Auteur Topic: [MO23] Aflevering 2 - Opdracht 2.3 Barbados Got RealityNet  (gelezen 2817 keer)

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MO23] Aflevering 2 - Opdracht 2.3 Barbados Got RealityNet
« Reactie #100 Gepost op: 22-02-2023, 16:08:09 »
Hoor je dat MitchK? Molfreak Arno vindt jou maar een vervelend ventje!
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [MO23] Aflevering 2 - Opdracht 2.3 Barbados Got RealityNet
« Reactie #101 Gepost op: 22-02-2023, 16:26:13 »
Hoeft niet. Heb al dikgedrukt. We geven Mitch maar zijn zin. Dan is ie minder vervelend.

Alsof ik Chipie hoor praten ::rofl::

Online Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [MO23] Aflevering 2 - Opdracht 2.3 Barbados Got RealityNet
« Reactie #102 Gepost op: 22-02-2023, 16:54:45 »
Dus, gaan we deze gifbeker al leegdrinken of gaan we nog een dag staan bakkeleien tot de deadline voorbij is?  ::rofl::
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MO23] Aflevering 2 - Opdracht 2.3 Barbados Got RealityNet
« Reactie #103 Gepost op: 22-02-2023, 16:58:37 »
Dus, gaan we deze gifbeker al leegdrinken of gaan we nog een dag staan bakkeleien tot de deadline voorbij is?  ::rofl::
Ik vind het gekat wel leuk, dit is immers geen Vlaanderen Vakantieland.
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [MO23] Aflevering 2 - Opdracht 2.3 Barbados Got RealityNet
« Reactie #104 Gepost op: 22-02-2023, 17:05:08 »
Alsof ik Chipie hoor praten ::rofl::
Ahw wat lief  ::bravo::

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [MO23] Aflevering 2 - Opdracht 2.3 Barbados Got RealityNet
« Reactie #105 Gepost op: 22-02-2023, 17:24:23 »
1. Brent
2. Syd
3. Aurynn
4. Chardo
5. Lunagirl
6. NF
7. Arno
8. Chip
9. Wouter
10. Giorgio
11. Tim
12. Mitch
Eindelijk...

Offline Lunagirl82

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dont dream your life, live your dream
Re: [MO23] Aflevering 2 - Opdracht 2.3 Barbados Got RealityNet
« Reactie #106 Gepost op: 22-02-2023, 17:31:21 »
Dus, gaan we deze gifbeker al leegdrinken of gaan we nog een dag staan bakkeleien tot de deadline voorbij is?  ::rofl::

Volgens mij zijn er al 3 die meegaan in het lijstje. Dus kunnen we hem net zo goed definitief maken
The strength of a family, like the strength of an army, lies in its loyalty to each other.

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MO23] Aflevering 2 - Opdracht 2.3 Barbados Got RealityNet
« Reactie #107 Gepost op: 22-02-2023, 17:32:47 »
1. Brent
2. Syd
3. Aurynn
4. Chardo
5. Lunagirl
6. NF
7. Arno
8. Chip
9. Wouter
10. Giorgio
11. Tim
12. Mitch
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO23] Aflevering 2 - Opdracht 2.3 Barbados Got RealityNet
« Reactie #108 Gepost op: 22-02-2023, 17:36:40 »

1. Brent
2. Syd
3. Aurynn
4. Chardo
5. Lunagirl
6. NF
7. Arno
8. Chip
9. Wouter
10. Giorgio
11. Tim
12. Mitch

We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO23] Aflevering 2 - Opdracht 2.3 Barbados Got RealityNet
« Reactie #109 Gepost op: 22-02-2023, 18:00:02 »

1. Brent
2. Syd
3. Aurynn
4. Chardo
5. Lunagirl
6. NF
7. Arno
8. Chip
9. Wouter
10. Giorgio
11. Tim
12. Mitch

klaar voor de strijd

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MO23] Aflevering 2 - Opdracht 2.3 Barbados Got RealityNet
« Reactie #110 Gepost op: 22-02-2023, 18:01:14 »
Ik vind dat jullie hier iets te snel in meegaan, maar oke.

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO23] Aflevering 2 - Opdracht 2.3 Barbados Got RealityNet
« Reactie #111 Gepost op: 22-02-2023, 18:25:14 »
Alea iacta est.

Kom maar op met die uitslag!
Lomperik..

Offline Lunagirl82

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dont dream your life, live your dream
Re: [MO23] Aflevering 2 - Opdracht 2.3 Barbados Got RealityNet
« Reactie #112 Gepost op: 22-02-2023, 18:25:26 »
Ik vind dat jullie hier iets te snel in meegaan, maar oke.

Ik ben het wel met je eens hoor.
The strength of a family, like the strength of an army, lies in its loyalty to each other.

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MO23] Aflevering 2 - Opdracht 2.3 Barbados Got RealityNet
« Reactie #113 Gepost op: 22-02-2023, 18:48:58 »
Alea iacta est.

Piertotum Locomotor

Offline Lunagirl82

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dont dream your life, live your dream
Re: [MO23] Aflevering 2 - Opdracht 2.3 Barbados Got RealityNet
« Reactie #114 Gepost op: 22-02-2023, 18:53:59 »
Piertotum Locomotor

It is our choices, Chardo, that show what we truly are, far more than our abilities
The strength of a family, like the strength of an army, lies in its loyalty to each other.

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MO23] Aflevering 2 - Opdracht 2.3 Barbados Got RealityNet
« Reactie #115 Gepost op: 22-02-2023, 18:55:44 »

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [MO23] Aflevering 2 - Opdracht 2.3 Barbados Got RealityNet
« Reactie #116 Gepost op: 22-02-2023, 19:05:04 »
1. Brent
2. Syd
3. Aurynn
4. Chardo
5. Lunagirl
6. NF
7. Arno
8. Chip
9. Wouter
10. Giorgio
11. Tim
12. Mitch


Dit is de lijst die jullie hebben ingezonden. Was deze terecht? Hoeveel geld gaat dit opleveren? Ik zal het per persoon eens langsgaan...

Op 1 hadden jullie Brent staan die zijn zangtalent met jullie wou delen. Die is bij de kijkers geeindigd op:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Op 2 hadden jullie Syd staan. Zij had een mooie animatie gemaakt. Levert dit geld op?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Op 3 hadden jullie Aurynn die een cover van ''Noodgeval'' gespeeld heeft op zijn accordeon. Vrij hoog, is dit goed ingeschat?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Dan op 4, daar hadden jullie Chardo staan die een leuk verhaaltje in elkaar had geknutseld met zoveel mogelijk WIDM referenties. Is deze plaatsing op de ranglijst terecht?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Op 5 hadden jullie Lunagirl, met als talent fotografie en 2 bijbehorende foto's. Levert dit geld op?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Dan door naar 6, waar jullie NF hadden staan. NF07 had een woordslang gemaakt met zoveel mogelijk kandidaten van WIDM. Veel namen, maar zijn die iets waard?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Op 7 vinden we Arno AKA Molly Eastwood. Hij was er zelf van overtuigd, hij had hoger op de ranglijst gemoeten. Had hij gelijk of hebben jullie er goed aan gedaan om dit op 7 te zetten?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Op 8 hebben jullie Chip staan, die net als Brent ook zijn zangkunsten met jullie heeft gedeeld. Hoe hoog heeft de jury hem gezet?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Op 9 vinden we Wouter terug. Jullie moesten woorden insturen en dat hebben jullie gedaan. Aan de hand van die woorden heeft Wouter een verhaal geïmproviseerd. Was dit een goed ingeschat resultaat?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Op 10 hebben jullie Giorgio staan, die een mooie ''Pubquiz kampioen 2016'' beker had ingezonden. Vrij laag, is dat terecht met zijn quiztalent?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Op 11 staat TimvDons, die als talent lego bouwen heeft. Lego sets zijn tamelijk duur, maar verdienen jullie met deze inschatting geld om dat weer terug te verdienen?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Op 12 staat MitchK, die ons een grap van een paar minuten had gestuurd. Sloeg die aan, of is het terecht dat hij onderaan de ranglijst te vinden is?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Dat betekent, voor de UITEINDELIJKE uitslag:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Er is geen Mol meer...

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [MO23] Aflevering 2 - Opdracht 2.3 Barbados Got RealityNet
« Reactie #117 Gepost op: 22-02-2023, 19:05:31 »
Inzending Syd:


Inzending Lunagirl82:
Als kind begon ik al vrij jong met foto’s maken, in de loop der jaren daar veel meer mee gedaan, cursussen gevolg en dat word steeds beter. Het talent zit hem denk ik vooral in mooie en bijzondere dingen en momenten zien en dat inmiddels steeds beter kunnen vastleggen. De keuze voor deze foto’s was wel wat lastiger omdat er ook veel prive momenten vastgelegd zijn. Maar denk dat ik hiermee wel kan laten zien wat ik bedoel





Inzending Molfreak Arno:


Inzending NF07:
Mijn talent: parate kennis van het plezantste programma ter wereld, maar dan in de vorm van een taalspelletje.

 ::bravo::

Hier te bekijken:
 

Inzending Timvdons:
Mijn talen is dus Lego bouwen


Inzending Aurynn:


Inzending Wouterv:


Inzending Chardo:
Welkom bij mijn talent: verhaaltjes maken met leuke WidM-momentjes erin geplakt.
Ik ben Chardo en luister goed, want ik ga jullie nu een samenvatting geven van de eerste aflevering vanuit mijn perspectief. Dat wil je niet missen! Een kleine duik in het leven van mij. Mijn visie, mijn blik, mijn ogen op dit zooitje ongeregeld dat op zoek is naar die dekselse saboteur.

Te beginnen bij dat vreselijke begin waar ik binnenkwam in een ruimte me nieuwe en oude gezichten. Dit had ik niet verwacht. En langzaam maar zeker groeit dat aantal steeds verder en verder. Lunagirl, MitchK, Aurynn, wat een dolle boel. Maar ja, 13 kandidaten uiteindelijk en slechts plaats voor 12 aan boord van dat reusachtige schip in Rotterdam. Misschien dat er aanvankelijk wel plaats was voor 13, maar ik had per se zoveel bagage nodig. Dus dat werd vechten voor onze tickets! En vechten we did, met een woordzoeker, waar ik echt een half uur over deed als het niet meer was. En met grapjes vertellen tegenover de RN-zury. Ik dacht daar wel de code voor gekraakt te hebben, want ik spaar graag humoristische beelden en teksten. Kat in het bakje voor mij, toch? Maar nee. Gelukkig had ik de Flappy Bird ticket. En ook goed voor deze groep, want je kan mij er niet als eerste uit doen, dat is zonde voor het programma! (deze quote staat niet op Youtube, maar het is tijdens de executie van aflevering 1 in 2005 uitgesproken door Lottie)

Enfin Mitch, Brent en ik aan boord, iedereen blij behalve de rest, maar dat is wat jaloezie met de mens doet. Dus wij met z'n drieën lekker genieten van de zon begin februari. In zwemkleding natuurlijk. Of ja, Brent en ik, Mitch niet echt. En toekijken hoe de rest aan het zweten is voor hun plekje in het spel. Lunagirl82 die de beide hosts probeerde te verleiden met haar pleziertje waarvoor je haar 's nachts wakker kan maken. Haar kids zullen vast trots zijn. Syd die maar klaagt over elke opdracht en dan gelukkig met veel praten en smeken toch mee mag. En uiteindelijk, ja uiteindelijk, was het die arme Mrchipie die na drie pogingen voorheen alsnog de boot miste.

Met de 12 uitverkorenen gekozen uit misschien wel een miljoen aanmeldingen werd het anker gelicht en zetten we koers naar het land van bestemming: Trinidad&Tibago. Hoe het eruit ziet, dat weet ik niet. Waar het ligt, dat weet ik ook niet. Hoe er te komen, geen benul. Het was toch niet mijn taak om dat uit te vogelen. Nee, mijn taak was enkel om het geld te bewaken, want ik ben verkozen tot penningmeester! Vooral met dank aan Aurynn, die bedacht om te gaan stemmen. Toen dachten sommigen eerst nog om misschien Wouterv te kiezen, maar daar werd niet echt enthousiast op gereageerd Dus ik werd het. Ik zou bijna 'duh!' willen zeggen, al komt dat misschien arrogant over, dus dat doe ik maar niet. Maar ik hoopte dat daardoor die groep ook een beetje naar mij zou gaan luisteren. So, we shall see.

Aan land aangekomen kregen we allemaal vlug de tijd om met onze cabineclub een huisje uit te zoeken. Die keuze wilde ik natuurlijk eerlijk en vooral democratisch laten verlopen. Snel daarna kregen we al de volgende opdrachten toegewezen. Geen enkel momentje van rust werd ons gegund. Onze taak was om items te pakken die aangeboden werden. Voor ik het wist werden er al allerlei voordelen gepakt, waaronder een vrijstelling die Brent zonder blikken of blozen weggreep. Ik dacht echt: wacht jij maar. Gelukkig trof Lunagirl een potloodje aan waarmee ze een streep door die vrijstelling zette. En terecht, want die zat uiteraard heel stoer te doen met zijn onderhandelingspositie, maar helaas voor hem werd dat feestje dus vroegtijdig gestaakt. Toch vond ik het wel zielig voor hem dat wij allemaal wat hadden en hij met lege handen de test in zou moeten gaan. Dus ik ben naar Brent toegegaan en heb hem een welgemeend succes gegeven. Hopelijk had hij er wat aan! 

Ja en die andere opdracht met feesten, carnaval dingen, kleding, maar voornamelijk omschrijvingen afkomstig van mijn medekandidaten. En ik? Ik mocht gaan ontcijferen met mijn maatjes Syd, Wouterv en Giorgio. Nou was dat nog niet zo erg in verhouding met wat er voorbij kwam aan omschrijvingen. Ik had echt geen idee soms. Neem Molfreak Arno bijvoorbeeld die begon met omschrijven... Niet te doen. En Brent elke keer met zijn malle vergelijkingen. Echt ik keek ernaar en het ging helemaal nergens over. Wonderbaarlijk is het ons toch gelukt wat geld bij elkaar te winnen, maar meestal met meer geluk dan wijsheid heb ik het gevoel.

Daarna die klote test dus, want ja waarom het niet moeilijk voor ons maken? Dus ik mezelf voorbereiden, komt die Syd naar me toe met haar theorieën. Of ik dat heb geloofd dat laat ik nog even in het midden. Maar ja toen dus die test en executie erna en toen bleek dat we een lege stoel hadden. Dus toen kwam plots Mrchipie naast ons zitten. Tja, dat had ik niet meer verwacht eigenlijk en ik zou het ook niet hebben geaccepteerd! Maar hij bleef zitten en toen moest die arme arme Timmyrookworst het spel verlaten. Desalniettemin heeft hij nog lekker geluncht en wij op onze beurt weer van zijn rookworst. Hmm, lekker hoor.

Zo is dat dus precies gegaan en wie weet wat ons nog te wachten staat en wat voor nieuwe verhalen er nog zullen volgen. ::regenboog::

Inzending Giorgio:
Dit is mijn ''talent'' als quizzer


Inzending Brent:
Ziezo! Misschien komt het héél bekend voor, maar hier is de aankondiging en mijn talentje met een kleine upgrade:

Om mijn talent te showen heb ik gekozen voor dit muzikale meesterwerk. Laat je meeslepen door de Macedonische, Nederlandse en Engelse klanken. Gouden tip: Zet de ondertiteling aan zodat je heerlijk mee kan brullen met deze hit. Geniet ervan!


Inzending MitchK:


Inzending Mrchipie:
Er is geen Mol meer...

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO23] Aflevering 2 - Opdracht 2.3 Barbados Got RealityNet
« Reactie #118 Gepost op: 22-02-2023, 19:08:00 »
7de  ::oink::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [MO23] Aflevering 2 - Opdracht 2.3 Barbados Got RealityNet
« Reactie #119 Gepost op: 22-02-2023, 19:09:10 »
Ik zeg het niet graag maar
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
ah, het is ook moeilijk inschatten natuurlijk. Dit was echt gokken. We mogen de moed niet opgeven. Tot nu toe zijn we best goed bezig, go team!