Goh, als mensen het niet met jouw "topplan" eens zijn, zijn we allemaal bezig met MVtje pesten, maar andermans ideeën vind je niet eens het checken waard. Is dat niet een beetje hypocriet? 
Ik probeer hier net zo hard voor het geld te gaan als jij dus ik snap je frustratie dat de meeste mensen in de groep liever een beetje willen klooien deze opdracht. Daarom wilde ik ook meegaan met je plan, ook al was ik het er zelf niet mee eens, maar het leek me nog de enige mogelijkheid om nog te redden wat er te redden viel.
Maar het is onbegonnen werk inmiddels. Gefeliciteerd, mol. Heb je helemaal niets voor hoeven doen. 
Wat ik bedoelde was dat ik puur en alleen bezig was met mijn belofte nakomen (alles checken op basis van de gegevens die we hebben - los van eventuele leugens, dat zien we einde opdracht dan). Zoals ik zei: ik had beloofd met een schema te komen, dan doe ik dat. Daar kwam dat plan uit.
Ineens viel alles voor mij op zijn plek. Ik wilde de mol buitenspel zetten, maar ja dat was bijna gelukt. (en nogmaals: misschien niet handig om de leiding te pakken en de marges had ik over na moeten denken, maar toch. Dit plan had kans van slagen). Ik denk eerder dat dit plan niet is geslaagd door het wantrouwen naar Frenkie.
Heeft niks te maken met dat ik jouw plan niet goed vond, ik was alleen gefocust op de juiste cijfers. Maar fijn dat het kwartje is gevallen dat de mol niks meer heeft hoeven doen. Dat is wel duidelijk ja

(ik heb al mijn excuses gemaakt en gezegd dat het niet handig was om zo de leiding te nemen) Ik zal in het vervolg gewoon overal mijn mond houden en braaf ja en amen zeggen

Of gewoon komende executie een rood scherm pakken, zijn jullie van me af.