Auteur Topic: [RH] Dag 3 - Invalid  (gelezen 14603 keer)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #60 Gepost op: 23-06-2020, 23:42:21 »
Ah, niet alleen ik ben verkeerd geplaatst door Sanmol, ook Robbie, Spacy, Mitchkox, de_witte en Frank waren het niet met die highligts eens. Sanmol is de mol!

I didn't go to school for rucaps zuster. Hebben jullie mijn WIDM seizoen wel gezien ik ben chaotisch af KUCH KUCH INDIA  ::rofl::.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #61 Gepost op: 23-06-2020, 23:44:18 »
Oftewel er klopt vrijwel niks van Sanmol's overzicht. Maar ik zie het ook wel echt een warrige actie van hem zijn want zo is hij wel  ::hug::

Ik ga iig slapen zo, tot morgen  ::joehoe::
Frankje Lapi

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #62 Gepost op: 23-06-2020, 23:45:52 »
Oftewel er klopt vrijwel niks van Sanmol's overzicht. Maar ik zie het ook wel echt een warrige actie van hem zijn want zo is hij wel  ::hug::

Bithc was dat een read  ::rofl::.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #63 Gepost op: 23-06-2020, 23:46:14 »
That's a lie lmao  ::rofl::. Dat heb ik letterlijk nooit gezegt. Ik zei alleen dat het woord klok kon zijn en ja ik dacht ook aan cock op dat tijdstip don't come for me (letterlijk een paar minuten nadat Michael KL postte), want we hebben een ''lariekoek'' in ons midden en koekoeksklok is een woord. Het was alleen een suggestie. Ik ben gelijk degene geweest die Tim naar voren riep om een reactie te krijgen.

Mijn verdachten op het moment zijn Lariekoek en Mieke1999, beide zijn af en toe actief en beide pleten voor Tim om te blijven en daarna niks meer van gehoord. Mieke1999 is misschien nog meer verdacht in mijn ogen, want uiteindelijk stemde ze wel voor Tim om te gaan zonder enige aanleiding daarvoor.

larikoek / koekoeksklok... ik zie de link niet, maar dat zal wel aan mij liggen.
Als je overtuigd bent van KLM ga je niet ineens vlak nadat Jacco KLM roept KLOK roepen. Je vroeg inderdaad om een reactie van Tim (als je een hacker bent... goed afgesproken in het hackersoverleg) maar pleitte daarna wel voor het wachten op de volgende letter van Michael om de hint af te maken
Wit is ook een kleur!

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #64 Gepost op: 23-06-2020, 23:46:22 »
Mijn verdachten op het moment zijn Lariekoek en Mieke1999, beide zijn af en toe actief en beide pleten voor Tim om te blijven en daarna niks meer van gehoord. Mieke1999 is misschien nog meer verdacht in mijn ogen, want uiteindelijk stemde ze wel voor Tim om te gaan zonder enige aanleiding daarvoor.

First of all, waar zie je die extra 'e' in mijn forumnaam

Ik heb vanochtend duidelijk aangekondigd dat ik de hele dag offline zou zijn. Vervolgens zie ik dat de meerderheid op Tim zou gaan dus dan heeft het geen zin om op iemand anders te gaan.

@Swifty oeps goed punt, ik kan niet lezen blijkbaar  ;D
I will follow my inner gold

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #65 Gepost op: 23-06-2020, 23:47:54 »
Nog even een tip voor als je snel alle berichten van één persoon wilt lezen in dit spel. Vul dit in bij de zoekfunctie: (en dan bij de gebruiker uiteraard de persoon die je wilt opzoeken)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Het kan nogal wat tijd schelen als je dit niet wist.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #66 Gepost op: 23-06-2020, 23:49:08 »
larikoek / koekoeksklok... ik zie de link niet, maar dat zal wel aan mij liggen.
Als je overtuigd bent van KLM ga je niet ineens vlak nadat Jacco KLM roept KLOK roepen. Je vroeg inderdaad om een reactie van Tim (als je een hacker bent... goed afgesproken in het hackersoverleg) maar pleitte daarna wel voor het wachten op de volgende letter van Michael om de hint af te maken

Ik ga hier niet eens op in. WHERE ARE THE RECEIPTS? Ik heb nooit gezegt dat we moesten wachten.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #67 Gepost op: 23-06-2020, 23:54:36 »
Ik ga hier niet eens op in. WHERE ARE THE RECEIPTS? Ik heb nooit gezegt dat we moesten wachten.

Oh laat maar, ik heb deze post verkeerd gelezen

Dit is omdat als Tim geen hacker is er 3 onschuldigen uit gaan in plaats van 2.

Tijd om te gaan slapen denk ik... misschien ben ik morgen wat helderder  ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline HappyDutchman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #68 Gepost op: 23-06-2020, 23:57:33 »
Wow een hacker en bondjesleider in 1 dag (nacht) ::oink::

Ik denk trouwens wel dat de meeste (zo niet alle) hackers op Tim hebben gestemd. Het zou anders vast te veel opvallen.
Doe normaal, dan ben je al mol genoeg

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #69 Gepost op: 24-06-2020, 00:42:19 »
First of all, waar zie je die extra 'e' in mijn forumnaam





Oh my het is een pokemon genocide! Ik wil mij hierbij distantiëren van de Pokémon community, ik ben meer een Digimon fan, super cool.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #70 Gepost op: 24-06-2020, 01:56:46 »
Oh my het is een pokemon genocide! Ik wil mij hierbij distantiëren van de Pokémon community, ik ben meer een Digimon fan, super cool.
Inderdaad, die (Japanse) openingstune van Digimon is ook beter dan alles! 8)

Sky might be falling but remember you can fly

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #71 Gepost op: 24-06-2020, 08:17:46 »
Ik vind Sanmol ook enorm verdacht, in widmo klopten zijn overzichtjes altijd well, toch?!? :-X
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #72 Gepost op: 24-06-2020, 08:18:47 »
;D


Jullie hebben een punt Lucy en Frank




Ik neem aan dat de M van Michael het begin is van een nieuwe hint. Daar kunnen we vandaag dus niets mee. Iemand een ander aanknopingspunt waar we wel iets mee kunnen?
Keep calm and eat chocolates!

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #73 Gepost op: 24-06-2020, 08:30:39 »
Nee, met een M van Michael kunnen we nog niet zo veel. Als dat al de beginletter van de volgende clue is. Het kan natuurlijk ook dat Michael verplicht is om eerst de vorige hint af te maken. Maar daar gaan we bij de volgende letter wel achter komen.

Of we al iets uit de stemming kunnen afleiden? Ik ga het niet eens proberen aangezien dat de vorige keer ook gruwelijk fout ging.
Pas na een paar stemmingen kan dat zinvol worden.

Ik ga me denk ik baseren op gemaakte posts. Al vallen dan de minder actieve mensen natuurlijk veel minder op. Er zit vast nog wel een actieve hacker in het spel.

Wit is ook een kleur!

Offline Ester.vdw

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #74 Gepost op: 24-06-2020, 09:14:19 »
Ik zag een paar verdenkingen op mij. Ik wilde dus niet op Tim stemmen, omdat ik dacht dat iedereen te snel in de KLM hint ging geloven. Er waren echt nog heel veel opties dus dacht ik dat we beter konden afwachten en eerst iemand op gedrag eruit konden stemmen. Dat was dus voor mij chipie omdat convans verdenkingen over chipie had geuit. Ik dacht dat dit een betere keuze was dan Tim thats all.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #75 Gepost op: 24-06-2020, 09:21:43 »
Het is jammer dat er geen looier in het spel zit, anders had ik nu wel de gok genomen dat Sanmol dat was, met die incomplete en incorrecte uiteenzetting.  ::rofl::

Ricardo 's stem op zichzelf is ook nog steeds vreemd. Een hacker zou dat nooit doen want dan vestig je de aandacht op je. Of juist daarom weer wel?

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #76 Gepost op: 24-06-2020, 09:33:42 »
Ik bedoel, Kitty was dan ook 0 actief ::)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #77 Gepost op: 24-06-2020, 09:52:00 »
Ho Focus stop!!!
Ik zeg niet dat ik die Lariekoek verdacht vind, gewoon irritant  :-X

Even geëdit vanwege d/dt fout  ;D
« Laatst bewerkt op: 24-06-2020, 09:58:30 door FrankLapidus »
Frankje Lapi

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #78 Gepost op: 24-06-2020, 10:06:27 »
Ik denk inderdaad dat Sanmol dat overzicht gewoon in zijn chaotisch/jeugdig enthousiasme heeft gemaakt. Het zou wel heel opzichtig zijn als wolf om meteen 6 man onterecht onder de bus te gooien.

En ik haat mezelf dat ik aan het volgende dacht, maar ik post het toch maar:
De vorige titel was iets met verkeerde been en nu is het iets met invalide...  :-X :-X :-X

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 3 - Invalid
« Reactie #79 Gepost op: 24-06-2020, 10:24:06 »
Chardo staat ook weer in de deelnemerslijst, verdacht!  ::vergroot::
Nu niet meer!

Maar ze hebben er nu maar 1 gepakt. Zit de spelleider ons te foppen?
Of is er iemand gered? ::hypocriet::
Dat is toch pas de volgende dag?

Is idd pas de volgende nacht.

Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::