Ik wil wel voorstellen om niet meer in dit topic te veel te discussiëren.
Maar niet nadat ik ook even mijn mening heb gedeeld.

We hebben nu 4 opdrachten waarbij we vissen kunnen verdelen. 3 daarvan zijn naar mijn mening helemaal prima (hoewel de flashgame ook even onduidelijk was)
Maar er is 1 opdracht, degene waar het meest te verdienen is, waar je volledig afhankelijk bent van het lot en nog eens wordt beloond als je er met 2 accounts in zit.
Het is natuurlijk heel knap dat je het tot hier gehaald hebt met 2 account, maar ik vind het wel overpowered als je daar nog eens extra voordeel bij hebt in opdrachten. Je hebt op de eilandraad sowieso al een extra stem, wat mijns inszien al een machtig wapen genoeg is.
Nu is de loting ook wel heel erg (on)gelukkig voor sommigen. Waardoor je met een dubbel en één goede vriend elke ronde rode vissen kan pakken. Voor de anderen in de groep zit er niets anders op dan toe te kijken. Blokkeren kan met geen mogelijkheid, en het veld is te groot om het helemaal vol te krijgen met streepjes.
Als ik wist dat het hebben van 2 accounts zo'n groot voordeel zou opleveren, had ik minder risico genomen en Nieky zeker niet uitgedaagd.
Dan krijg je de situatie dat je beter niet kan reageren dan wel. Maar wanneer is dit bewust vertragen? Ik heb vanochtend 2 keer kort mijn mobiel geopend op RN, dus op papier ben ik een half uur online geweest. In de praktijk was ik slechts 10 seconden aanwezig. Twee dagen volledig uitloggen zou voor sommige mensen het beste resultaat opleveren.
Van mij hoeft er deze week niet nog iets worden aangepast, maar ik hoop wel dat er in het vervolg op gelet kan worden dat het voordeel van 2 accounts niet te veel gebruikt kan worden in opdrachten.