon link niet werkt, ik had jullie graag nog wat extra geld gegeven  ::) .


Ik zie het al, je typt 'cafe' in plaats van 'café'! Of heb je al eens geprobeerd om de streepjes weg te halen? Die zitten namelijk in de link, niet in de creator naam.
Talk less, smile more

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #41 Gepost op: 14-04-2021, 20:29:29 »
Jaaaj wat een fijne podcast weer ::bravo::


Vorige keer ook meegekeken en mooie screentjes gezien, dus deze keer weer vol verwachting tien minuten naar mijn schermpje gestaard :D en het toen maar opgegeven :P

Oh en fijn stukje zag zeg ::bravo::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #42 Gepost op: 14-04-2021, 21:33:47 »
Jaaaj wat een fijne podcast weer ::bravo::


Vorige keer ook meegekeken en mooie screentjes gezien, dus deze keer weer vol verwachting tien minuten naar mijn schermpje gestaard :D en het toen maar opgegeven :P

Oh en fijn stukje zag zeg ::bravo::
Ik weet het, sorry! Mijn laptop werkte gister totaal niet mee waardoor ik geen nieuwe mediabestanden kon importeren in iMovie, dus de video werd wat karig... Toch online gegooid, alles om jullie zo snel mogelijk te voorzien van de nieuwe aflevering!


Talk less, smile more

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #43 Gepost op: 14-04-2021, 22:07:43 »
Ik wil gewoon de kritische kijker luisteraar uithangen iedere keer Susdus, vooral niet persoonlijk opvatten ;) Ik vond het wel prima zo, lekker luisteren en ondertussen een beetje gamen of zo
Keep calm and eat chocolates!

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #44 Gepost op: 14-04-2021, 22:20:39 »
Hahaha dat doe ik ook zeker niet hoor! Maar ik vind het wel leuk om te horen dat mensen ook daadwerkelijk uit kijken (ha ha) naar de video, dus dat die moeite niet voor niks is. Ik hoop dat het bij de volgende aflevering weer lukt om er iets moois van te maken  ::bravo::
Talk less, smile more

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #45 Gepost op: 14-04-2021, 23:51:37 »
Nu al fan van de jingle  ::bravo::  En de hele Moltalk uiteraard.

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #46 Gepost op: 15-04-2021, 19:31:53 »
JOKERMUNT ALERT! IK HERHAAL: JOKERMUNT ALERT!

Zeer gewaardeerde luisteraars, kandidaten, en ander gespuis...
Met de volgende test in aantocht is het tijd voor een ZEER belangrijke mededeling van onze kant.
Bekijk dus snel de video!





p.s. de video kan volumeverschillen bevatten dus pas op met jullie trommelvliezen xoxo
Talk less, smile more

Offline Lodewijk van Lodenstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol kan ook een ander plan hebben
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #47 Gepost op: 15-04-2021, 23:19:00 »

Nou, wat geweldig dit! Ik heb het ondertussen al 29 keer gezegd, maar ik had dit totaal niet verwacht en ik was zo aan het genieten toen ik de (ONGECENSUREERDE, DIRECTOR'S CUT) video aan het kijken was en ik viel van de ene in de andere verbazing dat zoveel mensen hieraan meegewerkt hebben (je kunt die video trouwens krijgen als patron voor 30 euro/maand). Dank jullie! En ik heb veel zin in de volgende CDM(hi)-opnames. Speciale dank natuurlijk aan mijn geweldige cohost Susdus ::love::

Offline Lodewijk van Lodenstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol kan ook een ander plan hebben
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #48 Gepost op: 16-04-2021, 23:43:10 »



Café de Moltalk: Aflevering 1.3 - Molfreak Arno


Altijd attente luisteraars!

Mijn geliefde cohost heeft hard doorgebuffeld en het resultaat mag er zijn. Het interview met de eerste afvaller is nu te beluisteren én aanschouwen. Molfreak Arno heeft zo veilig mogelijk uit de doeken gedaan hoe hij het spel gespeeld heeft. Dat hij niet een man van weinig woorden is, is een understatement. Ik denk dat hij zelfs theeleut Saskia eruit lult. Het was een gezellig gesprek, Arno!

In deze derde en tevens laatste aflevering van de eerste ronde van WidMO 2021 (georganiseerd door MollenvangR-niet-Art en SpacyColours-wel-eersteafvaller) vertelt campinggast Molfreak Arno wat voor een emotionele achtbaan zijn deelname was, wie zijn favoriete kandidaten waren, wie zijn minder-favoriete kandidaten waren (dat laatste hebben we er helaas uit moeten halen want het was best expliciet en confronterend voor die mensen) en laat Molfreak Arno weten wat hij van ZAP vond (georganiseerd door Robbieqwerty met een Franstalig toetsenbord). Susdus doet ook even een duit in het zakje en laat weten hoe retemakkelijk ze dat spel vond.

Ook behandelen we meerdere kijkersvragen voor de eerste afvaller, onder andere van monkeysuncle en een aantal van onze patrons. Zo weten we nu wat voor vegetariër Molfreak Arno is en wat hij van veganisten vindt. We krijgen een live optreden van onze gast met meerdere a capella nummers en hij laat ons uitgebreid weten wat zijn transnationalisme inhoudt. Uiteindelijk zorgt Ricardo ervoor dat Molfreak Arno volledig in tranen de uitzending moet verlaten.



Bij dezen een reminder dat jullie tot maandag hebben om vragen in te sturen voor de tweede afvaller of voor ons (dat laatste kan altijd). Dit kan via tekst of audio (bijvoorbeeld vocaroo)!
« Laatst bewerkt op: 16-04-2021, 23:49:57 door Lodewijk van Lodenstein »

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #49 Gepost op: 17-04-2021, 15:54:05 »
Ik heb wel genoten van dit interview, vooral ook van al die kijkersvragen van daddy Monkeysuncle, Chantal, Marjan (of is het de beruchte Marie-Jan?), Bart en Wendy. En natuurlijk de lyrische tussenkomst van diegene die nooit wordt geselecteerd, Ricardo. Echt aan te raden om dit tijdens het kuisen te beluisteren, momenteel staat het interview van Jolanda en Mitch met hun oudere equivalent Annelies en Axel op en dat is ook al genieten!

Mijn hart bloedt wel dat Molfreakarno zo'n haat jegens België heeft. Ik sta op dit moment met een hark en brandende toorts voor zijn deur om hem het land uit te jagen wegens landverraad. Ik kijk uit naar de volgende aflevering, hopelijk zijn er genoeg kandidaten die willen babbelen met jullie <3
« Laatst bewerkt op: 17-04-2021, 15:58:54 door Brent »
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #50 Gepost op: 20-04-2021, 22:21:10 »
Góh, wat een leuke video!  ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #51 Gepost op: 20-04-2021, 22:22:10 »
Góh, wat een leuke video!  ::bravo::

Dit

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #52 Gepost op: 20-04-2021, 22:22:31 »
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #53 Gepost op: 20-04-2021, 22:22:59 »
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #54 Gepost op: 20-04-2021, 22:36:30 »
Wow, bedankt voor deze lieve en vooral spontane woorden!  ::bravo::


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CAFÉ DE MOLTALK - AFLEVERING 2


"Maar waarom maken jullie zoveel videos?" (Brent, 2021) - Nou, dat is omdat wij zo veel content te bespreken hebben (en nog weleens afdwalen). Daarom gaat deze video over opzoeken, sport kijken en rapper Sjors. En ergens hebben we het ook nog over de opdrachten hoor!


Hier de video, snel kijken! En laat ons weten welke codewoorden wij verstopt hebben in deze aflevering. Daaaaaahaaaaaaaag


Talk less, smile more

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #55 Gepost op: 24-04-2021, 15:50:54 »
Het was weer fijn om te luisteren tijdens het kuisen! Ook erg fijn die outro met daddy’s monkeysuncle en MitchK!

::bravo::

Ik heb helaas geen codewoorden gevonden, behalve misschien snackbar uitgesproken op z’n Vlaams! (Het is zo leuk dat Lodewijks moeder allemaal dingen anders uitspreekt, zoals medaille of vanille en dat haar zoon dat helemaal overneemt)
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #56 Gepost op: 24-04-2021, 16:22:03 »
Ik begreep niet waarom het zo grappig was dat de moeder van Lodewijk snackbar wel correct uitsprak en die hosts niet  ::rofl::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #57 Gepost op: 24-04-2021, 16:29:55 »
::bravo::


Wat een gezellige uitzending weer! Fijn dat in 1x alle opdrachten zijn besproken. Goeie analyses, en ondertussen ook nog veel over jullie zelf geleerd ;D
Tof die jingle met tekst over deze uitzending! En wat een stoere kerels die dat zingen zeg ::love::


Oh ehm, ik zou de kritische kijker zijn. Even denken...


Ja ik weet het al! Volgende keer graag jullie met regenboogbril/filter zelf in beeld? Daar zo over horen en niks zien was natuurlijk waardeloos he.


Oh en nog even feedback op jullie vraag: ik vind het idee om het op een vooraf aan te kondigen tijdstip online zetten om het dan tegelijk met z'n allen te kunnen kijken best leuk. Maar ik kijk het zelf liever op mijn eigen moment. Ik denk dat je het tijdstip vooraf zult moeten polsen, zodat je weet hoeveel mensen er live mee kunnen kijken.
« Laatst bewerkt op: 24-04-2021, 16:40:20 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lodewijk van Lodenstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol kan ook een ander plan hebben
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #58 Gepost op: 24-04-2021, 17:10:25 »
Dank jullie allen weer voor de leuke reacties! Fijn om te lezen dat het goed ontvangen wordt! ::love::

Even specifiek:
Ik heb helaas geen codewoorden gevonden, behalve misschien snackbar uitgesproken op z’n Vlaams! (Het is zo leuk dat Lodewijks moeder allemaal dingen anders uitspreekt, zoals medaille of vanille en dat haar zoon dat helemaal overneemt)
Ik begreep niet waarom het zo grappig was dat de moeder van Lodewijk snackbar wel correct uitsprak en die hosts niet  ::rofl::
Nu blijkt maar weer hoeveel impact mijn moeder onbewust op mij heeft! Ze zegt ook altijd "De Mol" in plaats van "Wie is de Mol?" terwijl ze De Mol bijna nooit kijkt, maar misschien wil ze recht doen aan het origineel.
Wordt snackbar in Vlaanderen als 'snakbar' uitgesproken dan? Ik dacht altijd als 'frietkot 't Sprinkhaantje'.


::bravo::

Wat een gezellige uitzending weer! Fijn dat in 1x alle opdrachten zijn besproken. Goeie analyses, en ondertussen ook nog veel over jullie zelf geleerd ;D
Tof die jingle met tekst over deze uitzending! En wat een stoere kerels die dat zingen zeg ::love::

Oh ehm, ik zou de kritische kijker zijn. Even denken...

Ja ik weet het al! Volgende keer graag jullie met regenboogbril/filter zelf in beeld? Daar zo over horen en niks zien was natuurlijk waardeloos he.

Oh en nog even feedback op jullie vraag: ik vind het idee om het op een vooraf aan te kondigen tijdstip online zetten om het dan tegelijk met z'n allen te kunnen kijken best leuk. Maar ik kijk het zelf liever op mijn eigen moment. Ik denk dat je het tijdstip vooraf zult moeten polsen, zodat je weet hoeveel mensen er live mee kunnen kijken.
Wat een mooie analyse van onze analyse! Dank je Swifty. Ook een goede suggestie over de regenboogfilter, misschien dat Susdus daar de volgende keer mee aan de slag kan? We gaan nog even kijken of we gewoon blijven uploaden wanneer het uitkomt of of we dat op vaste tijdstippen gaan doen. Ons opnameschema is namelijk niet heel gestructureerd.


Mijn hart bloedt wel dat Molfreakarno zo'n haat jegens België heeft. Ik sta op dit moment met een hark en brandende toorts voor zijn deur om hem het land uit te jagen wegens landverraad. Ik kijk uit naar de volgende aflevering, hopelijk zijn er genoeg kandidaten die willen babbelen met jullie <3
Wat een mooi bruggetje! Daar kan zelfs Susdus nog een puntje aan zuigen. Inderdaad, de volgende afvaller heeft ook met ons willen spreken.








Café de Moltalk: Aflevering 2.2 - FrankLapidus


Extreem gewaardeerde luisteraars!

Nadat we de vorige keer Molfreak Arno mochten verwelkomen in onze opnamelounge, wilde ook de tweede afvaller FrankLapidus aanschuiven! En daar zijn wij heel blij mee! We hebben een leuk gesprek met hem gehad en zijn zeer veel over hem te weten gekomen. Zo komen we eindelijk achter de herkomst van zijn naam en welke RN-leden hij eng vindt. Natuurlijk laat hij ons weten hoe hij de executietwist van Aflevering 2 heeft meegemaakt en hoe woest hij daar nog over is en welke mensen beter met één oog open kunnen slapen. Ook oppert Saskia een riskante theorie over wie het rode scherm heeft gekregen dat ze bijna uit de aflevering had moeten knippen, maar na een lange discussie met veel krachttermen mochten we het er toch in laten. Verder hebben we nog leuke en interessante kijkersvragen van Molfreak Arno, Sanmol en Andries aan FrankLapidus voorgelegd. En ployglotten Susdus en FrankLapidus hebben flink lopen roddelen in het Spaans, terwijl ik volledig buitengesloten werd. Frank laat ons ook tussen neus en lippen door weten dat Pokémon na zijn tijd was waardoor wij ons nog bejaarder voelen. Natuurlijk sluiten we weer af met een verrassing van Ricardo!



Bij dezen een reminder dat jullie altijd een vraag kunnen insturen voor de derde afvaller die binnenkort bekend wordt gemaakt (wij weten al wie het is) of voor ons. Dit kan via tekst of audio (bijvoorbeeld vocaroo)!


« Laatst bewerkt op: 24-04-2021, 17:13:58 door Lodewijk van Lodenstein »

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #59 Gepost op: 24-04-2021, 18:32:13 »
welke RN-leden hij eng vindt.
"Ah, de zusjes" @Susdus  :-X ::rofl::

En wat was het gezellig  ::bravo::
Frankje Lapi