Auteur Topic: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé  (gelezen 25905 keer)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #100 Gepost op: 6-04-2021, 18:29:01 »
Ik zie dat de sfeer al behoorlijk verhoogd is

Ik hang alvast nog wat slingers op, oké?


Dus kunnen we een streep trekken onder ons verleden?

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #101 Gepost op: 6-04-2021, 18:39:48 »
Ik heb alles samengevoegd! LuchtManiak ik heb nog je antwoord nodig op de laatste vraag.

En Dennis 7 broers/zussen?
Bedankt! ::bravo::

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #102 Gepost op: 6-04-2021, 18:41:47 »
Thx heel fijn Convans!
Frankje Lapi

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #103 Gepost op: 6-04-2021, 18:54:08 »
Dankjewel Convans  ::bravo::

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #104 Gepost op: 6-04-2021, 18:55:48 »
Mooi documentje, Convans, thanks!
Eindelijk...

Offline belg

  • Forumlid
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #105 Gepost op: 6-04-2021, 18:57:28 »
Misschien kunnen we ook een zelfreflectie momentje inplannen?  ::bravo::

Wat mij in ieder geval belangrijk lijkt tijdens de opdrachten is dat we allemaal een inbreng kunnen hebben en durven te hebben. Ik heb nu het idee dat dit belemmerd wordt.

- Tijdens opdracht 1.1 wou ik de discussie starten over de reden waarom je zou liegen. Is dat verkeerd als je vermoedt dat er een addertje onder het gras zit?
 
- Tijdens opdracht 1.2 was iedereen vrij om namen te noemen, te volgen, hulplijnen in te schakelen. Toch?

- Tijdens opdracht 1.3 heb ik een aantal antwoorden beredeneerd, soms wist ik bepaalde dingen en soms (blijkbaar) niet. Ik heb voorstellen gedaan om mensen achter te laten: met voordelen of diegenen die zeker waren van een fout antwoord. Dat eerste was jij toevallig en later JaccoS (niks persoonlijks), dat tweede heb ik geopperd om het opzettelijk geven van foute antwoorden tegen te gaan (iets waar ik dan later zelf van verdacht word). Misschien heeft dat laatste sommige mensen wat terughoudender gemaakt, maar uiteindelijk hebben we als groep wel mooi 8/10 gehaald. Jouw en Aurynns insinuatie dat ik vals speel verdient ook een momentje van zelfreflectie.

- Tijdens opdracht 1.4 heb ik 4 van de 5 waldo's gevonden. Zondagvoormiddag heb ik daar namelijk de tijd voor. Sorry LuchtManiak als ik je geen kans heb gegeven om tramlijnen af te speuren. (Aurynn heeft wel de kans gehad en heeft dat op een (nep)mollende manier verpest.) Ik heb ook al mijn idee gegeven over welke kat er bij welke omschrijving hoort, waarbij de 'kan niet missen' ironisch bedoeld is. Dus ik sta daar open voor alle inbreng.

- Tijdens opdracht 1.5 suggereerde ik aanvankelijk een random verdeling. Dat idee is niet weerhouden door de inbreng van de groep. De discussie over het tweede deel vind ik nog steeds zinloos wegens het grote gokgehalte voor mij persoonlijk. Misschien waren mijn reacties wat scherp naar anderen die een oprechte(?) poging wouden ondernemen om er desondanks iets van te maken.

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #106 Gepost op: 6-04-2021, 19:16:53 »
Oh jemig, kom terug van werken en gelijk allemaal verwijten aan m'n broek hangen die bijna persoonlijk worden. Goed sfeertje wel zeg, ik ga er geeneens op in. Ik speel gewoon het spel zoals ik zelf wil en als je dat niet bevalt ga je zelf maar liggen huilen in een hoekje. Bye.  ::joehoe::
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #107 Gepost op: 6-04-2021, 19:23:43 »
Ik wil effe zeggen dat ik enorm negatieve sferen altijd in mij opneem. Deze sfeer maakt mij echt verdrietig. Ik vind het jammer dat bij een vete van een paar mensen de hele groep worden betrokken. En dan bedoel ik vooral dat er veel onrust wordt gestookt en opdrachten worden verpest puur uit wraak en wantrouwen.

Ik wil ook effe helpen herrineren dat we nog maar in aflevering 1 zitten en dat het spel niet leuk wordt als het 8+ afleveringen zo blijft.

Laten we elkaar een eerlijke kans geven en proberen liefde in de groep te krijgen  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #108 Gepost op: 6-04-2021, 19:27:00 »
Ik wil effe zeggen dat ik enorm negatieve sferen altijd in mij opneem. Deze sfeer maakt mij echt verdrietig. Ik vind het jammer dat bij een vete van een paar mensen de hele groep worden betrokken. En dan bedoel ik vooral dat er veel onrust wordt gestookt en opdrachten worden verpest puur uit wraak en wantrouwen.

Ik wil ook effe helpen herrineren dat we nog maar in aflevering 1 zitten en dat het spel niet leuk wordt als het 8+ afleveringen zo blijft.

Laten we elkaar een eerlijke kans geven en proberen liefde in de groep te krijgen  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

En hoezo worden er opdrachten verpest? Die 500 euro ipv 1.600 euro hadden Frank en ik wss ook gedaan zonder de vete met Dennis.

Ik hoop gewoon dat we de bitsige sfeer vooral tijdens de opdrachten kunnen houden en niet erbuiten! Binnen de opdracht mag het er hard aan toe gaan, maar achteraf hoop ik dat we het gezellig hebben!

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #109 Gepost op: 6-04-2021, 19:27:24 »
Trouwens bedankt voor het overzicht Convans. Echt lief.  ::bravo::

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #110 Gepost op: 6-04-2021, 19:31:31 »
En hoezo worden er opdrachten verpest? Die 500 euro ipv 1.600 euro hadden Frank en ik wss ook gedaan zonder de vete met Dennis.
Nou, het maakt niet uit van wie je het nam maar dat je het deed. 1600 voor iets dat bijna niks waard is. Moest het nu nog voor een joker zijn oké maar zelfs dat zou ik nog kantje boortje vinden. Als je niet op het voorstel was in gegaan dan had ik maar al te graag mijn jokermunt zelfs als jullie gegeven want heldendaden worden beloont.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #111 Gepost op: 6-04-2021, 19:34:34 »
Nou, het maakt niet uit van wie je het nam maar dat je het deed. 1600 voor iets dat bijna niks waard is. Moest het nu nog voor een joker zijn oké maar zelfs dat zou ik nog kantje boortje vinden. Als je niet op het voorstel was in gegaan dan had ik maar al te graag mijn jokermunt zelfs als jullie gegeven want heldendaden worden beloont.

Dat is achteraf wel makkelijk praten. Oke, we hebben 1.100 euro minder verdiend, maar ik wil dan wel eens weten wat jullie hadden gedaan nadat jullie eerst zonder overleg uitgesloten zouden worden uit een opdracht. Wij waren erg geprikkeld om ons sportief te revancheren.

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #112 Gepost op: 6-04-2021, 19:43:51 »
En hoezo worden er opdrachten verpest? Die 500 euro ipv 1.600 euro hadden Frank en ik wss ook gedaan zonder de vete met Dennis.

Ik hoop gewoon dat we de bitsige sfeer vooral tijdens de opdrachten kunnen houden en niet erbuiten! Binnen de opdracht mag het er hard aan toe gaan, maar achteraf hoop ik dat we het gezellig hebben!
Lijkt me een goede  ::tandpastasmiley::
Ik weet dat ik onhandige acties heb bij opdrachten, maar vind het gewoon niet zo tof dat ik (in een discussie tussen twee andere personen) erbij wordt gehaald en neergezet ben als een of ander slechte stiefmoeder uit Sneeuwwitje


Ik vind het een keileuk spel en ieder brengt z'n eigen jus en charme eraan, dus laten we vooral ervan genieten hoe divers we als groep zijn!
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #113 Gepost op: 6-04-2021, 19:49:43 »
Dat is achteraf wel makkelijk praten. Oke, we hebben 1.100 euro minder verdiend, maar ik wil dan wel eens weten wat jullie hadden gedaan nadat jullie eerst zonder overleg uitgesloten zouden worden uit een opdracht. Wij waren erg geprikkeld om ons sportief te revancheren.

Nou, als je mij kende zou je weten dat ik never nooit voor 1 jokermuntje was gegaan.   En het was niet 1100 maar 1600 dat je er voor betaalde want die 500 euro had je sowieso am verdient maar die 1600 heb je weggepakt.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #114 Gepost op: 6-04-2021, 19:52:23 »
Nou, als je mij kende zou je weten dat ik never nooit voor 1 jokermuntje was gegaan.   En het was niet 1100 maar 1600 dat je er voor betaalde want die 500 euro had je sowieso am verdient maar die 1600 heb je weggepakt.

O, maar ik deed het niet echt voor die jokermunt hoor. Iedereen die mij kent, weet dat ik items haat. Dit was eerder een soort van revanche.

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #115 Gepost op: 6-04-2021, 20:02:15 »
We zijn begonnen!!  ::rofl::

Nee ff serieus: ik doe voor het eerst mee en het lijkt wel of er nog wat rekeningen te vereffenen zijn? Zo zonde van de sfeer!

Kijk niet achterom, anders zie je niet wat er voor je gebeurt. Een spel scherp spelen is oke, maar laat het niet persoonlijk worden.

Amen.

Tot zover jullie nestor, jullie pater familias, jullie grote knuffelbeer, jullie ouwe lul,

Lennart (ik ben toch de oudste dit jaar?  ::rofl::)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #116 Gepost op: 6-04-2021, 20:02:50 »
We zijn begonnen!!  ::rofl::

Nee ff serieus: ik doe voor het eerst mee en het lijkt wel of er nog wat rekeningen te vereffenen zijn? Zo zonde van de sfeer!

Kijk niet achterom, anders zie je niet wat er voor je gebeurt. Een spel scherp spelen is oke, maar laat het niet persoonlijk worden.

Amen.

Tot zover jullie nestor, jullie pater familias, jullie grote knuffelbeer, jullie ouwe lul,

Lennart (ik ben toch de oudste dit jaar?  ::rofl::)

De LdH van dit seizoen  8)

Offline Larikoek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Straffe tante ~
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #117 Gepost op: 6-04-2021, 20:12:47 »
Oeps die is bij het kopiëren niet meegekomen blijkbaar. Maar volgens mij kan iedereen dat gewoon in de leader zien  ::jaja::

Ik heb helaas geen idee welk personage dit is, zou je het toch even kunnen zeggen?  ::rofl::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #118 Gepost op: 6-04-2021, 20:13:04 »
Dus kunnen we een streep trekken onder ons verleden?
Dingen die jij over mijn persoon zegt stop ik niet zomaar weg. Daarvoor ben je al veel te ver gegaan.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Roomey164

  • Forumlid
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #119 Gepost op: 6-04-2021, 20:19:00 »
Mochten jullie mijn vragenlijst willen lezen, stuur me even een PM  ::bravo::