Auteur Topic: [RH] Dag 3 - Invalid  (gelezen 14599 keer)

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #40 Gepost op: 23-06-2020, 23:12:36 »
Ikzelf vond de klm een goede hint, maar wilde 1 dag wachten om het 100% zeker te weten voordat we forumleden gaan verbannen. Toen later mitchkox actiever werd en goed redenen zag om toch voor tim te gaan heb ik gestemd op Tim omdat we toch niks anders hadden.

Precies dit. Ik wilde er zeker van zijn en ben blij dat we de juiste keuze hebben gemaakt. Zijn er nog opvallende zaken in dit verhaal van Vermoljoen gebeurd buiten Tim-gate?

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #41 Gepost op: 23-06-2020, 23:13:43 »
Het lijstje van Sanmol klopt sowieso al niet in de volgorde aangezien ik al vanaf pagina 1 of 2 overtuigd was van de hint en dat ook aan anderen heb proberen duidelijk te maken.
Dit geldt ook voor mij. Nu lijkt het alsof ik één van de mensen ben die pas op het laatste moment aanhaakte  ???
Frankje Lapi

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #42 Gepost op: 23-06-2020, 23:15:35 »
Dit geldt ook voor mij. Nu lijkt het alsof ik één van de mensen ben die pas op het laatste moment aanhaakte  ???

Ik heb gewoon wat highlights aan elkaar geplakt. Iedereen die precies wil weten wanneer wie wat zei moet gewoon terug scrollen  ::rofl::.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #43 Gepost op: 23-06-2020, 23:15:41 »
En Sanmol zet zichzelf neer als een van de eersten... terwijl hij juist eerst nog heeft geprobeerd ons af te leiden van de hint (door het woord KLOK voor te stellen) en ons heeft proberen te overtuigen te wachten op de volgende letter
Wit is ook een kleur!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #44 Gepost op: 23-06-2020, 23:16:34 »
Ik ben nog altijd van mening dat we Tim deze ronde moesten pakken  :-X

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #45 Gepost op: 23-06-2020, 23:16:34 »
Ik heb gewoon wat highlights aan elkaar geplakt. Iedereen die precies wil weten wanneer wie wat zei moet gewoon terug scrollen  ::rofl::.

Het zou helpen als die highlights feitelijke juistheden zouden bevatten...
Wit is ook een kleur!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #46 Gepost op: 23-06-2020, 23:16:49 »
Dit geldt ook voor mij. Nu lijkt het alsof ik één van de mensen ben die pas op het laatste moment aanhaakte  ???

Frank, jou vertrouw ik nooit ::rofl::

Ik neem morgen de tijd om alles goed door te lezen en opvallende dingen vanuit mijn kant te noteren

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #47 Gepost op: 23-06-2020, 23:18:00 »
En Sanmol zet zichzelf neer als een van de eersten... terwijl hij juist eerst nog heeft geprobeerd ons af te leiden van de hint (door het woord KLOK voor te stellen) en ons heeft proberen te overtuigen te wachten op de volgende letter

Lees mijn bericht terug van dag 2. Ik zou graag vandaag (of morgen) op Sanmol gaan voor nu. Misschien verander ik morgen van gedachte maar ik vertrouw Sanmol momenteel niet

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #48 Gepost op: 23-06-2020, 23:18:23 »
Er mist een detail in het verhaal van Sanmol. Namelijk dat er eerst een groep was die liever op mitchkox ging stemmen, dan dat hij vanwege inactiviteit het spel zou verlaten. Een dagje later de bevestiging van de 3e letter was niet erg geweest. Deze groep is uiteindelijk opgesplitst in tim voor- en tegenstanders.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #49 Gepost op: 23-06-2020, 23:18:40 »
Frank, jou vertrouw ik nooit ::rofl::
Grappig, dat hoor ik vaker in forumspellen  ;D
Frankje Lapi

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #50 Gepost op: 23-06-2020, 23:19:11 »
Grappig, dat hoor ik vaker in forumspellen  ;D

Ik vind Frank de beste medespeler in elk forumspel!

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #51 Gepost op: 23-06-2020, 23:21:43 »
We gingen er vanuit dat Michael aan een nieuw woord zou beginnen zodra we zijn eerste hint hadden ontcijferd en Tim hadden opgeknoopt. Misschien is dat nog steeds wel het geval, misschien mocht dat niet van Vermoljoen.
In elk geval dachten we dat het wel mocht en dan is een dag uitstel een dag winst voor de hackers (want we ontcijferen dan alle andere hints ook pas een dag later)

Uiteraard is niet iedereen die wilde vertragen een hacker, maar het is wel een hackerstactiek
Wit is ook een kleur!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #52 Gepost op: 23-06-2020, 23:23:49 »
Lees mijn bericht terug van dag 2. Ik zou graag vandaag (of morgen) op Sanmol gaan voor nu. Misschien verander ik morgen van gedachte maar ik vertrouw Sanmol momenteel niet

OOOOHH GURLS.

Pardon, volgensmij ben ik het meest betrouwbaars hier. Ga lekker de boeman uithangen, maar jij zat er wel de vorige keer flink naast  ::rofl::. Als het iemand is die we niet moeten vertrouwen based on that ben jij het.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #53 Gepost op: 23-06-2020, 23:23:52 »
Momenteel zijn mijn verdachten Aurynn, chipie en lariekoek.
Aurynn heeft in het begin veel gezegd, maar erg weinig inhoudelijk. En nog steeds zijn er weinig conclusies te trekken uit diens berichten.
Chipie vanwege afwijkend gedrag en ook nog niet helemaal uitgesproken.
Lariekoek doet gewoon erg vaag. Zowel in de timdiscussie als qua stemgedrag.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #54 Gepost op: 23-06-2020, 23:28:05 »
Ik ben ook niet normaal dat was toch al duidelijk Brtdm? ::rofl::
chipsverslaafde <3

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #55 Gepost op: 23-06-2020, 23:29:36 »
Oh zeker, maar wij hebben nog wat te compenseren.  ;D
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #56 Gepost op: 23-06-2020, 23:35:09 »

Swifty stemt eerst voor Tim blijven, maar corrigeert opeens naar Tim moet gaan en dan weer terug ::vergroot::.




Nee, ik word niet goed gelezen. Niet door Miek en nu ook weer niet door jou. Ik schreef dat het jammer was voor Tim, maar dat de enige aanwijzing die we hadden wees op hem, en dus moesten we hem wegstemmen. Ik heb niet gedraaid, ik werd niet goed begrepen in mijn eerste post hierover. Daisy bijv las mij wel goed ::vergroot::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #57 Gepost op: 23-06-2020, 23:37:10 »
..  en ons heeft proberen te overtuigen te wachten op de volgende letter

That's a lie lmao  ::rofl::. Dat heb ik letterlijk nooit gezegt. Ik zei alleen dat het woord klok kon zijn en ja ik dacht ook aan cock op dat tijdstip don't come for me (letterlijk een paar minuten nadat Michael KL postte), want we hebben een ''lariekoek'' in ons midden en koekoeksklok is een woord. Het was alleen een suggestie. Ik ben gelijk degene geweest die Tim naar voren riep om een reactie te krijgen.

Mijn verdachten op het moment zijn Lariekoek en Mieke1999, beide zijn af en toe actief en beide pleten voor Tim om te blijven en daarna niks meer van gehoord. Mieke1999 is misschien nog meer verdacht in mijn ogen, want uiteindelijk stemde ze wel voor Tim om te gaan zonder enige aanleiding daarvoor.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #58 Gepost op: 23-06-2020, 23:37:34 »


Nee, ik word niet goed gelezen. Niet door Miek en nu ook weer niet door jou. Ik schreef dat het jammer was voor Tim, maar dat de enige aanwijzing die we hadden wees op hem, en dus moesten we hem wegstemmen. Ik heb niet gedraaid, ik werd niet goed begrepen in mijn eerste post hierover. Daisy bijv las mij wel goed ::vergroot::

Ah, dat snapte ik al niet. Mijn excuses zuster.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #59 Gepost op: 23-06-2020, 23:39:45 »
Ah, niet alleen ik ben verkeerd geplaatst door Sanmol, ook Robbie, Spacy, Mitchkox, de_witte en Frank waren het niet met die highligts eens. Sanmol is de mol!
Keep calm and eat chocolates!