Auteur Topic: [Aflevering 9] Immuniteitsproef: Visveiling  (gelezen 3564 keer)

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] Immuniteitsproef: Visveiling
« Reactie #60 Gepost op: 1-11-2021, 23:24:41 »

Dat betekent dat degene die na mij komt aan de beurt is!

Offline Army Stien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] Immuniteitsproef: Visveiling
« Reactie #61 Gepost op: 1-11-2021, 23:53:35 »

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 9] Immuniteitsproef: Visveiling
« Reactie #62 Gepost op: 1-11-2021, 23:55:16 »
Oh wat fijn dan krijg ik 4 rode visjes

Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 9] Immuniteitsproef: Visveiling
« Reactie #63 Gepost op: 1-11-2021, 23:57:17 »
En nog een streepje dus omdat ik iets dichtmaakte.

Kijk eens Juma, lekker overzichtelijk  :D

Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Juma

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Current status: Dancing
Re: [Aflevering 9] Immuniteitsproef: Visveiling
« Reactie #64 Gepost op: 2-11-2021, 00:40:06 »
En nog een streepje dus omdat ik iets dichtmaakte.

Kijk eens Juma, lekker overzichtelijk  :D


Hartstikke leuk allemaal, Spacy is ik zet mijn streepje linksboven. Ik hoop dat de hosts inzien dat dit te overpowered is. 1 persoon 2 keer achter elkaar en dat is dan geloot. Heel toevallig zit daar net ook nog een vriendje bij en in het andere 5spel exact hetzelfde schaduw-vriendje-schaduweigenaar. Vorige keer werd de loophole er ook top uitgewerkt, dus ik heb er vertrouwen in!
D-A-N-C-E

Offline Jennifer (Survivor)

  • Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] Immuniteitsproef: Visveiling
« Reactie #65 Gepost op: 2-11-2021, 01:02:33 »
Oeps, ik wilde een streepje zetten maar schoot uit en nu is mijn PC ontploft. Hopelijk is die tegen de tijd van de veiling weer gerepareerd. ::zwaai::

Does not give a single fuck about you.

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [Aflevering 9] Immuniteitsproef: Visveiling
« Reactie #66 Gepost op: 2-11-2021, 01:05:01 »
Hartstikke leuk allemaal, Spacy is ik zet mijn streepje linksboven.
Ik zou graag willen, maar ik log per ongeluk uit en weet mijn inlogcodes niet meer.

Sky might be falling but remember you can fly

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [Aflevering 9] Immuniteitsproef: Visveiling
« Reactie #67 Gepost op: 2-11-2021, 08:33:16 »
Hartstikke leuk allemaal, Spacy is ik zet mijn streepje linksboven. Ik hoop dat de hosts inzien dat dit te overpowered is. 1 persoon 2 keer achter elkaar en dat is dan geloot. Heel toevallig zit daar net ook nog een vriendje bij en in het andere 5spel exact hetzelfde schaduw-vriendje-schaduweigenaar. Vorige keer werd de loophole er ook top uitgewerkt, dus ik heb er vertrouwen in!

Een loting is een loting. Ik ben echt een beetje klaar met dat gezeur van jou. We spelen een spel, soms zit het mee, soms zit het tegen. Deal with it.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 9] Immuniteitsproef: Visveiling
« Reactie #68 Gepost op: 2-11-2021, 08:41:39 »
Ik zou graag willen, maar ik log per ongeluk uit en weet mijn inlogcodes niet meer.



Betekent dit dat Spacy zijn beurt moet overslaan?  ;)
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline xCharlotte

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] Immuniteitsproef: Visveiling
« Reactie #69 Gepost op: 2-11-2021, 08:42:29 »
 ;)

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [Aflevering 9] Immuniteitsproef: Visveiling
« Reactie #70 Gepost op: 2-11-2021, 08:47:43 »
Betekent dit dat Spacy zijn beurt moet overslaan?  ;)

Ja. En de beurt van Jennifer is ook voorbij.
Nogmaals, tijdrekken is NIET toegestaan.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Jennifer (Survivor)

  • Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] Immuniteitsproef: Visveiling
« Reactie #71 Gepost op: 2-11-2021, 09:11:28 »
Ik heb in die andere deelopdrachten hard mijn best gedaan om op een eerlijke manier vissen te scoren, en nu verwacht je dat ik vrijwillig meewerk aan een spel waarbij de loting heeft bepaald dat ik volledig buitenspel kan worden gezet en geen enkele kans maak om nog iets te winnen? Bovendien zijn de waardes sowieso al zwaar overpowered ten opzichte van die andere opdrachten, en dan ga ik een beetje meehelpen met muurtjes metselen zodat onze vriend Okwonko straks in zijn eentje die hele veiling leeg kan kopen. Didn't think so darling.

En jullie wachten maar netjes 12 uur op me als ik offline ben, zoals we ook bij Charlotte hebben gedaan (goed dat je nog leeft trouwens xxx).
Does not give a single fuck about you.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [Aflevering 9] Immuniteitsproef: Visveiling
« Reactie #72 Gepost op: 2-11-2021, 09:36:20 »
Oeps, ik wilde een streepje zetten maar schoot uit en nu is mijn PC ontploft. Hopelijk is die tegen de tijd van de veiling weer gerepareerd. ::zwaai::



Je was niet offline.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] Immuniteitsproef: Visveiling
« Reactie #73 Gepost op: 2-11-2021, 09:58:14 »

Stien is weer als ik me niet vergis!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Aflevering 9] Immuniteitsproef: Visveiling
« Reactie #74 Gepost op: 2-11-2021, 10:10:41 »
 ;D
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Juma

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Current status: Dancing
Re: [Aflevering 9] Immuniteitsproef: Visveiling
« Reactie #75 Gepost op: 2-11-2021, 10:17:34 »
Een loting is een loting. Ik ben echt een beetje klaar met dat gezeur van jou. We spelen een spel, soms zit het mee, soms zit het tegen. Deal with it.
Elke regelwijziging heeft bij mij negatief uitgepakt. De vorige keer werd in de laatste 10 uur een hele proef geschrapt terwijl ik in Rotterdam zat waardoor DRenziboy nu eruitligt. Er wordt hulp gevraagd aan kijkers om lekker een proef te mislukken, a fin als dit 1 keer gebeurd was, maar 2/3 keer expres een proef verliezen om makkelijk er doorheen te fietsen en dan ook nog zo'n spelletje op deze volgorde waarvan iedereen weet dat de volgorde Nieky-Wouterv-Nieky is en de andere volgorde B&W-Bjorrn-Bjorrn. Dan kunnen we net zo goed het 3de potje alleen spelen en alvast de heren alles laten pakken in potje 1 en potje 2 alles laten pakken. En ik zeur omdat ik de radeloosheid en teleurstelling van wat medespelers bij me draag. Ik heb jullie al heel wat eilanden terug een berichtje daarover gedaan en dit moeten jullie alles behalve als kritiek opvatten, want de spellen zien er allemaal geweldig uit en van de meeste proeven geniet ik ook. Ik ben alleen wel teleurgesteld dat ik 2 keer een kritisch bericht plaats en ik meteen zeur. Ik weet zeker dat in die klaagpot van dit spel, 1 naam genoeg terugkomt.
D-A-N-C-E

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Aflevering 9] Immuniteitsproef: Visveiling
« Reactie #76 Gepost op: 2-11-2021, 10:28:44 »


Ik pak die 3 rode visjes! (mijn telefoon had weer een glitch, maar het is duidelijk genoeg hoop ik)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Aflevering 9] Immuniteitsproef: Visveiling
« Reactie #77 Gepost op: 2-11-2021, 10:39:13 »
Ik wil wel voorstellen om niet meer in dit topic te veel te discussiëren.

Maar niet nadat ik ook even mijn mening heb gedeeld.  ;)

We hebben nu 4 opdrachten waarbij we vissen kunnen verdelen. 3 daarvan zijn naar mijn mening helemaal prima (hoewel de flashgame ook even onduidelijk was)
Maar er is 1 opdracht, degene waar het meest te verdienen is, waar je volledig afhankelijk bent van het lot en nog eens wordt beloond als je er met 2 accounts in zit.

Het is natuurlijk heel knap dat je het tot hier gehaald hebt met 2 account, maar ik vind het wel overpowered als je daar nog eens extra voordeel bij hebt in opdrachten. Je hebt op de eilandraad sowieso al een extra stem, wat mijns inszien al een machtig wapen genoeg is.

Nu is de loting ook wel heel erg (on)gelukkig voor sommigen. Waardoor je met een dubbel en één goede vriend elke ronde rode vissen kan pakken. Voor de anderen in de groep zit er niets anders op dan toe te kijken. Blokkeren kan met geen mogelijkheid, en het veld is te groot om het helemaal vol te krijgen met streepjes.
Als ik wist dat het hebben van 2 accounts zo'n groot voordeel zou opleveren, had ik minder risico genomen en Nieky zeker niet uitgedaagd.

Dan krijg je de situatie dat je beter niet kan reageren dan wel. Maar wanneer is dit bewust vertragen? Ik heb vanochtend 2 keer kort mijn mobiel geopend op RN, dus op papier ben ik een half uur online geweest. In de praktijk was ik slechts 10 seconden aanwezig. Twee dagen volledig uitloggen zou voor sommige mensen het beste resultaat opleveren.



Van mij hoeft er deze week niet nog iets worden aangepast, maar ik hoop wel dat er in het vervolg op gelet kan worden dat het voordeel van 2 accounts niet te veel gebruikt kan worden in opdrachten.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Aflevering 9] Immuniteitsproef: Visveiling
« Reactie #78 Gepost op: 2-11-2021, 10:45:02 »
Elke regelwijziging heeft bij mij negatief uitgepakt.
Zoveel zijn het er niet geweest en het is ook gewoon feitelijk onjuist.

Citaat
De vorige keer werd in de laatste 10 uur een hele proef geschrapt terwijl ik in Rotterdam zat waardoor DRenziboy nu eruitligt.

Omdat jullie team aan het valsspelen was  ::vergroot::

Citaat
Er wordt hulp gevraagd aan kijkers om lekker een proef te mislukken, a fin als dit 1 keer gebeurd was, maar 2/3 keer expres een proef verliezen om makkelijk er doorheen te fietsen

Het spel lag in de handen van de kijkers, maar dat was ook het spel. Zo steekt het in elkaar.

Citaat
en dan ook nog zo'n spelletje op deze volgorde waarvan iedereen weet dat de volgorde Nieky-Wouterv-Nieky is en de andere volgorde B&W-Bjorrn-Bjorrn. Dan kunnen we net zo goed het 3de potje alleen spelen en alvast de heren alles laten pakken in potje 1 en potje 2 alles laten pakken.

Dus we hadden de teams moeten indelen op basis van samenwerkingen? Is dat niet nog oneerlijker? We hebben eerlijk geloot en dit is de volgorde die daaruit is gekomen. Dat het nadelig is voor sommige spelers ga je altijd hebben.

Citaat
En ik zeur omdat ik de radeloosheid en teleurstelling van wat medespelers bij me draag. Ik heb jullie al heel wat eilanden terug een berichtje daarover gedaan en dit moeten jullie alles behalve als kritiek opvatten, want de spellen zien er allemaal geweldig uit en van de meeste proeven geniet ik ook. Ik ben alleen wel teleurgesteld dat ik 2 keer een kritisch bericht plaats en ik meteen zeur. Ik weet zeker dat in die klaagpot van dit spel, 1 naam genoeg terugkomt.
Ja je hebt een berichtje gedaan over dat je je stoort aan dat kandidaten proeven throwen. Maar een proef expres verliezen valt binnen de regels van het spel. Daar kunnen wij niets aan doen. Ik snap dat het vervelend is, maar tegen ons tekeer gaan heeft daarin geen zin ::ohno::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Army Stien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] Immuniteitsproef: Visveiling
« Reactie #79 Gepost op: 2-11-2021, 10:58:45 »

Stien is weer als ik me niet vergis!

Yes! Ik zet een streepje links naast die 3 in de bovenste rij.