Beste vrienden, en dan bedoel ik natuurlijk met name MollenvangR, NielsE, Chowi en Ricardo, maar dit is gericht aan iedereen die dit leest! 
Ik ben gisteren bij de Hortus Botanicus in Leiden geweest. Lekker makkelijk, gezien m'n woonplaats. Het was een mooie dag, dus ik ben lekker gaan wandelen. Toen ik hier eenmaal aankwam zag ik een universitair gebouw, gezien deze tuin onderdeel is van de Universiteit van Leiden. Goed ik kan nog wel een heel verhaal hierover ophangen, jullie willen natuurlijk weten wat ik heb gedaan...
Ik liep door een hek en kwam binnen bij een vrij groene entree. Hier waren volgensmij allemaal kasjes te vinden. Het ging natuurlijk om de tuin zelf. Nadat ik m'n kaartje had laten zien kwam ik bij een klein binnenstukje, waar een tuin was geweven van stof. Hier kon je in een cirkeltje doorheen lopen. Ik had dit wel weer gezien en liep de tuin binnen. In de tuin aangekomen was er vanalles te zien. Ik ging met de klok mee zoeken (thanks Ellie) naar leuke plantjes en wat dan al niet meer. Ik zag al meteen allerlei gekleurde bloemetjes. Ik liep hier op een pad van grindsteentjes doorheen. In de tuin zag ik ook allerlei kruiden en bollen, er wordt daar vanalles gekweekt. Ook was er een Chinese tuin te vinden met allerlei potten. Aan het einde van de tuin kwam ik een riviertje tegen met allemaal vissen erin, ik denk een stuk of 15. Die heb ik nog even aangekeken. Ik heb nog even op een bankje gezeten en mensen gekeken, want dat vind ik ook altijd erg leuk. Toen besloot ik dat het wel weer tijd was om naar huis te gaan! Ik had graag een iets spannender verhaal verteld zoals bungeejumpen ofzo, maar nee. Hier moeten jullie het mee doen!

Dit was mijn presentatie. Zijn er nog vragen?