Auteur Topic: [sequester] biechtkamer  (gelezen 1444 keer)

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[sequester] biechtkamer
« Gepost op: 5-07-2021, 12:23:44 »
Dit topic mag gebruikt worden om te biechten in het openbaar (dit mag pas zodra ik het aangeef in het topic van ronde 1). Geheime biechten mogen ook altijd via PM gestuurd worden naar mij. Die publiceer ik als het spel gedaan is.
klaar voor de strijd

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] biechtkamer
« Reactie #1 Gepost op: 6-07-2021, 14:14:26 »
Hoi lief dagboek,

Wow, entree doen in het Sequesterhuis. Wel heftig met die blinddoeken, maar je hebt ook wel direct het idee dat het spel begonnen is. Eerst die kaarten maar eens lezen, kijken of ik er mede-kandidaten in herken.

Blijkbaar heb ik twee keer met de meerderheid gestemd, want Sequester Bot had geen extra stemronde van me nodig. Hopelijk kan ik dat dit spel lang volhouden!

Mijn mede-kandidaten heb ik allemaal in meer of mindere mate mee te maken gehad in spelletjes, ik ben heel benieuwd of ze vrienden willen worden en hoe lief ze zijn. Nou, tijd om het spel te spelen! Tot de volgende keer.

Monkeysuncle

My fall will be for you

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [sequester] biechtkamer
« Reactie #2 Gepost op: 6-07-2021, 17:34:44 »
lief dagboek! IK MAG MEEDOEN! ::boogie:: Ik heb belooft elke dag in dit dagboek te schrijven over de leuke avonturen die ik hier hopelijk mee ga maken.

Ik werd zo een busje in gegooid en geblinddoekt. Deed heel veel pijn! maar goed. en we reden naar het sequesterhuis.

En toen krijg ik die enge stem te horen en kreeg ik kaartjes voor me. Ik wist gelijk dat het die opdracht was die we thuis kregen ::jaja:: was best moeilijk kiezen, ik moest lang wachten dus hoefde blijkbaar niet opnieuw te stemmen.

Na een tijdje gingen er allemaal deuren open en kwamen alle deelnemers eruit ::bravo:: Ik herkende al heel wat mensen uit andere spelletjes en mensen die ik nog minder goed ken. maar heb zin om ze allemaal te leren kennen en te strijden om de winst natuurlijk ::bravo::


« Laatst bewerkt op: 6-07-2021, 17:54:22 door mrchipie »
chipsverslaafde <3

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] biechtkamer
« Reactie #3 Gepost op: 6-07-2021, 22:35:15 »
Leuke biechten al,

er mag ook altijd geheim gebiecht worden. :)
klaar voor de strijd

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [sequester] biechtkamer
« Reactie #4 Gepost op: 7-07-2021, 09:28:24 »
Nou, als eerste genomineerd, ik ben het wel al gewoon om de eerste te zijn ::bravo::

Maar ik laat mij niet kennen, ik ben nog altijd mijn positieve zelve. En ik geniet van elk moment hier.

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] biechtkamer
« Reactie #5 Gepost op: 9-07-2021, 09:52:31 »
Hoi lief dagboek,

Nou dat ging niet zoals ik wilde. Ik hoopte door met iedereen gezellige gesprekjes te beginnen, dat misschien iemand mij veilig zou maken. Maar Molfreak Arno en putyourHANSup! vonden andere spelers nog net wat gezelliger. Dat is prima natuurlijk, maar toen gooide die nare Bjorn me zomaar in de gevarenzone. En alleen omdat ik niet expliciet had gezegd dat hij dat niet mocht doen  ::ohno::

En dan ook nog op de positie dat ik als enige in de gevarenzone ook direct twee andere spelers die zone in trek, doordat ik de laatste veilig moet stellen. Nou ja, als je dit spel speelt, dan horen dat soort beslissingen erbij.

Dus samen met Arno, Hans, Brent en Tim in de gevarenzone, spannend. Wat wel naar is voor de kijkers, is dat de mensen eigenlijk allemaal heel sympathiek zijn. Zelfs Bjorn. Natuurlijk wordt er wat gedreigd, gesmeekt, gekonkeld, maar er is nog geen heftige ruzie.

Straks de eerste eliminatie en het eerste duel. Ik heb nog gezocht naar een LoS, maar helaas nergens te vinden, of heeft Chip die alweer in z'n onderbroek verstopt. ::vergroot::

Wish me luck, lief dagboek!

Monkeysuncle
My fall will be for you

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [sequester] biechtkamer
« Reactie #6 Gepost op: 9-07-2021, 20:44:01 »
Lieve biechtkamer


Bij deze wil ik iets opbiechten. Ik heb namelijk ontdekt dat deze biechtkamer niet geluidsdicht is. En nu ben ik stiekem iedere dag aan het meeluisteren hier naar de biechten van andere mensen. Ik vond het super om 3 dagen geleden te horen dat iemand hier een dagelijks dagboek bij zou houden! Maar ja, dat was 3 dagen geleden, het is nogal stil sindsdien :(

Ik heb ook al een favoriete biechter :D en een heerlijke optimist ::bravo::

Nu ga ik snel weer terug naar mijn afluisterplekje, hopelijk komen er nog meer mensen biechten  ::tandpastasmiley::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [sequester] biechtkamer
« Reactie #7 Gepost op: 12-07-2021, 19:55:56 »
Liefste dagboek,
Ik draag veel geheimen met mij mee.
Ik ben verliefd op toby, daarvan heeft hij geen idee.

Nee nee, alle gekheid op een stokje. Eerste ronde overleeft, niet te geloven. Ik wist niet dat dat mogelijk was voor mij  ::rofl::

De tweede twist zit heel goed in elkaar. Nog maar eens een hele goede test om te zien wie te vertrouwen is. En al lijkt het niet zo, ik zit wel lekker in het spel hoor. Ik heb het prima naar mijn zin.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [sequester] biechtkamer
« Reactie #8 Gepost op: 12-07-2021, 20:11:31 »
Liefste dagboek,

Jammer van Tim, maar ik wist dat ik hem kon verslaan. Ik had hem meer gegund, maar hij stond helaas tegen verschillende leuke kandidaten in de gevarenzone.

Ik vind het echt een leuk spel en hoop dat ik er nog lang in mag blijven. ::bravo::

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] biechtkamer
« Reactie #9 Gepost op: 12-07-2021, 21:01:36 »
Lieve dagboek kamer,

Ik verstop me hier ff want der is een moordenaar bezig.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [sequester] biechtkamer
« Reactie #10 Gepost op: 13-07-2021, 22:41:18 »
Liefste dagboek,

Zo voel ik me in dit spel:



Love it! Groetjes!
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [sequester] biechtkamer
« Reactie #11 Gepost op: 13-07-2021, 22:53:34 »

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] biechtkamer
« Reactie #12 Gepost op: 14-07-2021, 09:56:17 »
Hoi lief dagboek,

Wat is zo'n eerste eliminatie toch spannend! Ook al hoor je nergens dat mensen van plan zijn om op je te stemmen, de paranoia slaat toch toe. En dan direct Brent met een Locust of Safety, succesvol ook nog  ::oink:: Met als gevolg een eliminatie van Tim.

Tim smeerde de reveals ook lekker uit, dan zit je toch met een adrenaline boost bij zo'n battle pick. Mitch ownde zijn stem op Tim wel moet ik zeggen, maar ook Tim liet zich niet intimideren. Wie van hun ook die battle wint, die zit steviger in het spel! Mitch kwam terug, dat is fijn want daar heb ik nog een IOU van, omdat ik hem heb veilig gesteld.

De tweede twist, moordenaar-detective, kende ik uit seizoen 4 waar de moordenaar een prachtig spelletje speelde. Dus toen ik na het enveloppen kiezen een PM kreeg met "Gefeliciteerd, je bent de detective", voelde ik me wel enigszins nerveus. Maar de groep is niet zo groot en al snel na de eerste eliminatie van Swifty werd duidelijk dat mrchipie waarschijnlijk de moordenaar was.

Ik wilde niet dat het te makkelijk zou worden voor Swifty en mrchipie om te kiezen, dus ik heb 1 ronde gewacht met het doorgeven van Chip's naam. Helaas voor Brent betekende dat, dat hij voor de tweede keer in de gevarenzone terecht kwam, maar dat is het spel.

Er wordt scherper gespeeld deze tweede ronde, meer felheid, en dat is leuk voor de kijkers in het Discord-kanaal, maar soms wel pittig voor de spelers. Ik ben veilig deze ronde en dat geeft rust, maar voelt ook als een target voor latere rondes. Nou ja, Sequester is ook gewoon elke dag weer overleven en elke andere dag is een bijna compleet nieuw spel. Dus we gaan het zien.

Doei lief dagboek!

Monkeysuncle
My fall will be for you

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] biechtkamer
« Reactie #13 Gepost op: 15-07-2021, 10:37:32 »
Hoi lief dagboek,

Poeh alweer zo'n ding! Kon je maar terugpraten, dan kon je misschien vertellen of er nog hier ergens een LoS ligt.

snuffelt in de dagboekkamer maar vindt niks

Misschien moet ik ook met zo'n gelpotje in mijn broekzak lopen, zodat het lijkt alsof ik er eentje heb. Daar trapten ze in seizoen 2 ook in bij Judd. Nou ja, ben heel benieuwd wie mrchipie nu gaat kiezen. Swifty heeft op hem gestemd maar is ook een sterke speler, dus ik vind het nog geen uitgemaakte zaak.

kijkt onder de stoel

Helaas! Nou doei maar weer!

druipt af
My fall will be for you

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] biechtkamer
« Reactie #14 Gepost op: 22-07-2021, 09:05:46 »
Hoi lief dagboek,

Geëlimineerd! Het moest een keer en als je het ziet aankomen voelt het vast minder erg. Toch? Ik ben helemaal niet bitter hoor. Nee hoor.

Nou ja, we gaan straks met z'n vieren strijden om drie plekken, dus ergens voelt het wel iets beter. Maar als je nu juist in deze battle afvalt, heb je het toch ook iets niet goed genoeg gedaan.

Nou waar is die battle pass verstopt hier  ::vergroot::

JW snuffelt weer in de dagboekkamer, vindt niks en loopt verongelijkt de kamer uit

My fall will be for you

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] biechtkamer
« Reactie #15 Gepost op: 26-07-2021, 10:23:54 »
Hoi lief dagboek,

Jaaaa, fijn dat ik hier nog ben. De battle met drie anderen was spannend, als je dan buiten staat en vervolgens iedereen met de blote handen als beesten te keer ziet gaan, dan knijp je hem wel even.

Maar gelukkig kon ik meeliften op het succes van Bjorn en eigenlijk ben ik ook best blij dat hij er nog bij is, want het was natuurlijk dankzij zijn snelheid dat ik niet op random geluk hoefde te leunen.

Laatste 6, nog maar twee battle-mogelijkheden voor die final four. Nu weer wachten op de duivelse SekwouterBot V, welke evil twist komt er nu?

Liefs,
Monkeysuncle
My fall will be for you

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] biechtkamer
« Reactie #16 Gepost op: 29-07-2021, 10:26:52 »
Hoi lief dagboek,

Ik ben duidelijk te goed van vertrouwen. Ik ging er echt vanuit dat Arno en Chip ruzie hadden, alhoewel veel anderen daaraan twijfelden. Dus hoewel de stemming zo liep als verwacht, is de move van Arno om Brent te kiezen voor mij een onverwachte. Toch denk ik niet dat Arno en Chip helemaal aan elkaar hangen.

Nou ja, dat zij dan maar zo. Kijken hoe de battle gaat verlopen. In ieder geval knap van Chip dat hij zich veilig heeft gespeeld. En zelf ben ik ook (weer) door naar de laatste 6, dat is fijn.

Liefs,
MU
My fall will be for you

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] biechtkamer
« Reactie #17 Gepost op: 5-08-2021, 18:26:03 »
Hoi lief dagboek,

Na de dappere exit van Arno met al het gedoe er omheen is de rust wat teruggekeerd. Bij de bounty hunter twist heb ik het geluk gehad dat ik mezelf trok en toen er voldoende lieverds op me wilden stemmen, kon ik zowaar door naar de final 5. Nu afwachten wat de stemming vanavond gaat brengen.

LoS, LoS, waar ben je, LoS....  ::vergroot::

Liefs,
MU

My fall will be for you