Auteur Topic: [MO22] - Aflevering 10 'De nabespreking'  (gelezen 2281 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO22] - Aflevering 10 'De nabespreking'
« Reactie #40 Gepost op: 17-07-2022, 15:42:08 »
Die van de Albert Heijn bedoel je?  ::rofl::
Ja, daar heb ik als een soort politiehond alle decoys en kandidaten ondervraagd om zoveel mogelijk info te krijgen van dingen waar ik niet bij was(24,maar ook de klauterboom), maar die tekening i.c.m paar andere acties deden toen al alarmbellen rinkelen.

Online TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO22] - Aflevering 10 'De nabespreking'
« Reactie #41 Gepost op: 17-07-2022, 15:43:47 »
We weten wie de mol is, maar wie is de winnaar?

We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Chowi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mol WIDMO2022
Re: [MO22] - Aflevering 10 'De nabespreking'
« Reactie #42 Gepost op: 17-07-2022, 15:44:26 »
Voel je je opgelucht dat het hoge woord eruit is?

Ongelooflijk opgelucht, het is een last die je maandenlang met je meedraagt die ineens wegvalt. Alsof je continu een hele zware tas draagt, al die maanden, en went aan het gewicht ervan. Maar als die dan af is kun je eindelijk weer vrij bewegen. Zo voel ik me nu.

Online TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO22] - Aflevering 10 'De nabespreking'
« Reactie #43 Gepost op: 17-07-2022, 15:47:38 »
Winnaar, je eerste reactie!
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [MO22] - Aflevering 10 'De nabespreking'
« Reactie #44 Gepost op: 17-07-2022, 15:48:03 »
Echt ik had het na mijn rode scherm nog steeds fout  ::rofl:: ::rofl::


Enorm goed gedaan!!!! ::bravo::
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [MO22] - Aflevering 10 'De nabespreking'
« Reactie #45 Gepost op: 17-07-2022, 15:49:38 »
MV en Chowi, ik ben heel erg trots op jullie  ::bravo::
Er is geen Mol meer...

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO22] - Aflevering 10 'De nabespreking'
« Reactie #46 Gepost op: 17-07-2022, 15:50:35 »
Winnaar, je eerste reactie!
YES, YES, EN NOG EENS YES  ::bravo:: ::bravo::

Frenkie, zou ik aub de pot terug mogen? (of moeten we daarover stemmen?)

Online TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO22] - Aflevering 10 'De nabespreking'
« Reactie #47 Gepost op: 17-07-2022, 15:54:22 »
Ik ga niet nog een keer een poll openen ;)

Hebben we zin in molbiechten?

Chowi, ga je gang zou ik zeggen (in het andere topic).

De rest mag ondertussen hier reageren op de molbiechten
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO22] - Aflevering 10 'De nabespreking'
« Reactie #48 Gepost op: 17-07-2022, 16:04:11 »
Kandidaten, eerste reactie op de molbiechten?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO22] - Aflevering 10 'De nabespreking'
« Reactie #49 Gepost op: 17-07-2022, 16:06:29 »
Er waren een aantal kandidaten die meteen hapten en er werd een poll gemaakt, uiteindelijk was het MollenvangR zelf die geen boodschap had aan een democratische keuze en de pot snel doorgaf aan Midasian, die helemaal geen penningmeester wilde zijn en de pot weer teruggaf aan de rechtmatige eigenaar.


Dit was zo random,  hierdoor wist ik zeker dat het Gerrit of Chowi moest zijn!
Så hva gjør vi nå?

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [MO22] - Aflevering 10 'De nabespreking'
« Reactie #50 Gepost op: 17-07-2022, 16:20:57 »
Ik baal echt als een stekker. Ik wist het na de test al. Als afvallers afvallen voelen ze het vaak van tevoren. Dat gevoel heb ik het hele spel niet gehad, behalve bij de finaletest  :-[
Er is geen Mol meer...

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO22] - Aflevering 10 'De nabespreking'
« Reactie #51 Gepost op: 17-07-2022, 16:23:05 »
Ja echt knap gedaan, ze heeft me ook doen twijfelen op momenten, maar tegelijkertijd was het ook een optelsom van bepaalde elementen.

Ik had na de finaletest overigens ook geen goed gevoel Frenkie.

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO22] - Aflevering 10 'De nabespreking'
« Reactie #52 Gepost op: 17-07-2022, 16:23:24 »
Frenkie was de enige die de groep eigenlijk unaniem om de tuin - pun intended - leidde door de waarheid te liegen over zijn tuinbezoek en bij MV waren de meningen verdeeld, daar zag ik dus de kans om de stemming gelijk te maken, wat wederom geen geld betekende.

Ook weer een bewussie, ik heb echt mijn eigen graf gegraven he?
Så hva gjør vi nå?

Online TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO22] - Aflevering 10 'De nabespreking'
« Reactie #53 Gepost op: 17-07-2022, 16:26:14 »
Ik baal echt als een stekker. Ik wist het na de test al. Als afvallers afvallen voelen ze het vaak van tevoren. Dat gevoel heb ik het hele spel niet gehad, behalve bij de finaletest  :-[

 ::hug:: ::hug:: Ik begrijp dat volkomen. Je mag echter trots zijn op je prestatie ::bravo:: ::bravo::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO22] - Aflevering 10 'De nabespreking'
« Reactie #54 Gepost op: 17-07-2022, 16:28:46 »
Mooie biechten Chowi! Eindelijk klaar en dus op tijd en niet op vragen eruit helaas!
Så hva gjør vi nå?

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [MO22] - Aflevering 10 'De nabespreking'
« Reactie #55 Gepost op: 17-07-2022, 16:32:19 »
Van afl 3 en 4 bovenaan naar de bodem...  ::ohno::


Voor de forummers: Midas had mij in afl 4 verteld dat hij 50/50 op Chowi had ingezet. Hierdoor heb ik haar afgestreept en ben ik volledig op NielsE terechtgekomen.  :-[
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline Midasian

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Deelnemer widmo 2022.... Afvaller 4 :(
Re: [MO22] - Aflevering 10 'De nabespreking'
« Reactie #56 Gepost op: 17-07-2022, 16:35:10 »
Sorry PB, ik wou het liefst eigenlijk dat jij door zou gaan naar de finale, maar ik heb eigenlijk voor jouw eliminatie gezorgd  ::rofl::
Ik was overtuigd na mijn exit dat MV het was, want ik dacht als een van die twee het is (wat dus ook zo was) had ik minstens 10 goede antwoorden (niet dus) en ik dacht dat dat wel genoeg zou zijn. Al weet ik niet waarom jij bij Niels terechtkwam en ik bij MV, maar dat hoor ik wel van jou
Hoe bedoel je de porto doet het niet!?

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [MO22] - Aflevering 10 'De nabespreking'
« Reactie #57 Gepost op: 17-07-2022, 17:06:52 »
Omdat(volgens Frank) Spacy op MV had ingezet had ik hem ook afgestreept ::vergroot::

Wat achteraf dus niet bleek te kloppen, maar goed, dat is een ander verhaal. Ik was hier veel te goedgelovig ::rofl::
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO22] - Aflevering 10 'De nabespreking'
« Reactie #58 Gepost op: 17-07-2022, 19:04:20 »
Citaat
De mol duikt voor nu weer onder, maar hij zal vast en zeker weer eens opduiken hier op Realitynet ::bravo::

Beste vrienden,

Tim zegt hier al: de mol zal vast wel eens opduiken op Realitynet. Wil jij nou de titel van mij overnemen? De mol duikt inderdaad ondergronds, maar is in 2023 zeker weer terug. Dus stay tuned en grijp die kans om het avontuur van je leven te spelen!

 ::zwaai::

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO22] - Aflevering 10 'De nabespreking'
« Reactie #59 Gepost op: 17-07-2022, 21:16:21 »
Ik zal, als ik alles bijgelezen heb, nog verder reageren. Maar voor nu, omdat ik al sinds mijn exit wacht op het moment om dit te kunnen zeggen;

Chowi, wat heb je het fantastisch gedaan! ::respect::

Ik vond je echt een leuke mol en je hebt mij volledig voor de gek weten te houden. En dat terwijl je na aflevering 1 al wel op mijn radar stond. In een groepje met fanatiekelingen als belg en MV (die zich terecht de winnaar mag noemen ::confettie::) was je natuurlijk kansloos om veel te kunnen saboteren in de eerste opdracht maar je was wel één van de weinigen die het probeerde. Later werd je als mol wat brutaler en juist om die reden heb ik jou toen afgeschreven. Toen ik jou confronteerde met het feit dat je mijn maki voor de bus wilde gooien, reageerde jij meteen dat je probeerde om anderen uit te testen, en dit kwam zo oprecht over dat ik je geloofde.

Dat je wel héél erg aan het klooien was besefte ik mij tijdens het spelen van de Plons-opdracht... en toen vreesde ik al dat het voor mij te laat ging zijn, omdat ik jou in die test niet meer mee had genomen. En zodra ik mijn rode scherm te zien kreeg, wist ik het zeker.

Enorm balen natuurlijk, want plotseling leek alles me zo logisch, maar je hebt je in onze privé-gesprekken gewoon zó overtuigend weten neer te zetten als kandidaat, dat ik er een blinde vlek voor kreeg. Dat is echt een applausje waard, en stiekem ben ik ook wel blij dat er na mij nog geregeld mensen fout zaten (al geeft dat tegelijkertijd ook weer het gevoel dat ik er langer in had kunnen blijven).

Maar tijdens het spel heb ik een keer tegen jou gezegd dat ik er graag een rood scherm voor over had als dat zou betekenen dat jij de mol zou zijn, en met die gedachte had ik er ook vrij snel vrede mee. ::bravo::

Ook een applausje voor de hosts, voor het bedenken en uitvoeren van zulke fantastische en veelzijdige opdrachten. ::love:: Ook al was het seizoen voor mij relatief kort, heb ik enorm van mijn deelname en deze groep genoten en ga ik nu met veel plezier de biechten teruglezen. ;D
Sky might be falling but remember you can fly