Auteur Topic: [RH] Dag 9 - Game over?  (gelezen 1609 keer)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 9 - Game over?
« Reactie #20 Gepost op: 30-06-2020, 21:23:58 »
Leuke hints Michael!  ::ok::

En dus toch geen ole/ola Sanmol, dat zou ook echt gelijk de domste hint ooit zijn geweest aangezien het niet zou kloppen

OLE-AN was close enough  ::rofl::.

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [RH] Dag 9 - Game over?
« Reactie #21 Gepost op: 30-06-2020, 21:26:16 »
Bedankt voor de organisatie!  ::bravo:: ::bravo::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 9 - Game over?
« Reactie #22 Gepost op: 30-06-2020, 21:26:21 »
Olean is trouwens een plaats in New York waar Jeff Fahey is geboren. En wie speelt er Frank Lapidus in de film Lost? Jeff Fahey  ;)

Voor de rest heeft Michael heel goed omschreven hoe het was verlopen. Nog eens bedankt voor het meewerken, want makkelijk was het zeker niet (doordat ik opeens schrik van jouw rol kreeg)!
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [RH] Dag 9 - Game over?
« Reactie #23 Gepost op: 30-06-2020, 21:27:29 »
Dank voor het organiseren Vermoljoen, het was vermakelijk  ::trots:: ::trots:: ::confettie::
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [RH] Dag 9 - Game over?
« Reactie #24 Gepost op: 30-06-2020, 21:29:48 »
top hints Michael
chipsverslaafde <3

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RH] Dag 9 - Game over?
« Reactie #25 Gepost op: 30-06-2020, 21:37:14 »
Bedankt voor de organisatie Vermoljoen  ::bravo:: ::bravo::
I will follow my inner gold

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 9 - Game over?
« Reactie #26 Gepost op: 30-06-2020, 21:48:10 »
Dankjewel voor het organiseren Vermoljoen ::bravo::. Ik heb plezier gehad en mijn plan was eigenlijk als ik gelyncht zou worden om de burgers te naaien en een goed persoon eruit te halen. Toch maar voor 1 van mijn 6 verdachten gekozen. De anderen waren De_witte, FrankLapidus, Spacy, Jacco en Brtdm.
Så hva gjør vi nå?

Online TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [RH] Dag 9 - Game over?
« Reactie #27 Gepost op: 30-06-2020, 22:03:49 »
Bedankt voor de organisatie Vermoljoen. Jammer dat ik er zo vroeg uit lag, maar dat is een andere discussie ;D
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [RH] Dag 9 - Game over?
« Reactie #28 Gepost op: 30-06-2020, 22:04:57 »
Was dit het spel? Ik heb alleen maar vastgezeten in de Loser Lodge!

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RH] Dag 9 - Game over?
« Reactie #29 Gepost op: 30-06-2020, 22:31:37 »
Gefeliciteerd forumleden! ::bravo::   Fijn toch wel dat Realitynet gered is, zou toch vervelend zijn als na 20 jaar de site ineens gehackt zou worden. :(

Serieus, het blijkt maar weer dat ik geen talent heb voor dit spel.  ::rofl:: Ik denk ik kan niet zo stil zijn als de vorige keer (immers tijdgebrek is een slechter excuses op dit moment), maar blijkbaar nog te inactief en te meegaand. Terwijl ik als forumlid het spel identiek zou hebben gespeeld.  Ik ga geen hele lijsten bijhouden en pagina's met theorieën posten, zo ben ik niet. Blijkbaar ben ik gewoon bij voorbaat al verdacht.   :P Ricardo uiteraard wel gewoon goed gedaan! ::jaja::

Tot slot nogmaals complimenten aan FrankLapidus, echt knap gedaan om de verdenking van je af te krijgen.  ::bravo:: De forumleden waren zo dichtbij, ze hadden alleen maar de ziener zover hoeven krijgen om de personen die een identiek stemgedrag aan mij hadden te bekijken, en dan was het al een paar rondjes eerder klaar geweest.

Ik ga nu naar het feedback topic ::zwaai::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [RH] Dag 9 - Game over?
« Reactie #30 Gepost op: 30-06-2020, 22:50:33 »
Bedankt voor de organisatie Vermoljoen ::bravo::

Op naar de volgende ::super::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [RH] Dag 9 - Game over?
« Reactie #31 Gepost op: 30-06-2020, 22:51:31 »
Thanks voor het koppelen nog Cupido Dennis ::love::
chipsverslaafde <3

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [RH] Dag 9 - Game over?
« Reactie #32 Gepost op: 30-06-2020, 22:53:36 »
Ik heb best wel goed raak geschoten met mijn pijlen of niet? ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 9 - Game over?
« Reactie #33 Gepost op: 30-06-2020, 22:56:03 »
Je was een stuk trefzekerder dan ik  ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline HappyDutchman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 9 - Game over?
« Reactie #34 Gepost op: 30-06-2020, 22:57:45 »
Verder besloot Vermoljoen na een paar dagen dat ik de woorden allemaal ook af moest maken voordat ik aan een nieuw woord mocht beginnen. Ik denk dat mijn rol wel iets te overpowered was en dat probeerde Vermoljoen nog een beetje te corrigeren dus. Al viel alles nu ook wel precies op zijn plek voor ons in deze editie. Stel Lodewijk was al snel uit het spel gegaan, Ricardo had een andere persoon gekozen of de hints in de tekst werden niet gevonden... Het had anders kunnen lopen zullen we maar zeggen.
Volgens mij hadden we op dag 1 Lödewijk als plan B om te lunchen, dus daar kropen jullie door het oog van de naald.

Een paar dagen later hadden jullie ook geluk, maar die spoiler bewaar ik nog even voor de HackersPM
« Laatst bewerkt op: 30-06-2020, 22:59:29 door HappyDutchman »
Doe normaal, dan ben je al mol genoeg

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 9 - Game over?
« Reactie #35 Gepost op: 30-06-2020, 23:02:36 »
Idd, ik dacht OMG gaan ze nu al de ziener pakken  ::rofl:: ::rofl::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 9 - Game over?
« Reactie #36 Gepost op: 30-06-2020, 23:13:26 »
Oh ja nu je het zegt inderdaad, Lödewijk was al op dag 1 bijna dood  ;D

En thanks Daisy  ::bravo:: ik vond het ook opvallend dat ze mij niet eerder gecheckt hebben want mijn identieke stemgedrag aan het joune was toch echt wel erg verdacht in mijn ogen. Daarom heb ik er snel zelf iets op verzonnen voordat anderen het aan zouden kaarten. Swifty was hierbij weer eens de slimste  ::jaja:: ::ok::
Frankje Lapi

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RH] Dag 9 - Game over?
« Reactie #37 Gepost op: 30-06-2020, 23:20:07 »
Ja maar ze luisterden niet, en ik wilde er niet op blijven drammen, want dat vonden sommigen weer verdacht ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 9 - Game over?
« Reactie #38 Gepost op: 30-06-2020, 23:23:50 »
Ik zat daar echt nog heel erg over te twijfelen.  Er moesten toch wel 2 hackers op dag 3 op ricardo hebben gestemd? Maar kijkende naar dag 1 leek elke hacker op iemand anders hebben gestemd, dus zullen ze het wellicht weer hebben gedaan.

Toen er uiteindelijk genoeg namen doorgestreept waren bleek dat dat niet meer mogelijk was, maar dat jij daar wel het meeste opviel. Het was vooral op dag 4-6 dat we allerlei hints vonden en anderen voorrang hadden om op te stemmen. Maar uiteindelijk heb je me wel echt erg doen twijfelen, dus applaus!
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Lodewijk van Lodenstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol kan ook een ander plan hebben
Re: [RH] Dag 9 - Game over?
« Reactie #39 Gepost op: 1-07-2020, 01:23:08 »
Volgens mij hadden we op dag 1 Lödewijk als plan B om te lunchen, dus daar kropen jullie door het oog van de naald.

Een paar dagen later hadden jullie ook geluk, maar die spoiler bewaar ik nog even voor de HackersPM
Dan hebben we echt enorm veel geluk gehad. Anders hadden we al die bevestigde rollen niet gehad.

Ik vond het erg fijn om als Ziener in het spel te blijven tot en met het eind. Voor zover ik me kan herinneren is dat nog nooit gebeurd bij een editie waar ik aan mee heb meegedaan. Ik was erg blij toen Vermoljoen me deze rol gunde (hij zegt vast alles random verdeeld te hebben, maar ik heb stille hoop dat hij de rolverdeling wat bijgestuurd heeft) en was vastberaden om een flink aantal hackers te vinden. Dat gebeurde niet echt (en die Vermoljoen zat me keihard uit te lachen), maar gelukkig was Onze Lieve Heer eindelijk met mij op de laatste dag en zag ik zowaar een hacker.

Het was een leuke editie en complimenten aan Vermoljoen voor de verhalen en dank voor het organiseren! ::bravo::