Auteur Topic: [MO22] - Aflevering 10 'De nabespreking'  (gelezen 2286 keer)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
[MO22] - Aflevering 10 'De nabespreking'
« Gepost op: 17-07-2022, 15:00:11 »

Lukie4, Swifty, Hadewichisdemol, Robindtc, D*N en Kaaasje, een illuster rijtje van zes oud-mollen. Vandaag, 17 juli 2022 voegt een zevende mol zich bij het gezelschap. Is het Chowi, de enige vrouw van de groep die altijd haar mannetje stond? Of MollenvangR, die na presentator en kandidaat nu eindelijk de echte hoofdrol speelt? Of is het Whatthefrank, die na de winst van ZAP een nog belangrijkere rol heeft gespeeld?

Op de plek waar het avontuur ruim drie maanden geleden begon, eindigt het avontuur. Waar 24 zenuwachtige kandidaten aan het avontuur van hun leven begonnen, is nu het tijd om het grote geheim van één van hun wereldkundig te maken. Nog even en wij weten eindelijk het antwoord op die vraag waar Realitynet de afgelopen drie maanden naar zocht.

WIE... IS... DE MOL?



Voordat we antwoord krijgen op die ene vraag, is het tijd om kort terug te blikken met de 9 afvallers.
Een warm welkom voor Lan, Molfreak Arno, SpacyColours, Midasian, Gerritdebloempot, PieterBasje, Nieky, NielsE & Ricardo.

Afvallers, welkom terug. Hoe hebben jullie het seizoen beleefd?

Daarnaast heb voor ieder van jullie ook nog een vraag:
Lan, jij had de onfortuinlijke eer om als eerste af te vallen. Hoe heb jij het spel als afvaller verder ervaren?

Molfreak Arno, welke opdracht had jij als kandidaat graag willen spelen die je helaas niet heb kunnen spelen?

SpacyColours, jij had de meest spectaculaire exit van iedereen dit seizoen. Van welke andere exit was jij het meest verrast?

Midasian, wat heb jij geleerd van je deelname en zou jij bij een eventuele andere editie anders doen?

Gerritdebloempot, gaat Gerritdebloempot dit spel winnen? En zonee, wie denk jij dat gaat winnen?

PieterBasje, kan je de spanning nog aan of duurt het nu alweer te lang?

NielsE, wat was jouw hoogtepunt van het spel?

Ricardo, jij staat binnen de groep bekend als de memekoning. Wat was jouw eerste reactie (let op, er zijn kinderen bij) toen je zag dat de finalisten memes mochten gaan maken?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO22] - Aflevering 10 'De nabespreking'
« Reactie #1 Gepost op: 17-07-2022, 15:02:33 »
Ricardo, jij staat binnen de groep bekend als de memekoning. Wat was jouw eerste reactie (let op, er zijn kinderen bij) toen je zag dat de finalisten memes mochten gaan maken?

Fijn dat ik invloed heb uitgeoefend op het spel! Ik was wel teleurgesteld dat ik niet in de jury zat want ik denk dat mijn stemmen heel anders waren geweest.
Så hva gjør vi nå?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO22] - Aflevering 10 'De nabespreking'
« Reactie #2 Gepost op: 17-07-2022, 15:03:47 »
Ricardo, jij staat binnen de groep bekend als de memekoning. Wat was jouw eerste reactie (let op, er zijn kinderen bij) toen je zag dat de finalisten memes mochten gaan maken?

Fijn dat ik invloed heb uitgeoefend op het spel! Ik was wel teleurgesteld dat ik niet in de jury zat want ik denk dat mijn stemmen heel anders waren geweest.

Wie vond jij dan het beste? En welke meme vond jij over-all het beste?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline GerritDeBloempot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO22] - Aflevering 10 'De nabespreking'
« Reactie #3 Gepost op: 17-07-2022, 15:03:51 »
Ik had dit spel heel graag gewonnen, maar helaas moet ik dit voor een later seizoen bewaren.

Als ik nu een winnaar moet aanwijzen zeg ik: Frank!

Offline Midasian

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Deelnemer widmo 2022.... Afvaller 4 :(
Re: [MO22] - Aflevering 10 'De nabespreking'
« Reactie #4 Gepost op: 17-07-2022, 15:05:50 »
Midasian, wat heb jij geleerd van je deelname en zou jij bij een eventuele andere editie anders doen?

Ik heb mezelf keihard in dit spel gestopt, was altijd wel weer ergens mee bezig. Of het nou Chowi was die wou vechten, Frenkie die me zat te pesten of gewoon het spel zelf, ik zat er helemaal in en heb mezelf flink laten meeslepen. Ik ben blij dat ik nu niet bij de losers hoor, maar volgende keer ga ik natuurlijk nog verder proberen te komen!
Hoe bedoel je de porto doet het niet!?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO22] - Aflevering 10 'De nabespreking'
« Reactie #5 Gepost op: 17-07-2022, 15:07:37 »
Ik zou Nieky bijna vergeten. Nieky, jij was niet zeer actief op Discord. In hoeverre heeft dat jouw spel belemmerd?

Ik had dit spel heel graag gewonnen, maar helaas moet ik dit voor een later seizoen bewaren.

Als ik nu een winnaar moet aanwijzen zeg ik: Frank!

Waar ging het voor jouw mis?

Midasian, wat heb jij geleerd van je deelname en zou jij bij een eventuele andere editie anders doen?

Ik heb mezelf keihard in dit spel gestopt, was altijd wel weer ergens mee bezig. Of het nou Chowi was die wou vechten, Frenkie die me zat te pesten of gewoon het spel zelf, ik zat er helemaal in en heb mezelf flink laten meeslepen. Ik ben blij dat ik nu niet bij de losers hoor, maar volgende keer ga ik natuurlijk nog verder proberen te komen!

Hoe zou jij jouw avontuur in 1 woord omschrijven?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO22] - Aflevering 10 'De nabespreking'
« Reactie #6 Gepost op: 17-07-2022, 15:08:15 »
Wie vond jij dan het beste? En welke meme vond jij over-all het beste?
Gerritmeme van Frank, Arnomeme van Chowi en de Nielsmeme van MollenvangR. Ik denk dat ik Chowi de beste vond.
Så hva gjør vi nå?

Offline Midasian

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Deelnemer widmo 2022.... Afvaller 4 :(
Re: [MO22] - Aflevering 10 'De nabespreking'
« Reactie #7 Gepost op: 17-07-2022, 15:08:40 »
Hoe zou jij jouw avontuur in 1 woord omschrijven?

Intensief
Hoe bedoel je de porto doet het niet!?

Offline GerritDeBloempot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO22] - Aflevering 10 'De nabespreking'
« Reactie #8 Gepost op: 17-07-2022, 15:08:46 »
Tja waar ging het mis? Ik denk dat we daar zo antwoord op gaan krijgen.

Maar ik ben veel te goedgelovig geweest voor dit spel.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO22] - Aflevering 10 'De nabespreking'
« Reactie #9 Gepost op: 17-07-2022, 15:09:19 »
Wat was jullie hoogtepunt van het spel?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline GerritDeBloempot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO22] - Aflevering 10 'De nabespreking'
« Reactie #10 Gepost op: 17-07-2022, 15:10:24 »
Iets met -3000 en 2 jokers

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO22] - Aflevering 10 'De nabespreking'
« Reactie #11 Gepost op: 17-07-2022, 15:11:23 »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Midasian

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Deelnemer widmo 2022.... Afvaller 4 :(
Re: [MO22] - Aflevering 10 'De nabespreking'
« Reactie #12 Gepost op: 17-07-2022, 15:12:18 »
Een hoogtepunt vond ik de sfeer in de groep op momenten dat veel dingen goed gingen, ik heb hier echt nieuwe vrienden gemaakt, en de activiteiten die ik heb gedaan zijn ook dingen die ik niet vaker zou doen. Ik heb gebungeejumpt, een maki getraind, en nog zoveel meer in slechts 4 afleveringen. Alleen was het jammer dat de sfeer soms ook echt niet leuk was.
Hoe bedoel je de porto doet het niet!?

Offline GerritDeBloempot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO22] - Aflevering 10 'De nabespreking'
« Reactie #13 Gepost op: 17-07-2022, 15:14:46 »
Vertel ;D

Het meeste is er al wel over gezegd. Mijn excuses aan de winnaar!  ;)

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [MO22] - Aflevering 10 'De nabespreking'
« Reactie #14 Gepost op: 17-07-2022, 15:14:53 »
Wat was jullie hoogtepunt van het spel?
Nou, ik had een heel antwoord getypt en die is weg. Maar ik vond het jammer dat ik de aflevering na mij niet meer had meegemaakt want ik houd van muziek en filmpjes. Die rode Renault opdracht leek me ook wel een leuke afsluiten.

En mijn hoogtepunt was wel de eerste met al die decoys. Heel spectaculair. Al vond ik het van sommige decoys jammer dat ze geen echte kandidaten waren.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Midasian

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Deelnemer widmo 2022.... Afvaller 4 :(
Re: [MO22] - Aflevering 10 'De nabespreking'
« Reactie #15 Gepost op: 17-07-2022, 15:16:21 »
Onder andere van mij
Hoe bedoel je de porto doet het niet!?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO22] - Aflevering 10 'De nabespreking'
« Reactie #16 Gepost op: 17-07-2022, 15:17:46 »
Dat is een mooi bruggetje. Van welke decoys vonden jullie het jammer dat ze niet meededen?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Midasian

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Deelnemer widmo 2022.... Afvaller 4 :(
Re: [MO22] - Aflevering 10 'De nabespreking'
« Reactie #17 Gepost op: 17-07-2022, 15:19:43 »
monkeysuncle, Brent, Chardo zelfs en Misty-Fristi
Hoe bedoel je de porto doet het niet!?

Offline GerritDeBloempot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO22] - Aflevering 10 'De nabespreking'
« Reactie #18 Gepost op: 17-07-2022, 15:20:32 »
Sanmol en Monkeysuncle hadden wel mee mogen doen. Maar uiteindelijk ben ik ook heel blij met de groep die we wel gekregen hebben.

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [MO22] - Aflevering 10 'De nabespreking'
« Reactie #19 Gepost op: 17-07-2022, 15:20:37 »
Dat is een mooi bruggetje. Van welke decoys vonden jullie het jammer dat ze niet meededen?
Ik heb een unpopular union. Van Sanmol vond ik het jammer. En van Brent