Auteur Topic: [CL] Dag 8: Ontsnappen of ontspannen?  (gelezen 42718 keer)

Offline Brent

  • Forumlid
Re: Dag 8: Ontsnappen of ontspannen?
« Reactie #40 Gepost op: 30-01-2020, 22:01:32 »
En ik heb alleen burgemeesterstemmen gekregen van goodies, bless me  ::bravo::
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Dag 8: Ontsnappen of ontspannen?
« Reactie #41 Gepost op: 30-01-2020, 22:02:18 »
Kunnen de bevestigde goede mensen anders niet een slachtoffer kiezen die nog niet veel in beeld is geweest, dan stem ik hoe dan ook mee.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dag 8: Ontsnappen of ontspannen?
« Reactie #42 Gepost op: 30-01-2020, 22:04:00 »
Wat een chaos  ::rofl::. Maar het is in ieder geval goed om nu van een aantal mensen zeker te weten dat ze gegijzelden zijn :). Ik ga morgen alles nog eens rustig teruglezen  ::joehoe::
I will follow my inner gold

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Dag 8: Ontsnappen of ontspannen?
« Reactie #43 Gepost op: 30-01-2020, 22:04:21 »
Voor mij zijn nu sowieso verdacht:

Hautoa (stuurde aan op Nieky stemming)
Brtdm (ging ook mee in de Nieky stemming)
Vermoljoen (ging ook mee in Niek willen uitschakelen)
SanderFMC (in mindere mate door zijn activiteit)
Kaaasje (stemt al 3 dagen op Nieky zonder enige uitleg, fout zo blijkt, maar is in mindere mate verdacht)
B&W (had ook argumenten voor Nieky, maar wilde hij dit al posten? voordeel v/d twijfel)

Hier moeten 1 of meer overvallers tussen zitten..

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Dag 8: Ontsnappen of ontspannen?
« Reactie #44 Gepost op: 30-01-2020, 22:04:28 »
Basically iedereen die confirmed goed is stemde dus in ronde 1 tegen chipszakje, lekker team hebben we ::rofl::
sowieso heeft daisy als eerst mij gecheckt ::rofl::
ik zag ook door al die gifjes de tekst niet meer  was echt confused maar ik ben 100 goed hehe duurde effe :P
aangezien jacco dood is wil ik hierbij zeggen dat ik met jacco een klein bondje hadden.
chipsverslaafde <3

Offline Brent

  • Forumlid
Re: Dag 8: Ontsnappen of ontspannen?
« Reactie #45 Gepost op: 30-01-2020, 22:04:36 »
We zijn nog met 20, dus het kan zeker nog dat we dit spel winnen. Wellicht wordt D*N als volgende door de wolven gepakt. Als jager heb je immers meer kans om mis te schieten des te meer mensen er zijn. Ik ben dus absoluut bereid om zijn stem te volgen voor de volgende lynch.

Ik vind het trouwens een beetje jammer dat er geen beschermengel in dit spel is. Mag ik er trouwens nog op wijzen dat het oprecht raar is dat de burgemeester er nu nog steeds in zit.
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 8: Ontsnappen of ontspannen?
« Reactie #46 Gepost op: 30-01-2020, 22:05:49 »
aangezien jacco dood is wil ik hierbij zeggen dat ik met jacco een klein bondje hadden.
Ah ja kijk, toch iets goed soort van  ::rofl:: ik vond het al raar dat jij hem maar bleef verdedigen.
Frankje Lapi

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 8: Ontsnappen of ontspannen?
« Reactie #47 Gepost op: 30-01-2020, 22:06:08 »
In elk geval hebben we nu meer informatie dan ooit.... en daar moeten we dus iets mee zien te doen

Sander, Vermoljoen en Kaaasje stemden op Nieky (hebben hun stem dus niet meer gewijzigd). Waren zij niet meer online?
Tim, DC, Brtdm, Hautoa stemden op random iemand anders (chipie ook maar die is inmiddels vrijgepleit)
De rest stemde op Jacco

Ik denk dat de overvallers niet massaal op Jacco wilden stemmen. En dat er ook wat op de Nieky-trein zijn gesprongen.
Wat wel opvalt is dit lijstje

Stemmen voor Nieky:
1. Hautoa
2. Kaaasje (Ga ik vanuit)
3. D*N
4. Brtdm
5. B&W
6. Jacco
7. Vermoljoen
8. SanderFMC


Ik zou verwachten dat iemand die op de Nieky trein zit weer terug zou gaan naar Jacco, maar Brtdm en Hautoa gaan op een random iemand
Wit is ook een kleur!

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Dag 8: Ontsnappen of ontspannen?
« Reactie #48 Gepost op: 30-01-2020, 22:07:16 »
Voor mij zijn nu sowieso verdacht:

Hautoa (stuurde aan op Nieky stemming)
Brtdm (ging ook mee in de Nieky stemming)
Vermoljoen (ging ook mee in Niek willen uitschakelen)
SanderFMC (in mindere mate door zijn activiteit)
Kaaasje (stemt al 3 dagen op Nieky zonder enige uitleg, fout zo blijkt, maar is in mindere mate verdacht)
B&W (had ook argumenten voor Nieky, maar wilde hij dit al posten? voordeel v/d twijfel)

Hier moeten 1 of meer overvallers tussen zitten..
Maar waarom zijn Nieky-stemmers verdacht? Ze hadden gewoon bij Jacco kunnen blijven.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 8: Ontsnappen of ontspannen?
« Reactie #49 Gepost op: 30-01-2020, 22:07:50 »
@witte Vermoljoen was gewoon online  ::jaja::
Frankje Lapi

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Dag 8: Ontsnappen of ontspannen?
« Reactie #50 Gepost op: 30-01-2020, 22:08:40 »
In elk geval hebben we nu meer informatie dan ooit.... en daar moeten we dus iets mee zien te doen

Sander, Vermoljoen en Kaaasje stemden op Nieky (hebben hun stem dus niet meer gewijzigd). Waren zij niet meer online?
Tim, DC, Brtdm, Hautoa stemden op random iemand anders (chipie ook maar die is inmiddels vrijgepleit)
De rest stemde op Jacco

Ik denk dat de overvallers niet massaal op Jacco wilden stemmen. En dat er ook wat op de Nieky-trein zijn gesprongen.
Wat wel opvalt is dit lijstje

Ik zou verwachten dat iemand die op de Nieky trein zit weer terug zou gaan naar Jacco, maar Brtdm en Hautoa gaan op een random iemand
Hmm... dat is raar inderdaad... ik vind het ook bijzonder dat Hautoa na dagen van stilligheid ineens met die Nieky post kwam. Is ze geïnstrueerd om chaos te creëren? 

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Dag 8: Ontsnappen of ontspannen?
« Reactie #51 Gepost op: 30-01-2020, 22:09:10 »
Ik zou verwachten dat iemand die op de Nieky trein zit weer terug zou gaan naar Jacco, maar Brtdm en Hautoa gaan op een random iemand

Ik ben terug gegaan op mijn verdachte voor Nieky. Ik kon lastig terug gaan op Jacco. Die was geen verdachte voor mij.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: Dag 8: Ontsnappen of ontspannen?
« Reactie #52 Gepost op: 30-01-2020, 22:09:31 »
Nu wordt de spoeling wel dun. Kom ik toch weer terug bij verdachte belg. En als we aannemen dat wolven niet op MoleBuster hebben gestemd, dan blijven Kaaasje, MV, Vermoljoen, DC, Robbie en ikzelf over als wolf. Laten we dan er gewoon vanuit gaan dat ik geen wolf ben.

Ik zeg niet dat ze allemaal wolven zijn, want dat kan immers ook niet, maar we hebben wel een Focuspunt (babe, ik mis je zo erg :(). En nogmaals, dan vind ik belg het meest verdacht. Vlak de MoleBuster stemmers niet uit, maar de beste richting voor nu is toch wel zij die dat niet gedaan hebben.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 8: Ontsnappen of ontspannen?
« Reactie #53 Gepost op: 30-01-2020, 22:09:37 »
@witte Vermoljoen was gewoon online  ::jaja::

dat is ook apart dat zijn stem dan niet is aangepast..... (of was hij te druk in overvallersoverleg?)
Wit is ook een kleur!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Dag 8: Ontsnappen of ontspannen?
« Reactie #54 Gepost op: 30-01-2020, 22:09:41 »
We zijn nog met 20, dus het kan zeker nog dat we dit spel winnen. Wellicht wordt D*N als volgende door de wolven gepakt. Als jager heb je immers meer kans om mis te schieten des te meer mensen er zijn.

Psssst don't say that ;D

Ik ga alvast denken hoe ik moet schieten :-X
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Dag 8: Ontsnappen of ontspannen?
« Reactie #55 Gepost op: 30-01-2020, 22:09:44 »
aangezien ik te vertrouwen ben stel ik voor om allemaal op onze lieve wolfe directeurtje te stemmen, hij stuurt grote deels de stemmingen de verkeerde kant op en hint elke keer dat het zou fout/goed gaat.
en als ik een wolf zou zijn was de directeur  bij een van de eerste stemmingen weg hoor,
chipsverslaafde <3

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Dag 8: Ontsnappen of ontspannen?
« Reactie #56 Gepost op: 30-01-2020, 22:11:27 »
Ik was inderdaad online. Ik heb even in dit board gezeten, maar ben daarna naar het WIDM board gegaan. Zo miste ik dus de informatie dat Daisy de ziener was op een heel stomme manier.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Brent

  • Forumlid
Re: Dag 8: Ontsnappen of ontspannen?
« Reactie #57 Gepost op: 30-01-2020, 22:11:43 »
Lawliet, wil jij misschien een pact met mij sluiten? Vertel mij alles wat je weet en dan vertel ik jou helemaal niks
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 8: Ontsnappen of ontspannen?
« Reactie #58 Gepost op: 30-01-2020, 22:12:02 »
De directeur staat ook al hoog op mijn lijstje, dus voorlopig eens.
Tenzij een van de andere drie nog iets beters kan vinden...
Wit is ook een kleur!

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Dag 8: Ontsnappen of ontspannen?
« Reactie #59 Gepost op: 30-01-2020, 22:13:44 »
Ik zeg al een paar dagen dat ik het raar vind dat hij er nog inzit, dus ik heb bij deze mijn stem voor Brtdm al ingezonden.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::