Auteur Topic: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet  (gelezen 27517 keer)

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #80 Gepost op: 23-06-2020, 09:51:07 »
Als Mitch actiever wordt gaat mijn stem naar Ester, zij is al 2 dagen offline.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #81 Gepost op: 23-06-2020, 09:51:43 »
Wel om andere redenen? ::hypocriet:: #dtv

Haha scherp, maar nee omdat iedereen mij wilde wegstemmen vanwege inactiviteit. Ik vind het vooral verdacht dat mensen mij niet weg wilde stemmen door die inactiviteit. Ook vind ik het verdacht dat Tim (nota bene voor de tweede keer) verdacht wordt gemaakt door een hint die waarschijnlijk geen hint is. Ik wil Tim een dag de kans geven. Mocht het een M zijn dan stem ik op hem, maar mijn verwachting is dat het een andere letter is.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #82 Gepost op: 23-06-2020, 09:56:02 »
Het verschil tussen deze hint en de hint in het vorige spel is wel dat de vorige hint iets vaags uit een tekst was en deze hint door een medespeler wordt gegeven
Wit is ook een kleur!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #83 Gepost op: 23-06-2020, 09:57:22 »
Het verschil tussen deze hint en de hint in het vorige spel is wel dat de vorige hint iets vaags uit een tekst was en deze hint door een medespeler wordt gegeven

Eens, maar hoeveel woorden beginnen er met KL? Dan wordt er ineens KLM van gemaakt.. Ik vind dat wel makkelijk en zou hem daarom liever één dag extra geven.

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #84 Gepost op: 23-06-2020, 09:58:48 »
Eens, maar hoeveel woorden beginnen er met KL? Dan wordt er ineens KLM van gemaakt.. Ik vind dat wel makkelijk en zou hem daarom liever één dag extra geven.
10274 woorden.
Så hva gjør vi nå?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #85 Gepost op: 23-06-2020, 09:59:35 »
En waarom zouden we geen extra dag wachten?

Als er morgen een M komt, hebben we zekerheid en vind ik degene die als eerste met KLM kwam heeeel erg verdacht

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #86 Gepost op: 23-06-2020, 10:01:31 »
Ik heb nu ook mijn redenen om Tim te vertrouwen en andere mensen te verdenken, maar dat laat ik voor nu in het midden.
??? Leg uit. Vind dit een opvallende uitspraak.

Ik ga wel gewoon nog steeds voor Tim. Als de hint niet KLM blijkt te zijn, dan sorry Tim, maar het ligt het meest voor de hand nu  ::sorry::
Frankje Lapi

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #87 Gepost op: 23-06-2020, 10:06:38 »
Leg eens uit Frank. Want we hebben morgen zekerheid, dus wat maakt deze extra dag verschil uit?

We kunnen toch beter vandaag iemand anders zoeken en dan morgen voor Tim gaan dan andersom?


Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #88 Gepost op: 23-06-2020, 10:06:40 »
Omdat Michael denk ik wel slim genoeg is om door te hebben dat wanneer hij een woord met KL begint, een van de weinige logische drielettercombinaties KLM i.

Combinaties van meer dan drie letters zijn in dit stadium van het spel nog niet echt logisch... er zijn 6 hackers. Er is vast wel voor minstens een van hen een drieletterhint te bedenken. Als je voor alle hackers een hint hebt bedacht wil je de kortste hint eerst doen lijkt me
Wit is ook een kleur!

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #89 Gepost op: 23-06-2020, 10:06:58 »
??? Leg uit. Vind dit een opvallende uitspraak.

Ik ga wel gewoon nog steeds voor Tim. Als de hint niet KLM blijkt te zijn, dan sorry Tim, maar het ligt het meest voor de hand nu  ::sorry::
Ik heb een reden voor mijzelf om andere mensen meer te verdenken, ik denk dat Tim goed is. Ik heb hier echter geen bewijzen voor. Als de letter van morgen/vanavond een m is dan is het wel heel obvious. Tenzij er mensen in de reisbranche werken.
Så hva gjør vi nå?

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #90 Gepost op: 23-06-2020, 10:08:12 »
Daisy werkt in de reisbranche... maar Tim is vliegtuigfanaat ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #91 Gepost op: 23-06-2020, 10:09:39 »
En gaan we ons enkel baseren op Michael? Hij heeft dan wel erg veel macht

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #92 Gepost op: 23-06-2020, 10:10:43 »
Is er iets anders waar we ons op kunnen baseren? Er is verder nog weinig gebeurd toch?
Wit is ook een kleur!

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #93 Gepost op: 23-06-2020, 10:11:03 »
Is er ook al iets bekend over de bondjevormer? Die is er ook nog.
Så hva gjør vi nå?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #94 Gepost op: 23-06-2020, 10:14:26 »
Is er iets anders waar we ons op kunnen baseren? Er is verder nog weinig gebeurd toch?

Daarom zou ik graag de 3de letter zien, die extra dag gaat toch het verschil niet maken. Tenzij je een extra letter wil voor een andere hacker dan, maar ik zie de allesweter maar als een bijkomstige rol, waar we toch zeker niet de focus op mogen leggen?

En zou Michael mss ook geen hints geven naar de meest onbekende hacker? Degene waarvan hij denkt, die is het moeilijkst te vinden?

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #95 Gepost op: 23-06-2020, 10:16:11 »
En waarom zouden we geen extra dag wachten?

Als er morgen een M komt, hebben we zekerheid en vind ik degene die als eerste met KLM kwam heeeel erg verdacht

Ik ga ook voor een extra dag wachten!

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #96 Gepost op: 23-06-2020, 10:17:00 »
Ja, die bondjesvormer moet ook uitgeschakeld worden, maar wellicht dat de hackers dat wel gaan doen  ::jaja:: De bondjesvormer is voor hen immers ook een tegenstander.

Ding is wel dat de bondjesvormer pas op dag 9 of 10 (heel misschien 8) voor het eerst kan winnen (en dan moet hij geluk hebben dat er niemand uit zijn bondje sterft)
Wit is ook een kleur!

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #97 Gepost op: 23-06-2020, 10:18:17 »
Daarom zou ik graag de 3de letter zien, die extra dag gaat toch het verschil niet maken. Tenzij je een extra letter wil voor een andere hacker dan, maar ik zie de allesweter maar als een bijkomstige rol, waar we toch zeker niet de focus op mogen leggen?

En zou Michael mss ook geen hints geven naar de meest onbekende hacker? Degene waarvan hij denkt, die is het moeilijkst te vinden?

probeer eens hints te maken met KL naar andere spelers dan... liefst met zo weinig mogelijk letters
Wit is ook een kleur!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #98 Gepost op: 23-06-2020, 10:19:43 »
Ik heb een reden voor mijzelf om andere mensen meer te verdenken, ik denk dat Tim goed is. Ik heb hier echter geen bewijzen voor. Als de letter van morgen/vanavond een m is dan is het wel heel obvious. Tenzij er mensen in de reisbranche werken.
Maar... deel je verdenkingen dan? Daar hebben we allemaal misschien wel iets aan.

@Convans wat de_witte eigenlijk al zegt. KLM lijkt me het meest logisch, zeker gezien het feit dat woorden van 3 letters de beste optie zijn voor Michael.
Frankje Lapi

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #99 Gepost op: 23-06-2020, 10:21:31 »
Dat kan zeker, alleen weten we dat dan morgen ook toch?  ::tandpastasmiley::

Nu hebben we 60% zekerheid, morgen 100%