't was me weer een genoegen. Het is me nu wel duidelijk dat ik over mijn hoogtepunt heen ben helaas. De volgende keer word ik niet eens meer geselecteerd, dus dit was mijn laatste spel, beloofd. Het staat gewoon niet in de sterren geschreven dat iemand twee keer mag winnen in WidMO, daar ben ik nu wel van overtuigd. Maar goed fijn dat ik in ieder geval nog een talent heb kunnen tonen en voor ik ga ook nog een berichtje naar elk van jullie.
Syd, leuk dat we samen hebben kunnen captainen en ontcijferen en over je crush hebben gepraat. Tijd om op vrije benen te staan meid!
Lunagirl, succes met je kids en niet te veel doen met je mede kandidaten in de nacht.
Wouterv, leuke video had je voor de talentenshow en succes met het zoeken van je celebrity crush.
Arno, proficiat met het halen van de derde ronde. Toch weer een stapje verder weer.
Giorgio, veel geluk met deze grote quiz! Tips heb je waarschijnlijk niet meer van mij nodig.
Mitch, ik vond onze gesprekjes op de molen weer het hoogtepunt van het spel.
Mrchipie, fijn voor je dat je eindelijk mee mag doen en nu scoren he!
Aurynn, jammer dat we dit keer niet samen in de finale eindigen, maar ik heb er alle vertrouwen in dat je mij daar niet voor nodig hebt!
TimvDons, succes met je werk! Maak 2020 trots
NF07, bedankt voor je berichtje zonet. Hou je taai, toitoitoi!
Brent, mijn tweede 2020 partner. Doe je best, hou vol!
En hierbij overhandig ik jou de pot. Maak er wat moois van.
Timmyrookworst, hou een plekje vrij voor mij in het afvallershotel makker. Ik kom eraan!
Au revoir mensen! En ik neem mijn jokertje lekker mee.
Wie hou ik voor de gek met mijn optimistische gedrag?