Auteur Topic: [RH] Dag 1 - Vluchtpogingen  (gelezen 20691 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RH] Dag 1 - Vluchtpogingen
« Reactie #80 Gepost op: 22-06-2020, 15:00:35 »
Qua chaos in dit topic scheelt het wel. ::rofl::
Nee hoor, ik mis chippie ook ::hug::

Volgens mij is ronde 1 gewoon één grote loterij. Dan denk ik dat ik ook voorlopig voor één vd spelers ga die niet gestemd heeft, Mitchkox of Kitty. Ik zie op dit moment geen aanknopingspunten om ergens anders op te gaan.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [RH] Dag 1 - Vluchtpogingen
« Reactie #81 Gepost op: 22-06-2020, 15:10:32 »
Ik herinner me dat er de vorige editie ook wel meteen zo een wolf gepakt werd. Dus wie weet ;)

(Maar vanaf dan ging het wel heel wat minder  ::schaam:: )

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 1 - Vluchtpogingen
« Reactie #82 Gepost op: 22-06-2020, 15:15:14 »
De forumbeschermer kan toch elke dag iemand beschermen? Is het dan niet een idee dat we nu duidelijk 1 iemand kiezen die de meerderheid van de stemmen krijgt, zodat de forumbeschermer deze kan beschermen? Dan blijven we met zoveel mogelijk in het spel en kunnen we nog een klein beetje tijd winnen. (ervan uitgaande dat we niet weer zo goed zijn in gokken)
Of gaat in dat geval degene met de een-na-meeste stemmen uit het spel?

edit: laat maar, die kan natuurlijk alleen beschermen tegen de hackers...
« Laatst bewerkt op: 22-06-2020, 15:18:11 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 1 - Vluchtpogingen
« Reactie #83 Gepost op: 22-06-2020, 15:16:35 »
Chipie is volgens mij de laatste tijd vooral bezig met ruzie maken in een spel op Discord.
Så hva gjør vi nå?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [RH] Dag 1 - Vluchtpogingen
« Reactie #84 Gepost op: 22-06-2020, 15:20:45 »
Chipie is volgens mij de laatste tijd vooral bezig met ruzie maken in een spel op Discord.

En ook helemaal niets doen ;)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [RH] Dag 1 - Vluchtpogingen
« Reactie #85 Gepost op: 22-06-2020, 15:39:30 »
Kitty heeft denk ik wel gestemd, maar niet via pm

Hoe heeft zij dan gestemd? Via Discord ofzo?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [RH] Dag 1 - Vluchtpogingen
« Reactie #86 Gepost op: 22-06-2020, 15:41:49 »


Even posten om er niet op inactiviteit uit gestemd te worden hoor. En ik concludeer dat er waarschijnlijk al een of meerdere wolven van zich hebben laten horen, maar ook dat het mogelijk is dat een of meerdere wolven nog stil blijven.

Ik vind het plan van Aurynn van drie pagina's terug erg aanlokkelijk. Niet zozeer om de wolven op te sporen, maar voor de groepsvorming. Dan kies ik:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 1 - Vluchtpogingen
« Reactie #87 Gepost op: 22-06-2020, 15:44:18 »
Hoe heeft zij dan gestemd? Via Discord ofzo?

Via rooksignalen natuurlijk.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [RH] Dag 1 - Vluchtpogingen
« Reactie #88 Gepost op: 22-06-2020, 15:45:54 »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [RH] Dag 1 - Vluchtpogingen
« Reactie #89 Gepost op: 22-06-2020, 15:46:21 »
Hoe heeft zij dan gestemd? Via Discord ofzo?

Ze heeft in het topic gestemd, zie ik

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 1 - Vluchtpogingen
« Reactie #90 Gepost op: 22-06-2020, 15:46:43 »
Zoals duidelijk aangegeven in de spelregels (en ik ook heb herhaald tijdens dag 0) moet je stemmen door een PM te sturen.

Nu we het daarover hebben: 4/30 stemmen zijn binnen. Vergeet niet voor 20:00 te stemmen en eventueel ook een actie uit te voeren als je 'speciaal' bent.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Lodewijk van Lodenstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol kan ook een ander plan hebben
Re: [RH] Dag 1 - Vluchtpogingen
« Reactie #91 Gepost op: 22-06-2020, 15:50:13 »
Dit forumspel vind ik best confronterend, omdat ik me er nu bewust van ben dat ik niet meer hoor tot de mensen die op elke pagina wel een aantal berichten heeft staan.

Mijn voorstel is om niet te veel te richten op de aanwijzingen die Vermoljoen mogelijk in de verhalen verwerkt. Tot nu toe vind ik dat die knul goed organiseert en de verhalen zijn een leuke toevoeging, maar de verborgen aanwijzingen hadden van mij niet gehoeven. Natuurlijk leuk voor de mensen die het wél leuk vinden, maar tot nu toe hebben verborgen aanwijzingen voor mij vaker slecht dan goed uitgepakt. In de zin van Wie is de Mol? dan. Zo dacht ik in 2009 dat Froukje de Mol was, omdat ze haar sjaal als een 'M' droeg op de groepsfoto. Ik besefte toen niet dat je meestal je sjaal als een 'M' draagt als je een sjaal draagt. We kunnen wel allemaal mogelijke aanwijzingen uit de verhalen halen, maar 90% (ik heb de inner michael90 in me naar boven gehaald om deze waarde te schatten) is nutteloos en leidt ons dus af van de zoektocht naar de hackers. 
« Laatst bewerkt op: 22-06-2020, 15:52:38 door Lödewijk »

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [RH] Dag 1 - Vluchtpogingen
« Reactie #92 Gepost op: 22-06-2020, 15:53:33 »
Om effe alle verwarring over het weinige posten van mij en de aanwezingheid van mij hier in het spel.

Ik ben nu druk bezig met widdm op discord dus daar gaat veel tijd in zitten dus post ik hier minder, Voor de rest had ik vorige week mijn voorstelling met mijn theater groep waardoor ik ook minder online was.

Oh en  ben pas een uurtje wakker ::rofl:: dus daarom dat ik nu pas wat zeg ::zwaai::

Ik vond brent zijn ideeen ook super goed bedacht! ik ga ook denk ik op een kitty We hebben nu nog niks.

Wel grappig vorige keer was ik te aanwezing en was ik bijna gelyncht en nu ben ik vrij stil nog en willen jullie mij lynchen ::rofl:: Het is ook nooit goed
chipsverslaafde <3

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 1 - Vluchtpogingen
« Reactie #93 Gepost op: 22-06-2020, 15:57:45 »
Chips eten is altijd goed.  ;D

Maar op dit moment zou ik ook voor Kitty gaan. Gisteren vooral in een vage taal gesproken en weinig bijgedragen. En dan ook niet stemmen...
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 1 - Vluchtpogingen
« Reactie #94 Gepost op: 22-06-2020, 15:58:26 »
Wel grappig vorige keer was ik te aanwezing en was ik bijna gelyncht en nu ben ik vrij stil nog en willen jullie mij lynchen ::rofl:: Het is ook nooit goed

Dat krijg je als je avatar al achter de tralies zit  ::rofl::.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RH] Dag 1 - Vluchtpogingen
« Reactie #95 Gepost op: 22-06-2020, 15:59:59 »
Nog lastig te zeggen, maar inderdaad Kitty heeft weinig activiteit vertoont en heeft niet gestemd, Lödewijk is tot nu toe ook erg stil. Focus ook minimaal actief en wat onduidelijikheid met stemming/post.
Miek heb ik nog niet veel gehoord. En Chipie blijft voor mij eeuwig verdacht, post erg minimaal terwijl ik dat niet zou verwachten.

Maar het kan gedurende de dag allemaal nog veranderen uiteraard.

Miek kan vandaag en morgen amper online zijn in verband met werk ::zwaai::

Anyway, voor zo'n eerste ronde is het inderdaad nogal een loterij, maar stemmen op iemand die vorige ronde niet heeft gestemd lijkt mij ook een goede  ::jaja::
I will follow my inner gold

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [RH] Dag 1 - Vluchtpogingen
« Reactie #96 Gepost op: 22-06-2020, 16:00:32 »
Die moet ik ook effe terug aanpassen, Maar een kitty lijkt mee een goed eerste aangezien we niks hebben qua info
chipsverslaafde <3

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 1 - Vluchtpogingen
« Reactie #97 Gepost op: 22-06-2020, 16:04:45 »
Chips eten is altijd goed.  ;D

Maar op dit moment zou ik ook voor Kitty gaan. Gisteren vooral in een vage taal gesproken en weinig bijgedragen. En dan ook niet stemmen...

Moeten wij de gelynchde opeten? ::vergroot::. Ik stem in ieder geval op Kitty, tenzij Kitty online komt met een overtuigend betoog.
Så hva gjør vi nå?

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [RH] Dag 1 - Vluchtpogingen
« Reactie #98 Gepost op: 22-06-2020, 16:05:26 »
Wat posten jullie veel! Kunnen we niet twee mensen per lynch afmaken? Dat maakt het iets sneller overzichtelijk.

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [RH] Dag 1 - Vluchtpogingen
« Reactie #99 Gepost op: 22-06-2020, 16:06:06 »
K