Auteur Topic: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé  (gelezen 20439 keer)

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #120 Gepost op: 6-04-2021, 20:21:47 »
Mochten jullie mijn vragenlijst willen lezen, stuur me even een PM  ::bravo::
Nou... om te voorkomen dat je 11 PM krijgt... plaats hem even hier. Hebben de andere 11 ook gedaan  ::tandpastasmiley::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #121 Gepost op: 6-04-2021, 20:26:10 »
Ik had gisteren al een pm gestuurd maar geen antwoord gekregen, wat is dit Romy?!  ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #122 Gepost op: 6-04-2021, 20:29:14 »
Dingen die jij over mijn persoon zegt stop ik niet zomaar weg. Daarvoor ben je al veel te ver gegaan.

Kun je mij dan nogmaals in privé zeggen waar ik te ver over gegaan ben aub?

Offline Larikoek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Straffe tante ~
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #123 Gepost op: 6-04-2021, 20:43:56 »
Ik had gisteren al een pm gestuurd maar geen antwoord gekregen, wat is dit Romy?!  ::rofl::

Ik had ook een berichtje op Discord gestuurd zonder respons :(

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #124 Gepost op: 6-04-2021, 20:51:37 »
Ik had gisteren al een pm gestuurd maar geen antwoord gekregen, wat is dit Romy?!  ::rofl::
Ik had ook een berichtje op Discord gestuurd zonder respons :(
Sky might be falling but remember you can fly

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #125 Gepost op: 6-04-2021, 20:56:30 »
Mijn vriendverzoek op Discord wordt niet eens geaccepteerd :-[

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #126 Gepost op: 6-04-2021, 20:58:37 »
Ik heb haar lijstje gekregen!  ::bravo::


Ik weet niet of ik het mag delen in het Excelbestand van haar

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #127 Gepost op: 6-04-2021, 21:12:33 »
Jouw en Aurynns insinuatie dat ik vals speel verdient ook een momentje van zelfreflectie.
Daar biedt ik mijn excuses voor aan ::sorry::

Citaat
- Tijdens opdracht 1.5 suggereerde ik aanvankelijk een random verdeling. Dat idee is niet weerhouden door de inbreng van de groep. De discussie over het tweede deel vind ik nog steeds zinloos wegens het grote gokgehalte voor mij persoonlijk. Misschien waren mijn reacties wat scherp naar anderen die een oprechte(?) poging wouden ondernemen om er desondanks iets van te maken.
Dit was echt een "my way or the highway" voor mijn gevoel. We doen het random plan of we doen helemaal niets. Wanneer ik dan met een andere strategie wel een serieuze poging doe om iets van de opdracht te maken, krijg ik alleen maar sneren van jou.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline belg

  • Forumlid
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #128 Gepost op: 6-04-2021, 21:35:26 »
Dit was echt een "my way or the highway" voor mijn gevoel. We doen het random plan of we doen helemaal niets. Wanneer ik dan met een andere strategie wel een serieuze poging doe om iets van de opdracht te maken, krijg ik alleen maar sneren van jou.
Excuses aanvaard.

Die sneren zijn niet tegen jou als persoon bedoeld, want ik "ken" je enkel van tijdens de forumspellen hier.
In een spel ben jij sociaal en tactisch zeer sterk, waardoor je ongetwijfeld over veel meer informatie beschikt dan ik. Daarom ben ik nogal argwanend wanneer je laat uitschijnen voor het groepsbelang te gaan, wat zich uit in mijn reacties die jij dan als sneren ervaart. Hoewel je vast niet de enige zal zijn met een dubbele agenda, richt ik mijn pijlen vooral op jou omdat dat groepsgedrag totaal niet past bij het spelbeeld dat ik van je heb. Daardoor lijkt het misschien een persoonlijke aanval, maar dat is het echt niet.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #129 Gepost op: 6-04-2021, 22:31:13 »
Die sneren zijn niet tegen jou als persoon bedoeld, want ik "ken" je enkel van tijdens de forumspellen hier.
In een spel ben jij sociaal en tactisch zeer sterk, waardoor je ongetwijfeld over veel meer informatie beschikt dan ik. Daarom ben ik nogal argwanend wanneer je laat uitschijnen voor het groepsbelang te gaan, wat zich uit in mijn reacties die jij dan als sneren ervaart. Hoewel je vast niet de enige zal zijn met een dubbele agenda, richt ik mijn pijlen vooral op jou omdat dat groepsgedrag totaal niet past bij het spelbeeld dat ik van je heb. Daardoor lijkt het misschien een persoonlijke aanval, maar dat is het echt niet.

Ik zou het vorige seizoen waar ik in heb gespeeld nog eens teruglezen, aanrader  ;D. Ik snap dat er een bepaald spelbeeld is, maar ik heb ook letterlijk toegegeven dat ik wel voor mezelf ga in die opdracht (en daardoor ook niet de positie nam van 2 kistjes inzien). Ik wou dat alleen doen met zo min mogelijk schade voor de groep, dat was in ieder geval mijn plan ;). Dus ik vond het erg raar hoe dit werd tegengehouden.

Daarnaast ben ik uitgesproken hierover en zijn er heel veel mensen die volgens mij net zo goed voor zichzelf gaan kiezen in die opdracht maar gewoon stil blijven.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #130 Gepost op: 7-04-2021, 00:04:18 »
Kandidaten,

Ik heb net ontdekt dat er hier een aantal kandidaten graag een beetje nepmollen. Mollen met inschrijvingslijstjes is GEEN vorm van mollen. Dat is jezelf in de voet schieten. Ik snap er er het nut niet van en het is ronduit belachelijk.

Bij de sportvraag werd er geen geld verdiend, dus zouden er 6 mensen of minder die vraag maar naar waarheid beantwoord hebben?

Volgens alle lijstjes zouden er 8 van de 12 deze vraag naar waarheid beantwoord hebben. Dus er zitten 2 leugenaars onder deze 8 personen:

Convans - LuchtManiak - JaccoS - Molfreak Arno - Belg - Aurynn - Roomey164 - Larikoek.

Of de hosts zijn aan het mollen en deze vraag is toch gewoon goed.

« Laatst bewerkt op: 7-04-2021, 00:37:28 door Convans »

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #131 Gepost op: 7-04-2021, 00:21:31 »
 :o Tijd voor stokslagen  >:D

Wie?
Eindelijk...

Offline Larikoek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Straffe tante ~
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #132 Gepost op: 7-04-2021, 00:25:11 »
Drama?! Het was ook te mooi om waar te zijn ::oink::

Was 7 van de 12 niet al genoeg om geen geld te verdienen? Anyway, ik heb de waarheid verteld, iedereen die mij kent weet ook wel dat yoga de enige sport is die ik überhaupt beoefen.


Ik heb wel een vermoeden wie de persoon is die hier verantwoordelijk voor is, maar ik geef altijd mensen de kans om hun fout recht te zetten. Ga echter niet bij de hosts huilen als je spelplezier verpest wordt door mijn wraakzuchtige furie ::zwaai::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #133 Gepost op: 7-04-2021, 00:29:49 »
Ben ik even blij dat ik hier goed gelogen heb  ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #134 Gepost op: 7-04-2021, 00:34:42 »
Belg staat 2x in je lijstje ::vergroot::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #135 Gepost op: 7-04-2021, 00:38:46 »
Belg staat 2x in je lijstje ::vergroot::

Aangepast.

Ben jij zeker van je favoriete sport?

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #136 Gepost op: 7-04-2021, 00:53:30 »
Aangepast.

Ben jij zeker van je favoriete sport?

Nee. Als een van de laatste die het lijstje instuurde zag ik al dat er gekke dingen aan de hand waren bij deze vraag. Aangezien ik er vanuit ging/ga dat Roomey de waarheid sprak, moest iemand gelogen hebben. En aangezien ik hier en daar nog meer opmerkelijke dingen spotte, heb ik zelf bij deze vraag ook iets anders ingevuld. Mede zodat ik in de loop van het spel diegene op kon sporen. Daarbij heb je alleen een onderhandelingspositie als je zelf nog iets in handen hebt, dus vandaar mijn keuze.

Helaas heeft jouw vroege speurwerk dat onmogelijk gemaakt. Maar dat maakt het voor mij wel makkelijker. ::tandpastasmiley:: Wie is mijn collega vragenlijstenmanipulator?

Ik heb helaas geen idee welk personage dit is, zou je het toch even kunnen zeggen?  ::rofl::

Gregor de Bovenlander, uit de gelijknamige serie van Suzanne Collins. Behoorlijk overschaduwd door de Hunger Games-serie, maar zeker de moeite waard! (vooral als je fantasythemed boeken kan waarderen)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #137 Gepost op: 7-04-2021, 01:07:16 »
Welke gekke dingen waren je opgevallen dan? ::nieuwsgierig::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #138 Gepost op: 7-04-2021, 01:10:10 »
Welke gekke dingen waren je opgevallen dan? ::nieuwsgierig::

Zoals Convans heeft aangegeven: iemand heeft gelogen in het lijstje dat ze met ons gedeeld hebben. In elk geval bij sport, misschien bij meer. Ik heb daar al wel een idee over, alleen ik ben iets minder van het publiekelijk in de groep gooien dan Convans, merk ik. Het interessante van het spel vind ik juist om dat soort dingen uit te puzzelen.

Maar goed, kwestie van smaak.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #139 Gepost op: 7-04-2021, 07:21:31 »
Zoals ik reeds zei: ik vind niet dat die lijstjes iets met de zoektocht naar de mol te maken hebben.

Je maakt het enkel voor jezelf moeilijker door foutieve lijstjes te delen.

Het is een spel van leugens en bedrog, maar voor de test heeft iedereen toch het recht om met dezelfde middelen te starten?