Auteur Topic: The Braindead Café  (gelezen 159136 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The Braindead Café
« Reactie #1060 Gepost op: 17-12-2020, 10:59:51 »
De missende antwoorden zouden inderdaad nog komen maar ik licht ze wel even toe adhv Monkeys lijstje ;).

Nacht 1: wie stemde er nou anders? Telde Britney's stem mee? Of heeft iemand in het Mariah groepje juist op Rihanna gestemd? Wij waren als wolven natuurlijk ook compleet confused, we zaten elk in een ander groepje, wat natuurlijk wel fijn was.
Britney haar stem telde wel mee. De stemming ging per pm en dus anoniem, Britney zou alleen bij openbare stemmingen door haar vader betrapt worden.

Waar ging het mis? Het had mis moeten gaan bij Mrchipie, die opeens zichzelf vrijstelde en alsnog doodging door een flop actie  ::rofl::, maar die stemde wel volgens plan. Nee het was JaccoS! Ik weet niet of ie het zelf doorhad, blijkbaar niet, misschien dacht ie zijn stem wel aangepast te hebben? Maar zijn stem op Katy Perry is niet meer aangepast ::ohno::. Daardoor werd het 4-4-4-4-2-1-1.

Citaat
Nacht 1: wat betekende de hint '378'? San Marino? Daar bleef Molfreak Arno inderdaad nogal overtuigd van.
Klopt, San Marino

Citaat
Nacht 2: wat betekenden de kamers? Was dat puur bedoeld voor Cardi vs Nicki?
Een groot deel van de nachten die ik had ingepland waren ook specifiek gericht op een aantal rollen zodat ze allemaal een keer in de schijnwerpers zouden staan tijdens de nacht. Nu zijn sommige nachten niet doorgegaan omdat die rollen er bijvoorbeeld super snel uitlagen. Deze nacht ging inderdaad vooral om Nicki & Cardi. Als ze in dezelfde ruimte terecht waren gekomen dan hadden ze elkaar opgemerkt en wisten ze dus met zekerheid wie de ander was. Dat gebeurde niet, dus kregen ze alleen te horen in welke ruimte de ander was gespot.

Citaat
Nacht 3: Klopt het dat Sanmol, Bjorrn en Ricardo allemaal een extra stem kregen die ze een keertje konden inzetten?
Dat klopt!
Citaat
Nacht 4: JaccoS, michael90 en ik kregen een Britney hint die we niet mochten delen. Een YouTube link van 'baby..one more time'. Daardoor dacht ik dat Britney bij me in de kamer zat en dat kon michael90 nog heel lang zijn. Grappig was dat doordat ik dat meldde mijn medewolven dachten dat ik een koppeltje met michael was. Achteraf is het vanwege de 'baby' toch Molduck, had ik ergens moeten kunnen bedenken. Was er nog meer, behalve Frank die in een hokje zat?

Bij Nacht 4 kwamen de kamers weer terug, deze keer lag de focus op Britney. Er was een "free Britney fan" doorgedrongen tot het gebouw die een hint naar Britney heeft achtergelaten voor de mensen bij de brievenbus. Dat was het nummer van Britney Spears - Hit me baby one more time (slaande op Molduck dus). Daarnaast was Franklapidus dus vast komen te zitten in de techniekkamer waardoor hij niet kon stemmen.

Citaat
Nacht 6: Bjorrn gaf aan niet te weten in welk glas de tequila zat. Heeft hij daarover gelogen omdat hij het niet mocht delen? Of kregen Lucy, Belg en Bjorrn verschillende info?
Het was een mogelijk voordeel. Het voordeel werd dus verloot tussen de top 3. Belg had het voordeel gewonnen en wist dus waar de tequila zat. Maar die kon dat niet meer zeggen de volgende dag omdat ie toen dood was ;D.

Citaat
Nacht 7: Wat was het nadeel van Sanmol geweest?
Hoe Sanmol zijn opdracht werkte: Sanmol was dronken en moest dus elke post alle woorden de letters door elkaar husselen. Voor elke fout die hij zou maken, zou hij een extra tegenstem krijgen. Hij kon wel weer sober worden als hij na elke persoon in het spel een keer een post zou maken. Dan zou hij weer normaal mogen praten. Dit gebeurde uiteraard niet omdat een aantal spelers vrij weinig deden posten, maar Sanmol hield zich netjes aan de dronken regels dus hij kwam de dag door zonder kleerscheuren ;). Dat er een nadeel/consequentie was voor het niet halen van de opdracht was helemaal bedacht door Sanmol zelf.

Citaat
Nacht 8: Wat was het voordeel van Brtdm?
Hij werd "vervloekt" waardoor alle stemmen op hem zouden terugkaatsen. Inderdaad voor hem niet zo nuttig, maar ja dat weet je niet van tevoren ;).

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The Braindead Café
« Reactie #1061 Gepost op: 17-12-2020, 11:01:51 »
Citaat
Algemeen: Betekenden de titels van de topics nog iets?
Zoals aan het begin gezegd doe ik niet aan extra hints. Het was alleen een hint als ik letterlijk zei: Dit is een hint. De topic titels zijn allemaal verwijzingen naar de diva's, hun liedjes en levens. Gewoon leuke easter eggs. Paar voorbeelden:

Dag 2 - Pretty when I die = Het moment dat Lana del Rey geluncht is en Lana heeft een liedje genaamd "Pretty when I cry"
Nacht 2 - Shoefight night = Verwijzing naar de ruzie tussen Nicki en Cardi B waarbij Cardi tijdens een evenement haar schoenen naar het hoofd van mevrouw Minaj probeerde te gooien.
Nacht 4 - Leave her alone = Verwijzing naar het fameuze moment dat een fan oproept om Britney Spears met rust te laten "LEAVE BRITNEY ALONE!", de verwijzing was er natuurlijk ook omdat de nacht om haar draaide.
Dag 5 - Silent/ Dizzy night = Een verwijzing naar dit optreden van Beyoncé waarbij haar Silent Night meer een soort van Dizzy night is:
Dag 6 - I don't know her = Verwijzing naar de Mariah Carey meme waarbij ze in een interview gevraagd wordt over Jennifer Lopez en antwoord met de legendarische woorden "I don't know her"

Dag 10 - Just desserts = een liedje van Marina and the Diamonds waarbij de titel een dubbele betekenis heeft, just desserts snel uitgesproken klinkt namelijk als justice hurts, en dat deed het toen hillo en molduck zichzelf bekend maakten en vervolgens dood gingen. Daarnaast was hillo natuurlijk Marina.

Om er een paar uit te leggen ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The Braindead Café
« Reactie #1062 Gepost op: 17-12-2020, 11:18:43 »
Bedankt voor de complimenten iedereen ::bravo::

Ik ben zelf ook wel blij met hoe het is gegaan ;D. Beide partijen hadden genoeg powers en kansen om te winnen waardoor het uiteindelijk ook zo spannend werd meerdere keren. Uiteindelijk een lekker lang potje, met veel chaos en veel leuke momenten ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: The Braindead Café
« Reactie #1063 Gepost op: 17-12-2020, 11:42:38 »
Bedankt voor het hosten! ::bravo::

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: The Braindead Café
« Reactie #1064 Gepost op: 17-12-2020, 11:53:53 »
Hé JaccoS, welkom in het flopclubje!  ::joehoe::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: The Braindead Café
« Reactie #1065 Gepost op: 17-12-2020, 12:07:44 »
Wacht... Ik heb mijn stem wel veranderd

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: The Braindead Café
« Reactie #1066 Gepost op: 17-12-2020, 12:17:14 »
Het is vaker voorgekomen dat pm's niet goed aangekomen zijn, daar zou het aan kunnen liggen.
Oh well ::rofl::

Uiteindelijk misschien wel voordelig voor ons. Anders was het gewoon Mariah geweest punt en hadden we helemaal geen info over de andere groepjes gehad ::vergroot::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Braindead Café
« Reactie #1067 Gepost op: 17-12-2020, 12:21:25 »
Of als jullie nou eens ophouden met mij altijd verdacht maken terwijl ik letterlijk nog NOOIT wolf ben geweest hier ;D

Looking at you Frank
Maar... wat heeft dat er nou weer mee te maken  ??? dat je geen wolf bent geweest tot nu toe betekent toch niet dat je t nu niet had kunnen zijn  :P

Daarnaast, je deed er de eerste dagen ook gewoon vrij vaag over  ;D
Frankje Lapi

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: The Braindead Café
« Reactie #1068 Gepost op: 17-12-2020, 12:24:09 »
Waar ging het mis? Het had mis moeten gaan bij Mrchipie, die opeens zichzelf vrijstelde en alsnog doodging door een flop actie  ::rofl::, maar die stemde wel volgens plan.
Huh? Hoezo heb ik mezelf vrijgesteld?  Tuurlijk stemde ik volgens plan, want ik wist niet dat we alles aan dat plan zouden gaan hangen ::rofl::

Envoor de rest was het een super leuk potje en bedankt voor het hosten Dennis ::bravo:: Op naar de volgende
chipsverslaafde <3

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: The Braindead Café
« Reactie #1069 Gepost op: 17-12-2020, 12:26:49 »
Uiteindelijk misschien wel voordelig voor ons. Anders was het gewoon Mariah geweest punt en hadden we helemaal geen info over de andere groepjes gehad ::vergroot::
In dat geval, graag gedaan :P

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: The Braindead Café
« Reactie #1070 Gepost op: 17-12-2020, 12:29:58 »
Maar... wat heeft dat er nou weer mee te maken  ??? dat je geen wolf bent geweest tot nu toe betekent toch niet dat je t nu niet had kunnen zijn  :P

Daarnaast, je deed er de eerste dagen ook gewoon vrij vaag over  ;D

Ik deed helemaal nergens vaag over, ik zei gewoon precies tussen wie ik moest kiezen ::rofl::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Braindead Café
« Reactie #1071 Gepost op: 17-12-2020, 12:34:38 »
Ik bedoelde hoe we het er hier thuis over hadden  ;D

En damn, dat hele plan met die groepjes klopt dus niet  ::oink::
Frankje Lapi

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The Braindead Café
« Reactie #1072 Gepost op: 17-12-2020, 12:36:10 »
Het is vaker voorgekomen dat pm's niet goed aangekomen zijn, daar zou het aan kunnen liggen.
Oh well ::rofl::

Uiteindelijk misschien wel voordelig voor ons. Anders was het gewoon Mariah geweest punt en hadden we helemaal geen info over de andere groepjes gehad ::vergroot::
::rofl:: Ik heb die pm echt niet in mijn box zitten nee.

Maar inderdaad dan hadden jullie wsl helemaal geen info gehad. Dus dat was wel mooi in het voordeel van de burgers.

Huh? Hoezo heb ik mezelf vrijgesteld?  Tuurlijk stemde ik volgens plan, want ik wist niet dat we alles aan dat plan zouden gaan hangen ::rofl::
De groep waar jij in zat leek veilig gesteld omdat er geen rare stemmen uitkwamen. Wat een groot nadeel is voor iemand die soms wil doen alsof ie een wolf is omdat hij dood wil ::rofl::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Braindead Café
« Reactie #1073 Gepost op: 17-12-2020, 12:38:29 »
Ik bedoelde hoe we het er hier thuis over hadden  ;D

En damn, dat hele plan met die groepjes klopt dus niet  ::oink::

Het plan klopte prima, alleen klopte de info niet. Met dank aan het internet blijkbaar, tussen JaccoS en D*N. Iedereen heeft dus de waarheid gesproken, alleen had Molduck niet door dat haar stem wel degelijk meetelde.
My fall will be for you

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: The Braindead Café
« Reactie #1074 Gepost op: 17-12-2020, 12:40:29 »
Ik bedoelde hoe we het er hier thuis over hadden  ;D

En damn, dat hele plan met die groepjes klopt dus niet  ::oink::

OOOh ja maar dat was ook omdat we het er eigenlijk niet over mochten hebben dus ik moest wel vaag doen ::rofl::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: The Braindead Café
« Reactie #1075 Gepost op: 17-12-2020, 13:11:04 »
::rofl:: Ik heb die pm echt niet in mijn box zitten nee.

Maar inderdaad dan hadden jullie wsl helemaal geen info gehad. Dus dat was wel mooi in het voordeel van de burgers.
 De groep waar jij in zat leek veilig gesteld omdat er geen rare stemmen uitkwamen. Wat een groot nadeel is voor iemand die soms wil doen alsof ie een wolf is omdat hij dood wil ::rofl::.

Ja nee nee D*N, zo makkelijk kom je er niet vanaf. Nu moet het allemaal opnieuw!  ::jaja:: Ik stem alvast op Bjorrn. Of dan kies ik hem dit keer als partner ::love:: ;D

Nee zonder gekheid, het was een super leuk spel. Heb er echt van genoten! Eigenlijk is mijn enige feedback dus de stoorwolf. Prima rol om er in te hebben, maar er zou denk ik een manier moeten zijn (naast de ziener) waarop je toch bepaalde info kan controleren op een gegeven moment. Je ziet nu ook de paniek bij de wolven (lees: Bjorrn ;D ) op het eind dat iedereen confirmed goed is en zij dus per default allemaal wel de wolf moeten zijn. Terwijl, wij hadden natuurlijk geen idee dat er nog steeds 3/4 wolven in het spel zaten ::rofl:: Maar zoals ik ook al in de afvallers-pm zei: dit heeft allemaal geen afbreuk aan hoe leuk dit potje was gedaan. ::ok::

Nieky grab a life vest!

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: The Braindead Café
« Reactie #1076 Gepost op: 17-12-2020, 13:57:58 »
Het was een vreselijk chaotisch potje, maar daardoor vond ik het wel ontzettend leuk! Ik had verwacht dat de burgers door de stoorwolf kansloos waren, dus des te leuker dat het spel toch nog zo lang heeft geduurd. ::bravo::
...if one only remembers to turn on the light.

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: The Braindead Café
« Reactie #1077 Gepost op: 17-12-2020, 14:19:49 »
Citaat
Citaat van: Sanmol op  5-12-2020, 22:44:13
Doe SpacyColours dan maar, want die vind ik gewoon ook irritant doen dit hele potje al.


Hoe lang blijft Snazziefropsepoffelkartsnotzel trouwens bij deze naam? Want dit past nogal lastig op een bokaal namelijk.  :)
Ik zal hem wel weer terugveranderen, al is het maar omdat ik bang ben dat ik mezelf straks niet meer terug kan vinden. ;D

Voor de geïnteresseerden mijn lijstje Little Monsters ::love:: :
(ik vond dit zo'n leuke rol  ::love::)

Nacht 5: SpacyColours starcolors Snazziefropsepoffelkartsnotzel
::bravo::

Uiteraard had ik mijn stem bij die liedjes op Bad Romance staan, totdat ik voor het plan van Belg maar last minute naar Marina switchte. ::hypocriet::

Het is vaker voorgekomen dat pm's niet goed aangekomen zijn, daar zou het aan kunnen liggen.
De zoveelste reden waarom het PM-systeem van RealityNet moet worden geupdate! ::jaja::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: The Braindead Café
« Reactie #1078 Gepost op: 17-12-2020, 15:43:46 »
Ik vind het wel echt leuk dat je in deze versie van wolven met thema, als burger ook wel genoeg dingen kon doen. Ik las gisteren de laatste dag en zag dat ik vermoord was. Ik wou al typen: "zie je wel Bjorrn dat ik geen wolf ben" : ::rofl::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: The Braindead Café
« Reactie #1079 Gepost op: 17-12-2020, 15:45:37 »
Zat allemaal leuk in elkaar D*N! Doordat ik er al redelijk vroeg uitlag heb ik het niet meer iedere dag opnieuw gelezen, maar af en toe nam ik wel wat mee.  ::ok::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::