Auteur Topic: [TBP20] Biechtkamer  (gelezen 2140 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [TBP20] Biechtkamer
« Reactie #20 Gepost op: 15-11-2020, 16:13:06 »
Ik heb met Brent en Brtdm helemaal geen contact gehad. Met Fabiann en Nys-Fan ongeveer alleen toen we samen in een groepje zaten. En met D*N nog geen 8 pm's schat ik. Ik vind veel contacten lastig, want dan moet je op een gegeven moment liegen. Zoals ik de eerste week, net als Ricardo, al moest doen tegen LuchtManiak :(
Keep calm and eat chocolates!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [TBP20] Biechtkamer
« Reactie #21 Gepost op: 15-11-2020, 16:15:51 »
Ik vond mezelf ook redelijk braaf dit keer. Wel kortere samenwerkingen gehad, maar dan eigenlijk altijd wel eerlijk gezegd als ik die een ronde later bijvoorbeeld niet wilde/kon voortzetten (sorry Fabiann ::sorry:: )

Alleen intensief met D*N, Swifty en later ViWiRu uitgewisseld en geplot
Nieky grab a life vest!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [TBP20] Biechtkamer
« Reactie #22 Gepost op: 15-11-2020, 16:18:15 »
Ik had geen idee wat er allemaal was gebeurd in aflevering 1, was een keer een nieuwe ervaring ::rofl::

Ik heb mij ook niet echt gefocust op bondjes dit spel ::ohno::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [TBP20] Biechtkamer
« Reactie #23 Gepost op: 15-11-2020, 16:20:29 »
Ja.. ik had grootste plannen met mijn bondjes. Maar op het moment dat ik zelf geen puzzel meer haalde, de totale hoop opgegeven.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TBP20] Biechtkamer
« Reactie #24 Gepost op: 26-11-2020, 23:44:09 »
Ik werd er echt naar van dat mensen dit dachtten en het gerucht verspreidde. Ik heb ViWiRu in de eerste aflevering een hint gegeven, omdat ik liever zelf eruit ging dan een nieuw forumlid, verder sprak ik met Brtdm en Brent.

Ben je de eerste aflevering vergeten?  ::rofl::

Ik probeerde met Swifty en Ricardo en verbond tegen ViWiRu te sluiten. That kinda backfired  :P Des te toffer dat ViWiRu zo ver is gekomen! En zeker een mooie biecht, hopelijk gaan we je hier vaker op het forum terugzien.