Ik zal, als ik alles bijgelezen heb, nog verder reageren. Maar voor nu, omdat ik al sinds mijn exit wacht op het moment om dit te kunnen zeggen;
Chowi, wat heb je het fantastisch gedaan!

Ik vond je echt een leuke mol en je hebt mij volledig voor de gek weten te houden. En dat terwijl je na aflevering 1 al wel op mijn radar stond. In een groepje met fanatiekelingen als belg en MV (die zich terecht de winnaar mag noemen

) was je natuurlijk kansloos om veel te kunnen saboteren in de eerste opdracht maar je was wel één van de weinigen die het probeerde. Later werd je als mol wat brutaler en juist om die reden heb ik jou toen afgeschreven. Toen ik jou confronteerde met het feit dat je mijn maki voor de bus wilde gooien, reageerde jij meteen dat je probeerde om anderen uit te testen, en dit kwam zo oprecht over dat ik je geloofde.
Dat je wel héél erg aan het klooien was besefte ik mij tijdens het spelen van de Plons-opdracht... en toen vreesde ik al dat het voor mij te laat ging zijn, omdat ik jou in die test niet meer mee had genomen. En zodra ik mijn rode scherm te zien kreeg, wist ik het zeker.
Enorm balen natuurlijk, want plotseling leek alles me zo logisch, maar je hebt je in onze privé-gesprekken gewoon zó overtuigend weten neer te zetten als kandidaat, dat ik er een blinde vlek voor kreeg. Dat is echt een applausje waard, en stiekem ben ik ook wel blij dat er na mij nog geregeld mensen fout zaten (al geeft dat tegelijkertijd ook weer het gevoel dat ik er langer in had kunnen blijven).
Maar tijdens het spel heb ik een keer tegen jou gezegd dat ik er graag een rood scherm voor over had als dat zou betekenen dat jij de mol zou zijn, en met die gedachte had ik er ook vrij snel vrede mee.

Ook een applausje voor de hosts, voor het bedenken en uitvoeren van zulke fantastische en veelzijdige opdrachten.

Ook al was het seizoen voor mij relatief kort, heb ik enorm van mijn deelname en deze groep genoten en ga ik nu met veel plezier de biechten teruglezen.