Auteur Topic: [MO22] - Aflevering 7 - Opdracht 2 'I Like to Move it'  (gelezen 2206 keer)

Offline NielsE

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO22] - Aflevering 7 - Opdracht 2 'I Like to Move it'
« Reactie #40 Gepost op: 8-06-2022, 20:53:43 »
Wie wilt met me dansen?

Kom maar Arno. Ben al lekker met Spacy aan het dansen maar wil jou niet voor niets hierheen laten komen

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO22] - Aflevering 7 - Opdracht 2 'I Like to Move it'
« Reactie #41 Gepost op: 8-06-2022, 20:56:35 »
Zoals we gewend zijn dans ik nog steeds alleen! Hoop dat voor Midas niet oproepplicht voor het leger komt :P.
Så hva gjør vi nå?

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [MO22] - Aflevering 7 - Opdracht 2 'I Like to Move it'
« Reactie #42 Gepost op: 8-06-2022, 21:34:03 »
Ik heb een hele choreografie met PieterBasje uitgestippeld. Deze ga ik hieronder met hem dansen. ik zal hem omschrijven, hierbij moeten jullie even doen alsof jullie de club van bovenaf zien, hopelijk kunnen jullie me dan verder helpen!  ::joehoe::

Als eerste dans ik een flink stukje omhoog met PieterBasje, daarna draaien we samen in een halve cirkel rechtsom naar beneden, om vervolgens weer halverwege de hoogte waar we begonnen uit te komen

Daarna dansen we weer in een lijntje omhoog en maken we, precies op de timing van de muziek, een sprongetje omhoog. Hierbij landen we op het puntje van onze tenen

Vervolgens dansen we een andere kant op, we zien aan de rechterkant wat ruimte dus daar dansen we in een rechte lijn naartoe, met de armen strak zoals dat hoort bij de tango. Vervolgens gaan we weer een cirkel dansen, die we richting linksboven vormen. Deze cirkel heeft een snijpunt met het beginpunt van eerder deze alinea. De cirkel maken we bijna helemaal af, maar vlak voor het einde van de cirkel stoppen we

Daarna gaan we weer naar boven dansen omdat we daar Liz en Roderick zien en we daarbij in de buurt willen komen. We maken weer een rechte lijn naar boven. Vervolgens dansen we heen en weer in een wat kleinere ruimte, dus een klein stukje naar links en een klein stukje naar rechts, zodat we de ruimte aan de bovenkant goed benutten

Dan herhalen we een stuk wat al eerder aan bod kwam in deze choreografie. We zien aan de rechterkant wat ruimte dus daar dansen we in een rechte lijn naartoe, met de armen strak zoals dat hoort bij de tango. Vervolgens gaan we weer een cirkel dansen, die we richting linksboven vormen. Deze cirkel heeft een snijpunt met het beginpunt van eerder deze alinea. De cirkel maken we bijna helemaal af, maar vlak voor het einde van de cirkel stoppen we

Tijd voor een nieuw stukje van de choreo. Terwijl we nog wat nakibbelen over eerdere opdrachten bedenken we dat we weer moeten focussen. We dansen weer een stukje naar boven, maar terwijl we dit doen, maken we ook een soort cirkelige bocht naar rechts om vervolgens in een rechte lijn naar rechts uit te komen. Deze move noemen we ook wel de ''afnemende stijging''

We zijn nog lang niet uitgedanst, dus we vervolgen ons dansavontuur. Wederom gaan we weer een flink stuk naar boven dansen terwijl ik wat mopper over dat Roxanne niet te horen is. Vervolgens dansen we ook weer naar beneden toe, maar dit doen we in 2 halve cirkels rechtsom. Eerst maken we een grote cirkel rechtsom naar beneden die halverwege onze lijn van deze alinea stopt. Vervolgens maken we zo'n zelfde soort cirkel die eindigt bij het beginpunt van deze alinea

PieterBasje wordt al moe en moet al bijna naar bed, maar we zijn nog niet uitgedanst. We dansen een ovaal-achtige cirkel linksom naar beneden. Op het moment dat we weer naar boven willen dansen, besluiten we dit in een rechte lijn te doen richting het beginpunt. De lijn lopen we ook weer naar beneden, om vervolgens een soort haakje / boogje rechtsom naar boven te maken

Ah, we komen aan bij mijn favoriete dansmove. We gaan namelijk slingeren. We gaan linksom draaien in een rechte lijn die afneemt naar beneden, vervolgens doen we ditzelfde maar dan weer naar rechts. Dan gaan we weer linksom naar beneden en daar stopt deze move

Nog 2 moves te gaan! We dansen weer in een lijn recht naar beneden, die afneemt in een boogje linksom naar boven. Vervolgens dansen we deze lijn weer helemaal terug naar boven. Eenmaal boven aangekomen maken we een sprongetje omhoog op de maat van de muziek, hierbij komen we weer op het puntje van onze tenen

Onze laatste move is een oude bekende. We dansen weer naar rechts in een strakke, rechte lijn. Dan gaan we weer een halve cirkel omhoog-linksom maken. Deze gaat bijna helemaal rond, door het beginpunt van onze lijn heen. Vlak voor het einde stoppen we en eindigen we onze dans voor nu

Lieve kandidaten, help mij. Waar is nu het geld te vinden?  ::bravo::

Beste kandidaten, teken deze stapjes desnoods even uit. Dan weet ik zeker dat jullie mij kunnen helpen. Werk nou ff mee  ::zwaai::
Er is geen Mol meer...

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO22] - Aflevering 7 - Opdracht 2 'I Like to Move it'
« Reactie #43 Gepost op: 8-06-2022, 22:10:46 »
MV, volgens mij moet je even je post aanpassen want je post drie keer hetzelfde filmpje?
.







!

Doe ik het dansje gewoon nog een keer.

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO22] - Aflevering 7 - Opdracht 2 'I Like to Move it'
« Reactie #44 Gepost op: 8-06-2022, 22:21:20 »
Ik loop naar de penningmeester om het verstopte geld uit zijn achterzak te pakken!
Så hva gjør vi nå?

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO22] - Aflevering 7 - Opdracht 2 'I Like to Move it'
« Reactie #45 Gepost op: 8-06-2022, 22:44:51 »
Kom maar Arno. Ben al lekker met Spacy aan het dansen maar wil jou niet voor niets hierheen laten komen
Is prima, dan neem ik even een break! ::zweet::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO22] - Aflevering 7 - Opdracht 2 'I Like to Move it'
« Reactie #46 Gepost op: 8-06-2022, 23:29:19 »
2. Chowi was zo dronken deze avond dat ze …

->  Spontaan haar best deed om eens geld te verdienen voor de pot.

->Eén van haar bokshandschoenen kwijtraakte bij de garderobe en tegen iedereen schreeuwde 'KOM VECHTEN DAN' omdat ze dacht dat hij gestolen was.

-> Rico Verhoeven een DM stuurde met de tekst: KOM VECHTEN DAN!

-> ineens beweerde dat ze Anne-Marie Jung als favoriete Mol had en zelfs beweerde dat ze Mary-Lou van Stenis een leuke kandidaat vond

-> Voor drankorgel Joke werd aangezien

-> Niet in de gaten had dat ze per ongeluk geld binnenhaalde voor de pot.

Afvallers, aan jullie om de leukste te selecteren!
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO22] - Aflevering 7 - Opdracht 2 'I Like to Move it'
« Reactie #47 Gepost op: 8-06-2022, 23:32:09 »
Terwijl de afvallers gaan stemmen, kunnen de kandidaten beginnen aan de volgende slogan:

3. NielsE zijn beste dansmove tot nu toe was toen hij …

Graag per pm antwoord voor morgen middernacht
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO22] - Aflevering 7 - Opdracht 2 'I Like to Move it'
« Reactie #48 Gepost op: 9-06-2022, 13:07:44 »
De tango is overgegaan naar Linedancing



YIHAAA
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Chowi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mol WIDMO2022
Re: [MO22] - Aflevering 7 - Opdracht 2 'I Like to Move it'
« Reactie #49 Gepost op: 9-06-2022, 13:17:55 »
WISSEL!

Ik neem mijn cowboyhoed af en slinger hem de ruimte in, als een frisbee. Hij belandt op het hoofd van Gerritdebloempot, mijn nieuwe danspartner!

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [MO22] - Aflevering 7 - Opdracht 2 'I Like to Move it'
« Reactie #50 Gepost op: 9-06-2022, 13:31:08 »
Pieter en Basje zijn weer herenigd ::bravo::
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Online GerritDeBloempot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO22] - Aflevering 7 - Opdracht 2 'I Like to Move it'
« Reactie #51 Gepost op: 9-06-2022, 14:52:00 »
WISSEL!

Ik neem mijn cowboyhoed af en slinger hem de ruimte in, als een frisbee. Hij belandt op het hoofd van Gerritdebloempot, mijn nieuwe danspartner!

Heb ik hier nog wat over te zeggen?

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO22] - Aflevering 7 - Opdracht 2 'I Like to Move it'
« Reactie #52 Gepost op: 9-06-2022, 15:22:55 »
Linedancing is niet mijn stijl ik ga wel tiktokdansjes doen.
Så hva gjør vi nå?

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [MO22] - Aflevering 7 - Opdracht 2 'I Like to Move it'
« Reactie #53 Gepost op: 9-06-2022, 15:34:05 »
Ik heb een hele choreografie met PieterBasje uitgestippeld. Deze ga ik hieronder met hem dansen. ik zal hem omschrijven, hierbij moeten jullie even doen alsof jullie de club van bovenaf zien, hopelijk kunnen jullie me dan verder helpen!  ::joehoe::

Als eerste dans ik een flink stukje omhoog met PieterBasje, daarna draaien we samen in een halve cirkel rechtsom naar beneden, om vervolgens weer halverwege de hoogte waar we begonnen uit te komen

Daarna dansen we weer in een lijntje omhoog en maken we, precies op de timing van de muziek, een sprongetje omhoog. Hierbij landen we op het puntje van onze tenen

Vervolgens dansen we een andere kant op, we zien aan de rechterkant wat ruimte dus daar dansen we in een rechte lijn naartoe, met de armen strak zoals dat hoort bij de tango. Vervolgens gaan we weer een cirkel dansen, die we richting linksboven vormen. Deze cirkel heeft een snijpunt met het beginpunt van eerder deze alinea. De cirkel maken we bijna helemaal af, maar vlak voor het einde van de cirkel stoppen we

Daarna gaan we weer naar boven dansen omdat we daar Liz en Roderick zien en we daarbij in de buurt willen komen. We maken weer een rechte lijn naar boven. Vervolgens dansen we heen en weer in een wat kleinere ruimte, dus een klein stukje naar links en een klein stukje naar rechts, zodat we de ruimte aan de bovenkant goed benutten

Dan herhalen we een stuk wat al eerder aan bod kwam in deze choreografie. We zien aan de rechterkant wat ruimte dus daar dansen we in een rechte lijn naartoe, met de armen strak zoals dat hoort bij de tango. Vervolgens gaan we weer een cirkel dansen, die we richting linksboven vormen. Deze cirkel heeft een snijpunt met het beginpunt van eerder deze alinea. De cirkel maken we bijna helemaal af, maar vlak voor het einde van de cirkel stoppen we

Tijd voor een nieuw stukje van de choreo. Terwijl we nog wat nakibbelen over eerdere opdrachten bedenken we dat we weer moeten focussen. We dansen weer een stukje naar boven, maar terwijl we dit doen, maken we ook een soort cirkelige bocht naar rechts om vervolgens in een rechte lijn naar rechts uit te komen. Deze move noemen we ook wel de ''afnemende stijging''

We zijn nog lang niet uitgedanst, dus we vervolgen ons dansavontuur. Wederom gaan we weer een flink stuk naar boven dansen terwijl ik wat mopper over dat Roxanne niet te horen is. Vervolgens dansen we ook weer naar beneden toe, maar dit doen we in 2 halve cirkels rechtsom. Eerst maken we een grote cirkel rechtsom naar beneden die halverwege onze lijn van deze alinea stopt. Vervolgens maken we zo'n zelfde soort cirkel die eindigt bij het beginpunt van deze alinea

PieterBasje wordt al moe en moet al bijna naar bed, maar we zijn nog niet uitgedanst. We dansen een ovaal-achtige cirkel linksom naar beneden. Op het moment dat we weer naar boven willen dansen, besluiten we dit in een rechte lijn te doen richting het beginpunt. De lijn lopen we ook weer naar beneden, om vervolgens een soort haakje / boogje rechtsom naar boven te maken

Ah, we komen aan bij mijn favoriete dansmove. We gaan namelijk slingeren. We gaan linksom draaien in een rechte lijn die afneemt naar beneden, vervolgens doen we ditzelfde maar dan weer naar rechts. Dan gaan we weer linksom naar beneden en daar stopt deze move

Nog 2 moves te gaan! We dansen weer in een lijn recht naar beneden, die afneemt in een boogje linksom naar boven. Vervolgens dansen we deze lijn weer helemaal terug naar boven. Eenmaal boven aangekomen maken we een sprongetje omhoog op de maat van de muziek, hierbij komen we weer op het puntje van onze tenen

Onze laatste move is een oude bekende. We dansen weer naar rechts in een strakke, rechte lijn. Dan gaan we weer een halve cirkel omhoog-linksom maken. Deze gaat bijna helemaal rond, door het beginpunt van onze lijn heen. Vlak voor het einde stoppen we en eindigen we onze dans voor nu

Lieve kandidaten, help mij. Waar is nu het geld te vinden?  ::bravo::

Doe me nou eens een lol, iemand, en ontcijfer die boodschap van mij nou. Zo moeilijk is het echt niet  ::megafoon::
Er is geen Mol meer...

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [MO22] - Aflevering 7 - Opdracht 2 'I Like to Move it'
« Reactie #54 Gepost op: 9-06-2022, 15:39:47 »
Doe me nou eens een lol, iemand, en ontcijfer die boodschap van mij nou. Zo moeilijk is het echt niet  ::megafoon::


Ik heb het al lang uitgevogeld, maar tel ik nou als kandidaat of mag ik niet meedoen? Dan weet ik of ik het mag zeggen.

Ze hebben wel een goede plek uitgekozen voor het geld! ;D
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO22] - Aflevering 7 - Opdracht 2 'I Like to Move it'
« Reactie #55 Gepost op: 9-06-2022, 15:54:34 »






Lekker linedancen  ::ok::

Offline Chowi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mol WIDMO2022
Re: [MO22] - Aflevering 7 - Opdracht 2 'I Like to Move it'
« Reactie #56 Gepost op: 9-06-2022, 17:35:03 »
Heb ik hier nog wat over te zeggen?

Nee! De cowboyhoed heeft gesproken. Het lot is bezegeld.

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO22] - Aflevering 7 - Opdracht 2 'I Like to Move it'
« Reactie #57 Gepost op: 9-06-2022, 17:50:02 »
Doe me nou eens een lol, iemand, en ontcijfer die boodschap van mij nou. Zo moeilijk is het echt niet  ::megafoon::
TL;DR
Så hva gjør vi nå?

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [MO22] - Aflevering 7 - Opdracht 2 'I Like to Move it'
« Reactie #58 Gepost op: 9-06-2022, 17:51:30 »
TL;DR


 ::rofl:: ::rofl::

Echt wat voor luie groep is dit zeg  ::rofl::
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO22] - Aflevering 7 - Opdracht 2 'I Like to Move it'
« Reactie #59 Gepost op: 9-06-2022, 18:04:54 »






Where did you come from, where did you go?  ::zingen::