Auteur Topic: [RH] Dag 3 - Invalid  (gelezen 14473 keer)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #20 Gepost op: 23-06-2020, 22:34:54 »
Chardo staat ook weer in de deelnemerslijst, verdacht!  ::vergroot::

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #21 Gepost op: 23-06-2020, 22:37:39 »
DUS HET IS TOCH VERMOLJOEN?! ::oink::
chipsverslaafde <3

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #22 Gepost op: 23-06-2020, 22:42:06 »
Ja, het kan verdacht lijken, maar ik heb op mezelf gestemd. Andere opties zag ik nog niet en ik ben nog niet superverdacht. Genoeg stemmen zou ik nog niet krijgen. Een blanco stem zou betekenen dat ik geen stem had uitgebracht voor de ronde. Robbe je doet het top en ik hoop op meer leuke verhaaltjes!

Ik zeg niet dat dit verdacht is maar ik vind op jezelf stemmen wel een bijzondere tactiek  ??? er waren genoeg andere opties
I will follow my inner gold

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #23 Gepost op: 23-06-2020, 22:47:56 »
Ik ben net als bij de vorige editie weer begonnen met een lijstje bij te houden dat later in het spel eventueel van pas kan komen. En ook een soort ode aan Dikke Controleur  :P

Dag 1
* belg zegt de manier waarop Ricardo speelt te herkennen van hoe hij het zelf speelde als wolf
* Molduck blijft het vreemd vinden dat Robbie op haar heeft gestemd voor burgemeester, ondanks zijn verklaring

Dag 2
* Convans vindt Mrchipie verdacht vanwege zijn minder actieve houding dan in het vorige weerwolvenspel, en vindt hem anders overkomen
* Aurynn vindt dat FrankLapidus (vanwege telkens extra olie op het vuur gooien), Brtdm (gutfeeling) en de_witte (ze kent heel ander gedrag van hem) zich verdacht gedragen
* Mitchkox vindt dat Sanmol erg makkelijk met alles mee gaat
* SpacyColours vindt Sanmol verdacht omdat hij zichzelf hier dom noemt en bij WIDMO hoogbegaafd was
* Focus komt met een mogelijke hint naar Molduck uit het tekstje van dag 2

Overigens ben ik er morgen alleen 's ochtends en heel misschien soms even 's middags, want ben naar het strand.  ::zon::
Frankje Lapi

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #24 Gepost op: 23-06-2020, 22:53:23 »
Ik zit morgen in de bioscoop de hele dag, ja ik weet dat het warm is ::rofl::
chipsverslaafde <3

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #25 Gepost op: 23-06-2020, 22:55:15 »
Ben je inmiddels al wat wijzer?
Voor mijn gevoel hebben echt wel wat hackers op Tim gestemd. Hij was al zo verdacht dat het bijna niet te ontlopen was. Hij was ook hun mazzelhacker dus ze hebben het voor lief genomen dat ze er 1 missen zodat ze zo 2 mensen kunnen pakken aankomende ronde.
Så hva gjør vi nå?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #26 Gepost op: 23-06-2020, 22:57:12 »
Een hacker gevangen, én de bondjesvormer weg. Da's een mooie ronde ::ok::

Voor mijn gevoel hebben echt wel wat hackers op Tim gestemd. Hij was al zo verdacht dat het bijna niet te ontlopen was. Hij was ook hun mazzelhacker dus ze hebben het voor lief genomen dat ze er 1 missen zodat ze zo 2 mensen kunnen pakken aankomende ronde.

19 v/d 25 stemmen hé. Die is gewoon opgeofferd door zijn mede hackers. Misschien niet allemaal, maar ik denk zeker wel 3 of 4. ::jaja::

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #27 Gepost op: 23-06-2020, 22:57:20 »
Maar ze hebben er nu maar 1 gepakt. Zit de spelleider ons te foppen?
Of is er iemand gered? ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #28 Gepost op: 23-06-2020, 23:01:09 »
Maar ze hebben er nu maar 1 gepakt. Zit de spelleider ons te foppen?
Of is er iemand gered? ::hypocriet::

Dat is toch pas de volgende dag?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #29 Gepost op: 23-06-2020, 23:01:57 »
Hier een overzichtje van de ''Tim-gate'':

TEGEN ''TIM MOET BLIJVEN''
Het is JaccoS, die als eerste de KLM-hint aanduid. Daarna komt Brtdm met de hint ''vluchtpogingen'' als afleveringstitel hint en Ricardo pleit voor Tim als hacker, want hij is tegen hints (later pleit hij voor blanco though). Brent duid aan dat hij zeker weet dat Tim een hacker is. Sanmol, Daisy, FrankLapidus, DRenziboy, D*N, Lodewijk, Lucy, de_witte, Belg en HappyDutchMan (in deze volgorde) geven aan dat de hint logisch klinkt. Sanmol doet gelijk een aanval op Tim voor een reactie diezelfde nacht en zet hem zo onder druk.

VOOR ''TIM MOET BLIJVEN''
Larikoek betrekt gelijk Tim zijn verdacht making door andere mensen als ''wolven gedrag''. Convans is gelijk heel erg tegen het stemmen op Tim ''We gaan toch weer niet voor Tim gaan omwille van een hint die we niet eens zeker weten?''. Miek1999, MrChipie, Robbieazerty, Swifty en Mitchkox zijn het daarmee eens. Vooral Convans, Miek1999, Mitchkox, SpacyColours en Ester.vdw pleiten heel erg dat we niet op Tim moeten stemmen en blijven hammeren dat we nog een dag moeten wachten. Mitchkox: ''Ik ga ook voor een extra dag wachten!''. Robbie blijft ook hammeren: ''It’s the T! Jij bent als enige overtuigd dat Tim het is en leidt de rest van de groep naar hem. Als ie het niet is, had je niet overtuigd moeten zijn.''.

Opvallend:

Larikoek springt gelijk dat Tim moet blijven, en zegt daarna niks meer.
Tim geeft Convans gelijk in zijn eerste speech: ''Wat convans zegt  ::jaja::''.
Swifty stemt eerst voor Tim blijven, maar corrigeert opeens naar Tim moet gaan en dan weer terug ::vergroot::.
Aurryn blijft neutraal de gehele tijd.

''Tim moet blijven'' betogers die daarna ''Tim moet gaan'' stemmen: Miek1999, Robbieazerty, MrChipie, SpacyColours, en Mitchkox.

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #30 Gepost op: 23-06-2020, 23:02:16 »
Dit is een gedenkwaardig moment want dit is de allereerste keer dat ik in een groot WvW-spel daadwerkelijk op een wolf heb gestemd (alhoewel ik m'n twijfels had of hij wel een wolf was, maar dat terzijde). ;D ::confettie::

Ik heb wel vertrouwen in Focus als burgemeester. ::bravo:: Ik denk niet dat zij een wolf is, want zij zou nooit meteen Chardo en Brent uit het spel werken (of juist wel, om ons op het verkeerde been te zetten, maar zelfs dit zie ik haar niet doen).
Sky might be falling but remember you can fly

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #31 Gepost op: 23-06-2020, 23:04:07 »
Dat is toch pas de volgende dag?

Boze hacker (welp): De boze hacker wordt samen met de weerwolven wakker, maar als hij sterft, zijn de wolven zo kwaad dat ze de volgende nacht 2 slachtoffers kunnen maken.

hmmm ja dat kan je op twee manieren lezen i guess:

- de nacht volgende op de dag waarop de boze hacker sterft
- de nacht een dag later dat de boze hacker sterft

Ik vind de eerste de meest logische :-) maar de spelleider zal wel het tweede bedoelen ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #32 Gepost op: 23-06-2020, 23:07:29 »
M

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #33 Gepost op: 23-06-2020, 23:08:13 »
Moest het woord worden afgemaakt? of Is dit ook de eerste letter van het nieuwe woord?
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #34 Gepost op: 23-06-2020, 23:08:36 »
Ik snap niet waarom ik in het Tim moet blijven rijtje hoor en waarop er wraak op mij genomen moet worden. Maar het is ook niet de eerste keer dat mijn woorden mis begrepen worden.

Sanmol ik postte dat ik het met je eens was dat we Brent’s betrouwbaarheid konden testen door op Tim te stemmen omdat hij zo overtuigd was. Niemand was echt overtuigd maar Brent postte letterlijk dat hij overtuigd was. Dus als we op Tim stemden en hij bleek geen hacker te zijn, zou Brent heel verdacht zijn.

Tim was een hacker, dus Brent werd betrouwbaarder. Helaas werd hij gelyncht, waarschijnlijk omdat de hackers bang waren dat hij gelijk had ivm Tim.

Dus I mean, ik was het eens met jullie en als Tim geen hacker zou zijn zou ik nu mijn pijlen op Brent gericht hebben, omdat het verdacht was om te posten dat je overtuigd bent.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #35 Gepost op: 23-06-2020, 23:08:43 »
Ah de M.  ::rofl:: Maar is dit nu de bevestiging van KLM? Of de eerste letter van de volgende hint?

Edit: wat Brtdm zegt dus.

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #36 Gepost op: 23-06-2020, 23:09:36 »
Vooral Convans, Miek1999, Mitchkox, SpacyColours en Ester.vdw pleiten heel erg dat we niet op Tim moeten stemmen en blijven hammeren dat we nog een dag moeten wachten.

''Tim moet blijven'' betogers die daarna ''Tim moet gaan'' stemmen: Miek1999, Robbieazerty, MrChipie, SpacyColours, en Mitchkox.
Ik zei alleen maar dat ik m'n twijfels had of die hint wel zo obvious zou zijn, maar ik heb nooit gezegd dat mensen niet op Tim moesten gaan, anders had ik toch ook niet zelf op hem gestemd. ???
Sky might be falling but remember you can fly

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #37 Gepost op: 23-06-2020, 23:10:21 »
Ikzelf vond de klm een goede hint, maar wilde 1 dag wachten om het 100% zeker te weten voordat we forumleden gaan verbannen. Toen later mitchkox actiever werd en goed redenen zag om toch voor tim te gaan heb ik gestemd op Tim omdat we toch niks anders hadden.

Goed overzicht Sanmol <3

En zie hier klm,  ::bravo::

Ester staat hoog op mijn lijstje trouwens, vind het raar dat ze eerst op tim wilde en toen opeens op mij ging.
chipsverslaafde <3

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #38 Gepost op: 23-06-2020, 23:10:52 »
''Tim moet blijven'' betogers die daarna ''Tim moet gaan'' stemmen: Miek1999, Robbieazerty, MrChipie, SpacyColours, en Mitchkox.

Zoals ik al eerder zij ga je overal snel in mee. Waar ben jij in dit verhaal?

Wat ik eerder al aan heb gegeven: Ik vertrouwde Tim (onterecht) deze keer en wilde hem dus één dag de tijd geven. Op het moment dat er een M kwam had ik 100% op hem gestemd zoals ik aangaf. Omdat ik uiteindelijk geen goede alternatieven had en we dus wilden zien of Tim het was, ben ik inderdaad meegegaan met deze theorie.

Ik had inderdaad geen gelijk over Tim :)

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #39 Gepost op: 23-06-2020, 23:11:30 »
Ik mag hopen dat dit de eerste letter van een nieuw woord is.

Het lijstje van Sanmol klopt sowieso al niet in de volgorde aangezien ik al vanaf pagina 1 of 2 overtuigd was van de hint en dat ook aan anderen heb proberen duidelijk te maken.
Wit is ook een kleur!