Auteur Topic: De Eilandraad  (gelezen 12880 keer)

Offline Rik

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • het leven is voor mij gewoon ontzettend zwaar
Re: De Eilandraad
« Reactie #40 Gepost op: 17-09-2021, 00:18:24 »
Rik: Een perfecte vraag voor jou: wat zijn de minst leuke dingen aan dit kamp?
Het is vreselijk dat we nog niet hebben kunnen winnen bij een immuniteitsproef, en nog erger dat al onze teamgenoten allemaal fanatiek zijn en we weer iemand kwijtraken. Het is balen om als enige kamp twee keer te verliezen.
Zzzzzzzzzzz

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #41 Gepost op: 17-09-2021, 00:52:40 »
Dag 5: Eilandraad #2.2 Maji



Welkom Maji bij de Eilandraad. Bij de eilandraad worden de acties die je hebt ondernomen verantwoord. Dus voordat jullie je stem gaan uitbrengen, heb ik nog wat vragen voor jullie.





Christina: Denk je dat jouw slechte prestatie in de proef van eerder je in een benarde positie kan brengen deze eilandraad?
Wouterv: Denk je dat er al immunity idols in het spel zitten? En hoe ga je daar mee om?
Charlotte: Een wiskundedocent die geen sudoku kan oplossen, je hebt je leerlingen straks wat uit te leggen of niet?
B&W: Waar ga jij je stem op baseren deze eilandraad?
Dylan: Welke snacks mis je het meeste op dit moment?
Nieky: In welk opzicht zijn de spelers nu anders dan in voorgaande edities die je hebt meegemaakt?
Charlie: Wat is de sfeer in kamp Maji tot nu toe? Waarom denk je dat deze kandidaten in kamp water terecht zijn gekomen?
Jann: Jij hebt een zwarte stem op je naam staan omdat je bij de selectie geen element proef hebt uitgevoerd. Denk je dat dit je heel veel hinder gaat geven deze eilandraad?

Regels stemmen:
- Gestemd=Gestemd. Je kan je stem niet veranderen als die eenmaal gegeven is.
- Je stemt voor de deadline, ben je te laat of stem je niet, dan stem je automatisch op jezelf. Hetzelfde geldt voor het beantwoorden van je eilandraad vraag.
- De spelleiding zal een bevestiging geven dat je stem is ontvangen (zelfde voor idol inzetten). Stem je heel kort voor de deadline, dan is het je eigen verantwoordelijkheid dat je stem aankomt.
- Bij een gelijke stand wordt er eerst gekeken naar de verkregen stemmen op voorgaande eilandraden. Is het dan nog steeds gelijk dan volgt er een tie-breaker.
- Je kan een hidden immunity idol inzetten wanneer je maar wilt, tot de deadline. Deze mag je zowel op jezelf als op iemand anders spelen. Alle stemmen voor die persoon gelden dan niet meer en de persoon met het op één na hoogste aantal stemmen verlaat het spel.
- Wanneer je bent weggestemd, heb je geen contact meer met deelnemers nog in het spel over spelgerelateerde zaken.

Er kan op iedereen gestemd worden,
Deadline: Zaterdag 18 september 20:00

***Dit topic is alleen voor het beantwoorden van de eilandraadvragen. Dus graag geen andere berichten. Mensen die niet in het spel zitten worden verzocht hier niet te posten!***
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Christinaaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #42 Gepost op: 17-09-2021, 07:52:52 »
Christina: Denk je dat jouw slechte prestatie in de proef van eerder je in een benarde positie kan brengen deze eilandraad?

Ik find het ontzettend jammer dat alles op mijn schjouder hing. Taalpuzzels in moedertong is muy fácil. Maar in Nederlands niet zo maklijk. Cijferpuzzel is mij helemaal niet. Dus Soedoekoe was moelijk, maar kreeg hem wel af. Mocht dit mijn einde zijn, dan zouw ik dat sonde vinden want er zjijn andere dingen waar ik beter in ben.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Eilandraad
« Reactie #43 Gepost op: 17-09-2021, 11:08:26 »
Nieky: In welk opzicht zijn de spelers nu anders dan in voorgaande edities die je hebt meegemaakt?

Ik merk weinig verschil. Iedereen is fanatiek zoals altijd. Het is wel ontzettend verfrissend om een clubje van nieuwe mensen bij elkaar op een eiland te hebben die ik eigenlijk nog niet zo goed ken. Zeker ook in de andere kampen. Het lijkt me leuk om iedereen nog wat beter te leren kennen  ::jaja::
You'll never walk alone

Re: De Eilandraad
« Reactie #44 Gepost op: 17-09-2021, 11:19:48 »
Charlie: Wat is de sfeer in kamp Maji tot nu toe? Waarom denk je dat deze kandidaten in kamp water terecht zijn gekomen?

Ik vind het voorlopig een heel fijne sfeer. We passen goed samen en vullen elkaar goed aan. Ik heb de indruk dat dit allemaal bedachtzame mensen zijn die goed kunnen voelen wat er speelt.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #45 Gepost op: 17-09-2021, 13:16:35 »

Wouterv: Denk je dat er al immunity idols in het spel zitten? En hoe ga je daar mee om?

Ik denk dat ze in het spel zijn, maar of ze al gevonden zijn is een andere vraag.
Je moet natuurlijk altijd rekening houden dat iemand één heeft en daarrond moet je wat kunnen spelen.
klaar voor de strijd

Offline Dylan the Man

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #46 Gepost op: 17-09-2021, 15:20:24 »
Welke snacks mis je het meeste op dit moment?

Op dit moment knorrrt m'n maag zo, dat een pinda al gewenst is.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: De Eilandraad
« Reactie #47 Gepost op: 17-09-2021, 17:43:19 »
B&W: Waar ga jij je stem op baseren deze eilandraad?
Ik vind het belangrijk om de spelers te houden die in de toekomst een goede bijdrage kunnen leveren in de challenges. Alleen vind het lastig in te schatten en weet ik dus niet wat ik ga doen.

Offline Erica_love

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Erica Natuurlijk!
Re: De Eilandraad
« Reactie #48 Gepost op: 17-09-2021, 20:57:55 »
Erica: Vorige keer vertelde je wel goed te zijn in een puzzeltje en deze ronde stond jij te shinen bij de puzzel die je hebt gedaan. Wil je voorspellen wat je de volgende keer gaat doen?

Ik zou het wel leuk vinden als er een opdracht komt waarbij we heel goed moeten samenwerken en iedereen elkaar nodig heeft. Maar een ouderwetse balansproef mag uiteraard ook.
Oost West, Thuis Best

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #49 Gepost op: 17-09-2021, 23:14:29 »
Ik vind het belangrijk om de spelers te houden die in de toekomst een goede bijdrage kunnen leveren in de challenges. Alleen vind het lastig in te schatten en weet ik dus niet wat ik ga doen.
Misschien kan je kamp daarbij helpen, wie denkt er nog goede bijdragen te kunnen geven in de toekomst? ::hypocriet::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: De Eilandraad
« Reactie #50 Gepost op: 18-09-2021, 08:56:22 »
Jann: Jij hebt een zwarte stem op je naam staan omdat je bij de selectie geen element proef hebt uitgevoerd. Denk je dat dit je heel veel hinder gaat geven deze eilandraad?

Oef, die zwarte stem. Ja, ik heb wel een beetje het gevoel dat ik een goede indruk moet maken, D*N. Omdat ik dus een beetje laat en slaperig het spel insukkelde, zonder element-opdracht te hebben ingeleverd en zonder een plaatje te hebben (kamp Vuur, chapeau voor jullie ode daarover!) Dus die stem doet me wel wat. Aan de andere kant heb ik het idee dat ik juist daarom mij actief opstel deze expeditie. Als ik kijk naar aanwezigheid/inzet, sta ik mijns inziens zeker niet in het rechterrijtje om het zo maar te noemen. Ik vind het gezellig op het eiland en met mijn medespelers en wil voorlopig ook echt nog niet weg. Dat ik de puzzel van deze week heb verloren, terwijl ik juist toen de winst had kunnen binnenslepen… ja, daar baal ik enorm van, en ik hoop dan ook dat het team dit als een momentopname ziet en in mij de potentie ziet om een volgende keer wel een bijdrage te leveren aan een overwinning. Want ik ben zelf van mening dat ik dat honderd procent in me heb.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Army Stien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #51 Gepost op: 18-09-2021, 10:33:08 »
Stien: Hoe bereid jij je voor op mogelijke immunity idols? Denk je dat deze al in het spel zitten?

Ik vind die immunity idols momenteel nog heel vaag. Eerlijk gezegd zou ik het heel knap vinden als iemand in ons kamp al een idol gevonden heeft. Maar je kunt er natuurlijk rekening mee houden door te zorgen dat je target het niet ziet aankomen. Ik hoop alleen dat we het niet zo complex gaan maken. We hebben nog geen immuniteitsproef gewonnen en om daar verandering in te brengen blijf ik daar bij de stemming rekening mee houden...

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #52 Gepost op: 18-09-2021, 11:06:29 »
Charlie: Wat is de sfeer in kamp Maji tot nu toe? Waarom denk je dat deze kandidaten in kamp water terecht zijn gekomen?

Ik vind het voorlopig een heel fijne sfeer. We passen goed samen en vullen elkaar goed aan. Ik heb de indruk dat dit allemaal bedachtzame mensen zijn die goed kunnen voelen wat er speelt.
En voel jij aan dat je veilig zit deze eilandraad?

Welke snacks mis je het meeste op dit moment?

Op dit moment knorrrt m'n maag zo, dat een pinda al gewenst is.
Wat breng jij verder voor het team behalve een grote hongerslust?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: De Eilandraad
« Reactie #53 Gepost op: 18-09-2021, 11:32:24 »
Brtdm: Is het de vorige eilandraad de juiste move geweest om Belg eruit te stemmen?

Ik denk het wel. Niets tegen belg, maar iedereen met wie ik gesproken heb heeft zich aan zijn woord gehouden, dus de sfeer is gewoon goed gebleven. Ik vrees alleen dat niet iedereen meer altijd zo eerlijk zal blijven.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Re: De Eilandraad
« Reactie #54 Gepost op: 18-09-2021, 11:46:54 »
En voel jij aan dat je veilig zit deze eilandraad?

Nee, ik voel me niet veilig. Ik hoop dat niemand tegen mij jokt maar dat weet ik pas als de stemmen geteld zijn.

Offline xCharlotte

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #55 Gepost op: 18-09-2021, 11:50:09 »
Charlotte: Een wiskundedocent die geen sudoku kan oplossen, je hebt je leerlingen straks wat uit te leggen of niet?

Het is al gênant genoeg, ik weet het! Als mijn leerlingen dit gaan zien… Aan de andere kant is het juist door die leerlingen dat ik oververmoeid en overwerkt was voor zo’n sudoku. (Dieter en Jolien, jullie weten over wie ik het heb!) Aan de andere kant ben ik blij dat ik wel nog iets van inzet heb kunnen laten zien, al was het tevergeefs. Ik ben in ieder geval meer waard dan een Noortje, die helemaal geen puzzel heeft aangeraakt #sorrynotsorry

Oh, en deze is voor dat vurige ding van overzee:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: De Eilandraad
« Reactie #56 Gepost op: 18-09-2021, 19:16:19 »
Mrchipie: Eerder was er binnen jullie kamp een behoorlijk conflict. Hoe sta jij nu tegenover dit conflict? Heeft het veel invloed op deze eilandraad?
[/center]
Klopt. Dat conflict is inmiddels opgelost. Ik sta er goed in aan de andere kant volgensmij ook. Ik weet nu nog steeds niet wat te doen. Iedereen heeft enorm goed zn best gedaan. Ik denk dat de ruzie aangezien het geen waarde meer heeft. Niks te maken heeft met hoe de stemming vanavond zal gaan.
chipsverslaafde <3

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De Eilandraad
« Reactie #57 Gepost op: 18-09-2021, 19:16:59 »
Klopt. Dat conflict is inmiddels opgelost. Ik sta er goed in aan de andere kant volgensmij ook. Ik weet nu nog steeds niet wat te doen. Iedereen heeft enorm goed zn best gedaan. Ik denk dat de ruzie aangezien het geen waarde meer heeft. Niks te maken heeft met hoe de stemming vanavond zal gaan.

Als iedereen goed zijn best gedaan heeft, waar baseer jij dan je stem op deze keer?
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: De Eilandraad
« Reactie #58 Gepost op: 18-09-2021, 19:24:04 »
Als iedereen goed zijn best gedaan heeft, waar baseer jij dan je stem op deze keer?
Op vertrouwen en positie in het kamp. Of we verder kunnen werken en nu alles kunnen winnen!
chipsverslaafde <3

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De Eilandraad
« Reactie #59 Gepost op: 18-09-2021, 20:19:27 »
Dag 5: Eilandraad #2.1 Ardhi



Voor de duidelijkheid:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!