Auteur Topic: [CL] Dag 5: Pizza!!!  (gelezen 22286 keer)

Offline SanderFMC

  • Forumlid
Re: Dag 5: Pizza!!!
« Reactie #140 Gepost op: 28-01-2020, 20:56:43 »
D*N verdedigde in de vorige dag Lucy en bracht L Lawliet naar voren, en kreeg nog een behoorlijke groep met zich mee. Kan twee dingen betekenen:

1. D*N is de held van de dag door bijna een onschuldige gegijzelde te redden ten koste van een overvaller
2. L Lawliet is net als Lucy een gegijzelde. In dat geval is er een aanzienlijke kans dat er een of meer overvallers tussen de stemmers op L Lawliet, zodat er niet één maar twee gegijzelde in de spotlights staan voor de lynch. Nu was Molduck een van de stemmers op L Lawliet en wordt/werd ook genoemd door zekere gegijzelden Lucy en FrankLapidus, dus van de mensen die nu het meest genoemd worden in het topic vind ik haar het meest verdacht

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Dag 5: Pizza!!!
« Reactie #141 Gepost op: 28-01-2020, 21:00:27 »
Nog een halfuur en we missen nog 3 stemmen!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Dag 5: Pizza!!!
« Reactie #142 Gepost op: 28-01-2020, 21:23:17 »
Vorige ronde toen ik met een goed argument kwam was het nog, nee nu eerst Lucy dan doen we Lawliet de volgende ronde en nu is die optie opeens zomaar langzaam verdwenen....merkwaardig wel ::).

Deze groep is een soort van goudvis. Zwem een rondje en Oh kijk een nieuwe verdachte! ::nieuwsgierig::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Dag 5: Pizza!!!
« Reactie #143 Gepost op: 28-01-2020, 21:28:46 »
Het is wel waar ja.  ::rofl::
Volgens mij zijn we inmiddels allemaal zo bang om elkaar te volgen dat we toch iemand anders uitkiezen, waar we dan uiteraard gewoon weer masaal op gaan stemmen..


Ik ben erg benieuwd wat er vandaag gaat gebeuren.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Dag 5: Pizza!!!
« Reactie #144 Gepost op: 28-01-2020, 21:29:53 »
Deze groep is een soort van goudvis. Zwem een rondje en Oh kijk een nieuwe verdachte! ::nieuwsgierig::
Same thoughts, daarom zeg ik op de valreep nog even, mocht het nodig zijn; als een Jacco/Molduck/Ennasil straks de meeste stemmen krijgt en gegijzelde blijkt te zijn, laten we dan de volgende dag niet ineens de persoon die tweede werd qua stemmen, compleet uit het oog verliezen.

Ikdachtoverigensooknogmisschienwasmrchipieindeeerstestemmingookverdachtedaaromg ingenzevolopmolebusterdiewolvenmaarnukomtdedeadlinebye
Sky might be falling but remember you can fly