Auteur Topic: The Braindead Café  (gelezen 159056 keer)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: The Braindead Café
« Reactie #600 Gepost op: 18-07-2020, 00:30:44 »
Fijn dat ik niet uitgenodigd ben voor de kijkerpm. Ik wil niet bij zo'n stel losers zitten.

Dit viel mij ook al op  ::rofl::.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: The Braindead Café
« Reactie #601 Gepost op: 18-07-2020, 17:26:50 »
Kunnen we Brent gewoon in elk spel hebben wat is die toch ook hilarisch met zijn one liners  ::joehoe::. Bringing dem entertainment.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The Braindead Café
« Reactie #602 Gepost op: 18-07-2020, 21:39:50 »
Inside scoop: Ik heb op dag 4 een deel van het verhaal moeten aanpassen omdat mister Lodewijk opeens Chardo koos om z'n powers af te pakken. Chardo zou namelijk Focus aanvallen, die dus zou sterven. Ik had helemaal een scene geschreven waarbij Chardo Focus opat, maar die heb ik dus moeten schrappen :(.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: The Braindead Café
« Reactie #603 Gepost op: 18-07-2020, 22:34:30 »
Daarop aansluitend. Toen Robbie via pb even moest benadrukken dat mijn muiterslunch op Focus niet doorging omdat ik dus een piraat was geworden, kreeg ik sterke vermoedens dat Focus een muiter was. Maar ik mocht niks zeggen.
« Laatst bewerkt op: 18-07-2020, 22:38:19 door Chardo »

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Braindead Café
« Reactie #604 Gepost op: 18-07-2020, 23:39:28 »
Het was heerlijke timing dat je niks mocht zeggen en er vervolgens uit lag.

En sorry, wist niet dat ik jou vergeten was in de kijkerspm. Je hebt er niet superveel gemist.

Wel goed gekraakt als kraken, eerst Sanmol en de volgende ronde ook meteen Focus. Hoe wist je dat? Of echt pure gok?

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: The Braindead Café
« Reactie #605 Gepost op: 19-07-2020, 00:28:00 »
Die stemswitch van Sanmol is een stem voor goodwill. Maar was belg echt zo verdacht op het eind? Zo ja, dan kan er nog een wolf tussen de belg-stemmers zitten. Zo nee, dan verwacht ik niet dat ze de intentie hadden hem te offeren.

En wat ik ook heb opgemerkt is dat belg al eerder Sanmol 'verdacht'. Dus die wolven zijn niet vies van elkaar openlijk betichten.

Ik vind overigens dat TimvDons een redelijk goede argumentatie naar belg had.
Nieky moge duidelijk zijn.
Lödewijk stemt tweemaal vroeg braaf op belg.
Swifty lijkt me ook duidelijk.
Michael90 lijkt me geen wolf. Om de reden dat hij Brent durft aan te vallen. Ik wil niet ons Poképact de hemel in prijzen, maar het lijkt me niet mega verstandig om dit te doen zonder argumenten te noemen, als wolf.
Mitchkox is in hetzelfde bootje als ik. Dus het zal wel heel hypocriet van mezelf zijn om hem nu wel te gaan verdenken.
Chardo is een goede rakker en geen muiter, dat geloof ik niet.
DRenziboy en mrchipie acht ik voor nu dan ook maar een goede piraat. Het zou een beetje een ongepaste redenatie zijn om op hen te stemmen omdat ze op belg hebben gestemd.

Dan blijft er niet veel meer over. Overigens deert deze lijst alsnog niet zoveel, want er zijn twee neutrale rollen in het spel. Dus een permanente streep krijgt niemand!

Tata ::joehoe::

Ik vond dit wel een aardige deductie eigenlijk. Hoewel ik op dat moment zeker wist dat Mitch en Michael geen muiters waren. En eigenlijk geloofde ik ook wel dat Daisy in al haar activiteit geen muiter kon zijn.
Volgens mij waren toen nog Spacy, Focus en Brent over als potentiële muiters. En voor dit bericht had Brent al kenbaar gemaakt mij te muten, vanwege redenen. Dus het pact wat we normaal hebben, dat was wel weggevallen. Dus ik stemde op Brent en liet mijn inner Kraken los op Focus. En Sanmol was een ingeving omdat hij de overzichtjes bij wilde houden en ik dat wel een gepaste indekking voor hem vond.

Verder heb ik niet echt tactisch gespeeld als Kraken. Ik zag totaal geen kans om te winnen met al die artefacten en de mogelijkheid dat ik eruit geluncht zou worden door de muiters. Maar toen was daar mijn oude en vertrouwde bondgenoot van WidMO die mij de kans gaf te kunnen winnen met de piraten en ook nog eens zo lief was om als enige niet op mij te stemmen. En dat ook terwijl niemand eventjes doordacht waarom ik zo graag wilde dat mijn speciale krachten mij ontnomen werden. Sterker nog, om dan zo'n bericht te lezen, terwijl je gemute bent:
Chardo, waarom zou ik niet op je moeten stemmen?
::ohno::


Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: The Braindead Café
« Reactie #606 Gepost op: 19-07-2020, 02:14:02 »
Ja, ik ben niet heel goed in dit spel. Maar wel actief en enthousiast  ::rofl::

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Braindead Café
« Reactie #607 Gepost op: 19-07-2020, 10:21:21 »
En dat ook terwijl niemand eventjes doordacht waarom ik zo graag wilde dat mijn speciale krachten mij ontnomen werden. Sterker nog, om dan zo'n bericht te lezen, terwijl je gemute bent:  ::ohno::



Ik was die dag mijn mond aan het houden omdat ik mezelf wilde bewijzen. Maar ik stemde niet voor niets op jou. En daarna lag ik eruit omdat mijn liefde Convans gelyncht werd. Wat ik ook al niet kon voorkomen :(

Pfff ik dacht een fijn artefact te hebben als piraat, maar zo makkelijk was het niet om een hele dag geen muiter te zeggen ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: The Braindead Café
« Reactie #608 Gepost op: 19-07-2020, 10:35:59 »
Niet voor niets? Hoe bedoel je?

Het was toch wel logisch dat hij geen muiter zou zijn aangezien hij wilde dat z’n kracht weggenomen werd? ??? Bovendien, als hij wel een muiter was geweest, was hij niet de gevaarlijkste geweest aangezien hij voorlopig niets zou moeten doen
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: The Braindead Café
« Reactie #609 Gepost op: 19-07-2020, 15:27:53 »
Niet voor niets? Hoe bedoel je?

Het was toch wel logisch dat hij geen muiter zou zijn aangezien hij wilde dat z’n kracht weggenomen werd? ??? Bovendien, als hij wel een muiter was geweest, was hij niet de gevaarlijkste geweest aangezien hij voorlopig niets zou moeten doen

Waarom zou een muiter dat niet willen? Meteen onverdacht en je zit alleen niet meer in de muiters PM waar er nog maar twee in zaten...

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: The Braindead Café
« Reactie #610 Gepost op: 19-07-2020, 15:44:07 »
Ja, maar als die andere wolf het loodje legt, dan kun je dus niets meer. :P
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Braindead Café
« Reactie #611 Gepost op: 19-07-2020, 16:53:41 »
Ja, maar als die andere wolf het loodje legt, dan kun je dus niets meer. :P

Wel toch? Wolf zou alleen uit de PM verdwijnen, hij of zij zou wel wolf blijven. Met als gevolg, als diegene als enige overbleef, weer zou kunnen beslissen. Tenminste, zo heb ik het begrepen.

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: The Braindead Café
« Reactie #612 Gepost op: 19-07-2020, 17:29:48 »
Ah, dat zou kunnen.

Ik kon zelf natuurlijk ook één dag niet meepraten met de wolven, wat op zich geen ramp was... oké wel (die dag ging echt alles fout :")).
Sky might be falling but remember you can fly

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Braindead Café
« Reactie #613 Gepost op: 1-08-2020, 21:48:41 »
succes iedereen!
Wit is ook een kleur!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: The Braindead Café
« Reactie #614 Gepost op: 3-08-2020, 09:37:46 »
Als er nog iemand in een kijkers pm of zo wil; let me know
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Brent

  • Forumlid
Re: The Braindead Café
« Reactie #615 Gepost op: 3-08-2020, 13:13:35 »
WAAR is het topic van dag 2
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Braindead Café
« Reactie #616 Gepost op: 3-08-2020, 15:03:08 »
Het is nu nacht dus er is nog geen dag 2 topic ;)

Edit: Ik neem aan dat die vanavond om 8 uur komt als dag 2 begint.

Offline Brent

  • Forumlid
Re: The Braindead Café
« Reactie #617 Gepost op: 3-08-2020, 16:33:10 »
Oh ik dacht Lucy te betrappen op desinteresse of onkundigheid, maar die meid is gewoon perfect
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: The Braindead Café
« Reactie #618 Gepost op: 3-08-2020, 17:24:44 »
Het is inderdaad nog nacht ;D
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Braindead Café
« Reactie #619 Gepost op: 3-08-2020, 21:19:36 »
Jaaaaa daaaaag  :(

Maargoed, werd ook wel eens tijd dat ik snel dood ging na al die lange potjes  ::jaja::
Frankje Lapi