Auteur Topic: [Survivor] Biechthut  (gelezen 2300 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
[Survivor] Biechthut
« Gepost op: 4-09-2021, 14:55:45 »


Heb jij iets op te biechten? Dat kan natuurlijk in de biechthut! Maak van jezelf een hoofdpersonage in het Survivor verhaal van dit seizoen en deel al je gedachten. Dat hoeft natuurlijk niet openbaar maar kan ook veilig achter de schermen, zodat je allemaal lelijke dingen kan zeggen over je kampgenoten die ze pas achteraf te lezen krijgen, geweldig concept!  ::bravo::

Heb je geheime biechten? Stuur deze dan naar D*N en Lucy ::vergroot::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Okwonko

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Turn your wounds into wisdom
Re: [Survivor] Biechthut
« Reactie #1 Gepost op: 6-09-2021, 18:45:24 »
Beste biechtstoel,

De eerste indruk van het kamp is super. Een groep vol levenservaring. Wat een eerste indrukken heb ik al opgedaan.
Brtdm is zo'n kei in taal dat hij geen klinkers nodig heeft om zich uit te drukken. Wat een genie! Erica eet dus echt élke plant op dit eiland op. Gisteren was ze ontzettend high. Supergrappig. Mrchipie; Chips op een onbewoond eiland. Wat wil je nog meer  ::love::
Stien; Topwijf. Gedreven; Houd alleen niet op over het leger. Was daar zo onbelangrijk dat ze alleen Pief paf poef mocht zeggen. Ricardo en Belg; Wat een vrolijke noten in dit kamp. Brengen het helemaal in balans hier.

Maar die Rik.... Jeetje wat een zeiksnor. Voor hem heb ik nog een wijze raad.

'Some people are always grumbling because roses have thorns. I am thankful that thorns have roses' (Karr)
In het niet weten van sommige dingen ligt een groot stuk wijsheid (Hugo de Groot)

Offline Erica_love

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Erica Natuurlijk!
Re: [Survivor] Biechthut
« Reactie #2 Gepost op: 6-09-2021, 19:03:59 »
er staan inderdaad een aantal hele lekkere plantjes hier
en ik maar denken dat ik soms al zweverig genoeg was hihi   ::tandpastasmiley::
Oost West, Thuis Best

Offline Rik

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • het leven is voor mij gewoon ontzettend zwaar
Re: [Survivor] Biechthut
« Reactie #3 Gepost op: 6-09-2021, 21:45:54 »
'Some people are always grumbling because roses have thorns. I am thankful that thorns have roses' (Karr)
op dit stikhete eiland verwelkt zelfs de grootste roos. dan heb je alleen nog de doornen over.

ik heb het nochtans naar mijn zin in kamp aarde. ik had ook in het vuurkamp ingedeeld kunnen worden. dat is pas hel. veel te warm daar. er zijn alleen te veel optimisten in de groep, maar ze zullen bijdraaien als ze over een wEEK fliNke hOnger heBBen.
huh, waT iS Dat? wat doet DIT KNoPjE? SCHIFT staaT ER op? sHiFt? MAAKT DAT DIE GROTE LETTERS?

Had iemand niet even kunnen uitleggen hoe je een hoofdletter neerzet? Die jeugd houdt ook alles voor zichzelf >:(
Zzzzzzzzzzz

Offline Okwonko

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Turn your wounds into wisdom
Re: [Survivor] Biechthut
« Reactie #4 Gepost op: 6-09-2021, 22:15:18 »
Met Rik in kamp vuur, was het hier elk moment feestuur (Okwonko)
In het niet weten van sommige dingen ligt een groot stuk wijsheid (Hugo de Groot)

Offline Rik

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • het leven is voor mij gewoon ontzettend zwaar
Re: [Survivor] Biechthut
« Reactie #5 Gepost op: 6-09-2021, 23:49:09 »
Dat meen je toch niet? Zonder mij kan dit kamp niets. Zeker niet met die betweterige Okwonko. Ik moet toegeven dat ze zonder mij een paar blessures lichter zouden zijn.
Zzzzzzzzzzz

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Survivor] Biechthut
« Reactie #6 Gepost op: 7-09-2021, 13:15:20 »
Ik mis Hillo  :\'(
You'll never walk alone

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: [Survivor] Biechthut
« Reactie #7 Gepost op: 7-09-2021, 18:30:30 »
Ha-twee-oh daar!

Even afwateren hoor (ik wilde zeggen even luchten, maar ik wil liever geen verwijzingen naar dat stelletje zwevers van Upepo). Kamp Maji is over het algemeen een waterig en positief ingesteld team (met waterig bedoelde ik aardig, maar ik wil het liever niet over het team van die zandhappers van Ardhi hebben). Al zitten er wel een paar huilers in het kamp, maar goed, ook dat is natuurlijk helemaal in het thema water. Christina loopt soms wat verloren rond. Toen ik haar een door een door Wouter gevangen krabbetje gaf om haar niet te laten wegteren, bleek dat ding nog levend te zijn en nu durft ze niets meer te eten. Nieky zit rond het kampwater (over die heethoofden van Moto wil ik het al helemaal niet hebben) constant te mekkeren over een kerel die hij zo mist, want oh oh oh wat was het toch leuk op een eiland zitten met hem. Nou, bedankt, Niek. Wouter mist dan weer zijn vriendin die die alleen heeft gelaten. Ja, had je dan niet opgegeven. B&W heeft gisteravond zijn bril kapot laten vallen op een rots, althans volgens Charlotte. Volgens B&W draagt ie gewoon zijn eigen bril, maar Charlotte claimt dat ie de hare draagt. “Zo duidelijk als een plus een twee is”, blabla. Dylan staat vooral met zijn handen in zijn zij te kijken hoe Wouter en ik aan het vissen zijn. Ik verdenk hem ervan zich in te smeren met vissenschubben, om er de hele tijd zo glimmend uit te zien. Charlie vindt zichzelf heel vrijzinnig en is vooral bezig met zee-egels knuffelen. We hebben ze tot nu toe nog niet voor het eten durven gebruiken, anders gaat ook zij waarschijnlijk huilen.

Maar verder gewoon een topteam hoor!
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Christinaaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Survivor] Biechthut
« Reactie #8 Gepost op: 7-09-2021, 22:15:06 »
Poeh wat zou ik eens zeggen,
tot nu toe gaat het allemaal wel prima, sinds het akkefietje met de krab ben ik wat verder het eiland op gelopen en heb daar wel wat cassave en kokosnoten gevonden. Ik weet niet zo goed wat ik aan moet met al die mannen op mijn eiland, maar we dealen er voorlopig maar even mee. Moet wel zeggen dat het artistiek ons goed voor de boeg gaat, maar ja dat kan ook niet anders dan met een artist on board.
De eerste proeven zitten er bijna op en we hebben er als team echt het beste van weten te maken en zijn super trots!

*Schreeuwt in de verte* Ik ben trots op jullie! ::bravo::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Survivor] Biechthut
« Reactie #9 Gepost op: 8-09-2021, 11:59:29 »
Nu we wachten op het jury oordeel is dit het perfecte moment om je eerste geheime biecht te maken *hint hint* ::vergroot::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Jennifer (Survivor)

  • Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Survivor] Biechthut
« Reactie #10 Gepost op: 8-09-2021, 12:39:56 »
Geheim biechten, puh! Da's voor sukkels ::blond::

::gordijn::

Lief dagboek,

Wat is de wereld toch oneerlijk! :\'( Sommige mensen hebben het gewoon allemaal. Sexy uiterlijk, goed stel hersens, talent voor alles. Pure perfectie.

Helaas ben ik er daar één van. :(

Het is zó vermoeiend om de hele dag te moeten dealen met inferieure mensen om me heen. Terwijl zíj eindeloos kunnen genieten van míjn sprankelende persoonlijkheid, en zíj zich steeds kunnen laten betoveren door míjn schoonheid, heb ík maar te accepteren dat ik nooit iemand zal tegenkomen die half zo interessant en attractief is als ik. Pfff, en dan zijn sommigen daar nog jaloers op ook. ::)

Anyway, verder is het heerlijk op dit eiland, hoor! ::zon:: Ik heb besloten om me met de eerste opdrachten nog niet al te veel te bemoeien, zodat ik een beetje kan inschatten wat ik aan mijn teamgenoten heb. Die Björk of hoe heet ie, is de enige die perfect in het Vuurkamp past. Hij is schattig, maar niet op een pussy-manier, zoals Guus, maar meer dat hij heel graag de touwtjes in handen wil hebben. Ik zou hem zoenen als hij niet zo uit zijn bek stonk. :-X

Van Spekkie vraag ik me af wat hij in dit kamp doet, maar hij doet tenminste wat. Hetzelfde geldt voor Guus; ondanks zijn volledige gebrek aan persoonlijkheid herinner ik me in elk geval zijn naam nog een soort van. ::vergroot::

Volgens mij zijn er nog een paar maar die zijn me dan niet opgevallen. ::ohno::

Goed, ik ga weer even van het zonnetje genieten. ::bravo:: En misschien dat ik later uit verveling nog even een random iemand in mijn kamp ga beledigen en irriteren, want er mag best eens wat gestookt worden hier. ::zweep::

~Jennefire

 ::rits::
Does not give a single fuck about you.

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [Survivor] Biechthut
« Reactie #11 Gepost op: 8-09-2021, 12:41:29 »
Liefste dagboek,

Bij deze een confession dat Jennefire de leukste deelnemer is van Survivor 2021.

Groetjes,
Brent
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Survivor] Biechthut
« Reactie #12 Gepost op: 8-09-2021, 13:17:13 »
Die Björk of hoe heet ie, is de enige die perfect in het Vuurkamp past. Hij is schattig, maar niet op een pussy-manier, zoals Guus, maar meer dat hij heel graag de touwtjes in handen wil hebben. Ik zou hem zoenen als hij niet zo uit zijn bek stonk. :-X

 :-*
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Survivor] Biechthut
« Reactie #13 Gepost op: 9-09-2021, 22:40:43 »
Poeh poeh, immuniteit, dat kon ook niet anders als je ging kijken naar het personage waar aarde mee aan kwam zetten. Ik snap ze wel hoor, iemand die de aarde wil redden. Maar dan zo zweverig? Ik dacht dat wij team lucht waren.  ;)

De persoon die onze vlag heeft verklaart voor een paint knutselwerkje heeft geen idee waar we vandaan gekomen zijn. Probeer jij maar eens high-tech fotobewerkingssoftware te vinden op een onbewoond eiland.  >:(  Het is maar goed dat het anoniem is... Ach ja, dan maar achter het "net" "vissen". We vinden op ons eiland wel wat meer voedsel dan.

 Op naar de volgende ronde, ik begin er nu wel zin in te krijgen.  ::hyper::
« Laatst bewerkt op: 10-09-2021, 11:58:04 door DRenziboy »
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [Survivor] Biechthut
« Reactie #14 Gepost op: 10-09-2021, 00:05:53 »
Wat een week, wat een week, lieve biecht.

Eerlijk, in dat sociale ben ik niet altijd even goed. Ik ben een praktisch persoon, en ondanks dat ik soms temperamentvolle uitspattingen kan hebben, probeer ik het beste ervan te maken en zo weinig mogelijk gezeik te hebben en zo productief mogelijk te zijn in ons kamp. Ik wil kosten wat het kost voorkomen dat we een roddelkamp worden en ondanks dat we nu een eilandraad hebben proberen zoveel mogelijk een team proberen te blijven. Dit zal ons uiteindelijk krachtig en vurig maken!
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Dylan the Man

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Survivor] Biechthut
« Reactie #15 Gepost op: 10-09-2021, 13:54:13 »
Jeeezz.....
Ik moet zeggen, voor een foodlover like me is dit afzien. Mijn kampgenoten zijn de bestiez, maar mijn maag begint toch wel erg te knorren. Kan ik van niemand van de productie een Twix of Skittlezz krijgen?

Offline Jennifer (Survivor)

  • Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Survivor] Biechthut
« Reactie #16 Gepost op: 17-09-2021, 13:45:49 »
::gordijn::

Lief dagboek,

Wat vind je van mijn prachtige bruine kleurtje? ::blond:: Zelf durf ik niet in de spiegel te kijken uit angst om van mijn eigen schoonheid te smelten. ::love::

Wat een heerlijk gevoel om dit weekend ontspannen vanuit mijn hangmat de Eilandraad te kunnen volgen. ::trots:: Bij die aardlingen zitten wat onruststokers want ik hoor regelmatig aardbevingen op hun eiland. ::nieuwsgierig:: Hopelijk schoppen ze één van die herriemakers eruit want ze verstoren steeds mijn schoonheidsslaapje. ::megafoon::

Wat betreft die zeerakkers; het is dat je geen contact met andere kampen mag hebben, anders had ik flessenpost gestuurd naar Maji Beach. Met de tekst "Charlotte, als je nog één keer naar me knipoogt, werp ik mijn hengel uit en trek ik je naar mijn eiland toe. :-*".

Upepo Beach is in nevelen gehuld. :-\\ Ze lopen daar de hele dag met hun hoofd in de wolken maar ontspringen steeds de dans, dus ik hou ze in de gaten. ::vergroot::

Goed, ik ga mijn eilandgenoten even wakker schudden met een lekker spicy kruidensoepje. ::blond::

~Jennefire

 ::rits::
Does not give a single fuck about you.

Offline Noortje <3 Hairy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Survivor] Biechthut
« Reactie #17 Gepost op: 18-09-2021, 14:22:57 »

Dag boek,

Iedereen doet heel naar tegen mij, omdat ik niet gezien had dat ik een sudoku moest maken. Blijkbaar was het gezegd bij de aankondiging van de Jigaw resultaten, maar nadat er gezegd was dat mijn teamgenoten  DRenziboy en Arnoud gewonnen hadden was ik al terug gerend om een feestje te vieren.
Nu noemt iedereen mij de sudokusukkel, terwijl ik echt wel zou hebben gewonnen!
We hebben nu wel beter eten omdat we kruiden hebben gekregen, maar Juma had chilivlokken op de vis gedaan en ik houd niet van pittig. Ik hou me wel stil tot de storm wat overwaait..

xOXoXOx Noortje



Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Survivor] Biechthut
« Reactie #18 Gepost op: 22-09-2021, 17:09:37 »
We zijn weer een aantal dagen en proeven verder en ik moet zeggen, wat begin ik het hier toch leuk te vinden... Ik had niet gedacht om gelijk op het eiland zo verwonderd te zijn van de hoge bomen. Ja ik weet wat ze erover zeggen en door me hier zo op te stellen ben ik er zeker een aan het worden.

Die legpuzzel dat heeft me zeker wat kramp aan mijn hand opgeleverd, maar goed wel de snelste tijd van heel het deelnemersveld geloof ik. 1:45 toch vurige vingers. Ik denk dat het bij elkaar proberen te houden van dit team heel belangrijk wordt.

Heb ook net een topo-uitdaging moeten doen, die was wel pittig, maar ben daar met een onwetend blinde gok weer uitgestapt, bah.

Maar het zoeken naar de vlag was wel leuk, op een of andere manier lukte het maat niet, maar toen zag ik hem liggen en was ik op tijd om nog een klein troostprijsje binnen te halen.

Daarover gesproken, heeft er iemand hier al rond gesnoept? Ik klim op het dak en kijk even rond. ::vergroot::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [Survivor] Biechthut
« Reactie #19 Gepost op: 22-09-2021, 17:36:01 »
Daaaaaaaaaag iedereen!

Ik wil even kwijt dat ik vanochtend wakker werd door een dikke vette rode mier onder m'n handdoek. AU!
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!