Auteur Topic: [TBP20] Biechtkamer  (gelezen 172 keer)

Offline Vermoljoen

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mijn vergrootglas werkt al jaren niet meer...
[TBP20] Biechtkamer
« Gepost op: 31-08-2020, 21:31:18 »
Net zoals in in andere forumspellen krijg je ook in The Big Puzzle de mogelijkheid om alles kwijt te kunnen in een biecht. Stuur je biecht in PM naar Vermoljoen en JaccoS. Aan het eind van het spel worden alle biechten openbaar gemaakt. Het is zeker niet verplicht, maar kan wel voor iedereen leuk zijn om achteraf te lezen  :)

We zijn benieuwd!  ::joehoe::
Volg het nu: The Big Puzzle! / Achtste afvaller WIDMO 2020

Online D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum en Reality World, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [TBP20] Biechtkamer
« Reactie #1 Gepost op: 18-09-2020, 23:06:32 »
Beste biechtstoel,

Ik sta al de hele dag klaar in de startblokken

Maar er gebeurt maar niets! Vandaar dat ik jouw even opzoek, die opdracht zit nog ergens vast in het verkeer ofzo.

Ik dacht dat het wel wat sneller zou gaan want die Wouterv was super goed met quizzen toen hij de mol speelde in Wie is de Mol Online en Nys-fan heeft natuurlijk een complot met yahoo en google, dus ik weet niet wat er misgaat....zou er een mol in het spel zijn? ???

Nou, ik ga nog wat strek oefeningen doen ::regenboog::
And if there is a God they'll know why it's so hard, to be human

Offline LuchtManiak

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 18-09-2020, 23:21:50 »
Lieve biechtstoel,

Ik ben helemaal uitgeput van al het rennen in mijn opdrachten, dus ik ben blij dat ik even op je kan gaan zitten.

Tot nu toe hebben we een mooie voorsprong op het tweede team, dat zag ik zojuist nog wat sterkoefeningen doen bij de startlijn.

Nu maar hopen dat we het varkentje kunnen wassen  ::trots::

Offline Ricardo

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 19-09-2020, 08:44:06 »
Lieve biechtstoel,

Het spel is eindelijk begonnen, maar er spint de hele tijd 1 vraag in mijn gedachten. Waarom ben jij een lieve biechtstoel? Verder Let's Go Team 1, TEAM 1 FOR LIFE!
WIDM POOL '19: #160, '20: #5
DE MOL POOL '20: #8
RNSC 19: #26 20: #23

Offline LuchtManiak

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 22-09-2020, 22:02:17 »
Lieve biechtstoel,

Daar sta ik dan, voor de laatste keer. Terwijl de spelleiding mij wanhopig van de stoel probeert te trekken omdat ik uit het spel lig, klamp ik me toch nog even aan je vast voor mijn afscheidsbiecht.

Ik sta met mijn rolkoffertje op het vliegveld, terug uit puzzelland naar de bewoonde wereld. Mijn familie heb ik verteld dat ik drie maanden op zakenreis ging om te verhullen dat ik aan dit programma meedeed, wat zullen ze gek staan te kijken als ik opeens weer voor hun neus sta.

Stiekem denk ik dat ik nog teruggehaald wordt. Dat er een envelop met het puzzelteken aan mij wordt gegeven door de receptioniste van het hotel, de ober bij het ontbijtbuffet, de taxi-chauffeur, de co-piloot, misschien de conducteur in de trein terug naar huis?

Helaas, allemaal niet het geval. Ik heb nog een willekeurige man in het vliegtuig die nietsvermoedend een kruiswoordpuzzel aan het maken was ervan beschuldigd dat hij in het complot zat, en dat hij me mee terug moest nemen. Dat ik zelfs bereid was om mijn Slide-score nógmaals te verbeteren. Dat leverde me helaas geen terugkeer in het spel op, alleen een paar verontruste gezichten en een straatverbod.

En wat wacht er nu: wekenlang met de andere afvallers die niet door de selectie zijn gekomen toekijken hoe de geluksvogels die doorgaan hun weg naar de finale proberen te puzzelen. Nu nog een favoriete kandidaat uitzoeken die ik aan kan moedigen.  ::cheerleader::

Nu moet ik echt stoppen. Vermoljoen heeft me in de houdgreep en JaccoS heeft 911 gebeld.

Groetjes,
LuchtManiak