Auteur Topic: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé  (gelezen 20406 keer)

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #560 Gepost op: 6-06-2021, 15:54:47 »


Deze lieve hond moet ik hier helaas ook achterlaten, maar jullie zijn vast net zo goede baasjes als Lennart en ik! Dennis is natuurlijk al penningmeester geweest, en belg is het nu. Maar die arme Convans heeft nog niks 'leuks' gekregen, tot nu:

Convans is het nieuwe baasje van Kliko

Zorg goed voor hem komende week, en als je hem genoeg snoepjes geeft vertelt hij misschien wel de naam van De Mol, zoals hij bij mij heeft gedaan...

Ik ga je missen Kliko ::zwaaisip::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #561 Gepost op: 6-06-2021, 16:46:48 »
Ik ben toch meer een kattenpersoon, miauw ::wenkbrauw::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #562 Gepost op: 6-06-2021, 18:49:49 »
De eigenaar van de hond is normaal de winnaar! Thanks Jacco  ::joehoe::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #563 Gepost op: 6-06-2021, 23:43:17 »
Beste vrienden,

Tijd voor de langverwachte uitslag van de strandtentopdracht.

Onderdeel 1 - beoordeling (max € 1.500)
Er zijn 10 gasten die jullie beoordeeld hebben. Daaruit kwamen per onderdeel de volgende punten:

1) Creativiteit en originaliteit
Belg en D*N
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Convans en Jacco
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

2) Thematiek
Belg en D*N
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Convans en Jacco
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

3) Klantvriendelijkheid
Belg en D*N
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Convans en Jacco
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

4) Mate van interactie
Belg en D*N
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Convans en Jacco
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

5) Algehele sfeer
Belg en D*N
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Convans en Jacco
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler: conclusie (klik om te tonen/verbergen)

Onderdeel 2 - omzet (max € ? ? ? ?)
Ik heb gekeken welke bestellingen en fooien jullie gehad hebben. Op basis daarvan kwam ik tot de volgende verdiensten (met foutmarge van 15 euro in jullie voordeel) aan omzet:

belg en D*N: 520,50, dat ronden we af naar 521 euro (ook praktisch gezien)
Convans en Jacco: 303,74 (daar maken we 304 euro van). Dan hebben jullie totaal samen 825 euro aan omzet verdiend voor de pot.

Onderdeel 3 - geheime opdrachten (max € 1.500)
In de strandtenten zijn de afgelopen week ook vreemde dingen gebeurd. Jullie moesten verschillende geheime opdrachten uitvoeren voor 25, 50, 100 en 200 euro. Jullie mochten zelf kiezen welke jullie zouden doen (minimaal 1, maximaal 4) Een geheim panel zou jullie deze week in de gaten houden. Als jullie opdracht goed hebben uitgevoerd en het panel niet weet te achterhalen welke opdracht dat is, komt het bedrag in de pot. Lukt het hen in voldoende mate de opdracht te achterhalen, gaat het bedrag uit de pot.

Welke opdrachten jullie hadden en of het panel ze wist te achterhalen, volgt in de volgende post (ivm aantal tekens).

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #564 Gepost op: 6-06-2021, 23:44:29 »
Geheime opdrachten (in blauw de opdrachten die de deelnemers kozen om uit te voeren)

De geheime opdrachten van belg
25 euro
Tel op 1 dag dat jullie strandtent geopend is, in 10 verschillende berichten op volgorde van 1 tot 10 door deze woorden op creatieve wijze te verstoppen in je berichten. Het moet wel duidelijk zijn dat je aan het optellen bent.  ons als je klaar bent de citaten van je berichten toe. Voor Roemeens tellen zie deze site: https://www.lingohut.com/nl/v537120/roemeense-lessen-nummers-1-tot-met-10

50 euro
Zorg dat je op dinsdag, woensdag en donderdag minimaal 3x achter elkaar een bericht plaatst op het hele uur (dus bijvoorbeeld: maandag om 12.00.00, 13.00.00 en 14.00.00 uur). Stuur ons de citaten van je berichten toe.

100 euro
Zorg dat 5 verschillende individuele gasten een foto van hun afwas plaatsen en stuur ons de citaten waarin ze dat gedaan hebben toe.

200 euro
Begin tijdens de opdracht ELKE zin die je post in jouw strandtent met de letter F. Let op: als wij één zin zonder F ontdekken, verdien je sowieso niks.

De geheime opdrachten van Convans
25 euro
Zorg dat je op een van de speeldagen deze week minimaal 20 berichten plaatst in jouw strandtent die beginnen met het woord ‘Ik’ (en stuur de citaten daarvan genummerd naar ons door)

50 euro
Schrijf elke dag als een soort vaste rubriek ergens tussen 20.00 en 22.00 uur een kort weerbericht (in ongeveer 150 woorden) voor de regio waarin we ons bevinden en stuur ons de citaten waarin je dat gedaan hebt als bewijs toe)

100 euro
Zorg dat minimaal 5 verschillende individuele gasten in jouw strandtent vertellen wie hun mol verdachte van dit seizoen widmo is en waarom en stuur ons de citaten waarin je dit vraagt en hun antwoorden om te laten zien dat je de opdracht hebt uitgevoerd

200 euro
Plaats elke dag 1 bericht in de strandtent van het andere duo (waarin je hun strandtent/inzet roemt). Stuur ons de citaten om te laten zien dat je de opdracht hebt uitgevoerd.

De geheime opdrachten van D*N
25 euro
Verwerk gedurende de opdracht de volgende deze door ons verzonnen woorden in je berichten zonder dat opvalt bij het geheime panel: kroekelboesje, paltinkeltje, naardoppie, molestiek en ecotaurus. Stuur ons de citaten van de berichten waar ze in staan toe.

50 euro
Zorg dat je van dinsdag tot en met donderdag tussen 18.00 en 19.00 uur een deel van een zelfgekozen recept van een Roemeens gerecht post. Stuur ons de citaten om te laten zien dat je de opdracht hebt uitgevoerd.

100 euro
Zorg dat minimaal 5 verschillende individuele gasten vertellen wat hun favoriete seizoen van Wie is de mol/De Mol is en waarom dat volgens hen zo is en stuur ons de citaten waarin je dat doet en hun antwoorden naar ons toe per pm.

200 euro
Reageer in minimaal 10 berichten met slechts één woord en stuur ons de citaten van de berichten waarin je dat doet.


De geheime opdrachten van Jacco
25 euro
Zorg dat je op een met ons afgesproken dag dat de strandtent geopend is, 10 berichten begint met het woord mol of een woord waarvan de eerste drie letters mol zijn (let op: je mag niet steeds hetzelfde woord gebruiken). Stuur ons de citaten van deze berichten toe.


50 euro
Eindig elke openingsdag van de strandtent ergens tussen 22.00 en 1.00 uur met een korte recap in de vorm van een dagboekverslag. Begin je bericht met Naam dag -  DATUM - Draaidag 1-2-3 en beschrijf daarna wat er die dag allemaal is gebeurd. Stuur ons de citaten van de berichten waarin je dat gedaan hebt toe.

100 euro
Zorg dat je 5 verschillende gasten elk één van deze random woorden laat zeggen: clownsnummer, brandweerman, schaduwboekhouding, babbelziek, buitenspelregel. (stuur ons de citaten van hun berichten toe als de opdracht geslaagd is)

200 euro
Schrijf op 3 verschillende speeldagen een korte ode van aan één van je andere drie medekandidaten waarom ze zo geweldig zijn (stuur ons de citaten van de berichten waarin je dat gedaan hebt)
« Laatst bewerkt op: 6-06-2021, 23:54:52 door MollenvangR »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #565 Gepost op: 7-06-2021, 00:12:30 »
Opdrachten belg
Belg slaagde in zijn opdracht met het tellen van 1 t/m 10. De afwas lukte helaas niet. Hij kan maximaal 25 euro verdienen.

Opdrachten Convans
Convans slaagde erin zowel 20 berichten met ik te beginnen als elke dag in de andere bar te posten, dat lukte ook. Voor hem is maximaal 225 euro te verdienen.

Opdrachten D*N
D*N koos ervoor alle opdrachten uit te voeren. De 5 rare woorden en de reactie in één woord zijn geslaagd. De andere twee opdrachten helaas niet. Ook voor hem maximaal 225 euro te verdienen.

Opdrachten JaccoS
Jacco koos ervoor 3 van de 4 opdrachten uit te voeren: 10 woorden met mol laten beginnen. dat lukte. Mensen een random woord laten zeggen lukte helaas niet, hoe hard hij ook probeerde. Een ode aan zijn mede kandidaten posten lukte wel. Voor hem is ook maximaal 225 euro te verdienen.

Maar wat zei het panel?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
 

Dat betekent voor de verdiensten het volgende:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Alle verdiensten 3 opdrachten
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Totaal:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Dit alles wel onder voorbehoud van fouten, want best veel controlewerk nodig zowel voor de omzet als de opdrachten. En excuses dat jullie nu pas de uitslag hebben, had eind vorige week stekende hoofdpijn en mezelf al behoorlijk geforceerd qua schermtijd.
« Laatst bewerkt op: 7-06-2021, 00:15:12 door MollenvangR »

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #566 Gepost op: 7-06-2021, 00:20:07 »
Hmm mijn opdracht was toch niet om in het topic van de anderen te posten?

Mingeld is wel erg streng dan?
Zeker door heel de historie er aan voorafgaand
« Laatst bewerkt op: 7-06-2021, 00:21:47 door Convans »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #567 Gepost op: 7-06-2021, 00:24:22 »
Hmm mijn opdracht was toch niet om in het topic van de anderen te posten?

Mingeld is wel erg streng dan?
Zeker door heel de historie er aan voorafgaand
Citaat
Plaats elke dag 1 bericht in de strandtent van het andere duo (waarin je hun strandtent/inzet roemt). Stuur ons de citaten om te laten zien dat je de opdracht hebt uitgevoerd.
Daarbij heb ik hen nog gevraagd wie bedoelen jullie daarmee? Toen werd iedereen, maar vooral jij aangeduid. -200 vond ik te streng, vandaar er -100 van gemaakt.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #568 Gepost op: 7-06-2021, 00:26:59 »
Ja als er geen berichten verwijderd werden , viel dit ook veel minder op  ::rofl::

Maargoed. Die discussie laten we best achter ons.

Ahja -100, jammer wel!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #569 Gepost op: 7-06-2021, 00:57:36 »
o m g ik had niet verwacht dat we zouden winnen ::oink::. Bedankt kijkers ::bravo:: ::feest::.

En ben ik nou de enige die echt mijn best heeft gedaan met die geheime opdrachten? ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #570 Gepost op: 7-06-2021, 06:38:01 »
En ben ik nou de enige die echt mijn best heeft gedaan met die geheime opdrachten? ::rofl::
Hey ik heb ook mijn best gedaan!

Maar gefeliciteerd belg en Dennis! ::bravo:: Leuke opdracht was dit

En nu ga ik echt ;D

Offline belg

  • Forumlid
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #571 Gepost op: 7-06-2021, 16:17:56 »
@Convans: kan je bij opdracht 10.1 Codename dikdrukken wat je wil doen?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #572 Gepost op: 7-06-2021, 17:28:10 »
@Convans: kan je bij opdracht 10.1 Codename dikdrukken wat je wil doen?

Hoezo? Dennis heeft het toch gedaan?

Offline belg

  • Forumlid
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #573 Gepost op: 7-06-2021, 17:34:14 »
Jullie lopen afzonderlijk.
Jij mag bijvoorbeeld blijven staan, zodat je weet of de route die Dennis gelopen heeft correct is. Dat voorkomt dat jullie allebei in het water vallen en het game over is. Misschien is dat nu niet aan de orde, maar later in de route kan dat wel strategisch zijn om een "verkenner" te hebben. Eigenlijk hebben we per ronde twee kansen.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #574 Gepost op: 10-06-2021, 22:29:53 »
Beste vrienden (en ook kijkers die dit lezen)

Zorg dat je aanstaande zondagmiddag 13 juni 2021 weet vrij te houden in je agenda. Rond de klok van 16.00 gaat de ontknopingsvideo in première en krijgen we eindelijk het antwoord op die ene vraag waar we al weken mee bezig zijn: Wie is... de mol?

Tussen ongeveer 14.00 en 16.00 zullen wij alvast een beetje terugblikken met de kandidaten op het spel. Hoe dat precies eruit gaat zien, horen jullie dan nog wel.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #575 Gepost op: 10-06-2021, 23:55:20 »
Door die match van de Rode Duivels ga ik wel moeilijk mijn test kunnen maken dit weekend..

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #576 Gepost op: 10-06-2021, 23:56:24 »
 ::rofl:: ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #577 Gepost op: 10-06-2021, 23:57:55 »
Ik ben zelfs niet thuis vrijdag en zaterdag  ::schaam::

Vrijdagavond drink op het werk, daarna met vrienden naar de openingswedstrijd kijken.

Zaterdag vanaf 11u bbq en dan wat chillen tot aan de match.

Hmm hoe ga ik dat doen  ::rofl::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #578 Gepost op: 10-06-2021, 23:59:24 »
Ik zal op die bbq wat moeten regelen dan.. hmmm kutweekend  ::rofl::

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO21] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #579 Gepost op: 11-06-2021, 12:10:39 »
De opdrachten zouden nu wel iets duidelijker moeten worden, deze klinken allemaal nog een beetje lauwtjes eigenlijk