Hoi lief dagboek,
Wat is zo'n eerste eliminatie toch spannend! Ook al hoor je nergens dat mensen van plan zijn om op je te stemmen, de paranoia slaat toch toe. En dan direct Brent met een Locust of Safety, succesvol ook nog
Met als gevolg een eliminatie van Tim.
Tim smeerde de reveals ook lekker uit, dan zit je toch met een adrenaline boost bij zo'n battle pick. Mitch ownde zijn stem op Tim wel moet ik zeggen, maar ook Tim liet zich niet intimideren. Wie van hun ook die battle wint, die zit steviger in het spel! Mitch kwam terug, dat is fijn want daar heb ik nog een IOU van, omdat ik hem heb veilig gesteld.
De tweede twist, moordenaar-detective, kende ik uit seizoen 4 waar de moordenaar een prachtig spelletje speelde. Dus toen ik na het enveloppen kiezen een PM kreeg met "Gefeliciteerd, je bent de detective", voelde ik me wel enigszins nerveus. Maar de groep is niet zo groot en al snel na de eerste eliminatie van Swifty werd duidelijk dat mrchipie waarschijnlijk de moordenaar was.
Ik wilde niet dat het te makkelijk zou worden voor Swifty en mrchipie om te kiezen, dus ik heb 1 ronde gewacht met het doorgeven van Chip's naam. Helaas voor Brent betekende dat, dat hij voor de tweede keer in de gevarenzone terecht kwam, maar dat is het spel.
Er wordt scherper gespeeld deze tweede ronde, meer felheid, en dat is leuk voor de kijkers in het Discord-kanaal, maar soms wel pittig voor de spelers. Ik ben veilig deze ronde en dat geeft rust, maar voelt ook als een target voor latere rondes. Nou ja, Sequester is ook gewoon elke dag weer overleven en elke andere dag is een bijna compleet nieuw spel. Dus we gaan het zien.
Doei lief dagboek!
Monkeysuncle